Uitstekende klantenservice

Een relatief klein project waarbij wij 2 planken van 1.24m te kort kwamen werden kosteloos nageleverd, aangezien het een plank was die niet geheel aan de eisen voldeed, desalniettemin netjes op maat gezaagd en geheel gratis meegegeven. Top service - ik kom hier zeker weer. Jan

Mooie producten en goede prijs/kwaliteit

Vandaag vlonderdelen gehaald. Het ziet er allemaal keurig netjes uit. Vriendelijk personeel. En een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Goede ervaring met de Beuk

Hele mooie tuinbank gemaakt van eiken hout van de Beuk. Prachtig geworden uitstekende kwaliteit hout, mooi geschaafd, snel geleverd. Aan te bevelen.

Meedenkend, servicegericht, komt afspraken na

Mijn ervaring met Zagerij en houthandel De Beuk is top. Je gaat met een idee naar Dirk-Jan toe en hij weet dat om te zetten in een compleet bouwpakket. Keurig op maat en netjes thuisbezorgd. Goed kwaliteit hout, kortom zeer tevreden. Henk.

Goede service en advies

Prachtige notenhouten planken voor onze vensterbanken gehaald. Hierbij goed advies gekregen om deze te behandelen en af te werken. Kwaliteit was goed met juiste maatvoering. Ook voor het Op maat laten zagen van dit hout voor andere doeleinden was geen probleem. Top service.

Snelle topservice!

Douglas hout voor mijn terrasoverkapping besteld en het op kleur maken van de wandelementen! Kwaliteit van het hout was goed en de levering was snel!

Professionele uitvoering en ondersteuning, denkt met je mee!

Van beukenhout een kast gemaakt bestaande uit 18 planken en 4 zijkanten. Driedelig eigenlijk. Past precies in een nis in ons huis. (230 bij 250 cm). Jammer dat ik geen foto kan uploaden... Het op juiste maat laten zagen en verlijmen van al het hout, planken en zijkanten, laten doen door De Beuk. Het in frezen daar waar planken in de zijkanten gingen steunen zelf gedaan met een bovenfrees. Edoch door dat de maten perfect waren en de dikte van alles ook, was het daarna als een bouwpakket met behulp van domino's (Festool) in elkaar te zetten. Zeer goed geholpen en ondersteund met tips.

Goede en snelle service!

Zwarte potdeksel delen gehaald. Goede kwaliteit en goede en snelle service! Aanrader!

Mooi hout voor een mooie prijs!

Mooie eiken plank voor een vensterbank laten maken, inclusief afwerkranden. Mooie hout voor een mooie prijs, en goeie service. Prima dus!

Een echte aanrader!

Uitermate goed advies. Luisteren naar wat je plannen zijn. Direct naar een goede oplossing gericht. Doet wat ie zegt, en komt het ook na. Al met al prima service.

Kwalitatief keurig netjes

• Aanbod