Filters

8

Positief rendement voor lage kosten

Na een voor mij wat onduidelijke start, heeft Brand New Day zich inderdaad ontwikkeld tot een goede en mooie pensioenbank. Ik zat er niet op te wachten om over te stappen van Allianz naar Brand New Day. Vond de naam ook wel wat al te veel belovend. Zeker ook toen in het begin bleek dat mijn persoonlijke pagina op de website volstrekt onjuiste en misleidende informatie gaf. Ik heb daar toen ook enkele keren contact over gehad met uw medewerkers. Het was duidelijk dat Brand New Day op dat moment (wanneer was het?) nog heel hard moest werken aan een goede website waarop de financiële feiten en rendementen juist weergegeven stonden. Gelukkig is dat allemaal heel goed terecht gekomen en ben ik op dit moment echt tevreden over Brand New Day. De website is ook heel helder, overzichtelijk en mooi geworden, zodat ik op één plek alles kan vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Ja leuk dat ik via een app op mijn telefoon kan zien hoe mijn pensioen toeneemt :)

Sja... ik zit er nu 3 jaar, wat kan ik zeggen. Ik doe niet veel, het geld zit daar te zitten. Dus geen ervaringen eigenlijk, behalve die app dan, waar ik volgens mij zag dat ik ook andere dingen bij jullie kan doen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Snelheid en gebruik website N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Zuiver en eerlijk

Geholpen bij woekerpolissen en perfecte nazorg waar ik nu nog steeds van profiteer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Behulpzaam

Hij was erg behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
9

Goed geholpen

Snel en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
6

teleurstellend

Het zou eenvoudig te zijn om tussentijds te switchen. Omdat ikzelf heb verandert van incasso naar zelf storten verandert mijn geadviseerde beleggingsprofiel ook. En die is niet terug te draaien. En dan die privacywet. Pffft. Tevens zegt de medewerker dan dat ikzelf de verhouding aandelen/obligaties op de mail kan zetten met daarbij het fonds waar ik in wil beleggen. Maar ja, dat weet ik ook niet meer. Hij heeft ongetwijfeld netjes gehandeld en volgens de regels. Maar ik ben m'n advies kwijt. Dat mag ik nu zelf uitzoeken en dat vind ik teleurstellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
1

Dramatisch

Moeilijke communicatie slechte voorlichting en niet meedenken. Men wekt de indruk door weinig informatie geven zelf veel geld te willen verdienen over de hoofden van de pensioen spaarders.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

prima service

vriendelijk, correct , adequaat en snel. Telefonisch helaas niet bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Top

Snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

++++++++

prettig en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Vriendelijk en rustig te woord gestaan

Ben door het bedrijf vriendelijk en rustig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Positief.

Vlot geholpen, helder antwoord op de vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Netjes en duidelijk.

Ik wist precies wat ik zocht en medewerker Bas heeft me zeer snel de procedure uitgelegd en ingestart. Kort en krachtig. De telefoon was te druk. De chat startte zoals beloofd binnen 1 minuut.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
6

Tweeledig gevoel.

Ik had zojuist contact met uw klantenservice, eerst per telefoon maar deze verbinding werd na een minuut verbroken met het advies op een andere wijze contact op te nemen. Dit laatste heb ik gedaan via de chat op de website. Al snel werd ik te woord gestaan door een medewerkster wie vervolgens mijn (initiële) vraag na 5 minuten wist te beantwoorden. Het probleem dat hierbij aan het licht kwam is inmiddels ook besproken en naar tevredenheid opgelost, echter hoop ik dat BND in het vervolg beter communiceert naar haar klanten en niet zonder voorafgaande berichtgeving een kostenpost incasseert die door hun eigen vergissing al maar liefst 1,5 jaar open stond. Na overleg werd de oplossing geboden dat deze kwijtgescholden werd, wat ik dan wel weer van goede service vind getuigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
3

niet al te goed. Moet veel contact hebben voordat er een antwoord komt

Vandaag heb ik 5 keer contact gehad waaronder 1 keer een chat. Uiteindelijk heb ik de informatie ontvangen die ik nodig had. Ik vind dit erg veel contact terwijl ik gewoon wilde weten wat ik moet doen om een prive pensioen te sluiten bij BND.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Goede reactie op de vragen

Ik ontving goede directe reacties op mijn vragen, dus in een paar minuten wijzer geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Kundig en met al het geduld geholpen

Met meerdere vragen over vrijwel de helft van de aangeboden producten heeft Richard met zeer veel kennis alle tijd genomen om mij daar gelduldig alles over uit te leggen. Ontzettend bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

zeer goed geholpen

Ik wilde enkele wijzigingen doorvoeren maar kon zo snel niet vinden hoe en wat. via de chat een medewerker gesproken die mij dat goed heeft kunnen uitleggen en ook goed mijn vragen heeft beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Tevreden

Er klopte van alles niet aan mijn inschrijving, maar ik werd heel goed geholpen en het werd snel en professioneel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
5

Helpdesk is prima, website is erg onduidelijk

Website mist transparantie. Liever per rekening overzicht verwerkingstijden en agenda. ISIN nr bij fondsen vermelden, fonds vergelijking onduidelijk. Prestaties per rekening is gebrekkig. Uitleg over verschillende obligaties mist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Goede service

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
3

geen oplossing gebonden voor probleem

heb afgelopen dinsdag verzoek gedaan tot betaling van bedrag spaarrekening naar vaste tegenrekening. moet zelf ondervinden dat bedrag tot op heden nog niet is overgemaakt, geen reactie vanuit jullie zelf. Probleem nog steeds niet opgelost en dien vandaag betaling te verzorgen aan derde partij, wat nu ?!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

prima geholpen

prima via de chat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Prima

Jammer dat hij geen gegevens mag verstrekken. Ik kreeg via de telefoon te horen dat het te druk was en ik kon chatten.. Na het chatten blijkt nu dat ik dan maar beter een mail kan sturen. Misschien goed om via de telefoon (bandje) te melden dat via chat geen gegevens worden verstrekt..

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

telefonisch niet bereikbaar.....jammer

chat wad ok

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.