Leuke producten en diensten, maar niet toegespitst op de wereld van vandaag. Een Nederlandse tegenrekening is VERPLICHT, ondanks dat alles steeds Europeser wordt. Dus OF een nutteloze rekening in NL aanhouden (met kosten vandien) OF alle producten bij BND opzeggen?
Beste Adriaan, Brand New Day is aan laagrisico-instelling. Het KIB heeft een identificatiebeleid vastgesteld voor buitenlandse tegenrekeningen en dat is voor ons als laagrisico-instelling nog net een stapje te ver. Sinds kort bieden wij wel bij de Lijfrente-uitkering een buitenlandse tegenrekening aan. Daarbuiten is het helaas nog niet mogelijk.
Hij begreep meteen waarover ik het had, nam de juiste stappen om een en ander te corrigeren/controleren en klaar = kees.
Hoi Taco, bedankt voor deze goede beoordeling! Fijn om te horen dat Bas u goed heeft kunnen helpen.
Behalve de snelle service via de chat heb ik ook uitstekende ervaringen met de telefonische helpdesk. Goed voorbeeld van een moderne, digitale bank die het (bijna) overbodig maakt, gebruik te maken van een (dure) financieel adviseur
Beste Henrie, super bedankt voor de uitmuntende beoordeling en de mooie complimenten. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
zeer prettig - snel en behulpzaam
Beste Ginny, bedankt voor deze uitstekende beoordeling. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer dat u heeft gegeven. Fijn dat u goed bent geholpen.
Weinig hulp voor veel geld
Beste Jaap, vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat u niet goed geholpen wordt. Wij doen ons best om klanten zo goed mogelijk te helpen. Ik begrijp dat u een deel van uw waarde wilt overboeken naar een andere partij. Wij kunnen niet namens u een overstap in gang zetten. Hiervoor vraagt u zelf een overstapbrief op bij de andere partij. Als u deze heeft, helpen wij u uiteraard met het overboeken van de waarde en dit is kosteloos.
goed geholpen
Hoi Erik, fijn om te horen dat u goed bent geholpen door één van onze medewerkers. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven.
Tot nu toe goed, de toekomst zal het uitwijzen
Beste Rob, fijn om te lezen dat u ons bij anderen aanbeveelt. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven.
Het was net of de klantenservice met nog meerdere klanten of zaken bezig was. Dat geeft me niet het gevoel dat de klant op 1 staat. Verder had ik keurig gedaan wat ik moest doen maar deed het systeem duidelijk niet wat het moest doen. Ja, dan kon ik bellen met de klantenservice. Nee, ik heb al gedaan wat er stond. Er kon niets anders aan gedaan worden. Altijd jammer Nu staat hieronder Aanbevelen? met een ja of een nee. Bedoelen jullie hiermee of ik jullie zou aanbevelen bij anderen? Ik doe niet anders.
Beste Thea, bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar om juist elke klant zo spoedig en zo goed mogelijk te helpen. Vervelend om te horen dat u niet het gevoel heeft dat dit bij u het geval was. Het kan helaas voorkomen dat er een technische fout optreedt. Dit is natuurlijk erg vervelend en wij willen dit dan ook graag voor en met u oplossen. Ik zie dat mijn collega u daarom heeft aangeboden dat iemand telefonisch met u zou opnemen hiervoor. Als u hier alsnog gebruik van wil maken horen wij dat graag via onze chat, mail ([email protected]) of telefonisch (020-7585300). Dan kunnen wij voor u nakijken waar het misgaat en tot een oplossing komen.
Duidelijk! in één woord!
Beste Martin, bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u ons duidelijk vindt. Indien u in de toekomst vragen heeft, neemt u dan gerust contact op via de telefoon, de chat of per e-mail.
Goeg
Beste Ad, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen met uw vragen.
als ik bel en sta 5 min in de wacht en krijg dan te horen u mag een mail sturen we hebben het te druk en jullie hangen op dit is zo klant onvriendelijk ik kan op dit momen ook niet zeggen of ik jullie aan beveel
Beste Maaike, wat vervelend om te horen dat u niet direct geholpen bent. Het is uiteraard onze bedoeling om u zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan en het telefonisch op te kunnen lossen. Ik kan helaas niet zien welke collega u heeft gesproken. Zou u ons kunnen bellen of aan ons laten weten wanneer wij u telefonisch kunnen bereiken via [email protected]? Dan lossen wij dit graag alsnog met u op.
Ik ben tevreden over de diensten van Brand New Day, maar het moet helaas ook worden gezegd dat de website helaas soms wat technische mankementen vertoont. Wat regelmatig voorkomt is dat de web-applicatie die er voor moet zorgen dat de rendementen over een bepaalde periode worden getoond, niet werkt. Dit is mij al meerdere keren overkomen en voelt om die reden een beetje 'slordig' aan, want klaarblijkelijk wordt dit probleem tot op heden niet structureel aangepakt.
Beste Marco, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Wij zijn blij met uw feedback. Op deze manier is het mogelijk voor ons om de online omgeving te optimaliseren. Wij nemen dit zeker mee!
BND heeft voor haar klanten (eenzijdig) bankrekeningen geopend. Hierbij duwt zij eenzijdig vernieuwde voorwaarden door. De toelichting bij die voorwaarden is zeer juridisch omschreven, waardoor voor een leek onmogelijk te doorgronden is wat er nu veranderd aan de eerdere voorwaarden. Eveneens is tot dat de nieuwe voorwaarden worden geaccepteerd, is de mogelijkheid om online de financials in te zien niet beschikbaar. Als klant krijg je die pas te zien als je de nieuwe voorwaarden accepteert. Erg vreemde gang van zaken, en niet vooraf aangekondigd dat deze functionaliteit niet meer beschikbaar zou zijn.
Ik had een algemene vraag (via een chatsessie) over een spaarproduct. Dit werd snel uitgezocht en direct actie op ondernomen. Bijzonder prettig en klantvriendelijk.
Beste Rob, fijn dat u op een vriendelijke manier goed bent geholpen door mijn collega! Wij vinden dit erg belangrijk. Bedankt voor het mooie cijfer!
Geen keuzemenu's, geen robots, amper wachttijd. Direct kundig geholpen. Ga zo door
Beste Ricardo, fijn om te lezen dat u onze persoonlijke service waardeert. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven.
BND claimde dat je voortaan dagelijks kon handelen. Dit is NIET het geval en complete misleiding. Wat je voortaan kunt doen is dagelijks een order insturen die ze dan, mits voor 12:00 verstuurd na 3!! WERKDAGEN verwerken. Dus verstuur je je order op donderdag voor 12:00, dan word deze pas dinsdag de volgende week uitgevoerd... Bizar dat dit zomaar kan. Reclame maken met “dagelijks handelen” en dat er dan in de praktijk 6 dagen tussen zit. Trap hier niet in en zoek een eerlijke beleggingsbank uit.
Beste Fleur, bedankt voor uw review. U heeft inderdaad gelijk dat onze communicatie over het "dagelijkse handelen" scherper kan. Onze interpretatie van het dagelijkse handelen is dat er dagelijkse handelsmomenten zijn waarop participaties aangekocht en verkocht kunnen worden. Echter, u heeft gelijk dat er vooraf en achteraf een aantal werkdagen overheen gaan, voordat de order geheel is afgerond. De verwerkingstijd is afhankelijk van de opdracht die u invoert. Bij een herbalancering duurt dit bijvoorbeeld langer dan een verkoopopdracht. Wij gaan onze communicatie hierin veranderen om te voorkomen dat er in de toekomst verwarring ontstaat.
Prima, fijn dat dit ook zo goed werkt, vooral als het telefonisch druk is.
Beste Joost, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn om te horen dat u snel een goed antwoord heeft gekregen op uw vraag. Wij zijn erg blij met uw compliment in deze drukke tijden.
Prettig bedrijf, overzichtelijke informatie en snelle reactie van klantenservice.
Beste Kathelijne, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening
Van tevoren wist ik niet goed hoe ik wou beleggen en had hier wat vragen over. Collega van BND was enorm vriendelijk en na een telefoongesprek van een 1 uur en 20 minuten had ik een account. Totaal niet opdringerig, neutraal en goed advies, duidelijk antwoord op vragen. Kortom super ervaring en erg tevreden
Beste Michael, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het altijd leuk om te horen als u goed bent geholpen door één van onze medewerkers.
De chat functie is heel fijn. Je bent niet dagelijks met je pensioen bezig, dus als je weer wat wilt storten of veranderen, dan moet je wel eens denken van hoe zat dat ook al weer. Via de chat wordt mijn onzekerheid dan gelijk weer weg genomen. Top!
Beste Ton, wat fijn dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening! Bedankt voor de goede beoordeling
Goede chat ervaring
Beste Annie, bedankt voor uw goede beoordeling! Daar doen we het zeker voor
Snel antwoord en heldere uitleg via chat
Beste Ricardo, fijn dat u zo goed bent geholpen. U bedankt voor uw mooie cijfer!
Met de medewerker Arnold goed kunnen chatten. Hij begreep mij goed en de antwoorden waren direct duidelijk, Wel een probleem aan mijn zijde: elke keer als ik wachtte op antwoorde en een andere openstaande pagina opende, vond ik de chat niet meer terug op de BND-pagina en opende maar weer een nieuwe chat. Wellicht deed ik iets niet goed, maar ik vond geen aanduiding van de openstaande chat meer terug. Anders 5 sterren.
Beste Jean, fijn om te lezen dat u goed bent geholpen in de chat. En alsnog een heel mooie cijfer, bedankt! Het is mogelijk om de chat actief te houden als u van pagina's wisselt. De chat kunt u in principe in uw scherm laten staan als u een nieuwe pagina op de website bezoekt. Als de chat in de weg zit, kunt u deze minimaliseren (-), maar de chat blijft dan wel actief. Om de chat weer te openen, klikt u het chaticoon weer aan. Mocht u problemen blijven ervaren met de chat, kijken wij met u mee wat het probleem kan zijn.
Ik had een aantal vragen over pensioenbeleggen. Snelle afhandeling van de gestelde vragen.
Beste Nina, bedankt voor het mooie cijfer en fijn dat u zo goed bent geholpen!
Fijn met chat meteen antwoord en begeleiding stap voor stap. Ideaal vooral in deze tijd
Beste Antonius, wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Bedankt voor het mooie cijfer 10
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.