Mijn pensioensparen bij Nationale Nederlanden liep af toen ik 65 werd. Voor de uitbetaling moet je wachten tot je de AOW-gerechtigde leeftijd hebt ;-(. Ondertussen: banksparen. Maar .. ik woon in Duitsland en Brand New Day heeft (als enige?) een vergunning om dit aan te bieden aan inwoners van Duitsland. Ik heb veelvuldig telefonisch en via mail contact met de Klantenservice gehad en ben daar steeds goed en snel geholpen. Overheveling van Nationale Nederlanden naar Brand New Day is ook goed verlopen.
Beste Sylvia, wat fijn om te horen dat u bij ons de mogelijkheid heeft gevonden om een lijfrente-uitkering aan te vragen die een uitkering faciliteert aan inwoners uit Duitsland. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Ik heb op woensdag opdracht gegeven tot verkoop van mijn aandelen. Bij navraag vandaag krijg ik te horen dat het geld pas uiterlijk volgende week vrijdag op mijn rekening zal staan. En dat daar niets aan te doen valt. Dat is volkomen onnodige en zeer irritante traagheid De responstijd via de chat was overigens wel goed
Beste André, allereerst jammer om te zien dat u ons een onvoldoende geeft. Na het invoeren van de opdracht selecteert het systeem de eerst mogelijke slotkoers; een dag later verkopen wij de beleggingen tegen die slotkoers. Wij dienen de waarde eerst vanuit de onderliggende fondsen te ontvangen, voordat wij de waarde kunnen doorstorten. Dit doen wij uiteraard zo spoedig mogelijk, maar door bovenstaand proces gaan er inderdaad enkele werkdagen overheen. Wanneer u uw geld op een spaarrekening bij Brand New Day stort, duurt de uitbetaling maar één werkdag. Fijn dat u wel tevreden bent met de service via de chat.
Wederom een prettig contact gehad met een medewerker. Goed geholpen en duidelijk advies ontvangen.
Beste Laurens, wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door één van onze medewerkers! Bedankt voor de goede beoordeling
duidelijke aanwijzingen en snel geholpen
Beste Wouter, wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!
Ik zocht een bank waar ik kon beleggen in indexfondsen, die transparant was over kosten. Bij BND heb ik die gevonden, ook nadat ik kritisch onderzoek deed naar mijn eigen beleggingen en opvallende afwijkingen vond, ben ik duidelijk geholpen en is men tot in detail gaan kijken wat de oorzaak was. Dat bleek een wat onhandig filter te zijn op hun website, waardoor ik om 2019 als jaar te selecteren, dec 2018 ™ jan 2020 moest selecteren. Dat sluit ook aan op mijn kritiek: de tools op de website om zelf analyse te doen, per fonds waar je in belegt en per zelf gekozen tijdvak, zijn erg beperkt. Ook export omgelijkheden om daarna in excel mee te werken ontbreken. Gezien de bedragen en belangn waar het om gaat, is dit toch wel een groot gemis. Al met al een betrouwbare en betaalbare bank (lage kosten, grote onderliggende indexfondsen omdat ze werken met whitelabel fondsen van grootste instellingen), die zijn zaken vooral voor nederlanders ook fiscaal slim heeft ingericht (dividenlek gedicht).
Beste Mark, allereerst bedankt voor het mooie cijfer! Wij proberen onze klanten altijd de beste producten en dienstverlening aan te bieden, ook al moeten wij dan tot in de detail gaan kijken wat er aan de hand is. Wij zullen uw feedback met betrekking op onze website dan ook zeker meenemen!
Naast een spaarrekening was ik ook op zoek naar een goede aanbieder voor een pensioen-beleggingsrekening. Op de korte termijn kon er een belafspraak worden ingepland met een adviseur die mij meer kon vertellen over de mogelijkheden op het gebied van pensioen icm beleggen. Het was een vrijblijvend gesprek waarbij ik mij niet voelde gepushed om een keuze te maken voor Brand New Day. Daarnaast goede uitleg over het product in begrijpelijke taal.
Beste Mariëlle, bedankt voor het mooie cijfer! En wat fijn om te horen dat het gesprek met onze medewerkers zo fijn verliep!
Roxy gaf duidelijke uitleg en deed i.v.m. de spoedeisendheid al het nodige om snel te handelen.
Beste Sjon, wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door één van onze medewerkers! Bedankt voor de goede beoordeling
Top
wist dit niet maar dit is mooi
Beste Tiny, bedankt voor het mooie cijfer! Leuk dat u nog steeds nieuwe dingen ontdekt op onze website en fijn om te zien dat u tevreden bent met onze service.
snel, terzake en duidelijk verhaal
Beste Lex, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor het mooie cijfer! Uw omschrijving van Brand New Day is precies waar wij naar streven; wij zijn dus erg blij dat u de service zo ervaart.
Mijn vraag werd snel en adequaat beantwoord!
Beste Marc, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat uw vraag goed beantwoord is door mijn collega.
Erg tevreden over de helder communicatie, verhouding kosten en baten.
Beste Jan, bedankt voor het mooie cijfer 9! Wij vinden het fijn dat u tevreden bent over de communicatie en onze kosten.
Erg makkelijke website en steeds wanneer nodig goede en duidelijke informatie. Of er ook goed belegd wordt, kan ik niet beoordelen, ik heb er geen verstand van. Maar mijn centjes blijven in elk geval behoorlijk stabiel.
Beste Karin, bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te lezen dat u de website makkelijk in gebruik en duidelijk vindt.
Snel en adequaat geholpen
Beste Henk Jan, hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat u zo goed geholpen bent.
Ik heb via mijn werk een pensioenopbouw via BND. Mooie overzichten, duidelijk en eerlijk. Goede resultaten. Zelfs in deze tijden. Mede reden om een polis bij een verzekeringsmaatschappij weg te halen. Het blijft niet uit te leggen dat je op je inleg, na 27 jaar elk kwartaal veel betaald te hebben (!), niet eens je inleg terugkrijgt, maar 34,8% op je inleg plus 1% overwinst, in moet leveren.... de kleine lettertjes van verzekeringsmaatschappijen...... je doet er niets tegen. Eén ding weet ik zeker en dat is dat het er bij BND dit niet zal gebeuren door de transparantie en het er heel anders uit had gezien. Zekerheid heb je niet, maar ik heb een goed gevoel dat ik met BND in ieder geval mijn inleg terug kan krijgen.
Beste Joep, bedankt voor je mooie cijfer en uitgebreide toelichting! Dit is precies een van de redenen dat wij 10 jaar geleden zijn gestart. Met lage kosten en hoge transparantie proberen wij het beste te doen voor onze klanten.
Hebben de centen goed beheerd en ruim verdubbeld. Keurig! Mijn dank daarvoor
Beste Gerard, hartelijk bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn om te horen dat u een goed resultaat heeft behaald, dit is uiteraard ook ons streven.
Technisch probleem op de site gemeld, prima geholpen door uw medewerker
Beste Jeroen, bedankt voor het doorgeven van het technische probleem. Helaas gaat er zelfs bij ons af en toe wat mis. Goed om te lezen dat het is opgelost!
Handig, helder, overzichtelijk!
Beste Astrid, wij krijgen enorm veel energie van uw mooie review!
Op zaterdagmiddag op de chat, en binnen een paar seconden contact. Snelle reactie, en vriendelijk!
Beste AJ, de chat kan inderdaad erg effectief zijn bij het helpen van onze klanten. Uw mooie beoordeling laat dat zien!
Goed zoals het hoort.
Beste Jos, wij worden blij van uw mooie review!
De BND chatbox werkt prima: ik kreeg snel een agent 'aan de lijn', het advies was duidelijk, relevant en 'to the point' en de 'toon' was vriendelijk.
Beste Hendrik, bedankt voor de mooie beoordeling! De chat is een handige tool om onze klanten spoedig te helpen.
Ik moet een mobiel nummer afstaan inzake 2 token authorisatie. Dat is goed echter: - ik heb geen prive mobiel - ik heb geen vaste telefoonlijn Er is blijkbaar geen AVG proof procedure beschikbaar wat te doen als ik mijn zakelijk mobiele nummer niet meer heb (die gaat dan over naar een andere werknemer) kortom dan iemand anders met mobiele nummer inloggen op mijn brand new day account en ik kan het niet wijzigen.
Wat vervelend dat u geen alternatief is geboden. De communicatie is ook wat lastig als u geen mobiel nummer of vaste telefoon heeft. U zou voor de activatie van uw rekening eenmalig een telefoonnummer van een familielid of vriend kunnen gebruiken. Daarna kunnen wij dit nummer weer voor u wijzigen. Wij komen graag met u in contact om het probleem op te lossen. Toch goed om te lezen dat u tevreden bent over de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en reactiesnelheid.
Zonder veel zicht te hebben op andere beleggings-ondernemingen neem ik wèl waar dat Brand New Day een club is die gèèn ronkende teksten de wereld inslingert en toch waarmaakt waar het voor staat; mijn belang en met een mooie en verdiende provisie voor zichzelf!
Beste Mattheus, bedankt voor het mooie compliment! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u vertrouwen in ons heeft en dat wij uw verwachtingen waarmaken.
Medwerker was vriendelijk, ter zake kundig en snel. Eigenlijk zoals je altijd hoopt dat een chat zou zijn, en als het dan ook nog echt zo is..... Mooi toch?
Beste Marcel, bedankt voor het compliment! Fijn dat mijn collega u zo snel mogelijk van een goed antwoord heeft voorzien op uw vraag.
Vanwege 5+ minuten telefonische wachttijd overgegaan naar de chat. Daar werd ik direct en vlot geholpen, waarom bellen als chatten net zo snel kan?
Beste Dirk, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij dat u goed bent geholpen via de chat. In het vervolg helpen wij u graag met uw vragen via de chat of telefoon.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.