Vakkundige klantenserivice en transparant!
Wat een mooie beoordeling! Daar streven wij iedere dag naar.
Vlot, duidelijk en concreet!
Beste Femke, bedankt voor deze onwijs mooie beoordeling! Hier halen wij veel energie uit.
Het duurde vrij lang voordat ik een chat kon beginnen, de reactie daarna was correct maar ook vrij langzaam voor een niet al te ingewikkelde vraag.
Beste Everhard, wij proberen onze klanten altijd zo snel mogelijk een correct en duidelijk antwoord te geven. Wat jammer om te horen dat de reactiesnelheid niet naar wensen was, wij zullen hier in het vervolg zeker op letten!
Zowel de chat en de website zijn goed bereikbaar en duidelijk.
Beste Madhurie, bedankt voor het mooie cijfer 10! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze chat en website.
Uitstekend
Beste Rik, bedankt voor de goede beoordeling. Daar doen we het voor!
Contact gehad naar aanleiding van een schimmig online formulier ipv een UBO formulier zoals andere banken dat gebruiken. Ik had geen vertrouwen in deze oplossing gezien de hoeveelheid fishing op internet. Reactiesnelheid was erg laag en vertrouwen is er nog steeds niet.
Beste Marc, tot voor kort verstuurden wij de UBO-formulieren afzonderlijk naar onze klanten. Onlangs is dit gewijzigd naar een online formulier om een effectievere dienstverlening aan te bieden. Wij proberen onze klanten altijd zo snel mogelijk te helpen, dus mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen, chatten of mailen!
Transparant en eerlijk in de communicatie. Wat ze zeggen doen ze ook! Omhoog of omlaag: geen rare marketing termen, maar gewoon heldere taal. En de prestaties van de fondsen: gewoon goed. Voeg daarbij de lage kosten en voila: er zijn 5 sterren voor BND.
Beste Jozeph, bedankt voor het mooie cijfer 10! En het is heel fijn om te horen dat u een vertrouwd en fijn gevoel bij onze producten krijgt
Snelle en adequate informatie
Beste Jan, bedankt voor de goede beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening!
Heel goed en snel geholpen.
Beste Menno, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is fijn om te horen dat u naar wens bent geholpen, daar streven wij uiteraard naar!
Wat een verademing in deze tijd. Nog altijd een organisatie waar ik me gezien voel. Altijd snelle reacties op vragen via mail of telefoon. Meedenken vwb verzoeken e/o tips. Vriendelijke medewerkers met voldoende kennis, en dan ook nog die hele lage kosten. Al 9 jaar tevreden met hele mooie rendementen...
Beste Miranda, wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven! Fijn om te horen dat u al 9 jaar lang een tevreden klant bent bij Brand New Day!
Medewerkster heeft mij correct, prettig en adequaat geholpen. Heeft haar belofte wat zij zou doen ook direct waargemaakt. Een prettige ervaring.
Ook goede bereikbaarheid
snel en adequaat geholpen TOP
Beste Rene, bedankt voor de goede beoordeling. Het is fijn om te horen dat u zo tevreden bent!
Gevraagd naar de mogelijkheid om een overzicht van de rekening te downloaden als PDF. Die faciliteit ontbreekt kennelijk
Beste Ria, wij zullen uw feedback zeker meenemen in het verbeteren van onze dienstverlening!
Telefonisch niet bereikbaar. (via chat werkte overigens erg goed) Mail naar klant dat dossier niet compleet is terwijl dat wel het geval is. Via website kan je niet zien welke documenten je geupload hebt. Kortom, nog genoeg te verbeteren.
Beste Bas, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het fijn dat u met ons meedenkt om bepaalde zaken te verbeteren. Wij nemen al uw punten mee.
Ik kreeg prettig en deskundig advies bij een onduidelijkheid in het omzetten van de gegevens naar onze dochter. Al met al prima geholpen en tevreden.
Beste John, fijn dat u zo goed bent geholpen door een van onze medewerkers. Bedankt voor het mooie cijfer!
De producten zijn zonder veel poespas en helder. Wanneer je een vraag hebt wordt je snel en optimaal geholpen. Vooral de service ben ik erg tevreden over.
Beste Marije, wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening! bedankt voor de goede beoordeling.
Twee keer mijn gegevens achtergelaten voor een lijfrente uitkering. Twee keer niets ontvangen of contact. Suggestie support probeer het nog eens.
Beste Rob, wat vervelend om te horen dat de aanvraag van uw Lijfrente-uitkering niet soepel verloopt. Mijn collega's hebben met u gemaild hierover. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bellen, mailen of chatten!
Ik ben heel vaak verbaasd over verkopers of dienstverleners. Ook al is 'de zaak' niet van jou, wees attent, vriendelijk en eerlijk. Ga anders iets anders doen voor je brood. Hier klopt tot op heden alles. Rendement, overzichtelijke site... Bij BND denk ik 'zo kan het dus ook'.
Beste Bart, wij proberen zo toegankelijk en klantvriendelijk mogelijk te zijn voor al onze klanten. Bedankt voor het vertrouwen dat u in ons heeft! Wij zijn heel blij met uw mooie beoordeling.
wordt altijd goed geholpen nav mijn vragen
Beste Concepción, bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn dat u zo goed wordt geholpen door onze medewerkers.
BND is concreet in wat ze aanbieden. Als je het niet begrijpt wordt de tijd genomen om het uit te leggen. De overzichten zijn makkelijk bereikbaar en duidelijk.
Beste Simone, wat fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Voor onze klanten nemen wij altijd rustig de tijd om uitleg te geven!
Fijn en snel contact met heldere uitleg
Beste Danielle, bedankt voor het mooie cijfer! Mocht u ooit nog eens vragen hebben kunt u gerust nog eens contact met ons opnemen.
Prettige dienstverlening en een goede website.
Beste Fred, dank u voor het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven! Fijn om te zien dat onze digitale dienstverlening u is bevallen.
Niet sturen, of vragend waarom, gewoon goed inhoudelijk geïnformeerd
Beste Joes, bedankt voor het mooie cijfer 9! Fijn dat mijn collega u heeft voorzien van de juiste informatie via de chat. U kunt gerust contact met ons opnemen via de chat als u verder nog vragen heeft.
Bij jullie aanpak krijg je een gevoel van vertrouwen.
Beste Joost, wij proberen inderdaad zo toegankelijk mogelijk te zijn voor al onze klanten. Wij zijn er van overtuigd dat dit de juiste manier is om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor het vertrouwen dat u in ons heeft! Wij zijn heel blij met uw mooie beoordeling.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.