Al een paar jaar tevreden klant. Snelle reacties op emails, lage kosten en gebruiksgemak op de site.
Hoi Kees, super om te zien dat u al jaren een tevreden klant van ons bent. De 10 geeft ons een goed gevoel voor onze diensten. Dank!
Goede ervaring, prettig dat jullie duidelijk zijn. Wel fijn als de rendementen van modelportefeuilles voor mijn klanten per kwartaal gepubliceerd worden op jullie site, los van de onderliggende fondsen.
Goedemorgen Peter, goed om te horen dat uw ervaring met ons prettig is! U geeft daarnaast een goede suggestie voor de weergave van rendementen, dank daarvoor.
snel incl. follow-up
Hoi Coen, wij zijn iedere dag door de weeks van 8 u tot 21 u bereikbaar! Fijn dat deze bereikbaar u bevalt.
Snel en accuraat geholpen.
Goedemorgen Rien! Fijn om te horen dat de chatbereikbaarheid voldoet. Onze telefonische bereikbaar is inderdaad wat minder door de Corona maatregelen. Bij vragen weet u ons en de chat vinden!
Veel kennis Snel geholpen Duidelijke antwoorden Behulpzaam Vriendelijk
Goedemorgen Joyce! Dank voor de complimenten! U bent snel geholpen door onze medewerkers met veel kennis. Mocht u nog meer vragen hebben, helpen wij u nogmaals graag.
Prima geregeld, direct antwoord
Hallo Hester, dank voor de feedback om het gebruiksgemak van MijnBND te verbeteren! Daarnaast vinden wij het super fijn om te horen dat de chat u direct en goed heeft kunnen helpen.
snel bereikbaar en goed geholpen
Hoi Cleide! Wauw, een 10! Heel veel dank voor de mooie review.
Goede uiteenzetting over de jaarruimte en reserveringsruimte, zowel wat betreft de grondslag als de fiscale regels die gelden.
Goedemiddag Sander, fijn dat u duidelijke uitleg heeft gekregen over fiscaal ingewikkelde begrippen! Mocht u meer vragen hebben, weet u ons te vinden.
Reactie is goed maar dmv of Internet of de chat geen goede verbinding gehad geen goede uitleg kunnen krijgen daar 4 x dezelfde vraag heb moeten stellen
Hi Johan, het spijt me te vernemen dat u enkele keren uit de chat bent gegooid. Ik ben bang dat dit aan uw internetverbinding ligt. Onze chat staat van 8 tot 21 uur namelijk aan. Wij helpen u graag! Mocht de verbinding via de chat niet soepel gaat, kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected].
Ik ben goed geholpen maar.....ik vind het echt vreselijk dat ik alles moet typen en niet telefonisch contact kan maken. Het zou goed zijn om dat toch ook te regelen. Ook al omdat niet iedereen even vaardig is met deze manier van communiceren. Ik vind het niet fijn, echt niet. Maar ja, misschien komt dat wel omdat ik juf ben en nu alles on- line moet doen. Ik ben er zo klaar mee. Zeker als mensen in de stress zitten, zoals ik gisteren, is dit echt heel vervelend.
Hoi Jolanda, ik kan me goed voorstellen dat uw verhaal typen lastiger is dan wanneer u het via de telefoon kan vertellen. Onze bereikbaarheid is wat slechter vanwege de maatregelen die wij hebben moeten treffen voor het Corona Virus. De volgende keer dat u een vraagt heeft, kunt u natuurlijk aangeven in de chat dat u liever gebeld wordt en dan bellen wij u meteen op!
Super vriendelijk,zeer behulpzaam en goede uitleg
Goedemiddag Marry, heel erg bedankt voor de mooie worden. Dat is precies zoals onze Klantenservice wilt zijn. Bij vragen weet u ons te vinden.
Er wordt snel en duidelijk antwoord gegeven via de chat
Dag Joris, fijn dat de chat goed bevalt en er snel en duidelijk antwoord is gegeven. Dank voor uw top review!
Ik heb wat informatie gevraagd via hun chat functie op de website en werd snel en correct geholpen.
Hi Rudy, super om te horen dat de chat goed heeft gewerkt! Bij vragen weet u ons (en de chat) te vinden.
Vakkundig en snel geholpen via de chatfunctie van de site.
Hoi Max, super goed om te horen dat u vakkundig en snel bent geholpen via de chatfunctie. Daar is hij uiteraard voor gemaakt! Dank voor de prachtige 10!
ik vind niet dat het mijn schuld is dat 2/4 niet gehaald is en dat jullie maar 1 x per maand handelen. ik kan nu best een stijging van 10% mislopen..
Beste Rinaldo, als passieve beleggingsinstelling zijn wij helaas gebonden aan beperkte aankoopmogelijkheden. Als u ons een toelichting stuurt op uw review via [email protected] kunnen wij kijken wat we voor u kunnen doen. We willen natuurlijk graag van die 4 een mooie voldoende maken!
Openen van spaarrekening (lijfrente-sparen) ging snel. Mijn vragen rond ingaande lijfrente uitkering werden snel duidelijk beantwoord. Met veel vertrouwen zie ik mijn eerste uitkering binnenkort tegemoet. Fijn dat de rentegarantie bij BND een pré is.
Goedemiddag Vincent, dank voor de ruime voldoende! Wij gaan ervoor om van die 7 een 10 te maken, met een succesvolle eerste uitkering.
Mijn bedoeling was om het geld van mijn lijfrentepolissen even te stallen op rente en daarna in stappen van ?E 10.000,= per keer over te hevelen naar mijn pensioenrekening beleggen. Maar wel direct en tegen de dan geldende koers. Via een chat kom ik erachter dat dit niet mogelijk is en intern geregeld moet worden bovendien was er vertraging ivm het Coronavirus en het werken vanuit huis. Ik begrijp nu dat het wel mogelijk is als ik een rekening open met een eigen ibannummer.... Die informatie had ik graag bij het opstarten willen hebben of horen....
Goedemiddag Anton, ik kan me heel goed vinden in wat u zegt. De rekening met IBAN was voor u duidelijk een betere optie geweest. Onze excuses voor de mindere bezetting en bereikbaarheid omwille van het Corona virus. Laat het gerust weten als wij een overboeking voor u kunnen regelen.
Ondanks enige verwarring rondom de aanbieding van een product is de oplossing bevredigend
Hallo Peter! Goed om te zien dat na enige verwarring de oplossing een fijne uitkomst is geweest. Dank voor de mooie 8!
snelle en adequate afwikkeling en info verstrekking
Beste H.D. de Bruyn, zo te zien scoren we op elk vlak heel goed! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn voor u, laat het ons gerust weten.
Stap voor stap (en ook weer terug als het niet goed was) met mij het proces doorlopen. Medewerker toont geduld en aandacht. Ruim voldoende kennis van het telefonisch verwerken van vragen.
Goedemiddag Wilbert, fijn om te horen dat u telefonisch uitstekend bent geholpen! En daarnaast super bedankt voor de 10, heel fijn!
tussentijds portfolio aanpassen kan dus niet helaas.
Beste klant, wat vervelend om te zien dat u ons een onvoldoende geeft. Dit is naar ons inzien niet terecht. De beleggingsfilosofie van Brand New Day is passief beleggen, met het oog op de lange termijn met weinig tot geen aanpassingen tussendoor. Vandaar ook dat er is gekozen voor één maandelijks handelsmoment waarop wijzigingen in uw portefeuille uitgevoerd kunnen worden. Onze bereikbaarheid en reactiesnelheid geeft u gelukkig wel een voldoende. Dat is fijn om te zien!
Zie titel
Hoi Jan, dank voor de prachtige 10! U noemt ons duidelijk en kundig, waarvoor dank.
ook een reactie als de beurs daalt
Goedemiddag Theo! Een betere beoordeling kan niet. Wauw, heel veel dank! We gaan ermee door u te blijven informeren.
Snelle reactie. Telefonisch hoeft ik dit nu niet te proberen.
Hi Judith, enorm bedankt voor de 10!! Helaas zijn wij telefonisch inderdaad wat minder goed bereikbaar als gevolg van een mindere capaciteit door maatregelen rondom het Corona Virus. Als we u ergens mee kunnen helpen, schroom dan niet om ons te mailen. Wij pakken uw verzoek of vraag graag op.
prettig, to the point en duidelijk. Prima.
Hi Ronald, wat een prachtige beoordeling! Super fijn om te zien! De snelheid en het gebruik van de website en het gebruiksgemak van MijnBND hebben dus nog wat verbeterpuntjes, daar gaan we mee aan de slag.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.