vriendelijk en snel en efficiënt, helaas alleen niet wat ik zocht. (de oude berekeningstool waar je kon zien wat het resultaat zou zijn met start storting x en periodieke storting y, over het aantal jaren tot pensioen of later. dit zag je voorheen op de startpagina voor niet klanten
Beste Henri, bedankt voor het mooie cijfer 7! Fijn om te lezen dat u onze klantenservice als vriendelijk en snel ervaart. Het is nog steeds mogelijk om het eindkapitaal op basis van de verschillende marktscenario's te zien met behulp van uw ingestelde stortingen als u nog geen klant bent bij ons. U kunt altijd even contact met ons opnemen dan helpen wij u graag verder.
Heel kundige en aardige medewerker. Heeft meerdere vragen snel en kundig beantwoord. Fijne service!! En dat nog wel op zondag.
Beste meneer/mevrouw, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u op een behulpzame manier bent geholpen met uw vragen afgelopen weekend.
nadat ik verschillende keren met een verkeerde naam had ingelogd eindelijk de juiste van Mo gekregen. beetje raar dat ik eerst een verkeerde login heb gekregen van een collega van Mo
Beste James, wat vervelend dat het niet lukte om in te loggen in MijnBND. Gelukkig heeft mijn collega Mo dit goed voor u opgelost. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
prettig en goed geholpen
Beste Wouter, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen met uw vraag.
alles loopt zoals gewenst , helder , eenvoudig , via internet , duidelijk overzicht , goede service . probleemloos . Jaren geleden bij Brand New Day ingestapt om van diverse organisaties naar één te gaan . Prima organisatie .
Beste Ton, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij waarderen het dat u zowel onze online dienstverlening als onze service goed vindt.
snel en duidelijk antwoord
Beste Frans, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat u een duidelijk antwoord heeft gekregen op uw vraag.
Ik heb een vraag en ben snel en vriendelijk geholpen door Lennart van de klantenservice. Via de chat kon dit, en dat was ook heel prettig.
Beste meneer/mevrouw Hofman, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega Lennart. U weet onze chatfunctie in het vervolg te vinden als u vragen heeft.
Mijn ervaring met BND zijn tot op heden volledig conform verwachting. Kan mijn zaken altijd goed online afhandelen. Met vragen kun je altijd terecht en wordt je snel geholpen. Zoals ik al aan gaf je krijgt waar voor je geld.
Goedemorgen, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat wij qua dienstverlening voldoen aan uw verwachtingen. Ons doel is dat onze klanten snel en duidelijk worden geholpen met hun vragen.
Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord
Beste Evert, wij vinden het fijn om te lezen dat uw vragen snel en duidelijk zijn beantwoord. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer dat u ons heeft gegeven!
eenvoud staat voorop en elke vraag die je maar kan hebben wordt op de site beantwoord, top.
Beste Julie, wij zijn erg blij met het mooie cijfer 10 die u ons heeft gegeven! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de aangeboden informatie op de website. Wij proberen zo veel mogelijk informatie te delen. Indien er voor u zaken ontbreken, kunt u dit gerust aan ons laten weten. Wij proberen onze dienstverlening namelijk continu te verbeteren.
Een online dienstverlener die een bank wil worden leidt ertoe dat ik nu al twee dagen niet bij mijn informatie kan. Dat is toch wel gek. Ik loop vast in de verificatie van een cent vanaf mijn bankrekening. Processtap werkt niet en ik kom in een loop, terug naar overzicht van uit te voeren acties. Ook het handmatig overmaken levert geen verbetering op: ook vandaag kan ik er niet bij. De medewerker van customer services legt geduldig uit dat iedereen zijn best doet en 'we hebben u van te voren vermeldt (taalfout) dat u deze dag niet of moeilijk bij uw rekening kunt'. Zal wel, maar duidelijke communicatie vooraf is geen vrijbrief om dagenlang niet bij je spullen te kunnen. En bovendien zou dat één dag zijn. Vind ik dus gewoon ondermaats. En zeker voor zo'n jong bedrijf waar je zou verwachten dat de IT flexibel is opgezet. Jullie zijn toch geen ING?
Beste meneer Steeman, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het doorlopen van uw identificatieprocedure niet soepel is verlopen. Het klopt inderdaad dat de stap om één cent over te maken open blijft staan. Zodra u één cent heeft overgemaakt is dit voldoende. Mijn collega's ronden dan zo snel mogelijk uw identificatieprocedure af. Daarna kunt u uw rekeningen online inzien. Daarbij is het mogelijk dat u één of meerdere werkdagen geen wijzigingen kunt doorvoeren met betrekking tot uw rekening. Dit kan meerdere oorzaken hebben, zoals de migratie, een verkoopmoment of een handelsmoment. De reden hiervoor is dat er enkele opdrachten verwerkt worden. Na het verwerken van de opdrachten is het weer mogelijk om wijzigingen in te voeren. U kunt ons altijd een e-mail sturen naar [email protected] als u ergens niet tevreden mee bent. Het is dan mogelijk om meer specifiek naar uw situatie te kijken.
fijn om zo te communiceren
Beste Bert, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn om te lezen dat u snel een antwoord heeft gekregen op uw vraag.
Heb mijn lijfrente uitkering geregeld bij BND. Is goed gegaan. Ik vind BND een professionele club, die zonder poespas een plek in de financiële dienstverlening heeft verdiend.
Beste Ton, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij met het mooie compliment dat u vindt dat wij een plek in de financiële dienstverlening verdienen. Daarbij vinden wij het fijn dat u een snel antwoord heeft ontvangen op uw vraag.
En goed geholpen
Beste Menno, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn blij om te lezen dat u goed en snel bent geholpen.
al 3 keer geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Gelukkig is er een chatfunctie. Kost wel veel tijd..
Beste meneer Van Walbeek, bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij in deze drukke tijd minder goed telefonisch bereikbaar zijn, onze excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk klanten telefonisch te helpen. Indien het niet lukt om iemand telefonisch te spreken is het altijd mogelijk om gebruik te maken van onze chat. U kunt ook altijd een e-mail sturen.
snel te woord gestaan en snel duidelijk antwoord.
Beste Nikos, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn dat u snel een duidelijk antwoord op uw vraag heeft ontvangen van mijn collega.
Prettige chat, vraag werd adequaat beantwoord
Beste Lex, fijn om te lezen dat u een antwoord heeft gekregen op uw vraag via de chat. In het vervolg weet u onze chatfunctie te vinden. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Bij het inloggen op MijnBND bleek ik wat open acties te hebben waaronder een identificatieverificatie dmv het betalen van €0,01. Het programma liep echter vast op de tweede knop 'volgende stap', waardoor de verificatie niet afgehandeld kon worden en ik dus ook niet bij de mijn overige gegevens kon komen. Dmv chat heb ik navraag gedaan en de afhandeling daarvan ging snel en duidelijk. Echter het chatprogramma zelf sluit af op het moment dat ik weer op de site klik om iets na te kijken. Daardoor is het gesprek weg en kan ik alleen maar een nieuw gesprek starten. Ik kwam gelukkig wel steeds bij dezelfde medewerker uit, maar het was erg vervelend.
Beste Erik, wat vervelend om te horen dat het doorlopen van de identificatieprocedure niet soepel is verlopen. Onze excuses voor dit ongemak. Fijn dat mijn collega u via de chat uiteindelijk heeft geholpen om uw identificatieprocedure succesvol af te ronden. Bedankt voor uw feedback dat het chatprogramma zichzelf steeds afsluit. Wij nemen dit mee!
Helder bondig geïnformeerd, waar actie nodig was meteen geacteerd! 1 minpuntje, maar dat kan zomaar mijn beperking zijn, de formulieren die ik via de chat kon downloaden, kon ik pas invullen door ze uit te printen en daarna weer scannen.
Beste Sjoertje, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij zijn blij om te lezen dat u goed geïnformeerd bent en dat er direct actie is ondernomen vanuit onze kant. Fijn dat u ons deze feedback meegeeft. Dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Wij nemen uw feedback mee!
Een tevreden klant
Beste Evert, fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Dit is ons ultieme doel. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer 10!
ik had een korte vraag, maar kreeg direct een kort en bondig duidelijk antwoord.
Beste Arnold, fijn dat u via de chat goed bent geholpen. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer 8! In de toekomst weet u onze chatfunctie te vinden.
goed
Beste Robert, fijn om te lezen dat u een snelle en duidelijke uitleg op uw vraag heeft ontvangen van mijn collega. Wij zijn erg blij met het mooie cijfer 9!
Mijn ervaring is zeer positief. De chatfunctie werkt goed en Lennart beantwoordde mijn vragen snel. En de beantwoording heeft mij geholpen. MVg, richard sitton
Beste Richard, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat mijn collega Lennart u goed heeft geholpen met uw vragen. U weet onze chatfunctie in het vervolg te vinden.
Na het overzetten van de rekening enige onduidelijkheid. Maar zeer snel geholpen door een medewerker
Beste Pieter, bedankt voor het mooie cijfer 8! Wij vinden het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan na de migratie van uw rekening. Indien u feedback voor ons heeft op welke manier wij de communicatie kunnen verbeteren, vernemen wij dit graag van u. Gelukkig bent u daarna goed door mijn collega geholpen met uw vragen!
Ik vond het moeilijk , om mijn lijfrente spaarrekening om te kunnen zetten naar uitkeren. Ik hoop dat het me nu gaat lukken.
Beste meneer Van Amstel, bedankt voor het mooie cijfer 8! Het is zeer begrijpelijk dat u het lastig vindt om uw pensioenrekening-sparen om te zetten naar een Lijfrente-uitkering. Dit is helemaal geen probleem. Indien u vragen heeft over de omzetting, is het altijd mogelijk om telefonisch, via de chat of per e-mail contact met ons op te nemen. Dan helpen wij u graag verder met uw vragen!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.