Filters

2

Nogal bekrompen en beperkt

Leuke producten en diensten, maar niet toegespitst op de wereld van vandaag. Een Nederlandse tegenrekening is VERPLICHT, ondanks dat alles steeds Europeser wordt. Dus OF een nutteloze rekening in NL aanhouden (met kosten vandien) OF alle producten bij BND opzeggen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Prima kerel, die Bas.

Hij begreep meteen waarover ik het had, nam de juiste stappen om een en ander te corrigeren/controleren en klaar = kees.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle en deskundige adviezen

Behalve de snelle service via de chat heb ik ook uitstekende ervaringen met de telefonische helpdesk. Goed voorbeeld van een moderne, digitale bank die het (bijna) overbodig maakt, gebruik te maken van een (dure) financieel adviseur

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel -duidelijk en behulpzaam

zeer prettig - snel en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Weinig hulp voor veel geld

Weinig hulp voor veel geld

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

goed geholpen

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

tot nu toe goed

Tot nu toe goed, de toekomst zal het uitwijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

was niet enthousiast

Het was net of de klantenservice met nog meerdere klanten of zaken bezig was. Dat geeft me niet het gevoel dat de klant op 1 staat. Verder had ik keurig gedaan wat ik moest doen maar deed het systeem duidelijk niet wat het moest doen. Ja, dan kon ik bellen met de klantenservice. Nee, ik heb al gedaan wat er stond. Er kon niets anders aan gedaan worden. Altijd jammer Nu staat hieronder Aanbevelen? met een ja of een nee. Bedoelen jullie hiermee of ik jullie zou aanbevelen bij anderen? Ik doe niet anders.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Duidelijk! in één woord!

Duidelijk! in één woord!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Adequaat geholpen

Goeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
2

slordig geen normale service

als ik bel en sta 5 min in de wacht en krijg dan te horen u mag een mail sturen we hebben het te druk en jullie hangen op dit is zo klant onvriendelijk ik kan op dit momen ook niet zeggen of ik jullie aan beveel

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

mooie website maar wel af en toe wat technische problemen

Ik ben tevreden over de diensten van Brand New Day, maar het moet helaas ook worden gezegd dat de website helaas soms wat technische mankementen vertoont. Wat regelmatig voorkomt is dat de web-applicatie die er voor moet zorgen dat de rendementen over een bepaalde periode worden getoond, niet werkt. Dit is mij al meerdere keren overkomen en voelt om die reden een beetje 'slordig' aan, want klaarblijkelijk wordt dit probleem tot op heden niet structureel aangepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
4

Inzicht in financiele gegevens niet mogelijk, zonder acceptatie van nieuwe voorwaarden

BND heeft voor haar klanten (eenzijdig) bankrekeningen geopend. Hierbij duwt zij eenzijdig vernieuwde voorwaarden door. De toelichting bij die voorwaarden is zeer juridisch omschreven, waardoor voor een leek onmogelijk te doorgronden is wat er nu veranderd aan de eerdere voorwaarden. Eveneens is tot dat de nieuwe voorwaarden worden geaccepteerd, is de mogelijkheid om online de financials in te zien niet beschikbaar. Als klant krijg je die pas te zien als je de nieuwe voorwaarden accepteert. Erg vreemde gang van zaken, en niet vooraf aangekondigd dat deze functionaliteit niet meer beschikbaar zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goede en snelle reacties na een vraag

Ik had een algemene vraag (via een chatsessie) over een spaarproduct. Dit werd snel uitgezocht en direct actie op ondernomen. Bijzonder prettig en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Klantenservice heel goed bereikbaar en kundig

Geen keuzemenu's, geen robots, amper wachttijd. Direct kundig geholpen. Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Misleiding ten top

BND claimde dat je voortaan dagelijks kon handelen. Dit is NIET het geval en complete misleiding. Wat je voortaan kunt doen is dagelijks een order insturen die ze dan, mits voor 12:00 verstuurd na 3!! WERKDAGEN verwerken. Dus verstuur je je order op donderdag voor 12:00, dan word deze pas dinsdag de volgende week uitgevoerd... Bizar dat dit zomaar kan. Reclame maken met “dagelijks handelen” en dat er dan in de praktijk 6 dagen tussen zit. Trap hier niet in en zoek een eerlijke beleggingsbank uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en correct

Prima, fijn dat dit ook zo goed werkt, vooral als het telefonisch druk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, overzichtelijke informatie en snelle reactie van klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed en duidelijk geholpen

Van tevoren wist ik niet goed hoe ik wou beleggen en had hier wat vragen over. Collega van BND was enorm vriendelijk en na een telefoongesprek van een 1 uur en 20 minuten had ik een account. Totaal niet opdringerig, neutraal en goed advies, duidelijk antwoord op vragen. Kortom super ervaring en erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Chat functie

De chat functie is heel fijn. Je bent niet dagelijks met je pensioen bezig, dus als je weer wat wilt storten of veranderen, dan moet je wel eens denken van hoe zat dat ook al weer. Via de chat wordt mijn onzekerheid dan gelijk weer weg genomen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede website

Goede chat ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heldere uitleg

Snel antwoord en heldere uitleg via chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel en accuraat; techniek kan worden verbeterd,

Met de medewerker Arnold goed kunnen chatten. Hij begreep mij goed en de antwoorden waren direct duidelijk, Wel een probleem aan mijn zijde: elke keer als ik wachtte op antwoorde en een andere openstaande pagina opende, vond ik de chat niet meer terug op de BND-pagina en opende maar weer een nieuwe chat. Wellicht deed ik iets niet goed, maar ik vond geen aanduiding van de openstaande chat meer terug. Anders 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

snelle afhandeling van mijn gestelde vragen

Ik had een aantal vragen over pensioenbeleggen. Snelle afhandeling van de gestelde vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitmuntend

Fijn met chat meteen antwoord en begeleiding stap voor stap. Ideaal vooral in deze tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.