Filters

10

Snelle en efficiënte reactie op mijn vraag.

Ik kreeg direct reactie toen ik wilde chatten. Dit was erg fijn. Kon daarna de vraag uit mijn hoofd zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Goede service met begrijpend en meedenkend advies.

Mijn ervaring met financiële diensten is dat er nogal stug en langzaam wordt gereageerd bij iets afwijkende vragen. Bij BND is dat niet het geval. Hier is men graag bereid om mee te denken en met een passende oplossing te komen. Bovendien wordt je goed en prettig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

uitstekende persoonlijke service

Zowel via de chat als telefonisch wordt je altijd zeer vorrect en klantvriendelijk geholpen. Uitstekende club!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Zorgeloos

De overstap van een pensioenpolis is foutloos en vlot verlopen. Goede communicatie en opvolging vanuit BND. De kosten vd overstap waren beperkt en binnen korte tijd terugverdiend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Duidelijke en vertrouwen wekkende informatie, 't klopt!

Expiratie van mijn 'vorige levensverzekering'. Voorkeur om dit bedrag nog niet aan mij te laten uitkeren. Gezocht naar alternatieven. Terecht gekomen bij Brand New Day. Duidelijke informatie, keuzen en beschrijving van te volgen 'procedure', gaven mij de doorslag om het vrijkomend bedrag rechtstreeks te laten overschrijven naar Brand New Day, zodat het daar verder kan 'renderen'. (hoop ik)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

goed, niet bijzonder maar gewoon goed

ervaring is dat ik minder ga krijgen dan dat ik nu heb. is wel vervelend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Goed

Mijn vragen werden direct en goed beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
1

het is te druk bij BND, geen tijd voor klanten of te weinig medewerkers

Helaas loopt het goedkeuren van mijn offerte niet vlotjes. Online heb ik de stappen gemaakt. Heb inmiddels drie keer een cent moeten overmaken, nog een telefoongesprek gehad, daarin geld overgemaakt, toen de opdracht gekregen om alsnog naar de website te gaan om akkoord te geven. Dat moest, was wettelijk verplicht. Kom ik op de website, moet ik nog eens € 0,01 overmaken, bel, is telefonisch contact niet mogelijk, chat en dat duurt eindeloos, cahtter Max gaat me nu nog een mail sturen en bellen. Ik ben benieuwd, maar ben ook bang dat ik er nog lang niet ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

snelle reactie

helaas was het telefonisch te druk en werd verzocht te chatten. Dat ging snel en was duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

prima service

snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

ik ben fan

verschrikkelijk idee dat je fan kunt zijn van een !@#$%^& pensioenclub. een bedrijf dat voor jou (u en ons) een uitkering regelt vanaf ons 67e. of eerder natuurlijk. of later. wat je wilt. want heel veel meer is het niet he. laten we eerlijk zijn. en dat is brand new day. niets meer niets minder. ik ben fan geworden. privé doe ik mee. ik adviseer het de mensen die bij ons werken. en ik denk na over een pensioenregeling voor onze hele club. brand new day biedt superservice. ze communiceren helder. regelen wat je hoopt en verwacht. fantastisch bedrijf. ik ben fan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

vrij snel geholpen

De wachttijd was niet al te lang. Ik kreeg een duidelijk antwoord. Wat zijn overigens Calvinistische kosten? Calvijn is toch een theoloog uit Genève?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Ik ben geweldig geholpen!

Zeer prettig gesprek en heel goed advies gekregen. Op een normale manier zonder ambtelijke taal ook verliep alles heel vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
1

waardeloos

antwoord op de vragen duurt veel te lang minimaal 2 minuten wachten. vervolgens te horen krijgen dat de rekening niet opgezegd kan worden behalve tegen bizarre hoge kosten, adviseur heeft nooit verteld dat het eindbedrag in maandelijkse termijnen word uitbetaald. had van het eindbedrag iets leuks willen kopen om van mijn oude dag te kunnen gaan genieten, weer een droom in duigen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekend geholpen, prima service.

Uitstekend geholpen, prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Kundig, plezierig en snel handelend.

In het kader van het vrijmomen van een lijrente zocht ik een optie om het vrijgekomen geld elders onder te brengen. Omdat ik al een rekening had lopen bij BrandNewDay, ook hen op advies gevraagd. Er werd snel op mijn verzoek gereageerd. Het gesprek (met Riichard Horn) was plezierig dwz niet opdringerig, verplaats zich goed in de klant, is kundig en adequaat. We waren en snel uit welk produkt het worden gaat en tegen welke kosten. Dat geeft mij vertrouwen om mijn geld bij BND onder te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

prima

werd telefonisch ff lastig gevallen, waardoor time out. mijn vraag goed beantwoord TX

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
7

goed

snelle reaktie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en duidelijk geholpen

Er werden duidelijke antwoorden gegeven op mijn vragen en ook nauwelijks wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
1

bagger

BND houdt gewoon je geld extra lang onder zich als er een simpele opdracht tot overboeking wordt gedaan. Je reinste diefstal, en zeker reden om de rekening op te zeggen

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

prima snelle reactie

prima snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
10

Ook op zondag bereikbaar. Top service

Erge goede service, omdat BND ook op zondag bereikbaar is. Verder goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
8

Duidelijk antwoord op de gestelde vraag.

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
6

Goed bedoeld maar net onzorgvuldig

Medewerker probeert goed mee te denken, dat waardeer ik! Echter de oplossing bleek een dode mus omdat dit tienduizenden euro's fiscale schade zou opleveren. Gelukkig kwam medewerker er zelf achter. Beter is het om vantevoren even te kijken of het ene pensioenrekening betreft omdat veel klanten pensioenbeleggers zijn... Verder was ik liever eerder ingelicht over overstap bankentiteit. Daardoor had ik mijn geld beter kunnen veiligstellen, dit kan mij potentieel honderden euro's kosten. Oud zeer: ooit verkeerd ingelicht door uw medewerker aan telefoon waardoor ik ook veel fiscaal gedoe had kunnen krijgen (mijn enige redding is verjaring...) Telefonisch niet bereikbaar, kan zelfs niet eens kiezen om in de wacht te hangen, chat kost veel meer tijd. Website geeft foute info voor pensioenrekeningen van voor 2014 inzake minimale uitkeringsduur. Maak ik me o onterecht zorgen. Er worden fondsen getoond dienen niet eens kan kiezen, dode mus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website
9

Klantvriendelijk en informatief

Iris heeft al mijn vragen beantwoord in een prettig chat contact Dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Snelheid en gebruik website
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.