Chat werkt goed. Persoonlijk en snel.
Ik had een vraag over een storting die ik niet direct terugzag. Even gechat en de medewerker wist wat er gaande was en heeft snel, begripvol en adequaat gereageerd. Fijn en ik ben gerustgesteld
Beste Dave, Bedankt voor de positieve beoordeling!
.
Beste Paul, Dank voor het mooie cijfer!
Ik moet heel lang wachten en op de site in de chat blijven want als ik een keer niet snel genoeg reageer beeindigen jullie de chat. Waarom kunnen jullie niet even wachten????
Beste Bram, Vervelend om te lezen dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses. We komen graag alsnog met u in contact om uw vragen door te nemen en te beantwoorden. Ik heb u daar zojuist een e-mail over gestuurd. Wilt u daar even naar kijken? Dan nemen we het samen met u door. Excuus nogmaals.
Ik was al bang dat er „slechts“ een ticket zou worden aangemaakt en dan wordt ik per e-mail geholpen… Nee, ik werd door Mart direct geholpen en hij kon het nakijken, en ik was tevreden en alles is ok.
Beste Renatus, Bedankt voor de positive review!
Ik krijg altijd direct contact en mijn vragen worden direct goed beantwoord. En sympathiek behandeld. Niet gedacht dat dat ook kan bij chatten met een bedrijf.
Beste Gida, Hartelijk dank voor het mooie cijfer!
Onze lijfrentepolis liep een paar jaar geleden af en we hebben deze omgezet naar Brand New Day Pensioensparen. Omdat het nog eventjes duurt voordat deze gaat uitkeren hebben we een gedeelte in een Brand New Day Deposito gezet met een mooie rente. Onze oudedagsvoorziening groeit op een veilige manier nog even door. Het is bij vragen altijd gemakkelijk om contact te krijgen met BND en ook de uitleg is ronduit goed. Ik voel me een welkome klant en ik heb er alle vertrouwen in dat we tegen de tijd van uitkeren ook een goed advies krijgen over het bepalen van de maandelijkse onttrekking.
Beste Lilian, Hartelijk bedankt voor de mooie review.
Bij Brand New Day geen eindeloze worsteling met een chatbat, maar gelijk een inhoudelijk antwoord van een ter zake kundige medewerkers. Erg belangrijk want was nog geen klant, maar als ze zo snel vragen beantwoorden maakt het makkelijker om mijn lijfrente bij ze onder te brengen.
Beste Willem, Dat is een mooi compliment. Welkom bij Brand New Day! :)
hele snelle service via de chat!
Beste Sebastiaan, Wat goed om te horen! :)
Kreeg heel snel een adequaat antwoord van een vriendelijk medewerker. Helemaal top.
Beste Elly, Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw positieve review.
heldere antwoorden op mijn vragen uitstekende service snel bereikbaar zeer vriendelijk qua kosten
Beste Paul, Dat is een mooi compliment! Daar doen we het voor. :)
de hulp was prima de uitkomst teleurstellend maar dat lag niet aan Brand N.D.
-
Ik heb een pensioenrekening en ben helemaal tevreden. Werkt fijn, ziet er allemaal strak uit en makkelijk aanpasbaar. Zou zo 5 sterren geven. Maar dan hebben ze ervoor gekozen om regelmatig te bellen om overige diensten te verkopen, met 10 verschillende nummers. Ongelooflijk achterhaalde en vervelende salestactiek waar ze hun eigen ruiten mee inslaan. Mailen is prima, gebruik dat medium waar het goed voor is. Maar laat me telefonisch met rust. Bellen is zo vervelend dat ik bijna overweeg m’n rekening toch te verhuizen. Heb je zo’n mooi product en dan verpest je het hiermee, heel erg zonde en onnodig.
Beste Marit, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw pensioenrekening! Minder fijn om te horen dat u de telefonische contactpogingen als vervelend ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U geeft aan dat er wordt gebeld vanaf een aantal verschillende telefoonnummers. Allereerst wil ik graag vooropstellen dat wij enkel bellen vanaf 020 7585 3XX telefoonnummers. Onze informatieservice belt enkel vanaf 020 7585 300. Onze informatieservice neemt af en toe contact op met onze klanten als wij denken dat er een product is dat goed bij het klantprofiel past, of bijvoorbeeld om te assisteren nadat een klant een berekening heeft gemaakt via onze website. Maar, de telefoontjes moeten altijd een aanvulling zijn op uw klantervaring en niet als last worden ervaren. Onze excuses als dat het geval is geweest. Het is uiteraard mogelijk om vast te leggen dat u niet gebeld wilt worden. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar [email protected], dan zorgen wij ervoor dat u niet meer wordt gebeld door onze informatieservice. Mocht u het fijn vinden dat wij de telefoonnummers even nagaan, dan horen wij ook graag vanaf welke nummers u bent gebeld.
Zie boven
Beste Wil, Goed om te horen! Bedankt voor uw positieve review.
Ik kon er even niet uitkomen op de site maar in de chat werd even praktisch mee gekeken en ik non snel weer verder,
Beste Ed, Fijn dat u snel geholpen bent! Bedankt voor de review.
Prima
Beste Leny, Bedankt voor uw positieve review! :)
ik had per ongeluk 2 rekening geopend. De medewerken heeft snel reactie en afhandeling om de overbodig rekening te sluiten.
Beste Widya, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
2 zaken: 1. Volgens afspraak zou vandaag de eerste uitbetaling zijn van mijn pensioen-uitkering. Tot nu toe niets ontvangen (20:12) 2. Ik wilde hierover chatten en sloot de chat omdat er niets gebeurde.
Beste Peter, Bedankt voor uw review. Het klopt dat u de uitkering niet 1 op juni heeft ontvangen. Wanneer de eerste van de maand in het weekend of op een feestdag valt dan ontvangt u de uitkering de eerstvolgende werkdag. De reden daarvoor is dat wij nog geen zogeheten 'instant payments' aanbieden. Wij zijn voor de uitkeringen dus afhankelijk van het bankverkeer, waardoor de uitkering soms iets langer op zich laat wachten. Ik begrijp dat dat tegenvalt als u de uitkering op de eerste van de maand verwacht. Daarnaast vind ik het erg vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten in de chat. Ik vermoed dat u buiten onze werktijden een chat heeft kunnen starten. Dat is een foutje aan onze kant. Onze oprechte excuses daarvoor. Hopelijk zijn uw vragen inmiddels beantwoord. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten.
Het was even wennen voor mij omdat dit de eerste keer was dat ik chat maar het ging goed
Beste Martin, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het gesprek goed verliep. Schroom niet om nog eens te chatten als u vragen heeft!
snelle en efficiente chat. probleem opgelost. :-) beter en eenvoudiger kan niet
Beste Marc, Goed om te horen! Bedankt :)
Het is nog niet rond met de uitkering maar het ziet er goed uit. Nog even afwachten.
Beste Hendrik, Bedankt voor het goede cijfer.
Duurde te lang voor ik contact had
Beste Andre, Dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat u inmiddels mailcontact heeft gehad met mijn collega's, dus hopelijk is uw vraag beantwoord. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
ik wil best wachten, zeker als ik nr 1 in de wachtrij ben. maar zeg aub niet dat je er in 1 minuut bent terwijl ik al 6 minuten naar dat scherm zit te turen.
Beste Myrna, Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Dat was inderdaad niet de afspraak. Wij zijn in het weekend pas vanaf 10:00 open, dus vandaar dat er niemand beschikbaar was. Maar, dat had uiteraard duidelijk moeten zijn in onze chatfunctie. Onze oprechte excuses daarvoor. Onze administratieve afdeling heeft met spoed uw identificatie afgerond. Mocht u nog verdere vragen/hulp nodig hebben, dan zijn wij telefonisch, per chat en per mail bereikbaar. Wij helpen u graag.
Ik kan niet bij mijn gegevens, omdat ik een nieuwe tegenrekening heb. Ik probeer deze rekening al sinds december door BND geaccepteert te krijgen, maar dit lukt maar niet. Ik heb al 3 keer 0,01 overgemaakt, "to no avail"... Helaas krijg ik van BND geen melding of reden waarom dit niet lukt. Ik heb net gechat met Jacqueline, en er schijnt een probleem te zijn, maar hiervan wordt ik tot op heden niet op de hoogte gebracht. Procesverbetering?
Beste Bert, Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was wat er nog precies moest gebeuren. Fijn dat u contact heeft gehad met Jacqueline en dat zij u verder heeft kunnen helpen. Het was inderdaad fijn geweest als wij u eerder even op de hoogte hadden gesteld van de nodige stappen. Heeft u helemaal gelijk in. Sorry daarvoor. Uw verzoek tot wijziging is met spoed opgepakt na ontvangst van de nieuwe centstorting. U bent zojuist gemaild met de bevestiging dat uw tegenrekening is geverifieerd.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.