Filters

10

Prima Klantenservice!

Mijn pensioensparen bij Nationale Nederlanden liep af toen ik 65 werd. Voor de uitbetaling moet je wachten tot je de AOW-gerechtigde leeftijd hebt ;-(. Ondertussen: banksparen. Maar .. ik woon in Duitsland en Brand New Day heeft (als enige?) een vergunning om dit aan te bieden aan inwoners van Duitsland. Ik heb veelvuldig telefonisch en via mail contact met de Klantenservice gehad en ben daar steeds goed en snel geholpen. Overheveling van Nationale Nederlanden naar Brand New Day is ook goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Teleurgesteld over snelheid uitbetaling fondsen

Ik heb op woensdag opdracht gegeven tot verkoop van mijn aandelen. Bij navraag vandaag krijg ik te horen dat het geld pas uiterlijk volgende week vrijdag op mijn rekening zal staan. En dat daar niets aan te doen valt. Dat is volkomen onnodige en zeer irritante traagheid De responstijd via de chat was overigens wel goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Behulpzaam en deskundig

Wederom een prettig contact gehad met een medewerker. Goed geholpen en duidelijk advies ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

snelle service

duidelijke aanwijzingen en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

eerlijk en behulpzaam

Ik zocht een bank waar ik kon beleggen in indexfondsen, die transparant was over kosten. Bij BND heb ik die gevonden, ook nadat ik kritisch onderzoek deed naar mijn eigen beleggingen en opvallende afwijkingen vond, ben ik duidelijk geholpen en is men tot in detail gaan kijken wat de oorzaak was. Dat bleek een wat onhandig filter te zijn op hun website, waardoor ik om 2019 als jaar te selecteren, dec 2018 ™ jan 2020 moest selecteren. Dat sluit ook aan op mijn kritiek: de tools op de website om zelf analyse te doen, per fonds waar je in belegt en per zelf gekozen tijdvak, zijn erg beperkt. Ook export omgelijkheden om daarna in excel mee te werken ontbreken. Gezien de bedragen en belangn waar het om gaat, is dit toch wel een groot gemis. Al met al een betrouwbare en betaalbare bank (lage kosten, grote onderliggende indexfondsen omdat ze werken met whitelabel fondsen van grootste instellingen), die zijn zaken vooral voor nederlanders ook fiscaal slim heeft ingericht (dividenlek gedicht).

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Van alle markten thuis

Naast een spaarrekening was ik ook op zoek naar een goede aanbieder voor een pensioen-beleggingsrekening. Op de korte termijn kon er een belafspraak worden ingepland met een adviseur die mij meer kon vertellen over de mogelijkheden op het gebied van pensioen icm beleggen. Het was een vrijblijvend gesprek waarbij ik mij niet voelde gepushed om een keuze te maken voor Brand New Day. Daarnaast goede uitleg over het product in begrijpelijke taal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Goede begeleiding en snelle service.

Roxy gaf duidelijke uitleg en deed i.v.m. de spoedeisendheid al het nodige om snel te handelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Duidelijk antwoord

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

leuk en goed

wist dit niet maar dit is mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

prima geholpen

snel, terzake en duidelijk verhaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Adequaat

Mijn vraag werd snel en adequaat beantwoord!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Correcte afhandeling, heldere communicatie.

Erg tevreden over de helder communicatie, verhouding kosten en baten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Erg makkelijk, goede info

Erg makkelijke website en steeds wanneer nodig goede en duidelijke informatie. Of er ook goed belegd wordt, kan ik niet beoordelen, ik heb er geen verstand van. Maar mijn centjes blijven in elk geval behoorlijk stabiel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
10

Prima en to-the-point assistentie

Snel en adequaat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Helder. transparant en digitaal

Ik heb via mijn werk een pensioenopbouw via BND. Mooie overzichten, duidelijk en eerlijk. Goede resultaten. Zelfs in deze tijden. Mede reden om een polis bij een verzekeringsmaatschappij weg te halen. Het blijft niet uit te leggen dat je op je inleg, na 27 jaar elk kwartaal veel betaald te hebben (!), niet eens je inleg terugkrijgt, maar 34,8% op je inleg plus 1% overwinst, in moet leveren.... de kleine lettertjes van verzekeringsmaatschappijen...... je doet er niets tegen. Eén ding weet ik zeker en dat is dat het er bij BND dit niet zal gebeuren door de transparantie en het er heel anders uit had gezien. Zekerheid heb je niet, maar ik heb een goed gevoel dat ik met BND in ieder geval mijn inleg terug kan krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekende club.

Hebben de centen goed beheerd en ruim verdubbeld. Keurig! Mijn dank daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

prima geholpen

Technisch probleem op de site gemeld, prima geholpen door uw medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed

Handig, helder, overzichtelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Supersnel geholpen!

Op zaterdagmiddag op de chat, en binnen een paar seconden contact. Snelle reactie, en vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed

Goed zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekende en snelle customer service

De BND chatbox werkt prima: ik kreeg snel een agent 'aan de lijn', het advies was duidelijk, relevant en 'to the point' en de 'toon' was vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Geen alternatief geboden

Ik moet een mobiel nummer afstaan inzake 2 token authorisatie. Dat is goed echter: - ik heb geen prive mobiel - ik heb geen vaste telefoonlijn Er is blijkbaar geen AVG proof procedure beschikbaar wat te doen als ik mijn zakelijk mobiele nummer niet meer heb (die gaat dan over naar een andere werknemer) kortom dan iemand anders met mobiele nummer inloggen op mijn brand new day account en ik kan het niet wijzigen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

professionele club, wars van flauwekul.

Zonder veel zicht te hebben op andere beleggings-ondernemingen neem ik wèl waar dat Brand New Day een club is die gèèn ronkende teksten de wereld inslingert en toch waarmaakt waar het voor staat; mijn belang en met een mooie en verdiende provisie voor zichzelf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snel en goed geholpen

Medwerker was vriendelijk, ter zake kundig en snel. Eigenlijk zoals je altijd hoopt dat een chat zou zijn, en als het dan ook nog echt zo is..... Mooi toch?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

One excellent chat a day, makes a Brand New Day

Vanwege 5+ minuten telefonische wachttijd overgegaan naar de chat. Daar werd ik direct en vlot geholpen, waarom bellen als chatten net zo snel kan?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.