Filters

7

zeer behulpzaam

vriendelijk en snel en efficiënt, helaas alleen niet wat ik zocht. (de oude berekeningstool waar je kon zien wat het resultaat zou zijn met start storting x en periodieke storting y, over het aantal jaren tot pensioen of later. dit zag je voorheen op de startpagina voor niet klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima en snel geholpen.

Heel kundige en aardige medewerker. Heeft meerdere vragen snel en kundig beantwoord. Fijne service!! En dat nog wel op zondag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

eindelijk een oplossing

nadat ik verschillende keren met een verkeerde naam had ingelogd eindelijk de juiste van Mo gekregen. beetje raar dat ik eerst een verkeerde login heb gekregen van een collega van Mo

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

vriendelijk en doelgericht

prettig en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

simpel alles online, alleen contact wanneer noodzakelijk

alles loopt zoals gewenst , helder , eenvoudig , via internet , duidelijk overzicht , goede service . probleemloos . Jaren geleden bij Brand New Day ingestapt om van diverse organisaties naar één te gaan . Prima organisatie .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en duidelijk antwoord

snel en duidelijk antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel geholpen via de chat

Ik heb een vraag en ben snel en vriendelijk geholpen door Lennart van de klantenservice. Via de chat kon dit, en dat was ook heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Geen poespas, duidelijk en waar voor je geld

Mijn ervaring met BND zijn tot op heden volledig conform verwachting. Kan mijn zaken altijd goed online afhandelen. Met vragen kun je altijd terecht en wordt je snel geholpen. Zoals ik al aan gaf je krijgt waar voor je geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

goed geholpen!

Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

helder, duidelijk, transparant!

eenvoud staat voorop en elke vraag die je maar kan hebben wordt op de site beantwoord, top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

dagen lang niet bij mijn informatie kunnen?

Een online dienstverlener die een bank wil worden leidt ertoe dat ik nu al twee dagen niet bij mijn informatie kan. Dat is toch wel gek. Ik loop vast in de verificatie van een cent vanaf mijn bankrekening. Processtap werkt niet en ik kom in een loop, terug naar overzicht van uit te voeren acties. Ook het handmatig overmaken levert geen verbetering op: ook vandaag kan ik er niet bij. De medewerker van customer services legt geduldig uit dat iedereen zijn best doet en 'we hebben u van te voren vermeldt (taalfout) dat u deze dag niet of moeilijk bij uw rekening kunt'. Zal wel, maar duidelijke communicatie vooraf is geen vrijbrief om dagenlang niet bij je spullen te kunnen. En bovendien zou dat één dag zijn. Vind ik dus gewoon ondermaats. En zeker voor zo'n jong bedrijf waar je zou verwachten dat de IT flexibel is opgezet. Jullie zijn toch geen ING?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima , snel antwoord

fijn om zo te communiceren

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Had slechts een korte vraag, maar is prima en snel beantwoord.

Heb mijn lijfrente uitkering geregeld bij BND. Is goed gegaan. Ik vind BND een professionele club, die zonder poespas een plek in de financiële dienstverlening heeft verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

Snel geholpen

En goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

telefonisch onbereikbaar

al 3 keer geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Gelukkig is er een chatfunctie. Kost wel veel tijd..

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goed

snel te woord gestaan en snel duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Duidelijke uitleg en correcte afhandeling

Prettige chat, vraag werd adequaat beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

De afhandeling van mijn vraag was prima, het chatprogramma en de identificatie verificatie niet

Bij het inloggen op MijnBND bleek ik wat open acties te hebben waaronder een identificatieverificatie dmv het betalen van €0,01. Het programma liep echter vast op de tweede knop 'volgende stap', waardoor de verificatie niet afgehandeld kon worden en ik dus ook niet bij de mijn overige gegevens kon komen. Dmv chat heb ik navraag gedaan en de afhandeling daarvan ging snel en duidelijk. Echter het chatprogramma zelf sluit af op het moment dat ik weer op de site klik om iets na te kijken. Daardoor is het gesprek weg en kan ik alleen maar een nieuw gesprek starten. Ik kwam gelukkig wel steeds bij dezelfde medewerker uit, maar het was erg vervelend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Prima, helder en duidelijke informatie.

Helder bondig geïnformeerd, waar actie nodig was meteen geacteerd! 1 minpuntje, maar dat kan zomaar mijn beperking zijn, de formulieren die ik via de chat kon downloaden, kon ik pas invullen door ze uit te printen en daarna weer scannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prettig en naar wens geholpen

Een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

duidelijk en kort antwoord op vraag via de chat gehad.

ik had een korte vraag, maar kreeg direct een kort en bondig duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

snelle en heldere uitleg

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Op al mijn antwoorden een snel en duidelijk antwoord

Mijn ervaring is zeer positief. De chatfunctie werkt goed en Lennart beantwoordde mijn vragen snel. En de beantwoording heeft mij geholpen. MVg, richard sitton

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel en goeie info

Na het overzetten van de rekening enige onduidelijkheid. Maar zeer snel geholpen door een medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede service en contact.

Ik vond het moeilijk , om mijn lijfrente spaarrekening om te kunnen zetten naar uitkeren. Ik hoop dat het me nu gaat lukken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.