met Frits gechat over een inlogprobleem in my BND. Na verificatie via een daarop volgend telefoongesprek prima geregeld
Beste Piet, fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen. En u bedankt voor het mooie cijfer!
De chat werd op een vlotte en duidelijke manier en op een vriendelijke wijze behandeld.
Beste Fred, fijn dat u een prettig chatgesprek heeft gevoerd met een collega. Bedankt voor uw mooie cijfer!
ik ben via de chat heel vriendelijk te woord gestaan en heeft de dame haar uiterste best gedaan om mij te helpen
Prima. Ik had vrijwel gelijk een medewerker in de chatbox en ik ben vlot geholpen
Beste Rachel, fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door een collega. Bedankt voor het mooie cijfer!
elk moment overzicht over de stand van zaken, door duidelijke persoonlijke website
Beste Martin, fijn dat u tevreden bent! En u bedankt voor het mooie cijfer.
Ik heb meerdere keren per chat vragen gesteld en de reactie tijd was uiterst kort. Ook de producten die ze aanbieden zijn erg overzichtelijk en transparant. En over de kosten kunnen we het wel eens zijn duidelijk en laag. Groet Stephan Hellings
Beste Stephan, wat een mooie review! Heel erg bedankt voor het hoge cijfer. Alles wat u benoemt is precies waar wij naar streven. Het is fijn om te horen dat dit ook opgemerkt wordt!
Wel te snel uitgelogd als je ff niks typt omdat je wacht op een medewerker die iets nakijkt
Hallo Guido! Bedankt voor het mooie cijfer en uw feedback, daar zijn wij erg blij mee. Het is inderdaad heel vervelend als u wordt uitgelogd terwijl u in een chat gesprek zit. Wij kijken ernaar hoe wij dit zo spoedig mogelijk kunnen verbeteren!
Vraag beantwoord maar niet echt blij met het antwoord en de tijd die het kost om tot het antwoord te
Beste Jago, bedankt voor het mooie cijfer. Jammer om te horen dat het antwoord op uw vraag niet was waar u op hoopte. Ik hoop dat wij u wel duidelijkheid hebben kunnen geven!
prettig, kundig, en beetje scorebordjournalistiek..maar gaat het goed met rendement, gaat het goed met perceptie...niet eerlijk misschien, maar zo werkt het wel.
Hallo Parvesh, bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over Brand New Day.
Heel vlot met chat en zeer duidelijk. Super goed geholpen
Hallo Jan! Wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen in onze chat. Bedankt voor het mooie cijfer!
Kan makkelijk zien wat er op mijn pensioenrekening staat en niet moeilijk om geld te storten
Beste Jacobine, bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat u het gebruik van de rekening eenvoudig vindt, dat is natuurlijk ons streven!
De website is veranderd en nu moet ik eerst door allerlei vragen heen, wat allemaal eindeloos duurt en het loopt vast bij mijn mobiele nummer verificatie. De chatmedewerker is in slaap gevallen en het lukt me dus niet in mijn account te komen.
Beste Arjan, wat vervelend om te horen dat het activeren van uw rekening na de omzetting niet direct goed ging. Wij proberen dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ik zie dat het probleem inmiddels wel is verholpen
Door de omzetting naar de nieuwe IBAN-structuur miste ik het overzicht in mijn gegevens. Al enkele malen opnieuw ingelogd en ook via verschillende browsers. Dankzij de chat met BND is het mij nu helder dat ik gewoon even moet wachten. En afwachten, dat kan ik heel goed. Moest dat alleen even weten.
Beste Jan, fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door één van onze medewerkers. Bedankt voor het mooie cijfer!
snel en correct
Beste Renate, bedankt voor het mooie cijfer!
snelle response en duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Beste Erik, fijn dat u zo goed geholpen bent. Heel erg bedankt voor het mooie cijfer.
Ik ben wel enthousiast over BND zeker nu ik binnenkort de mogelijkheid geboden krijg om dagelijks te kunnen handelen. Dacht dat ik nu het verificatieproces al kon doorlopen maar ik moet nog even wachten. Prima geholpen door medewerker Casper via chat.
Beste Jeroen, fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen in de chat. Heel erg bedankt voor het mooie cijfer!
Prima werkende chat. Wel zou ik de mogelijkheid hebben om het transcript in mijn mail te krijgen i.v.m. een uitleg die soms gegeven wordt of een toezegging die wordt gedaan.
Beste Oscar, bedankt voor het mooie cijfer! Hier zijn wij erg blij mee. Uw feedback nemen wij zeker mee ter verbetering van onze service.
Het wachten duurde iets langer dan beloofd, maar verder kreeg ik vlot de nodige info
Beste Paul, fijn dat u uiteindelijk de nodige informatie heeft ontvangen, die u nodig heeft. Wij proberen onze klanten zo snel mogelijk van dienst te zijn. En u bedankt voor het mooie cijfer!
Echter die webinars en updates zijn niet echt van een hoog niveau. Ik ben geen belegger, een simpele consultant / trainer / sales met wat interesse in financiën. Elke keer als ik kijk denk ik. Ziet er leuk uit, goede info, maar net 1 schepje erop zou mooi zijn (omdat ik al weet wat jullie zeggen door economisch nieuws dagelijks te volgen. Zou mooi zijn als het nog ietsjes dieper ging en dan specifiek op de BND koersen. Waar zie ik bijv de dagelijkse actuele lijn in de ontwikkeling van de koers voor de specifieke fondsen van BND.
Beste Henk, bedankt voor uw feedback over de webinars en updates. Wij vinden het fijn dat u ons wilt helpen om het beste uit de webinars en updates te halen. Wij nemen dit mee voor in het vervolg. Bedankt voor het mooie cijfer 8!
ealtyd goede hulp
Beste Peter, fijn om te lezen dat wij u goed hebben geholpen met uw vraag. Wij zijn heel blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven!
Via een chat meer duidelijkheid wensen te ontvangen. En dan begrijp ik uiteindelijk dat ik wederom een product dien aan te kopen????
Beste Lidwien, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Mogelijk hebben wij u aangegeven dat een nieuwe rekening is gewenst om gebruik te kunnen maken van de fiscale voordelen of juist om binnen de fiscale regels te blijven. Wij proberen u in ieder geval altijd zo goed mogelijk te helpen. Mocht u nog verder vragen hebben, dan kunt u ook altijd even bellen naar de Klantenservice
Dat kan beter toch? Website is ook 'overbelast', werkt vaker niet dan wel.
Beste Peter, wat vervelend om te horen dat de video over de beleggingsresultaten niet werkt. Heeft u het al eens geprobeerd te kijken via een andere webbrowser? Mocht u problemen hebben met de website, dan kunt u altijd even bellen naar de Klantenservice. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
snel en accuraat antwoord
Beste Camille, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn dat u snel een goed antwoord heeft gekregen op uw vraag.
vriendelijkheid
Beste Jeroen-Evert, bedankt voor het mooie cijfer 10! Daar doen we het voor
hij had in het begin de vraag niet goed gelezen maar kwam er later wel achter en maakte zijn excuses, verder goed geholpen
Beste Astrid, goed om te horen dat u uiteindelijk een antwoord heeft gekregen op uw vraag
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.