Filters

8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
5

aansluiting op kapitaaloverdracht vanuit vorige pensioenvoorziening bij AEGON gaat niet goed

er kan maar 1 x per maand aangekocht worden, een kapitaaloverdracht staat dus een tijd alleen maar in geld op een rekening, dit kan heel nadelige gevolgen hebben, het gaat hier om 60.000 euro...

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
7

Prima

Keurig geholpen probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

goede dienstverlening

Tijdens de chatsessie ben ik van goede informatie voorzien. Heb alles kunnen oplossen en afhandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Deskundig advies.

Duidelijke antwoorden op mijn vragen en vakkundig geformuleerd. Bedankt hiervoor en ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Spaarrekening openen snel en makkelijk

Nadat ik bij ABN AMRO geen extra spaarrekening kon openen en ABN AMRO ook geen mogelijkheid heeft om potjes te maken binnen een spaarrekening ben ik op zoek gegaan naar een andere spaarrekening. Een collega vertelde me over Brand New Day dat ik daar kosteloos een spaarrekening kan openen. Online geopend zelfde dag kreeg ik de bevestiging dat de rekening geopend is. Net de klantenservice gebeld. Geen keuzemenu. Direct een medewerker aan de lijn. Enige nadeel is dat de chat het bij mij op mijn mobiel niet doet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
4

contact en correspondentie na openen rekening is onvoldoende

Via de website heb ik een rekening geopend. Er waren wat vragen omtrent overstappen en verpanden, dat werd telefonisch beantwoord. De instructies gevolgd, maar helaas daarna meerdere malen via de chatfunctie om opheldering gevraagd. ID bewijs en afschrift oude rekening 2x moeten insturen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Handig!

Ik had al een paar keer gebeld maar kreeg niemand aan de lijn omdat het druk was. Toen via chat geprobeerd en dat ging heel makkelijk. Kreeg meteen een duidelijk antwoord en op mijn vervolgvraag ook. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
2

slecht bereikbaar, onduidelijk over afhandeling

Als je aan het beleggen bent lijkt het overzichtelijk, maar nu wil ik de de posities verkopen en het is heel onduidelijk wanneer de uitvoering is en vervolgens wordt het geld niet snel overgemaakt wat wij erg spannend vinden omdat we niet weten of het nu wel of niet gelukt is en waar het is. Op de website staan na verkoop onduidelijke waarden en het lijkt net alsof de portefeuille verkeerd is verkocht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Positief

Ik ben goed geholpen via de chat. Ik werd bijna direct teruggebeld en kreeg snel nieuwe inloggegvens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

prima

gewoon prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Meestal werkt een chat niet, maar bij uw chatmedewerkers juist heel goed.

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Snel en adequaat.

Ben tevreden met het antwoord, maar jammer dat ik deze info niet op de website kon vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
1

onebeikbaarheid

je moet bellen om te horen dat je alleen kunt chatten .. en bij chatten hoor je dat je alleen teruggebeld kan worden... lekker duidelijke lekker tijdrovend uitermate onklantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
9

snel en duidelijk

snel en duidelijk geholpen met een vraag via de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
5

Duurt erg lang om antwoord te krijgen

Wanneer je chat, verwacht je actie, reactie. Ik moest steeds 2 tot 3 minuten wachten op een antwoord. Dat vind ik storend in een chat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
4

slechte resultaten waar de markt goede performance toont

Belleging staat 3 jaar stil , dit in tegenstelling tot de markt

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
1

aansprakelijk gesteld voor mogelijke schade

Er zijn mij toezeggingen gedaan door Brand New Day over moment waarop opstapbrief moet zijn ontvangen door u om op tijd de aandelen te verkopen. Deze toezeggingen zijn en dreigen niet te worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Snelheid en gebruik website N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
2

teleurstellend door gebrek aan klantgerichtheid

de informatie op us website is aanlokkelijk maar de realiteit blijkt niet beter dan van een willekeurige Facebook pagina. In de contacten met uw bank wordt heel weinig gedaan om een probleem voor een klant op te lossen. Als iets niet lukt dan is er steeds een excuus dat het zeker niet aan BND ligt ipv mee te helpen tot een oplossing te komen. Ik ben tot nu toe ontevreden over de keuze voor uw bank.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

kort, snel, duidelijk

chatsessie was kort, snel en duidelijk. Geen wachtrij. Beleefde communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Het antwoord op mijn vraag in de chat kwam zeer vlot. Het is wel jammer dat uit het antwoord bleek

DNB biedt mij een aantrekkelijke mogelijkheid op financieel gebied. Als bank verwacht ik wel dat ze mutaties vlotter uitvoeren, zodat je weet dat een opdracht “gelukt” is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Vlot antwoord, goed geholpen.

Ik vind jullie manier van communiceren heel fijn! Lekker vlot en overzichtelijk. Ik liep er tegenaan dat ik niet kan inzien of mijn eenmalige automatische incasso op de planning staat en hoe hoog die ook alweer is. Daarom maar geen 10 gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

duidelijk

snel en goed antwoord, wat ik helaas niet wil horen, maar daar kan de persoon die chat ook niets aan doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

gewoon goed!

ik werd snel geholpen en kreeg direct de nodige informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

zeer behulpzaam

korte wachttijd, bekwame medewerkster Sasha die mijn vragen betreffende inloggen perfect beantwoordde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.