Nadat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt is er een mooie tekening en beplantingsplan gemaakt. Ze stonden altijd open voor verandering en alles ging in goed overleg. De jongens die bij ons gewerkt hebben, werkten erg precies en netjes. Zij hebben ervoor gezorgd dat ons veld vol met onkruid veranderd is in een mooie tuin met carport, schuur en schutting.

Van ontwerp tot en met de aanleg: zeer vakkundig, denken mee, werken netjes, komen afspraken na en een fantastisch eind resultaat!

super tuinbedrijf : 100% ontzorgen

De Plataan is een bedrijf waar vele andere bedrijven een voorbeeld aan zouden moeten nemen. personeel : Hoge mate van betrokkenheid van hoog tot laag . Keurige werknemers die zeer georganiseerd in een team werken ( zeer efficiënt ) Kennis : super !! de mensen hebben echt verstand van tuinaanleg en tuinonderhoud. Wat je wel en wat je niet moet doen en op welk tijdstip. Werknemers zijn zeer pro-actief en denken mee om karweien goed en in een zo’n kort mogelijke tijd klaar te krijgen. De organisatie is zeer plat en de baas zelf , beweegt zich veel al op de werkvloer . Heeft goede voormannen die alles goed coördineren. Verantwoording ; de Plantaan heeft hoge mate van verantwoording en neemt garantie van ( aangelegde ) zaken zeer hoog op. Als zij iets niet juist vinden , lossen ze het op hun kosten op. Je krijgt waar voor je geld en het is gewoon een keileuk bedrijf om mee samen te werken Voor ons geen ander tuinbedrijf als team Plantaan.

Top bedrijf!

We zijn super blij met onze nieuwe tuin. Deze mensen leveren vakwerk, top!

Gewoon uitstekend werk geleverd

Op een fijne en nette manier aan onze wensen voldaan, goed en vakbekwaam personeel, meedenken met onze wensen en alles netjes achterlaten. Wij zijn zeer tevreden

precies wat mijn wensen waren

Prettige samenwerking leidt tot een mooi resultaat

Mooie bijzondere tuinontwerpen en vakkundig gerealiseerd!

Voor 3 tuinrenovaties heeft De Plataan een gedetailleerd plan met 3D presentaties gerealiseerd. Reuze handig voor huurders en bewoners, dat zorgt voor duidelijkheid en een goed beeld van het eindresultaat. De uitvoering van de projecten verliep vlekkeloos. Deskundig en hardwerkend personeel, altijd bereid om binnen het project nog aanpassingen te maken. Een Allround hovenier met aandacht voor het voortraject, de realisatie van het project en de nazorg van het project!

Professioneel, resultaat en oplossingsgericht.

De hoveniers leveren vakwerk. Denken mee en werken zeer resultaatgericht. Fijne mensen om 'over de vloer' te hebben. Het resultaat is geheel naar wens.

Goed advies en fijne uitwerking van de plannen.

Samen tot een mooi ontwerp van onze tuin gekomen. We zijn heel tevreden met het resultaat en krijgen veel positieve en verraste reacties op de overzichtelijke ruimte die is gecreëerd.

Fantastisch tuin ontwerp, professioneel aangelegd en zeer aardige mensen

Ze hebben voor ons alles verzorgt van a tot z. Een fantastisch ontwerp wat zowel bij ons nieuwbouwhuis past als bij onze wensen. Zeer professionele en aardige mensen die altijd met je mee denken. Het resultaat is een schitterende tuin waar we jaren lang plezier aan gaan beleven

Aangenaam

Professioneel gewerkt, prettig personeel, goede materialen persoonlijke nazorg

Als is naar wens verlopen.

Bedankt voor de service!

Netjes aangelegd volgens tekening.

Goed werk geleverd, ‘s avonds alles opgeruimd. Aanpassing mogelijk.

Hardwerkende mensen met kennis

Perfecte ervaring! Het voortraject is goed begeleid en goed gekeken naar de eisen/wensen en de mogelijkheden. Ook worden suggesties aangedragen die toegevoegde waarde hebben. Vervolgens de uitvoer is met een tempo gegaan waarvan ik zeer onder de indruk ben. Elke dag wordt het terrein netjes achter gelaten zonder ronmel. Zeer zelfstandige medewerkers ook, wanneer er konijnen uit de hoed komen, het goed oplossen. Als laatste wordt er na de uitvoer goed geëvalueerd of alles naar wens is.

Thuiskomen

Onze tuin is helemaal naar wens. Mooi ontwerp, fijne kundige vakmensen hebben er een schitterend resultaat van gemaakt. We zijn er heel blij mee, en wensen Gijsbert met zijn team nog veel tevreden klanten toe!!

Heerlijke Calzone

Vanavond Calzone via uber eats besteld, niet eerder zo’n lekkere gehad. Alles was lekker : het deeg, de ingredienten, rijkelijk gevuld, vers en knapperige paprike, deeg ook heerlijk.

Mooie beoordeling, maar niet voor ons bedrijf bedoeld.

Buitengewoon positief!

Prima firma, constructief meedenkend in de ontwerpfase, open voor suggesties van klantzijde met een goed oog voor budget. Tijdens de uitvoering een wisselend team met ervaren medewerkers die allen goed op hun taken waren voorbereid en dito hebben uitgevoerd. Los hiervan prettige mensen om 'over de vloer' te hebben met een hoge mate van correct gedrag. De kleine 'dingetjes' nadien zijn perfect en snel opgelost. Resultaat: een zeer tevreden klant met een prachtige tuin die geheel voldoet aan de wensen en onze verwachting en waar we nu al van genieten. Onze oprechte dank aan De Plataan!

Hier logeren is een beleving !!

Absoluut de moeite waard =) Je kijkt je ogen uit. Van hier zijn wordt je blij ;)

onze nieuwe tuin: een verbluffend resultaat..!!

Een perfect tuinplan geheel ontworpen naar ons idee en wensen. Met heel veel bloemen, struiken en bomen. Bij het tuinplan zit een prachtige ontwerptekening met een plantenlijst, snoeivoorschriften met de bloeiwijze van elke plant, struik of boom. Prachtige documentatie om de komende jaren als naslagwerk te gebruiken. De tuin is zeer zorgvuldig gemaakt met een perfecte precisie. De tuinmannen waren erg vriendelijk en werkten heel precies en netjes. We hebben al vele positieve reactie mogen ontvangen van buren en passanten.

vriendelijke vakbekwaam bedrijf

Naar aanleiding van voorgesprek en overleg een uitstekend eind resultaat afgeleverd , helemaal naar eigen smaak en verwachting

Gekwalificeerd vriendelijk personeel met kijk op aanleg van tuinen

Tijdens werkzaamheden van het opnieuw inrichten van onze tuin zijn er wijzigingen aangebracht in het bestaande plan op advies van jullie medewerkers. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. In één woord TOP !!

kundige hardwerkende medewerkers

We hebben de eigenaar vooraf gesproken in een fijn gesprek, daarmee kwamen we tot het huidige ontwerp, heel anders dan dat we eerst in gedachten hadden. Door twee hardwerkende medewerkers die zeer rustig overkwamen is het uitgevoerd. Resultaat mag er echt zijn. Een eerlijke ondernemer.

heel tevreden over de plataan

Na een fijn gesprek en een mooi ontwerp de aanleg van onze tuin , tot in de puntjes perfect aangelegd . niks was teveel en alles keurig opgeruimd . wij zijn er helemaal blij mee .

Prachtige tuin geworden

Erg tevreden over de plataan .

Goudeerlijk, hardwerkende mensen

Komen hun afspraken na. Keurige jongens.