Veranderingen in portefeuille en bijbehorende doorlooptijden zijn onduidelijk en ook medewerkers van de helpdesk (chat) geven verschillende antwoorden. Wellicht een idee om in plaats van het weergeven van een algemene melding dat transacties verwerkt worden aangeven wat de verwachte datum van completion is? 2 dingen die me opvallen en storen: - Waarom kan een aanpassing van cash naar beleggingsfonds niet in 1 dag terwijl een storting wel meteen wordt verwerkt? - Ik begrijp dat een verandering in portefeuille waarvoor moet worden verkocht en aangekocht wellicht iets langer duurt maar snap niet zo goed waarom dat op verschillende dagen moet plaatsvinden en niet gewoon binnen 1 dag kan.
Beste Heleen, wat vervelend dat u verschillende antwoorden heeft ontvangen via de chat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij helpen u graag uitgebreid met uw vragen, vandaar dat u het beste een e-mail kunt sturen naar [email protected]. Het is dan ook mogelijk voor ons om eventueel naar een bijpassende oplossing te zoeken.
Zeer prettig gesprek. Aan het handje meegenomen door verschillende websites. Kennis van zaken en behulpzaam. Duidelijkheid verschaffen met waarschuwingen er bij zonder af te doen aan de boodschap. Heldere antwoorden.
Hallo Peter, dankuwel voor het mooie cijfer! Wij vinden het fijn om te horen dat u goed bent geholpen met uw vragen.
Sinds ik ben overgestapt naar BND heb ik geen vervelende addertjes onder het gras ontdekt; wel meedenkende en meehelpende medewerkers. Daarnaast vind ik de in rekening gebrachte kosten alleszins aanvaardbaar.
Goedemiddag meneer Ormel! Wij proberen inderdaad zo transparant mogelijk te zijn. Wat fijn dat dit ook wordt opgemerkt. Bedankt voor uw mooie cijfer.
Zodra je een medewerker aan de telefoon hebt (niet altijd lukt het de Brand New Day'er op het afgesproken tijdstip te spreken) heb je te maken met positieve en kundige mensen. Op een enthousiaste manier voorzien ze je van de benodigde informatie. Daarnaast nemen ze ruim de tijd om al je vragen te beantwoorden. Heel fijn!
Goedemiddag Patricia, wat een lief compliment! Wij vinden het fijn dat wij u altijd om een enthousiaste manier kunnen helpen met uw vragen. Helaas is de bereikbaarheid inderdaad op dit moment minder goed telefonisch. Indien u meer informatie wilt, kunt u altijd gerust een e-mail sturen naar [email protected] of onze chat uitproberen. Bij de chat krijgt u namelijk direct contact met één van mijn collega's. Nog een fijne dag toegewenst!
Het toegezegde formulier laat op zich wachten ........
Goedemiddag Jan, fijn dat wij u snel hebben kunnen helpen. Helaas weet ik niet precies wat er besproken is met mijn collega. Indien u het gewenste formulier niet heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen naar [email protected]. Het is dan mogelijk voor ons om het aangevraagde formulier alsnog naar u te e-mailen.
ik had een vraag en Iris gaf me snel een antwoord.
Goedemorgen Sebnem, wat fijn om te horen dat mijn collega Iris u goed heeft geholpen! Bedankt voor het mooie cijfer 10.
Zoals ik zojuist aangaf tijdens de chat, ben ik destijds met BND in zee gegaan en gaf ik het een 9 Door alle miscommunicaties en slordigheden van de afgelopen maanden is dat nu nog slechts een 6-
Goedemiddag Guus, Wat jammer om te horen dat u op het moment niet tevreden bent. Wij streven ernaar om al onze klanten zo snel en duidelijk mogelijk te helpen. Op uw specifieke probleem komen wij terug via de mail.
Makkelijk pensioenrekening aanmaken. Bij vragen snel reactie. Leuke overzichtsfilmpjes wat rendementen per kwartaal doen. En belangrijkste lage kosten. Blijf zo doorgaan.
Hi Marijn, wat een mooi cijfer geeft u ons! Hier zijn wij erg blij mee. Fijn dat u tevreden bent over onze service, wij houden dit vast.
Alles duidelijk en snel geholpen
Hallo Bart, heel erg bedankt voor uw review. Wij waarderen dit heel erg! Goed om te horen dat u snel en duidelijk door een van mijn collega's bent geholpen.
Perfect en snel geholpen door Sasha, heel fijn!
Goedemiddag Hans, Wat een mooi cijfer! Bedankt hiervoor. Heel fijn om te horen dat mijn collega Sasha u zo goed heeft kunnen helpen.
Prima en snel geholpen
Duidelijk en behulpzaam
Hoi Leon, bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn erg blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
Snelle en adequate communicatie. Duidelijke gebruikersomgeving.
zie boven
Hoi Ad, heel erg bedankt voor uw review! Super dat wij u duidelijk hebben kunnen helpen.
Ik ben nog steeds blij dat ik een flink deel van mijn pensioen opbouw via BND. Ik heb er veel meer grip op dan op de bedrijfspensioenen die ik heb en waar ik maar moet afwachten hoe teleurstellend de uitkering gaat zijn tegen de tijd dat het zo ver is. Bij BND is MIJN pensioengeld ook echt MIJN pensioengeld.
Beste Frits, wij zijn ook heel blij met u als klant! Bedankt voor de mooie review. Het is heel fijn te horen dat u tevreden bent met onze service.
Zie bovenstaand
Goedemiddag Aldo, bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat onze hulp naar wens is geweest.
Sinds 2016 klant en geen spijt van gehad!!! Leuke mensen die voor de klant "rennen" anders dan andere banken, hoop echt dat markantheid en bourgondisch blijft nu jullie groter worden meestal wordt dat anders dus ik hoop dat dat blijft, gr Hans
Beste Hans, heel erg bedankt voor uw review! Wat goed dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen ons inderdaad te onderscheiden van andere financiële instellingen en dat blijven wij zeker doen! Bij vragen weet u ons te vinden.
Ik ben erg goed geholpen door de medewerkers van BND in het maken van keuzes en het zetten van de juiste stappen in voor mij een nieuwe wereld van beleggen. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar, nemen alle rust en tijd om je goed te helpen en al mijn vragen goed te kunnen beantwoorden. Dat schept vertrouwen. De medewerkers zijn erg vriendelijk, professioneel en correct in de benadering. Al met al een fijne ervaring. In de overstapservice die ze leveren wordt je erg goed geholpen om dit soepel te laten verlopen.
Goedemiddag, wat een mooi cijfer en een uitgebreide review. Dit waarderen wij heel erg. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze medewerkers en transparantie. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, dus het is erg fijn dat u ons ook zo heeft ervaren!
Brand New Day heeft een goede prijs / kwaliteit verhouding en vriendelijke en dienstverlenende medewerkers.
Goedemiddag Andries, Bedankt voor de lovende review! Wij zijn erg blij met dit mooie cijfer.
Om te beginnen wil ik Brand New Day feliciteren met hun 10 jarig bestaan. Ik heb een goed gevoel bij BND, komen vertrouwd over. Handelen zeer accuraat en de kosten zijn inderdaad lager dan elders. Laten we samen dit gevoel vast houden.
Goedemiddag, Bedankt voor de felicitatie en de mooie review! Bij vragen weet u ons te vinden.
Het openen van een in mijn geval pensioen rekening was heel makkelijk. Als ik af en toe een vraag heb krijg ik meteen antwoord en medewerkers zijn altijd behulpzaam en vriendelijk en ook niet onbelangrijk ze zijn echt aardig zonder dat je voelt of hoort dat ze een verplicht nummer afwerken. Top!
Goedemiddag Alice, Bedankt voor de hele mooie review! Mocht u meer vragen hebben, dan weet u ons te vinden.
Ik ben heel tevreden met jullie. Goede service Jammer dat er geen app is om de beleggingen te volgen.
Goedemiddag Herman, Bedankt voor de mooie 10! Daarnaast dank voor de feedback om het gebruiksgemak te verbeteren.
Website heerlijk Als ik vraag mail, snel antwoord Goede newsletter, goede prijzen Ga zo door !!!!
Goedemiddag Peter, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor het mooie cijfer!
Eerlijk transparant en korte lijnen waardoor snel reactie op vragen.
Goedemiddag Marcel, Bedankt voor het compliment en het mooie cijfer! Wanneer u nog verdere vragen heeft, dan weet u ons te bereiken.
Men neemt alle tijd om je dingen uit te leggen
Goedemiddag Andre, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst vragen heeft, neemt u dan gerust weer contact met ons op.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.