Prettige behandeling

Ik ben behandeld door Devlin (voor een frozen shoulder en de daarbij komende andere klachten) en ben flink vooruit gegaan.

een goede behandelaar, uiterst vriendelijk

GEWELDIGE BEHANDELING DOOR DHR DEVLIN RANDAL-SMITH IN 3 BEHANDELINGEN GROTENDEELS VAN DE PIJN AF

Weg is mijn rugpijn

Prima behandeld voor mij rugklachten. Nu naar enkele behandelingen reeds enkele maanden klachtenvrij

Geen hoofdpijn meer

Door mijn werk had ik al geruime tijd mijn nek en schouders en bovenrug vast zitten. Daardoor ook bijna iedere dag hoofdpijn. Na de eerste behandeling was de hoofdpijn al een stuk minder, en na de tweede behandeling was de hoofdpijn helemaal weg en kon ik mijn bovenlichaam weer beter bewegen. Een hele opluchting!

Kundig, proffesioneel en meedenkend aan mogelijkheden

Luistert naar probleem, geeft aan wat er ipmdit moment mogelijk is en denk mee met oefeningen en mogelijkheden voor mij, clientgericht. Pakt andere methode erbij om groei verder door te zetten in de behandeling. Erg tevreden

Veel eerder moeten doen. Snel pijnvrij

Al heel veel jaren last van rug, nek en schouder. Drie weken geleden door mijn rug gegaan dus eindelijk de stap genomen me in te schrijven. Ik kon vrijwel meteen terecht en na een paar behandelingen bij Devlin kan ik nu al zeggen zo goed als pijnvrij te zijn! Zo blij dat ik deze stap genomen heb. Devlin neemt de tijd je alles goed en duidelijk uit te leggen. Ben hem ontzettend dankbaar!

Ik voel me weer mens!

Met lage rug klachten gemeld bij Vividus, fijn ontvangst en een fijne intake gehad. Goed op weg geholpen met uitleg, behandeling, tips en oefeningen. Na 6 bezoekjes en ischias uit de weg gekickt te hebben samen met Devlin, kan ik weer heerlijk slapen, normaal zitten opstaan liggen en zit ik weer beter in mn vel! Dankbaar!!

Prima ontvangst behandeling en bejegening

Bejegening en behandeling perfect! Ook ontvangst altijd even vriendelijk. Parkeren is soms een puntje.

Kundig, snel en goed geholpen

Snel kundig en goed geholpen met een prima resultaat

Hele fijne ervaring en een hele leuke chiropraktor

Super fijne behandelingen gehad bij Devlin! Ik liep al bijna 2 a 3 jaar met knieklachten vanwege een skiongelukje. Veel bij fysio geweest maar niet geholpen door Devlin ging het steeds beter en beter ook qua rug. Veel pijn overal naar toe niks werkte en door Devlin kan ik gelukkig weer pijnvrij rondlopen. Ook een aanrader voor mensen met hooikoorts klachten. Ik heb nu voor de 3e week tape op mn rug en het helpt super goed. Ik was vaak altijd de eerste met hooikoorts klachten. Maar nu gelukkig helemaal niks. Echt de moeite waard om het te proberen en het is ook nog niet duur ook nog niet

Uitstekend!!!!!

Al een tijdje kom ik bij Devlin. Had al langer klachten, maar ik maakte maar (helaas) geen afspraak. Pijn aan knie werd erger, ging over naar pijn in rug en been. Hardlopen werd minder.... Dus toch een afspraak gemaakt! Devlin nam alle klachten serieus, hij wilde er alles aan doen om mij weer fit te maken. Had ik een wedstrijd, dan plande we samen nog een extra behandeling. Naast mijn klachten, toonde Devlin ook interesse in mijn sociale leven. Dat maakt een behandeling dan ook prettiger. Heb ook af en toe een moment gehad dat de klachten weer terug kwamen, dan bekeek hij wat ik anders had gedaan dan. Geeft een gevoel van vertrouwen. Nu gaat het weer super goed! Maak elke 2 maanden een afspraak zodat het ook goed blijft gaan. Ben blij dat Devlin mij weer goed laat hardlopen!

SUPER

Drie jaren geleden naar de orthopedische kliniek in Mill geweest. Ik had met hardlopen last van mijn knieën. Na een onderzoek zijn er ook foto's gemaakt. Uiteindelijke diagnose: artrose / versleten knieën. Het advies was om te stoppen met hardlopen. Ik ben nu 64 jaar en ben op 20 jarige leeftijd begonnen met hardlopen. Dus het hardlopen is een onderdeel van mijn leven geworden. Met een kunstknie hardlopen zie ik niet zitten. Ik zocht naar een mogelijkheid om de kunst knieën zolang mogelijk uit te stellen. Ik heb contact gezocht met Erik Wolters. Hij is toen direct begonnen met shock wave. Bovendien twee pillen glucosamine per dag. En met het nodige resultaat. Ik loop nog steeds met veel plezier. Heb helemaal geen pijn aan mijn knieën. Alleen zijn mijn knieën stijf met bewegen. Ik loop nog steeds bij de loopvereniging Atletiek Helden. Alleen "de snelheid" is verdwenen. Maar dit vind ik absoluut niet relevant. Ik wil graag zo lang mogelijk blijven lopen en genieten. De shock wave is nu 1 keer in de twee maanden. Ik hoop het zo nog lang te mogen volhouden.

Zowel chiropractie als shockwave therapie hebben mij ontzettend geholpen. Ik had een speesontsteking en mijn slijmbeurs ook. Ik kon wel naar de dokter voor een spuit maar ik koos liever voor shockwave therapie, dit heeft er echt voor gezorgd dat mijn ontsteking wegging omdat het lichaam het zelf door de therapie gaat opruimen. Mijn pijn is er van weggegaan. Eric en zijn team zijn vakkundig, hebben oor voor hun mensen en gaan professioneel te werk. Chiropraktie heeft mijn leven veranderd van moe, pijn en geen energie in een normaal pijnloos leven. Ik zie chiropraktie en de rest van de behandelingen wat vividus heeft net zoals sporten. Of het bezoek aan de tandarts. Onderhoud aan je lichaam is van eccentieel belang, je hebt er maar 1. Ik raad iedereen het aan die te kampen hebben met lichamelijke problemen zoals pijn, vermoeidheid, de zware last van geen energie hebben. Zonder hun Had ik nu niet mij zo geweldig gevoelt.

Chronische klachten zijn opgelost.

Ontzettend tevreden over de dienst wat ik heb ontvangen bij Vividus! Na jarenlang te hebben rondgelopen met een chronische klacht waar geen enkel ander specialist mij heeft kunnen helpen, is mijn probleem vrijwel volledig opgelost toen ik hier in behandeling ben gegaan. Bedankt!

Goede diagnose en effectieve behandeling

Ik heb zeer goede ervaring met de behandelingen bij vividus fysio en Chiropractie. Na een jaar van heupklachten en rugpijn ben ik na een nek en rugscan bij vividus terecht gekomen. Er wordt zeer goed diagnose genomen en een behandelplan besproken. Ook werken alle partijen goed samen fysio en Chiropractie overleggen met elkaar over de behandel methode zodat ze je goed kunnen helpen. Een heel fijn team.

De Chiropractor zorgt ervoor dat ik zonder pijn in mijn rug kan functioneren.

Door geregeld naar Erik Wolters te gaan voor een behandeling kan ik zonder pijn en klachten functioneren. Hij maakt alles los in de rug, hierdoor kan ik mijn kantoorbaan goed uitoefenen.

Vriendelijk en correcte behandeling

Zoals eerder vermeld vriendelijk en correcte behandeling. Altijd op tijd en een zeer goede uitleg wat en waarom iets gedaan wordt

alles gaat lekker soepel

goed vakmanschap

Prima behandeling

Prima behandelaar en perfecte behandeling Altijd blij weer geweest te zijn, Geeft verlichting in pijnklachten

Erg prettig, vakkundig, empatisch en doeltreffend

Ik kwam met hooikoortsklachten. Ik heb de behandeling als zeer vakkundig ervaren. Ik heb er baat bij. Zeker een aanbeveling als je al jarenlang kampt met vervelende hooikoortklachten.

UItstekend

Ik word al jaren deskundig en vriendelijk geholpen.

Super!!!

Heb al heel lang rugklachten en een verleden met door de rug gaan. Hier wordt ik altijd goed geholpen. Het ene moment kon ik bijna niet meer lopen, maar na een behandeling kon ik de volgende dag gewoon weer werken... IN DE HORECA! Het is een heel geruststellend idee dat als ik weer eens ergere klachten heb, ik hier altijd terecht kan. Zelfs dezelfde dag nog. 10 sterren wat mij betreft!

Goed resultaat, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel.

Ik had last van een zeurende pijn in mijn onderrug. Bij de eerste afspraak werd een scan van mijn rug gemaakt en kreeg ik gelijk een behandeling. Na vijf behandelingen was ik klachtenvrij.

Uitstekende behandeling

Professioneel, goede voorlichting en advies. Ze nemen de tijd en zijn prettig in de omgang.

erg goed

alles ging gesmeerd en de chiropractor weet van wanten