Ik kreeg direct reactie toen ik wilde chatten. Dit was erg fijn. Kon daarna de vraag uit mijn hoofd zetten.
Beste Elly, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij streven ernaar om al onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Het is fijn om te lezen dat uw vraag snel is beantwoord door mijn collega.
Mijn ervaring met financiële diensten is dat er nogal stug en langzaam wordt gereageerd bij iets afwijkende vragen. Bij BND is dat niet het geval. Hier is men graag bereid om mee te denken en met een passende oplossing te komen. Bovendien wordt je goed en prettig te woord gestaan.
Beste Jos, wij proberen ons inderdaad te onderscheiden van andere banken. Wat fijn om te lezen dat u dit is opgevallen! Bedankt voor het mooie cijfer.
Zowel via de chat als telefonisch wordt je altijd zeer vorrect en klantvriendelijk geholpen. Uitstekende club!
Beste Dick, fijn om te lezen dat mijn collega's u op een klantvriendelijke manier hebben geholpen. Wij vinden dit namelijk zeer belangrijk. Bedankt voor het mooie cijfer!
De overstap van een pensioenpolis is foutloos en vlot verlopen. Goede communicatie en opvolging vanuit BND. De kosten vd overstap waren beperkt en binnen korte tijd terugverdiend.
Beste Peter-Arjen, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat de overstap naar ons soepel is verlopen. Indien u in de toekomst vragen heeft over uw rekening, neemt u dan gerust contact met ons op.
Expiratie van mijn 'vorige levensverzekering'. Voorkeur om dit bedrag nog niet aan mij te laten uitkeren. Gezocht naar alternatieven. Terecht gekomen bij Brand New Day. Duidelijke informatie, keuzen en beschrijving van te volgen 'procedure', gaven mij de doorslag om het vrijkomend bedrag rechtstreeks te laten overschrijven naar Brand New Day, zodat het daar verder kan 'renderen'. (hoop ik)
Beste Willem, bedankt voor uw mooie woorden. Wij waarderen uw vertrouwen in ons. Wij hopen ook dat u een mooi rendement zult behalen!
ervaring is dat ik minder ga krijgen dan dat ik nu heb. is wel vervelend.
Beste Rene, wat vervelend om te horen dat het bedrag dat u ontvangt minder is dan u had gehoopt. Indien u hier specifieke vragen over heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen per e-mail. Dan is het mogelijk voor mijn collega's om dieper in te gaan op de vermindering van de waarde. Bedankt voor het mooie cijfer!
Mijn vragen werden direct en goed beantwoord
Beste Koos, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn dat mijn collega u goed heeft geholpen met uw vragen.
Helaas loopt het goedkeuren van mijn offerte niet vlotjes. Online heb ik de stappen gemaakt. Heb inmiddels drie keer een cent moeten overmaken, nog een telefoongesprek gehad, daarin geld overgemaakt, toen de opdracht gekregen om alsnog naar de website te gaan om akkoord te geven. Dat moest, was wettelijk verplicht. Kom ik op de website, moet ik nog eens € 0,01 overmaken, bel, is telefonisch contact niet mogelijk, chat en dat duurt eindeloos, cahtter Max gaat me nu nog een mail sturen en bellen. Ik ben benieuwd, maar ben ook bang dat ik er nog lang niet ben.
Beste meneer Pistor, wat vervelend om te horen dat de aanvraag van uw Lijfrente-uitkering niet soepel verloopt. Mijn collega's hebben met u gemaild hierover. Ik zie dat alles nu is opgelost! Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen via de e-mail.
helaas was het telefonisch te druk en werd verzocht te chatten. Dat ging snel en was duidelijk
Beste Sonja, wat vervelend dat het niet is gelukt om iemand telefonisch te spreken. Mijn excuses dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Fijn dat u goed bent geholpen via de chat. U kunt ons altijd via de chat of de e-mail bereiken.
snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen
Beste Marga, dankuwel voor het mooie cijfer 10! Fijn dat u duidelijk en snel antwoord heeft gekregen op uw vragen.
verschrikkelijk idee dat je fan kunt zijn van een !@#$%^& pensioenclub. een bedrijf dat voor jou (u en ons) een uitkering regelt vanaf ons 67e. of eerder natuurlijk. of later. wat je wilt. want heel veel meer is het niet he. laten we eerlijk zijn. en dat is brand new day. niets meer niets minder. ik ben fan geworden. privé doe ik mee. ik adviseer het de mensen die bij ons werken. en ik denk na over een pensioenregeling voor onze hele club. brand new day biedt superservice. ze communiceren helder. regelen wat je hoopt en verwacht. fantastisch bedrijf. ik ben fan.
Beste steffart, dankuwel voor het mooie compliment! Wij zijn erg blij dat u zo enthousiast over ons bent. Wij hopen u nog lang als klant te mogen helpen met het opbouwen van uw pensioen.
De wachttijd was niet al te lang. Ik kreeg een duidelijk antwoord. Wat zijn overigens Calvinistische kosten? Calvijn is toch een theoloog uit Genève?
Beste Frans, goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Met Calvinistisch bedoelen wij dat we hard voor u werken maar toch de kosten laag weten te houden. Wikipedia leert dat deze theoloog afkomstig is uit Noyon, overleden in Genève.
Zeer prettig gesprek en heel goed advies gekregen. Op een normale manier zonder ambtelijke taal ook verliep alles heel vlot.
Hoi Alicr, wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door een van onze collega's!
antwoord op de vragen duurt veel te lang minimaal 2 minuten wachten. vervolgens te horen krijgen dat de rekening niet opgezegd kan worden behalve tegen bizarre hoge kosten, adviseur heeft nooit verteld dat het eindbedrag in maandelijkse termijnen word uitbetaald. had van het eindbedrag iets leuks willen kopen om van mijn oude dag te kunnen gaan genieten, weer een droom in duigen.
Beste Kees, wat jammer om te horen dat u niet snel te woord werd gestaan bent gestaan in onze chat. Wij proberen u zo spoedig mogelijk te beantwoorden, ik ben het met u eens dat twee minuten te lang is. Hiervoor bied ik dan ook onze excuses aan. Hopelijk merkt u in een eventueel volgende gesprek dat u de antwoorden op uw vragen sneller ontvangt. Op uw specifieke probleem wat betreft de pensioenrekening, kom ik terug per e-mail.
Uitstekend geholpen, prima service.
Best John, bedankt voor de onwijs goede beoordeling! Daar doen we het voor.
In het kader van het vrijmomen van een lijrente zocht ik een optie om het vrijgekomen geld elders onder te brengen. Omdat ik al een rekening had lopen bij BrandNewDay, ook hen op advies gevraagd. Er werd snel op mijn verzoek gereageerd. Het gesprek (met Riichard Horn) was plezierig dwz niet opdringerig, verplaats zich goed in de klant, is kundig en adequaat. We waren en snel uit welk produkt het worden gaat en tegen welke kosten. Dat geeft mij vertrouwen om mijn geld bij BND onder te brengen.
Geachte Marcel. Dank u voor het mooie cijfer en de positieve feedback over Richard. Dit is precies de dienstverlening die wij nastreven.
werd telefonisch ff lastig gevallen, waardoor time out. mijn vraag goed beantwoord TX
Dank u voor uw positieve feedback en het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven!
snelle reaktie
Goed om te horen dat onze reactiesnelheid u bevalt. Dank u voor het mooie cijfer!
Er werden duidelijke antwoorden gegeven op mijn vragen en ook nauwelijks wachttijd.
Beste Jan, goed om te horen dat onze dienstverlening u bevallen is. Hopelijk kunt u er in de toekomst nog vaker van genieten!
BND houdt gewoon je geld extra lang onder zich als er een simpele opdracht tot overboeking wordt gedaan. Je reinste diefstal, en zeker reden om de rekening op te zeggen
Beste Jan, wat jammer om te horen dat u de rekening wilt opzeggen. Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat u de waarde niet zo snel heeft ontvangen als normaal gesproken. Ik hoop dat u begrijpt dat dit niet een bewuste actie is zoals u beweert. De uitbetaling is op tijd gedaan. Door een storing die is ontstaan heeft het reguliere bankverkeer, waarvan wij afhankelijk zijn, er langer over gedaan dan gewoonlijk. U heeft het volledige bedrag inmiddels ontvangen en hier verdient Brand New Day dan ook niets aan; het is uw spaargeld. Ik wil onze excuses aanbieden voor de vertraging. Mocht u toch nog meer vragen hebben dan horen wij dat graag, zodat wij dit hopelijk toereikend kunnen uitleggen.
prima snelle reactie
Beste Bianca, dankuwel voor het mooie cijfer 8! Fijn dat u snel een antwoord heeft gekregen op uw vragen.
Erge goede service, omdat BND ook op zondag bereikbaar is. Verder goede adviezen.
Hallo Bart, heel erg bedankt voor uw review! Onze bereikbaarheid is iets waar wij ons graag in onderscheiden. Het is fijn om te horen dat dit opgemerkt wordt.
-
Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat u een duidelijk antwoord heeft ontvangen.
Medewerker probeert goed mee te denken, dat waardeer ik! Echter de oplossing bleek een dode mus omdat dit tienduizenden euro's fiscale schade zou opleveren. Gelukkig kwam medewerker er zelf achter. Beter is het om vantevoren even te kijken of het ene pensioenrekening betreft omdat veel klanten pensioenbeleggers zijn... Verder was ik liever eerder ingelicht over overstap bankentiteit. Daardoor had ik mijn geld beter kunnen veiligstellen, dit kan mij potentieel honderden euro's kosten. Oud zeer: ooit verkeerd ingelicht door uw medewerker aan telefoon waardoor ik ook veel fiscaal gedoe had kunnen krijgen (mijn enige redding is verjaring...) Telefonisch niet bereikbaar, kan zelfs niet eens kiezen om in de wacht te hangen, chat kost veel meer tijd. Website geeft foute info voor pensioenrekeningen van voor 2014 inzake minimale uitkeringsduur. Maak ik me o onterecht zorgen. Er worden fondsen getoond dienen niet eens kan kiezen, dode mus.
Goedemorgen, bedankt voor uw review en feedback, wij stellen dit erg op prijs. Jammer om te horen dat er over meerdere dingen onduidelijkheid is geweest, dit is uiteraard niet onze bedoeling. Op uw specifieke probleem komen wij per e-mail terug.
Iris heeft al mijn vragen beantwoord in een prettig chat contact Dank je wel!
Beste Cathelijn, bedankt voor het mooie cijfer 9! Fijn dat mijn collega Iris u in de chat goed heeft kunnen helpen.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.