Professioneel, resultaat en oplossingsgericht.

De hoveniers leveren vakwerk. Denken mee en werken zeer resultaatgericht. Fijne mensen om 'over de vloer' te hebben. Het resultaat is geheel naar wens.

Goed advies en fijne uitwerking van de plannen.

Samen tot een mooi ontwerp van onze tuin gekomen. We zijn heel tevreden met het resultaat en krijgen veel positieve en verraste reacties op de overzichtelijke ruimte die is gecreëerd.

Fantastisch tuin ontwerp, professioneel aangelegd en zeer aardige mensen

Ze hebben voor ons alles verzorgt van a tot z. Een fantastisch ontwerp wat zowel bij ons nieuwbouwhuis past als bij onze wensen. Zeer professionele en aardige mensen die altijd met je mee denken. Het resultaat is een schitterende tuin waar we jaren lang plezier aan gaan beleven

Aangenaam

Professioneel gewerkt, prettig personeel, goede materialen persoonlijke nazorg

Als is naar wens verlopen.

Bedankt voor de service!

Netjes aangelegd volgens tekening.

Goed werk geleverd, ‘s avonds alles opgeruimd. Aanpassing mogelijk.

Hardwerkende mensen met kennis

Perfecte ervaring! Het voortraject is goed begeleid en goed gekeken naar de eisen/wensen en de mogelijkheden. Ook worden suggesties aangedragen die toegevoegde waarde hebben. Vervolgens de uitvoer is met een tempo gegaan waarvan ik zeer onder de indruk ben. Elke dag wordt het terrein netjes achter gelaten zonder ronmel. Zeer zelfstandige medewerkers ook, wanneer er konijnen uit de hoed komen, het goed oplossen. Als laatste wordt er na de uitvoer goed geëvalueerd of alles naar wens is.

Thuiskomen

Onze tuin is helemaal naar wens. Mooi ontwerp, fijne kundige vakmensen hebben er een schitterend resultaat van gemaakt. We zijn er heel blij mee, en wensen Gijsbert met zijn team nog veel tevreden klanten toe!!

Heerlijke Calzone

Vanavond Calzone via uber eats besteld, niet eerder zo’n lekkere gehad. Alles was lekker : het deeg, de ingredienten, rijkelijk gevuld, vers en knapperige paprike, deeg ook heerlijk.

Mooie beoordeling, maar niet voor ons bedrijf bedoeld.

Buitengewoon positief!

Prima firma, constructief meedenkend in de ontwerpfase, open voor suggesties van klantzijde met een goed oog voor budget. Tijdens de uitvoering een wisselend team met ervaren medewerkers die allen goed op hun taken waren voorbereid en dito hebben uitgevoerd. Los hiervan prettige mensen om 'over de vloer' te hebben met een hoge mate van correct gedrag. De kleine 'dingetjes' nadien zijn perfect en snel opgelost. Resultaat: een zeer tevreden klant met een prachtige tuin die geheel voldoet aan de wensen en onze verwachting en waar we nu al van genieten. Onze oprechte dank aan De Plataan!

Hier logeren is een beleving !!

Absoluut de moeite waard =) Je kijkt je ogen uit. Van hier zijn wordt je blij ;)

onze nieuwe tuin: een verbluffend resultaat..!!

Een perfect tuinplan geheel ontworpen naar ons idee en wensen. Met heel veel bloemen, struiken en bomen. Bij het tuinplan zit een prachtige ontwerptekening met een plantenlijst, snoeivoorschriften met de bloeiwijze van elke plant, struik of boom. Prachtige documentatie om de komende jaren als naslagwerk te gebruiken. De tuin is zeer zorgvuldig gemaakt met een perfecte precisie. De tuinmannen waren erg vriendelijk en werkten heel precies en netjes. We hebben al vele positieve reactie mogen ontvangen van buren en passanten.

vriendelijke vakbekwaam bedrijf

Naar aanleiding van voorgesprek en overleg een uitstekend eind resultaat afgeleverd , helemaal naar eigen smaak en verwachting

Gekwalificeerd vriendelijk personeel met kijk op aanleg van tuinen

Tijdens werkzaamheden van het opnieuw inrichten van onze tuin zijn er wijzigingen aangebracht in het bestaande plan op advies van jullie medewerkers. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. In één woord TOP !!

kundige hardwerkende medewerkers

We hebben de eigenaar vooraf gesproken in een fijn gesprek, daarmee kwamen we tot het huidige ontwerp, heel anders dan dat we eerst in gedachten hadden. Door twee hardwerkende medewerkers die zeer rustig overkwamen is het uitgevoerd. Resultaat mag er echt zijn. Een eerlijke ondernemer.

heel tevreden over de plataan

Na een fijn gesprek en een mooi ontwerp de aanleg van onze tuin , tot in de puntjes perfect aangelegd . niks was teveel en alles keurig opgeruimd . wij zijn er helemaal blij mee .

Prachtige tuin geworden

Erg tevreden over de plataan .

Goudeerlijk, hardwerkende mensen

Komen hun afspraken na. Keurige jongens.

Perfect gestroomlijnd en hardwerkend bedrijf!

Een review schrijven doe ik niet vaak, maar voor De Plataan zeker wel. Mooi ontwerp van mijn tuin, aangepast aan mijn wensen. Hardwerkende prettige mensen, die bij je aan de slag gaan en die alles tot in de puntjes verzorgen. Een bedrijf waar je , zoals ze zeggen, 100 punten voor wilt geven.

Een zeer net, betrouwbaar bedrijf die luistert naar de klant

Ruim 2 weken is deze hovenier bij ons bezig geweest en het valt op dat ze erg netjes werken. Einde van de dag alles weer opgeruimd achter laten. Ook eigen materiaal ziet er tiptop uit. Ook is er altijd ruimte voor een af hoc wijziging in het plan. Al met al zeer blij geweest met de samenwerking en zéker het resultaat!

Betrouwbaar en kundig bedrijf

De plataan... Daar kun je van op aan!

Toppers!

Al jaren komt Corné met andere medewerkers van de Plantaan ons helpen met grote tuinklussen. Harde werkers, bij regen en zonneschijn. Gezellige koffiepauzes, prima werkoverleg. Corne weet veel van planten en dieren, daar leer ik van. Dit jaar kwamen ze tijdens onze vakantie. Dat ik mijn tuin uit handen durf te geven is omdat ze mij en mijn tuin kennen en daar naar handelen. Een chaotische, volle tuin, waar ze bij het snoeien vogelnestjes sparen. Met gesnoeide takken de takkenril aanvullen. Waar planten die spontaan opkomen een kans krijgen. Waar we inmiddels geen gif meer gebruiken om biodiversiteit een kans te geven, omdat ik verantwoordelijkheid heb voor dit stukje aarde. Dit jaar dacht ik op mijn vakantie adres aan de mannen, die vaak in mooie strakke tuinen werken, nu bezig in onze rommelige tuin. Hoe is dat voor hun? De hagen waren mooi strak toen ik thuiskwam....en binnen die hagen nog heerlijk rommelig. Ik prijs me gelukkig met tuinmannen die in staat zijn om zo mee te bewegen met de tuinvrouw!

Geweldig en strakke organisatie

Een prachtige bedrijf met veel ervaring die de aanleg en onderhoud met veel passie en drive uitvoeren elke keer weer. Mensen met een groen hart!

Goede service, vriendelijk personeel en een prachtige tuin!

Snel geleverd en super goed meegedacht over de mogelijkheden voor een stadstuin.

Klantgericht, perfecte service, vriendelijk personeel, zeer tevreden!

Wij laten het tuin regelmatig door medewerkers van de Plataan bijhouden. Wanneer we bellen voor een afspraak, dan is dat meestal snel geregeld. Het personeel is klantvriendelijk en vraagt vooraf altijd naar de wensen. Het wordt tot in de puntjes toe achtergelaten en we zijn dan ook dik tevreden!