Vriendelijk geholpen met mijn vragen en duidelijk uitleg gegeven.
Goedemiddag Inge! Super bedankt voor de mooie beoordelingen. Ook leuk om te zien dat u ons zou aanraden. Bij vragen weet u ons te vinden.
Misschien als gevolg van Corona, echter de bereikbaarheid was zeer matig vandaag, 30 maart 2020. pas bij de vierde poging telefonisch contact gekregen. Verder was het stappenplan om een rekening te openen duidelijk voor standaard situaties, maar niet voor specifieke situaties
Hi Geert, dank voor de ruime voldoende. Onze bereikbaarheid is inderdaad niet zoals wij voor onze klanten willen, omwille van de verminderde capaciteit als gevolg van het Corona virus. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Mocht u in de toekomst vragen hebben over specifieke situaties, laat het ons vooral weten.
Gezien de korte kennismaking onder voorbehoud van nadere ervaring: telefonisch overleg helder/kort/bondig in aanbod diensten en kosten hiervan. Website overzichtelijk ,fragmentarisch iets minder eenduidig waardoor tel. verificatie van informatie nodig was. Proactieve benadering door BND, verfrissende indruk van dynamische mensen die zich onderscheid van de systeembanken met een op service gerichte instelling. Online formule die ik terugzie in concurrerende kosten hetgeen ik als een concrete waardering voor de klant ervaar . Dit alles heeft mij kunnen overtuigen om niet bij de langer gevestigde grootbanken te blijven steken en in wederzijds belang klant te worden bij BND met de hoop dat deze zich bij voortduring blijft onderscheiden van de (langer) gevestigde namen. Hierdoor zou de, thans wat voorzichtige ,waardering zeker positiever worden
Beste Henk, hartelijk dank voor deze voorzichtige positieve beoordeling! Wij gaan onze uiterste best doen u naar een volmondige positieve beoordeling te sturen.
De website is heel overzichtelijk, duidelijk en begrijpelijk. Ook de medewerkers zijn oprecht, nemen de tijd voor je en geven goede en duidelijke informatie.
Goedemiddag Janneke. Wat super dat je ons een 10 geeft! Wij gaan ermee door u te verblijden met onze service.
Bij alle contacten wordt de klant vriendelijk, deskundig en betrouwbaar te woord gestaan.
Goedemorgen Hans! Wauw, wat een mooie woorden. Dank! Fijn dat wij u zo consistent vriendelijk, deskundig en betrouwbaar te woord hebben gestaan.
Richard weet de klant goed en objectief te woord te staan! Tevens heeft hij op alle vragen een antwoord paraat.
Goedemorgen Martijn. Wat goed om te horen dat onze collega Richard jou objectief heeft kunnen helpen. Dat is inderdaad wat wij horen te doen, géén advies geven maar wél informeren omdat wij een execution-only instelling zijn. Dank voor de waardering!
Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Complimenten hiervoor. Ik ervaar ons gesprek als zeer prettig, en zou Richard absoluut aanbevelen.
Hi Andrew, wat fijn om te horen dat onze collega Richard jou goed heeft kunnen informeren. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn voor je, laat het ons gerust weten.
Goed
Hallo Ans, dankjewel voor de uitmuntende score! Ik zie dat we de snelheid, het gebruik van de website en het gebruiksgemak van MijnBND nog wat kunnen verbeteren voor een nóg betere score. Goed om te weten, nogmaals dank!
Contact en informatievoorziening heel goed.
Hi Ardi, wat een mooie woorden en goede scores voor ons. Dankjewel daarvoor! Op naar nog meer goede contactmomenten.
Na het koele en afstandelijk gevoel dat ik had bij Brand New Day na overname van Allianz lijfrente. Blijkt na het inleveren van een klacht/ervaring via een enquete wel een persoon te reageren. Ook al heb ik hier niets mee gedaan, wel fijn om persoonlijk een reactie te krijgen.
Hallo Maarten. Fijn dat we jouw aanvankelijk slechte gevoel (deels) hebben kunnen wegnemen! We weten dat jij als ex-Allianz klant niet om de overname gevraagd hebt, maar doen er daarom juist alles aan om jou het gevoel te geven dat je bij Brand New Day op de juiste plek zit. Mocht er toch iets zijn dat je graag beter ziet, laat het ons dan zeker weten!
Nadat Allianz overgenomen is door BND. Is ook het resultaat van mijn belegging gaan "rennen". Tevreden met het resultaat en de "down to earth" communicatie via o.a. de zeer toegankelijke website.
Hoi John,! Wij kunnen ons hier op kantoor natuurlijk rot rennen, maar uiteindelijk is het de bedoeling dat die beleggingen ook wat opleveren. Fijn om te horen dat dit het geval is én dat je onze communicatie en website waardeert! Mocht er desondanks toch iets zijn dat je graag verbeterd ziet worden, laat het ons dan zeker horen.
Toegankelijke servicedesk, begrijpelijke uitleg bij moeilijke materie zoals pensioenen.
Hallo Monique! Top dat je onze service waardeert. Wij proberen onze uitleg zo begrijpelijk mogelijk te houden, ook al kunnen de producten die we aanbieden soms wat complex zijn. Goed om te horen dat ons dit lukt! Mochten je met vragen zitten, dan weet je ons te vinden.
Prima service bij vragen over hoe rekening in elkaar steekt.
Hallo Alfons, bedankt voor je mooie woorden! Wij willen er altijd zeker van zijn dat onze klanten beslagen ten ijs komen voor ze een rekening openen, en we zijn er blij mee dat je dat waardeert. Mocht er toch iets zijn dat je liever anders ziet, laat het ons weten!
Ik heb prima ervaringen met BND. Het is helder, simpel en betaalbaar.
Hoi Michael! Wij houden het inderdaad graag zo simpel mogelijk, en dat stelt ons ook in staat om de kosten laag te houden. Fijn om te horen dat je dit waardeert! Mochten er toch nog zaken zijn die je graag anders zou zien, laat het ons dan weten!
als ik wel eens bel niets is te veel.netjes te woord gestaan.
Hoi Bertjan, wij leggen de telefoon inderdaad pas neer als we zeker weten dat degene aan de andere kant van de lijn geholpen is. Heel erg fijn om te horen dat je dit waardeert!
Prettig .
Wat een mooie woorden Arnold! Dat is namelijk precies het gevoel dat we bij onze klanten teweeg willen brengen. Ik zie dat je het gebruiksgemak van MijnBND graag nog verbeterd zou zien worden. Als er zaken zijn die je anders zou willen zien, laat het ons dan zeker weten! We kijken dan wat we voor je kunnen betekenen. Voor nu: bedankt voor het mooie compliment!
Wordt naar mij geluisterd, mee gedacht wat ik nodig hebt en op een fijne manier opgevolgd. Voor mij geen enkele weerstand naar BND
Hallo Chris, top om te horen dat je onze service waardeert! Wij werken er hard voor om het jou als klant naar de zin te maken. Mocht je nog verbeterpunten hebben, laat ons dit dan zeker weten!
Website is goed. Zou graag bedrijfsmatig pensioen sparen en privé onder één inlog zien. Daarbij zou de totale opgebouwde pensioenpot en verwachte uitkering beter inzichtelijk zijn. Ook de AOW inkomsten zouden moeten worden getoond. Ook zou de pensioengerechtigde leeftijd moeten worden bijgesteld aan de laatste wetgeving.
Hallo Johan, fijn om te horen dat je onze website waardeert! Wij steken hier een hoop tijd in en het is fijn dat dat gewaardeerd wordt. Het samenvoegen van beide online omgevingen zal de komende tijd helaas niet gebeuren, daar we momenteel prioriteit geven aan andere verbeteringen. De AOW-inkomsten worden getoond in de pensioenplanner van de online omgeving van het bedrijfspensioen, maar deze dien je wel zelf toe te voegen. De vooruitzichten in de pensioenplanner zijn uiteraard bijgesteld aan de laatste wetgeving. Indien je andere verbeterpunten hebt of jouw reactie wilt concretiseren; neem gerust contact met ons op! Met die verbeterpunten kunnen wij alleen maar ons voordeel doen.
Klantvriendelijkheid vindt je nauwelijks meer bij financiële instellingen maar bij BND is dit nog héél gewoon !!!!!
Ha Frits, wij vinden klantvriendelijkheid inderdaad heel gewoon! Dat betekent niet dat we jouw reactie als een gegeven beschouwen, want we zijn enorm blij met jouw woorden. Dat is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Bedankt voor je positieve reactie en mocht er iets zijn, dan weet je ons te vinden!
Een vertrouwde goeie organisatie met mensen die weten wat er van hun verwacht word en het ook nog waar maken met begrip van je situatie zonder callcentertaal.
Hallo Cees, wat een mooie woorden! Net als dat wij beleggen graag zo makkelijk mogelijk houden, proberen we ook in ons contact met de klanten zo helder en effectief mogelijk te zijn, zonder het menselijke oogpunt te verliezen natuurlijk. Jouw reactie is een bevestiging dat dat lukt en dat waarderen we enorm!
goede resultaten
Hallo Peter! Erg fijn om te horen dat je een mooi rendement hebt behaald bij Brand New Day! Bedankt voor je positieve review en mocht er iets zijn, dan weet je ons te vinden.
Mijn ervaring over de afgelopen 8 jaar met Brand New Day is dat ze een uitstekende service bieden, die ze continue proberen te verbeteren. De producten sluiten goed aan bij mijn behoeftes en de kosten zijn transparant en laag. De website is goed (maar niet perfect). Ik kan ze van harte aanbevelen
Ha Guido, bedankt voor je mooie worden én voor het feit dat je al acht jaar vertrouwen in ons hebt! Hier zijn we enorm blij mee. Wat betreft de website: we horen graag wat we hieraan kunnen verbeteren. Voel je vrij om hiervoor contact met ons op te nemen, zodat we je nóg iets beter van dienst kunnen zijn.
Altijd zonder al te veel kosten een uitstekend beheer beleid gehandhaafd. Lage beheer kosten, directe mogelijkheden. Uitstekende kwaliteit kosten verhouding.
Hallo Henk, bedankt voor je positieve reactie. Je geeft eigenlijk precies aan wat onze speerpunten zijn en dat horen we natuurlijk graag!
Her personeel dat ik aan de telefoon krijg is altijd uitermate vriendelijk en aan de stemmen te horen vaak erg jong (en onervaren ?) Veel tekst en relatief weinig inhoud of gevraagd antwoord. Voordeel bij BND is dat ik een mens aan de telefoon krijg en geen robot of geautomatiseerde chat. Als ik BND via mijn PC wil bereiken moet ik 4 keer "inloggen" voordat ik werkelijk ingelogd ben.
Ha Jan, bedankt voor jouw reactie! Brand New Day is inderdaad een relatief jong bedrijf en ook een groot deel van onze medewerkers is jong en ambitieus. We zorgen er echter wel voor dat al onze medewerkers beslagen ten ijs komen en het is dan ook jammer om te horen dat de communicatie die je met ons gehad hebt niet altijd volledig bevredigend was. Het kan natuurlijk zijn dat je (nieuwe) medewerkers aan de lijn kreeg die niet altijd direct een antwoord paraat hadden. Normaal gesproken doen we er echter alles aan om de vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden. Mocht je momenteel nog met vragen zitten, laat het ons dan alsjeblieft weten! Wat betreft het inloggen in MijnBND: dit klinkt inderdaad niet helemaal goed en zou zeker beter kunnen. Mocht je hiermee nog steeds problemen ervaren, laat het ons dan alsjeblieft weten en dan kijken we er zo snel mogelijk naar.
Ik ben klant vanaf het begin toen er nog vrijwel geen pensioenaanbieders waren met lage kosten. Tot nu toe een mooi rendement behaald. Nu zou ik eerder kiezen voor BrightPensioen, omdat je daar deelt in de winst. Of DeGiro omdat je daar volledig vrij bent in het kiezen van fondsen. Dan kun je ook kiezen voor fondsen met nog lagere kosten. In vergelijking met beleggingsfondsen is BND goedkoop, maar er zijn nog wel genoeg indexfondsen te vinden met lagere kosten.
Ha Michel, bedankt voor je positieve review! Dat waarderen we enorm. Wat betreft de winst: het grootste gedeelte hiervan stoppen wij natuurlijk zo snel mogelijk weer in het verbeteren van onze service en producten en het uitbreiden daarvan. De fondskeuze is wellicht niet zo uitgebreid als bij andere partijen, maar dit heeft ook een duidelijke reden: wij maken beleggen graag zo makkelijk mogelijk en willen onze klanten niet té veel keuze geven, zeker omdat de huidige fondsen zorgvuldig zijn samengesteld. Wij zijn er dan ook zeker van dat al onze klanten bij ons op de lange termijn een mooi rendement behalen. Wij hebben er desondanks begrip voor dat die beleggingsstrategie niet bij iedereen past (hoewel we natuurlijk wel vinden dat iedereen bij ons zou moeten beleggen). Nogmaals bedankt voor je mooie worden en mocht er nog iets zijn, dan weet je ons te vinden!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.