Na een voor mij wat onduidelijke start, heeft Brand New Day zich inderdaad ontwikkeld tot een goede en mooie pensioenbank. Ik zat er niet op te wachten om over te stappen van Allianz naar Brand New Day. Vond de naam ook wel wat al te veel belovend. Zeker ook toen in het begin bleek dat mijn persoonlijke pagina op de website volstrekt onjuiste en misleidende informatie gaf. Ik heb daar toen ook enkele keren contact over gehad met uw medewerkers. Het was duidelijk dat Brand New Day op dat moment (wanneer was het?) nog heel hard moest werken aan een goede website waarop de financiële feiten en rendementen juist weergegeven stonden. Gelukkig is dat allemaal heel goed terecht gekomen en ben ik op dit moment echt tevreden over Brand New Day. De website is ook heel helder, overzichtelijk en mooi geworden, zodat ik op één plek alles kan vinden.
Goedemiddag Bert, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat u inmiddels zo tevreden bent over de website en de service.
Sja... ik zit er nu 3 jaar, wat kan ik zeggen. Ik doe niet veel, het geld zit daar te zitten. Dus geen ervaringen eigenlijk, behalve die app dan, waar ik volgens mij zag dat ik ook andere dingen bij jullie kan doen...
Goedemiddag Robert, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze website.
Geholpen bij woekerpolissen en perfecte nazorg waar ik nu nog steeds van profiteer.
Goedemorgen Henk, Wat een mooi compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen met overzetten van de woekerpolissen in het verleden. Bedankt voor het mooie cijfer, dit waarderen wij heel erg.
Hij was erg behulpzaam
Goedemiddag Sadjad! Bedankt voor de mooie 10. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over ons en over onze medewerkers.
Snel en prettig
Goedemiddag Wouter, bedankt voor het mooie cijfer 9. Wij waarderen het dat u onze service als snel en prettig ervaart! Als u in de toekomst vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.
Het zou eenvoudig te zijn om tussentijds te switchen. Omdat ikzelf heb verandert van incasso naar zelf storten verandert mijn geadviseerde beleggingsprofiel ook. En die is niet terug te draaien. En dan die privacywet. Pffft. Tevens zegt de medewerker dan dat ikzelf de verhouding aandelen/obligaties op de mail kan zetten met daarbij het fonds waar ik in wil beleggen. Maar ja, dat weet ik ook niet meer. Hij heeft ongetwijfeld netjes gehandeld en volgens de regels. Maar ik ben m'n advies kwijt. Dat mag ik nu zelf uitzoeken en dat vind ik teleurstellend.
Goedemiddag meneer, wat vervelend om te horen dat u onze service teleurstellend vindt. Wij helpen u inderdaad graag bij het instellen van de gewenste verhouding tussen aandelen en obligaties! Aangezien wij een execution-only instelling zijn, brengen wij hierover geen advies uit. Waarschijnlijk heeft u in het verleden advies ingewonnen van een financieel adviseur over de verdeling die het beste bij uw persoonlijke situatie past. Indien u graag de oorspronkelijke verdeling wilt herstellen, is dit bij ons altijd mogelijk. Om erachter te komen welke fondsverdeling het beste past bij uw situatie, dient u contact op te nemen met een financieel adviseur. Indien u enkel informatie wilt over de verschillende fondsen, kunt u ons gerust bellen of e-mailen dan is het mogelijk voor mijn collega's om u van deze informatie te voorzien.
Moeilijke communicatie slechte voorlichting en niet meedenken. Men wekt de indruk door weinig informatie geven zelf veel geld te willen verdienen over de hoofden van de pensioen spaarders.
Goedemiddag mevrouw Van Es, wat vervelend om te horen dat u met zo'n gevoel achterblijft. Binnen Brand New Day proberen wij ons juist af te zetten van het imago dat financiële bedrijven vaak hebben. Servicegerichtheid en openheid over onze kosten staan hierin juist centraal. Dit zijn beloftes die wij met u aangaan zodra u klant bij ons wordt. U kunt ons altijd nog contacten over uw specifieke vraag/probleem. Wij zoeken graag naar een oplossing voor u.
vriendelijk, correct , adequaat en snel. Telefonisch helaas niet bereikbaar.
Goedemiddag Riki, fijn dat u vriendelijk te woord bent gestaan. Dit vinden wij erg belangrijk. U heeft inderdaad gelijk dat onze telefonische bereikbaarheid in deze tijden minder goed is dan normaal gesproken. Alsnog hopen wij uw vragen snel te kunnen beantwoorden via de telefoon, chat of e-mail.
Snel en vriendelijk geholpen
Goedemiddag Frank, bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen. Als u in het vervolg vragen heeft, weet u ons te bereiken.
prettig en correct geholpen
Goedemiddag Jan, dankuwel voor uw review! Wij vinden het fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
Ben door het bedrijf vriendelijk en rustig te woord gestaan.
Goedemiddag Karola, wat fijn dat wij uw vragen hebben kunnen beantwoorden! Wij zijn erg blij met dit mooie cijfer.
Vlot geholpen, helder antwoord op de vraag.
Goedemorgen! Super fijn om te lezen dat u vlot geholpen bent. Wij streven ernaar de antwoorden op de vragen van onze klanten zo helder mogelijk te formuleren.
Ik wist precies wat ik zocht en medewerker Bas heeft me zeer snel de procedure uitgelegd en ingestart. Kort en krachtig. De telefoon was te druk. De chat startte zoals beloofd binnen 1 minuut.
Goedemorgen Joram, wat fijn om te horen dat u snel een duidelijk antwoord heeft gekregen op uw vragen! Dankuwel voor het mooie cijfer.
Ik had zojuist contact met uw klantenservice, eerst per telefoon maar deze verbinding werd na een minuut verbroken met het advies op een andere wijze contact op te nemen. Dit laatste heb ik gedaan via de chat op de website. Al snel werd ik te woord gestaan door een medewerkster wie vervolgens mijn (initiële) vraag na 5 minuten wist te beantwoorden. Het probleem dat hierbij aan het licht kwam is inmiddels ook besproken en naar tevredenheid opgelost, echter hoop ik dat BND in het vervolg beter communiceert naar haar klanten en niet zonder voorafgaande berichtgeving een kostenpost incasseert die door hun eigen vergissing al maar liefst 1,5 jaar open stond. Na overleg werd de oplossing geboden dat deze kwijtgescholden werd, wat ik dan wel weer van goede service vind getuigen.
Goedemorgen Karla, fijn om te horen dat u na het verbreken van de telefonische verbinding toch snel bent geholpen via de chat. Bij Brand New Day staan servicegerichtheid en openheid over onze kosten centraal. Dit zijn beloftes die wij met u aangaan zodra u klant bij ons wordt. Mocht u daarom nog vragen hebben over de kosten dan kunt u altijd een mail sturen naar [email protected].
Vandaag heb ik 5 keer contact gehad waaronder 1 keer een chat. Uiteindelijk heb ik de informatie ontvangen die ik nodig had. Ik vind dit erg veel contact terwijl ik gewoon wilde weten wat ik moet doen om een prive pensioen te sluiten bij BND.
Goedemorgen Rien, wat vervelend om te lezen dat u meerdere malen contact heeft moeten zoeken met ons. Het is voor ons niet geheel duidelijk waarom u bij de eerste maal contact niet meteen de benodigde informatie heeft ontvangen. Voor korte vragen kunt u voor de snelste reactie altijd een mail sturen naar [email protected].
Ik ontving goede directe reacties op mijn vragen, dus in een paar minuten wijzer geworden.
Hallo Ron, wat fijn om te horen dat u snel een duidelijk antwoord heeft gekregen op uw vragen! Dankuwel voor het mooie cijfer.
Met meerdere vragen over vrijwel de helft van de aangeboden producten heeft Richard met zeer veel kennis alle tijd genomen om mij daar gelduldig alles over uit te leggen. Ontzettend bedankt!!
Hallo, wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door Richard! Een mooie 10 is altijd goed om te zien. U weet ons te vinden als u de volgende keer vragen heeft.
Ik wilde enkele wijzigingen doorvoeren maar kon zo snel niet vinden hoe en wat. via de chat een medewerker gesproken die mij dat goed heeft kunnen uitleggen en ook goed mijn vragen heeft beantwoord.
Hallo Anouar, goed om te lezen dat de medewerker via de chat u goed heeft kunnen helpen. Voor snelle vragen weet u de chat (opnieuw) te vinden!
Er klopte van alles niet aan mijn inschrijving, maar ik werd heel goed geholpen en het werd snel en professioneel opgelost
Hoi Sofieke, super goed om te horen dat u goed bent geholpen! Het kan altijd gebeuren dat er iets aan een inschrijving niet klopt, dat is voor ons zeker geen probleem.
Website mist transparantie. Liever per rekening overzicht verwerkingstijden en agenda. ISIN nr bij fondsen vermelden, fonds vergelijking onduidelijk. Prestaties per rekening is gebrekkig. Uitleg over verschillende obligaties mist.
Goedemiddag Brenda, jammer om te horen dat u de informatieverstrekking op onze website onvoldoende vindt. De ISIN nummers zijn op deze pagina te vinden: https://new.brandnewday.nl/factsheets-fondsen/. Wij nemen uw feedback mee!
Top
Goedemiddag Dennis, super om te lezen dat u ons zou aanbevelen! De snelheid van de website kunnen wij iets verbeteren volgens u, goed om te weten. Dank voor de mooie 10!
heb afgelopen dinsdag verzoek gedaan tot betaling van bedrag spaarrekening naar vaste tegenrekening. moet zelf ondervinden dat bedrag tot op heden nog niet is overgemaakt, geen reactie vanuit jullie zelf. Probleem nog steeds niet opgelost en dien vandaag betaling te verzorgen aan derde partij, wat nu ?!
Hoi Jacco, wat vervelend om te horen dat de verwerking van de snelheid van de uitbetaling niet naar wens is. Wij nemen per e-mail contact met u op!
prima via de chat geholpen.
Hoi Ramon, goed te horen dat u prima bent geholpen via de chat. Mocht u met meer vragen zitten, laat het ons gerust horen.
Jammer dat hij geen gegevens mag verstrekken. Ik kreeg via de telefoon te horen dat het te druk was en ik kon chatten.. Na het chatten blijkt nu dat ik dan maar beter een mail kan sturen. Misschien goed om via de telefoon (bandje) te melden dat via chat geen gegevens worden verstrekt..
Goedemiddag Sandy, dank voor uw feedback. Via de chat kunnen wij inderdaad minder persoonlijke gegevens verstrekken dan via de telefoon.
chat wad ok
Hallo Hans, ondanks dat we telefonisch minder goed bereikbaar waren geeft u ons toch een 10! Dat is heel fijn om te lezen, dank!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.