Filters

10

Snel bevredigend antwoord

Gevraagd waarom mijn rekening niet meer te zien is wanneer ik een lijfrente uitkering aanvraag: deaarop is snel en bevredigend antwoord gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Spijt

Ik heb spijt van te openen van deze rekening. Ik probeer de rekening op te heffen, maar een tegen rekening gebruiken kan niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijke instructies en goed geholpen

Snel en goed geholpen met een duidelijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Klacht goed opgepakt

Na een eerder teleurstellende ervaring is eea gelukkig vervolgens goed opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Ik ken BND als een betrouwbare bank om te sparen en met name om aanvullend pensioen op te bouwen

Heldere communicatie en goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

*****

Thank you Dayenne

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Erg goed en deskundig geholpen!

Erg goed en deskundig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig geholpen

Prima chat gehad met een medewerkster. Goed en duidelijk uitgelegd wat er aan de hand was. Probleem snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snel contact en klantgericht

Plezierig contact, er werd met me meegedacht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima

Ondanks onbereikbaarheid email kon ik via de chat mijn vraag stellen. Deze is netjes beantwoord, maar vergt nog edn vervolg van BND.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

goed

Erg snel geholpen en heel erg duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

geen oplossing voor inlogprobleem app

Plotseling is het niet meer mogelijk om met de vingerafdruk in te loggen. Ook met de inlogcode kan niet worden ingelogd. Met gebruikersid en wachtwoord in app ingelogd om inlogcode te resetten. Nieuwe code werkt ook niet. Via webbrowser inloggen werkte niet omdat MFA dan inloggen via app vereist. Geen procedure aanwezig om dit uit te zetten. Chat met klantenservice heeft dat geregeld, maar inlogproblemen met app blijven, ook na volledig deinstalleren en opnieuw installeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Top

Snel, duidelijk en netjes geholpen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

ik ben helemaal tevreden over de hulp

De start van het openen van een rekening bij u verliep nogal hobbelig; vermoedelijk niet uw schuld. U heeft me hierbij adequaat bij gestaan en ook nu weer prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

teleurstellend

heel veel ging fout, rekening openen duurde bijna 45 min. nu al spijt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

prima

bij het invullen vd vragen v bnd liep ik vast op staortingscategorie - daar ben ik goed mee geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Rapportage en overzichten zakelijk beleggen zijn onvoldoende voor fiscale doeleinden

Om een totaaloverzicht te krijgen met koersen per datum 31-12 van de individuele fondsen moet je als klant zelf gaan uitzoeken en puzzelen en een index berekening maken om tot een koers per 31-12 te komen. Dit moet je dan doen via https://new.brandnewday.nl/fondsen-en-koersen en dan zelf via het rendement t.o.v. de aankoopdatum een berekening maken om tot de koers te komen. Dit is ongelofelijk dat een klant dat zelf handmatig moet doen en BND hier geen rapport (of rapportagemogelijkheid) voor ter beschikking stelt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
7

ik word via chat goed geholpen, maar loop vast bij aanvraag offerte

Ik loop telkens vast bij de aanvraag offerte omdat ik te weinig kennis heb van deze zaken. Nu moet ik dus advies inwinnen, maar zoek nog even hoe dat moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Correct geholpen

Snelle en correcte medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Ben goed en snel voort geholpen via de chat

Had hulp gevraagd om mijn spaarrekening op te zeggen, heb overal via de site gekeken of ik daar wat kon vinden en niets gevonden en heb toen maar de chat die vraag gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

hulpvol

snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Echte mensen, geen bot? Wat een feestje. Het moet eigenlijk in de krant.

Prima service, correcte antwoorden en juiste handelingen. Ik ben (geloof ik) voor het eerst eens WEL geholpen via chat. N.I. , vermoed ik.... Natural Intelligence. Dank Jammer dan weer dat ik nat het invillen van de beoordeling met allerlei onzien akkord moet gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

heel vriendelijk geholpen

duidelijk en heel veel kennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Directe service en een snel antwoord op mijn vraag gekregen

Ik had een beginners vraag in verband met voor de eerste keer een bedrag opnemen. De dame aan de andere kant heeft de vraag binnen 3 minuten behandeld en beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Onprofessioneel

Ik moest uw medewerker vertellen waar ik had gelezen dat verkooporders binnen maximaal 2 werkdagen indien opdracht voor 10 uur gedaan is. Dit staat op uw website en ik verwacht dat uw medewerkers over deze basale kennis beschikken. Daarnaast werd er erg traag gereageerd op mijn vraag en werd ik met een kluitje in het riet gestuurd met dat ik later vandaag een mail krijg met het antwoord op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.