-
Hallo Kevin, bedankt voor het mooie cijfer! Wij stellen dit erg op prijs.
er kan maar 1 x per maand aangekocht worden, een kapitaaloverdracht staat dus een tijd alleen maar in geld op een rekening, dit kan heel nadelige gevolgen hebben, het gaat hier om 60.000 euro...
Goedemorgen Peter, bedankt voor uw review. Ik kan mij voorstellen dat u het niet prettig vindt dat de waarde voor langere tijd onbelegd staat. Dit kan natuurlijk zowel positief als negatief uitvallen. Bij Brand New Day hanteren wij een passieve beleggingsfilosofie, omdat wij niet geloven dat actief beleggen op de lange termijn meer rendement oplevert. Wij volgen de index. Dat is de reden dat er gekozen is voor één maandelijks aankoopmoment. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u dat laten weten via [email protected].
Keurig geholpen probleem opgelost
Goedemorgen, super dat u naar wens geholpen bent in onze chat! Bedankt voor uw review. Mocht u nog meer vragen hebben, dan weet u ons te vinden.
Tijdens de chatsessie ben ik van goede informatie voorzien. Heb alles kunnen oplossen en afhandelen.
Beste Johanna, bedankt voor het compliment! Het is fijn om te horen dat alles via de chat opgelost is.
Duidelijke antwoorden op mijn vragen en vakkundig geformuleerd. Bedankt hiervoor en ga zo door.
Nadat ik bij ABN AMRO geen extra spaarrekening kon openen en ABN AMRO ook geen mogelijkheid heeft om potjes te maken binnen een spaarrekening ben ik op zoek gegaan naar een andere spaarrekening. Een collega vertelde me over Brand New Day dat ik daar kosteloos een spaarrekening kan openen. Online geopend zelfde dag kreeg ik de bevestiging dat de rekening geopend is. Net de klantenservice gebeld. Geen keuzemenu. Direct een medewerker aan de lijn. Enige nadeel is dat de chat het bij mij op mijn mobiel niet doet.
Beste Jessica, dankuwel voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn dat het openen van een spaarrrekening soepel is verlopen. Het klopt inderdaad dat de chat via een telefoon helaas niet goed werkt. U kunt ons via een laptop altijd bereiken in de chat! Daarbij is het altijd mogelijk om ons telefonisch of per e-mail te bereiken voor uw vragen.
Via de website heb ik een rekening geopend. Er waren wat vragen omtrent overstappen en verpanden, dat werd telefonisch beantwoord. De instructies gevolgd, maar helaas daarna meerdere malen via de chatfunctie om opheldering gevraagd. ID bewijs en afschrift oude rekening 2x moeten insturen.
Beste meneer Lenaers, wat vervelend om te horen dat u meerdere keren dezelfde documenten heeft moeten insturen. Het is ons streven om het openen van een rekening zo soepel mogelijk te laten verlopen zonder al te veel moeite te hoeven doen. Indien u nog vragen heeft over het overstappen of de verpanding helpen wij u graag telefonisch of via de e-mail.
Ik had al een paar keer gebeld maar kreeg niemand aan de lijn omdat het druk was. Toen via chat geprobeerd en dat ging heel makkelijk. Kreeg meteen een duidelijk antwoord en op mijn vervolgvraag ook. Heel fijn.
Beste Marieke, mijn excuses dat wij op dit moment minder goed bereikbaar zijn via de telefoon. Ik vind het fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen via de chat. In het vervolg kunt u ons altijd bereiken via de chat of via de e-mail [email protected]. Bedankt voor de mooie 9!
Als je aan het beleggen bent lijkt het overzichtelijk, maar nu wil ik de de posities verkopen en het is heel onduidelijk wanneer de uitvoering is en vervolgens wordt het geld niet snel overgemaakt wat wij erg spannend vinden omdat we niet weten of het nu wel of niet gelukt is en waar het is. Op de website staan na verkoop onduidelijke waarden en het lijkt net alsof de portefeuille verkeerd is verkocht.
Goedemiddag, wat jammer om te horen dat u de website niet duidelijk vindt. Wij streven ernaar om alles zo duidelijk en transparant mogelijk weer te geven of te communiceren. Op uw specifieke probleem komen wij terug via de mail.
Ik ben goed geholpen via de chat. Ik werd bijna direct teruggebeld en kreeg snel nieuwe inloggegvens.
Beste Wesley, bedankt voor het mooie cijfer! Ik vind het fijn om te lezen dat u snel weer kon inloggen, nadat u contact had gehad met mijn collega's. U kunt ons voor toekomstige vragen altijd bereiken via de chat.
gewoon prima
Beste Anjo, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij waarderen het dat u tevreden bent met onze dienstverlening.
positief
Beste Harm, bedankt voor het mooie compliment dat mijn collega u goed heeft geholpen via de chat! Wij waarderen het cijfer 10 enorm.
Ben tevreden met het antwoord, maar jammer dat ik deze info niet op de website kon vinden.
Beste Paul, fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening! Wij vernemen graag van u welke informatie niet zichtbaar is op onze website, zodat wij dit kunnen verbeteren. U kunt deze feedback sturen naar [email protected] als u dit wilt. Bedankt voor het mooie cijfer 9.
je moet bellen om te horen dat je alleen kunt chatten .. en bij chatten hoor je dat je alleen teruggebeld kan worden... lekker duidelijke lekker tijdrovend uitermate onklantvriendelijk
Beste Peter, vervelend om te horen dat u ons niet goed heeft kunnen bereiken. Ik kan op dit moment helaas niet precies zien welk contact u met ons gehad heeft. Klantvriendelijkheid is voor ons juist zeer belangrijk en wij zouden daarom graag met u meekijken naar een oplossing. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] of [email protected], dan kunnen wij dit samen met u bespreken.
snel en duidelijk geholpen met een vraag via de chat
Beste Jorn, fijn om te horen dat u snel en duidelijk bent geholpen! U weet ons de volgende keer als u vragen heeft te vinden via de chat.
Wanneer je chat, verwacht je actie, reactie. Ik moest steeds 2 tot 3 minuten wachten op een antwoord. Dat vind ik storend in een chat.
Goedemiddag Maarten, bedankt voor uw feedback. Ik ben het volledig met u eens dat 3 minuten te lang is om te wachten in een chat. Ik zie inderdaad dat dit het geval is geweest en ik bied hiervoor onze excuses aan. Ik wil u verzekeren dat dit niet de normale gang van zaken is. Mocht u een volgende keer contact opnemen via de chat, dan staan wij u spoedig te woord, zoals u kunt verwachten van een chat.
Belleging staat 3 jaar stil , dit in tegenstelling tot de markt
Beste Rudolf, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw rendement. Het rendement kan natuurlijk per fonds verschillen. Als u meer toelichting zou willen over het rendement of onze fondsen, kunt u gerust een e-mail sturen naar [email protected]. Wij kijken graag samen met u naar een oplossing.
Er zijn mij toezeggingen gedaan door Brand New Day over moment waarop opstapbrief moet zijn ontvangen door u om op tijd de aandelen te verkopen. Deze toezeggingen zijn en dreigen niet te worden nagekomen.
Beste Liesbeth, jammer om te horen dat de toezeggingen niet nagekomen leken te worden. Ik zie gelukkig dat dit inmiddels met mijn collega's is opgelost, daar ben ik blij om. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
de informatie op us website is aanlokkelijk maar de realiteit blijkt niet beter dan van een willekeurige Facebook pagina. In de contacten met uw bank wordt heel weinig gedaan om een probleem voor een klant op te lossen. Als iets niet lukt dan is er steeds een excuus dat het zeker niet aan BND ligt ipv mee te helpen tot een oplossing te komen. Ik ben tot nu toe ontevreden over de keuze voor uw bank.
Goedemorgen meneer W. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het contact dat u tot nu toe met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] of [email protected], zodat wij kunnen kijken wat er mogelijk is.
chatsessie was kort, snel en duidelijk. Geen wachtrij. Beleefde communicatie.
Hallo Ronald, wat fijn dat u snel en duidelijk te woord bent gestaan door een van mijn collega's. Dat is precies hoe wij het graag willen. Bedankt voor het mooie cijfer!
DNB biedt mij een aantrekkelijke mogelijkheid op financieel gebied. Als bank verwacht ik wel dat ze mutaties vlotter uitvoeren, zodat je weet dat een opdracht “gelukt” is.
Beste Kees, bedankt voor uw feedback. Wij waarderen dit enorm! Fijn om te horen dat u wel snel te woord bent gestaan in onze chat. De reden dat het wijzigen van een tegenrekening een werkdag kan duren voordat dit voor u zichtbaar is, is dat deze tegenrekening door onze administratieve afdeling gecontroleerd en goedgekeurd moet worden. Wij zijn hiertoe wettelijk verplicht. Wij proberen dit uiteraard zo spoedig mogelijk voor uit te voeren.
Ik vind jullie manier van communiceren heel fijn! Lekker vlot en overzichtelijk. Ik liep er tegenaan dat ik niet kan inzien of mijn eenmalige automatische incasso op de planning staat en hoe hoog die ook alweer is. Daarom maar geen 10 gegeven.
Beste Sietske, bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u snel en goed geholpen bent! De automatische incasso vindt altijd plaats op de 25ste van de maand (of de eerste werkdag ervoor als dit in het weekend of op een feestdag valt). U kunt als u inlogt in MijnBND in uw rekeningoverzicht bij het kopje 'Nieuwe inleg aanpassen' zien wat de hoogte van uw periodieke inleg is.
snel en goed antwoord, wat ik helaas niet wil horen, maar daar kan de persoon die chat ook niets aan doen
Goedemiddag Frans, goed om te horen dat u goed en snel geholpen bent. Bedankt voor het mooie cijfer!
ik werd snel geholpen en kreeg direct de nodige informatie
Beste Wouter, bedankt voor uw review! Wij waarderen dit heel erg. Fijn om te horen dat u snel en voldoende geholpen bent.
korte wachttijd, bekwame medewerkster Sasha die mijn vragen betreffende inloggen perfect beantwoordde.
Hallo Rob, dankuwel voor het mooie cijfer 10! Wat fijn dat mijn collega u goed heeft kunnen helpen met het inloggen.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.