Filters

9

goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen met mijn vragen en duidelijk uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
7

Duidelijke antwoorden, mee willen denken

Misschien als gevolg van Corona, echter de bereikbaarheid was zeer matig vandaag, 30 maart 2020. pas bij de vierde poging telefonisch contact gekregen. Verder was het stappenplan om een rekening te openen duidelijk voor standaard situaties, maar niet voor specifieke situaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

positief

Gezien de korte kennismaking onder voorbehoud van nadere ervaring: telefonisch overleg helder/kort/bondig in aanbod diensten en kosten hiervan. Website overzichtelijk ,fragmentarisch iets minder eenduidig waardoor tel. verificatie van informatie nodig was. Proactieve benadering door BND, verfrissende indruk van dynamische mensen die zich onderscheid van de systeembanken met een op service gerichte instelling. Online formule die ik terugzie in concurrerende kosten hetgeen ik als een concrete waardering voor de klant ervaar . Dit alles heeft mij kunnen overtuigen om niet bij de langer gevestigde grootbanken te blijven steken en in wederzijds belang klant te worden bij BND met de hoop dat deze zich bij voortduring blijft onderscheiden van de (langer) gevestigde namen. Hierdoor zou de, thans wat voorzichtige ,waardering zeker positiever worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Heel duidelijk, oprecht en betrouwbaar bedrijf.

De website is heel overzichtelijk, duidelijk en begrijpelijk. Ook de medewerkers zijn oprecht, nemen de tijd voor je en geven goede en duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

betrouwbare klantvriendelijke organisatie

Bij alle contacten wordt de klant vriendelijk, deskundig en betrouwbaar te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Richard heeft zijn kennis goed paraat!

Richard weet de klant goed en objectief te woord te staan! Tevens heeft hij op alle vragen een antwoord paraat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Telefonisch geweldig geholpen.

Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Complimenten hiervoor. Ik ervaar ons gesprek als zeer prettig, en zou Richard absoluut aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Het is Top!, ga zo door.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Nog steeds doen wat ze altijd beloofd hebben.

Contact en informatievoorziening heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
7

Toch persoonlijker dan dat ik dacht

Na het koele en afstandelijk gevoel dat ik had bij Brand New Day na overname van Allianz lijfrente. Blijkt na het inleveren van een klacht/ervaring via een enquete wel een persoon te reageren. Ook al heb ik hier niets mee gedaan, wel fijn om persoonlijk een reactie te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Het aangekondigde "rennen" beloont zich.

Nadat Allianz overgenomen is door BND. Is ook het resultaat van mijn belegging gaan "rennen". Tevreden met het resultaat en de "down to earth" communicatie via o.a. de zeer toegankelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Klantvriendelijke organisatie

Toegankelijke servicedesk, begrijpelijke uitleg bij moeilijke materie zoals pensioenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Goede service

Prima service bij vragen over hoe rekening in elkaar steekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Uitstekend

Ik heb prima ervaringen met BND. Het is helder, simpel en betaalbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

goed

als ik wel eens bel niets is te veel.netjes te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

BND. geeft gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid .

Prettig .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Heel prettig en acuraat

Wordt naar mij geluisterd, mee gedacht wat ik nodig hebt en op een fijne manier opgevolgd. Voor mij geen enkele weerstand naar BND

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Duidelijk en toegankelijk

Website is goed. Zou graag bedrijfsmatig pensioen sparen en privé onder één inlog zien. Daarbij zou de totale opgebouwde pensioenpot en verwachte uitkering beter inzichtelijk zijn. Ook de AOW inkomsten zouden moeten worden getoond. Ook zou de pensioengerechtigde leeftijd moeten worden bijgesteld aan de laatste wetgeving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

topinstelling

Klantvriendelijkheid vindt je nauwelijks meer bij financiële instellingen maar bij BND is dit nog héél gewoon !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

geen verzekeringstaal, maar menselijke begripvolle taal.

Een vertrouwde goeie organisatie met mensen die weten wat er van hun verwacht word en het ook nog waar maken met begrip van je situatie zonder callcentertaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
7

goede maatschappij

goede resultaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekende service en goede producten

Mijn ervaring over de afgelopen 8 jaar met Brand New Day is dat ze een uitstekende service bieden, die ze continue proberen te verbeteren. De producten sluiten goed aan bij mijn behoeftes en de kosten zijn transparant en laag. De website is goed (maar niet perfect). Ik kan ze van harte aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Professioneel an accuraat

Altijd zonder al te veel kosten een uitstekend beheer beleid gehandhaafd. Lage beheer kosten, directe mogelijkheden. Uitstekende kwaliteit kosten verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
7

Zeer vriendelijk, maar krijg niet wat ik vraag

Her personeel dat ik aan de telefoon krijg is altijd uitermate vriendelijk en aan de stemmen te horen vaak erg jong (en onervaren ?) Veel tekst en relatief weinig inhoud of gevraagd antwoord. Voordeel bij BND is dat ik een mens aan de telefoon krijg en geen robot of geautomatiseerde chat. Als ik BND via mijn PC wil bereiken moet ik 4 keer "inloggen" voordat ik werkelijk ingelogd ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Klantvriendelijk, gebruikersvriendelijk, relatief goedkoop

Ik ben klant vanaf het begin toen er nog vrijwel geen pensioenaanbieders waren met lage kosten. Tot nu toe een mooi rendement behaald. Nu zou ik eerder kiezen voor BrightPensioen, omdat je daar deelt in de winst. Of DeGiro omdat je daar volledig vrij bent in het kiezen van fondsen. Dan kun je ook kiezen voor fondsen met nog lagere kosten. In vergelijking met beleggingsfondsen is BND goedkoop, maar er zijn nog wel genoeg indexfondsen te vinden met lagere kosten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.