Filters

5

Voldoende

De reactiesnelheid en klantvriendelijkheid is goed. Die geef ik een 8-9. Echter ontbreekt er kennis en dat is jammer. Want daarmee ben uiteindelijk niet geholpen en ben ik doorverwezen naar de belastingdienst om daar mijn vraag te stellen! Ik heb recent twee kinderbeleggingsrekeningen geopend. Die staan op mijn naam. En nu wilde ik weten of mijn oom en tante daarop een belastingvrije schenking konden doen. Of dat de rekening echt op naam van het kind moet staan. Omdat zij dit natuurlijk ook bij de belastingdienst moeten aantonen. Dus dat ik eerst een bankrekening voor mijn kinderen moeten openen waar zij het geld naar toe storten en dat ik het vandaar overboek naar de kinderbelleggingsrekening?! De medewerker had hier geen antwoord op. Het lijkt mij dat deze vraag wel vaker gesteld wordt...? Omdat er vast wel meer opa & oma's willen schenken aan een kleinkind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Direct en duidelijk antwoord

Duidelijk antwoord en oplossing op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

prima

maar ik hoop niet dat elke chat een enquete veroorzaakt. dat is iets teveel van het goede

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Zoals altijd prima en snel geholpen

Meestal bel ik maar het was nu druk, toen een chat gestart en daar snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

niet best

niet gebruikersvriendelijk, waarom een directeur in een filmpje, zet het gewoon op papier dan kan ik het printen en bewaren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Bijzondere ervaring voor bijzonder product

Nadat ik een spaarrekening had geopend, bleek ik een beleggingsrekening te moeten hebben. Met behulp van de chat met "Bas" werd ik hier keurig doorheen geloodst. De correcte wijze en snelle antwoorden bieden hoop voor de toekomst. Ben nu al blij :).

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Waar is de reactiesnelheid en een antwoord op een simpele vraag?

Laat ik vooropstellen: ik ben een pensioenadviseur. Lijfrentes behandel ik niet vaak. Jullie kwamen als scherpste aanbieder naar voren bij de variabele rente. Om de klant inzicht te verschaffen wilde ik ook de rentetarieven voor de vaste rentes van lijfrentesparen meesturen om een compleet plaatje te schetsen. Met dat doel nam ik contact op en dat was letterlijk mijn vraag. Ik was hoopvol. Toen ik de chat startte, stond er: u bent de eerstvolgende. De verwachte wachttijd is 1 minuut. Dat is prima. Na 2 minuten startte er nog niets. Dus ben ik tegelijkertijd gaan bellen naar 020-7585310. Resultaat: Na dik 10 minuten werden de telefoon en de chat beantwoord. Maar niet een antwoord op mijn vraag. Ik kreeg via de chat een link naar de algemene rentetarieven. Die had ik al onderzocht. Het ging mij om de depositorente. Vervolgens liet ik dat weten. Een paar minuten later werd er aangegeven dat er geen vaste rente was en dat ik dat kon vinden in de voorwaarden. Dat is ook een antwoord. Maar ik was ondertussen een kwartier verder. Mijn tip: zet dit op jullie website dat er geen vaste tarieven zijn, maar alleen variabele rentes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Drama

Twee keer moeten bellen voor iets simpels als een mobiele telefoon verificatie en dan nog lukt dat niet. Je moet eigenlijk nooit meteen een recensie geven als je een negatieve ervaring hebt gehad maar het is niet de eerste keer. Ik zou de slogan "bourgondisch in service maar weglaten, BND is niet anders dan de "oude"banken. Let wel, U heeft mijn geld, ik hoef niks van BND.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Vriendelijk en snel geholpen

Snel, transparant en no nonsens. Gewoon helemaal prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Verliep prima

Ik had een eenvoudige vraag en ik kreeg snel het antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Vlot en duidelijk geholpen met wat redelijkerwijs via de chat te bespreken is.

Zie boven. Voor nader advies is meer tijd en een persoonlijker contact wenselijk. Daarvoor zal ik nog met de klantenservice bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snelle en vakkundige chatondersteuning

Snelle en vakkundige chatondersteuning. Ik heb naar tevredenheid antwoord gekregen op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

slecht

Geld is ruim een week geleden overgeboekt, welliswaar zonderhetspecifieke beleggersrekening nummer, maar het geld staat nog steeds niet op de juiste beleggersrekening. Ondanks dat dit afgelopen vrijdag telefonisch toegezegd is dat dit per omgaande geregeld zou worden. Er kan mij op dinsdag wederom niet verteld worden wanneer het geld er wel op staat. Erg on transparant en ik houd hier een onbetrouwbaar gevoel aan over.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

adekwaat

snelle verbinding en een duidelijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

BND is een simpel en goede dienstverlener voor het opbouwen van pensioen voor mij

Ik ben al jaren klant bij BND en ben erg tevreden. Er is echter wel een verbeterpunt en dat is de duurzame fondspropositie....diep verstopt zit daar olie in: Exxon Mobile en dat is de WK klimaatontkenner geweest. Dat zou een beter product moeten zijn. Verder geen verbeterpunten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Tot op dit moment prima geholpen

Een prima en duidelijke chatsessie gehad met Laurens

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

prima, individuele service

BND altijs snel bereikbaar als ik vragen heb. Of per telefoon of per chat. Ook antwoord to the point. Persoonlijk en vriendelijk. Sommige vragen zou ik verwachten te kunnen vinden op de website van BND maar kan niet altijd even makkelijk de instructies of FAQ's terugvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en duidelijk

was te kort om meer info te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Ik word niet begrepen

Miscommunicatie en verspilling van mijn tijd. Goede bereikbaarheid, reactiesnelheid en gebruikersgemak betekenen niks als je niet geholpen wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

slecht

Ik moet verplicht door de omzetting van jullie een ander fondsenpakket / beleggingsprofiel aanklikken en dat kan niet? Ik wil voor Zeer Offensief gaan maar ik kan niet schuiven in mijn percentages. Dus ik heb nu maar gekozen voor vrij beleggen omdat ik daar wel kan schuiven met de percentages. Er werd door de support medewerker aangeven na lang wachten u moet op het groene pijltje klikken maar dat lukte juist niet en was ook mijn hulpvraag?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super snelle antwoorden, super service

Zeer snelle wechat ervaring met duidelijk een reactie die oplossings gericht was

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Zeer goede chat medewerker.

Ik had een probleem bij het inloggen, en de medewerker heeft mij erg goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

heb ik nog geen alleen maar via chat en dat was ok

ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Goede service en duidelijke berichten

Men is hier zeer klantvriendelijk en probeert tot het uiterste te gaan een klant te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima en snel geholpen

Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.