Korte en doelgerichte communicatie met medewerkers ( sters) . Duidelijke informatie en serviceverlenend . Kortom een no nonsens bedrijfscultuur met de "oprechtheid: om klanten het " huiskamergevoel " te geven.
Hallo Hans, bedankt voor je positieve reactie! Die no-nonsense cultuur is inderdaad erg belangrijk binnen Brand New Day, en we vinden het dan ook top om te horen dat jij dit ook zo ervaart.
Passende oplossingen, en snelle afhandeling
Hallo Harrie, bedankt voor je positieve, duidelijke review. Enorm fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service!
Al bij het begin van Brand New Day, toen "Kalo Bagijn zelf de telefoon nog opnam" (ik weet niet of dat ooit echt gebeurd is), ben ik ingestapt met een eenvoudige belegging. Later is die aan mijn hypotheek gekoppeld, maar altijd is dat rustig aan goed gegaan. De kosten gaan er transparant af, en verder niks. Dat is beleggen zoals je het wilt. Waarom dan geen 10? Ik wil ook graag dat BND nettopensioen sparen gaat invoeren, en dat doen ze steeds niet. Kom op mensen, make my day!
Ha Roelof, ik heb het even nagevraagd, en Kalo nam destijds écht de telefoon zelf nog op. Nu gebeurt dat echter niet altijd meer :). Bedankt voor je mooie woorden, hier zin we enorm blij mee. Wij beleggen ook op de manier waarop we dat zelf het liefste zien: eenvoudig, overzichtelijk en met uiteraard een mooi rendement! Wat betreft het nettopensioen moet ik je helaas teleurstellen: er zijn geen concrete plannen om hiermee te beginnen. Als je toevallig via je werkgever pensioen opbouwt bij Brand New Day hebben we hiervoor wel een mooi alternatief. Meer daarover vind je via deze link (https://new.brandnewday.nl/blog/oplossing-tekort-pensioen/). Ook als je andere suggesties/vragen hebt, dan horen we natuurlijk graag van je!
BND levert duidelijke diensten/rpoducten voor consumenten tegen lage kosten. Ze zijn transparant in hoe ze te werk gaan en bieden eenvoudige en duidelijke producten.
Hoi Kees! Bedankt voor je positieve woorden. Juist die transparantie en eenvoudigheid zijn punten waarbij veel aandacht aan besteden. We vinden het dan ook top om te horen dat dit jou kan bekoren. Mocht er in de toekomst toch iets zijn dat je graag aan wilt stippen, dan weet je ons te vinden!
Fijne online bank, met een eenvoudige site. Deskundige en vriendelijke mensen, zelfs op zaterdag bereikbaar. Mooie rendementen op pensioen-, beleggings- en spaarrekening, chapeau 👌🏻.
Hi George, bedankt voor je positieve reactie! Fijn om te horen dat je onze deskundigheid op prijs stelt. Het liefst staan we natuurlijk iedere dag klaar voor jou als klant, maar dat laat nog even op zich wachten. Het plan is wel om in de loop van 2020 ook op zondag open te gaan! Tot die tijd blijven we je dolgraag van dienst van maandag tot en met zaterdag.
Alles altijd geregeld weinig kosten altijd eerlijk en behulpzaam waren alle banken maar zo
Ha Richard, thanks! Wij vinden jou als klant ook top, en zeker als we zulke mooie complimenten in ontvangst mogen nemen. Ondertussen doen we er alles aan om onze producten en service op topniveau te houden.
ook goed
Ha Piet, bedankt voor je korte, doch effectieve review! Je geeft aan dat het gebruiksgemak van MijnBND niet helemaal naar wens is. Mocht je hiervoor de moeite willen nemen, dan horen we graag wat wij hieraan kunnen verbeteren. Omdat jij als klant degene bent die MijnBND regelmatig gebruikt, vinden we jouw mening enorm belangrijk. Je kunt eventueel contact opnemen via telefoon of mail, dat zouden we enorm waarderen!
kan het nog niet beoordelen
Ha Wim, laat het ons alsjeblieft weten wanneer je wat langer klant bent en een duidelijke mening hebt kunnen vormen over onze producten en dienstverlening. Ook - of eigenlijk zéker - als dit toch niet zo goed bevalt als vooraf gedacht. Wij proberen Brand New Day iedere dag te verbeteren en de eerlijke mening van onze klanten is daarbij essentieel! We kijken dan ook uit naar een latere review.
Duidelijke uitleg als je er om vraagt. Tot nu toe Kan geen enkele bank aan brand day tippen 😀
Hoi A.W! Top om te horen dit. Wij vinden dit zelf natuurlijk ook, maar het is het mooist als we het van onze eigen klanten horen! Ondertussen doen we er natuurlijk alles aan om dat ook zo te houden :)
In alle opzichten een fijn bedrijf om mee te werken. Site werkt goed en is makkelijk te bedienen en in te zien. Telefonische service is eveneens uitstekend. Ik ben altijd ter zake kundig, vriendelijk en voortvarend geholpen. En niet te vergeten, een mooi rendement gemaakt.
Ha Bertus, wat een mooie woorden! Dit is precies de reden waarom we er alles aan doen om onze producten/service op een zo hoog mogelijk niveau te krijgen. We begrijpen echter dat alles valt of staat bij een goed rendement, en we zijn dan ook blij om te horen dat je hierover ook tevreden bent!
Brand New Day biedt goede producten tegen een zeer concurrerende prijs. BND is goed bereikbaar en vragen worden snel beantwoord. Toch geen vijf sterren en wel om de volgende reden. Voor het pensioen product werd mij, terwijl ik zelf contact had opgenomen met BND, dat er voor mij een voordeligere tariefstructuur was. Did had ik graag eerder gehoord en niet pas nadat ik contact opnam
Hoi Bart, bedankt voor je positieve reactie! Dit waarderen wij enorm. Ik kan nu niet zien over welke kostenstructuur je het hebt, maar ik vermoed dat je het over onze ZZP-kostenstructuur. Wij bieden deze kostenstructuur wel actief aan op onze website, en als mijn collega's hadden geweten dat u als ZZP'er actief bent, hadden wij u ongetwijfeld meer informatie hierover gegeven. Ik hoop dat alles nu alsnog in orde is. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan alsjeblieft weten!
Kostenstructuur is transparant en gematigd. Hopelijk breiden ze hun service ook nog uit naar een betaalrekening dan kan ik helemaal switchen.
Ha Jan, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Brand New Day! Wij zijn dat uiteraard ook met jou als klant. Wat betreft de betaalrekening moet ik je helaas teleurstellen: dit staat namelijk niet op onze planning. Gelukkig geeft ons dit wel de tijd om ons te focussen op het verbeteren van onze huidige producten en dienstverlening!
Ik heb een uitvraag gedaan naar de kosten van BND en ik zie tot mijn verbazing dat jullie hoger qua kosten zijn dan ASR Leven. Dat vind ik heel vreemd, want ik wilde graag een goed overzicht voor de werknemers presenteren (twee ondernemingen van +/- 50 / 25 werknemers. Ik had gehoopt op betere informatievoorziening en dezelfde kosten structuur als jullie collega's... Nb bellen mag altijd 06 11254243
Hallo Huub, nogmaals bedankt voor je reactie. Zoals besproken kijken wij zo snel mogelijk naar de vergelijking met ASR. Zodra wij dit allemaal op papier hebben staan, laten we je dit weten!
Ben nu al jaren bij BND. Kan alleen maar zeggen ben vol lof. Vanwege klantvriendelijk ,uitleg die men geeft . Er is deskundigheid aanwezig die ook de boodschap kan overbrengen naar een leek. Ben ook zeer blij met de spaarrekening die men nu heeft overigens jammer dat bij BND de rente ook zakt. 5sterren zeker waard. Ps hoop dat men nog van de bnd spaarrekening gewoon kan door storten naar je pensioenrekening dit is op dit moment niet mogelijk . Maar wie weet?
Hallo Nico, wat een leuke reactie! Daar worden we hier enorm blij van. We vinden het belangrijk dat ons personeel iedereen vakkundig en geduldig te woord staat en jouw reactie is daarvan een bevestiging. Wat betreft het overhevelen van de waarde van de vrije spaarrekening naar de pensioenspaarrekening: dat is op dit moment inderdaad niet mogelijk via MijnBND. We willen natuurlijk wel graag dat jij hieraan zo weinig mogelijk moeite aan kwijt bent en dus voeren we dit graag voor je uit. Een mailtje vanaf het bij ons bekende e-mailadres is hiervoor al voldoende!
Ik heb meerdere (woeker)polissen overgezet naar Brand New Day, ondertussen zijn deze polissen behoorlijk aangegroeid, sommige zijn zelfs in waarde verdubbeld. Je kunt switschen tussen de fondsen zodat je zelf ook invloed hebt op je vermogensopbouw, dit kan 1 x per maand wat voor de meeste mensen voldoende is, maar voor mij zou dat liever dagelijks mogen.
Hallo Jan, bedankt voor de positieve reactie! Erg fijn om te horen dat je een mooi rendement behaalt, want dat is uiteindelijk waarvoor we hier zitten. Wat betreft de handelsmomenten: wij vinden zelf ook dat dit vaker zou kunnen en werken er keihard aan om dagelijks handelen voor al onze klanten mogelijk te maken. Het is nog niet zeker wanneer, maar op den duur ben je dus niet meer afhankelijk van de vaste aankoopmomenten. Wanneer dat het geval is, laten we het je direct weten!
Ik had ooit een zogenaamde woekerpolis, gestart in de jaren 90. Die zou bij een inleg van €70/maand in 2024 een gegarandeerd vermogen van €56.000 opleveren (zat vast aan een spaarhypotheek). Deze polis heb ik een jaar of 8 geleden overgezet naar BND. De telefonist van BND vertelde mij toen dat bij BND zeker dat resultaat, en waarschijnlijk veel beter zou kunnen worden behaald. Tegen lagere kosten! Wow. Inmiddels weet ik beter. Het voorgespiegelde resultaat is nu bij een actuele beurs €41.000. En dan heb ik zelfs de inleg ruim een jaar geleden nog verhoogd naar €100 per maand! Het - niet eens gegarandeerde - resultaat waar ik bij BND naar uit kan zien ligt bijna 27% lager dan het gegarandeerde resultaat van mijn woekerpolis. En dan heb ik de verhoging van de inleg nog niet eens meegerekend. Tja, dan kan ik niet zo positief zijn. Ik kan ook niet meer terug, dat weet ik wel. Ik weet dat BND geen garanties biedt en er een risico is dat ik bewust ben aangegaan. Maar nu valt het toch wel heel erg tegen. Ik heb ook nog twee andere beleggingsrekeningen bij BND. Ook daar is het resultaat al jaren toch wel lager dan het resultaat wat ik zelf op mijn zelf beheerde beleggingrekeningen haal.
Hallo Martijn, bedankt voor je reactie. Het is helaas moeilijk om te controleren wat er acht jaar geleden precies verteld is aan de telefoon. Wij kunnen natuurlijk geen gegarandeerd kapitaal bieden, want dat is onmogelijk wanneer de opgebouwde waarde wordt belegd. Mocht er destijds toch een gegarandeerd vermogen genoemd zijn, dan is dit een fout van onze kant geweest. Wij balen er dan ook van dat je het gevoel hebt door de overstap naar Brand New Day een hoop geld te zijn misgelopen. Op basis van dit bericht is het voor ons moeilijk om te zeggen waar het tegenvallende rendement aan ligt: niet alleen kan dit aan de fonds- of risicoverdeling liggen, maar ook hebben wij geen inzicht in de kosten en het rendement van de polis die je destijds hebt laten overboeken. Mochten de oude polisbladen nog aanwezig zijn, dan kijken we hier graag naar, om zo het tegenvallende rendement van je hypotheekrekening te kunnen verklaren. Ook kunnen we dan mogelijk kijken naar wat er acht jaar geleden precies besproken is. Je hebt aangegeven dat je het niet op prijs stelt als we naar aanleiding van dit bericht contact opnemen, en dat doen we dus ook niet. Indien je toch wilt dat we nog eens kijken naar de polis die is overgekomen, dan kun je hiervoor altijd contact met ons opnemen.
Als ZZP'er is het belangrijk om je eigen pensioen te regelen, BND heeft hier prima op ingespeeld en het eenvoudig gemaakt om zelf regelmatig geld over te maken voor je eigen pensioen.
ik ben blij met de altijd snelle en correcte wijze van geholpen worden .
Hallo Jos, bedankt voor je positieve review! Wij proberen altijd met onze klanten mee te denken en vinden het belangrijk om hen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Jouw reactie geeft ons alleen maar meer motivatie om dat vol te houden! Mocht je ons nodig hebben, dan weet je ons te vinden!
Vriendelijk behulpzaam en kennis van zaken
Hallo André, bedankt voor je positieve reactie! Dit waarderen wij enorm. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten voor ons hebben, dan staan wij hier natuurlijk ook voor open. Je weet ons te vinden!
Bedrijf met transparante, eerlijke produkten. Moffelen geen kosten en slechte resultaten weg, en hebben een zeer vlotte en hulpvaardige klantenservice. Zijn ook innoverend, met goede produkten of alternatieven voor produkten van derden, met veel minder marges bovendien. Mijn overstap met een diverse rekeningen (hypotheek- en lijfrente rekeningen) van Aegon en ING naar die van BND, heeft me heel erg veel 'kosten' gescheeld en daardoor veel betere rendementen.
Hallo Huub, enorm bedankt voor je reactie! We proberen de kosten voor onze huidige en nieuwe klanten altijd zo laag mogelijk te houden, en we vinden het dan ook top om te horen dat je tevreden bent over onze kostenstructuur. Ik heb het compliment doorgezet naar de klantenservice, want dat horen we natuurlijk graag. Mocht je in de toekomst met vragen komen te zitten, dan weet je ons te vinden! Ook wanneer er verbeterpunten zijn die je wilt aanstippen, horen we dit graag.
Via de telefoon altijd direct antwoorden van aangename mensen met een goed niveau. Soms gaan ze iets te snel mee in nieuwe mogelijkheden in de financiële wereld. Dan blijft de service tijdelijk iets achter bij wat je gewend bent, maar dat wordt weer snel ingehaald. Ben al jaren klant en het meest blij word ik van hun platform, waar ik zelf steeds aan de knoppen kan zitten en de resultaten direct kan zien. Dat wordt wat gewoner ook bij andere partijen, maar zij waren er vroeg bij en lopen steeds voorop.
Hi Saskia, enorm bedankt voor je leuke reactie! Dat waarderen we enorm. Soms lopen we onszelf inderdaad weleens voorbij, maar altijd met goede bedoelingen. We vinden het ook top om te horen dat MijnBND zo bevalt, hier werken we hard aan! Mocht je in de toekomst met vragen komen te zitten, dan weet je ons te vinden! Ook wanneer er verbeterpunten zijn die je wilt aanstippen, horen we dit graag.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.