Filters

9

Altijd snel en goed geholpen

Bellen was druk en toen via de chat geprobeerd. Dat ging snel en soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima verder geholpen

Mijn vraag over een eerder verstuurde mail is prima en correct beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel antwoord op mijn vragen via de chat

ik kreeg snel en goed antwoord op mijn vragen in een vriendelijke toon. heel fijn dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Lang wachttijd op een antwoord van jullie helpdesk

Hi Switching to English language, Dutch been not my mother language. Positive part was the test during registration, to validate that I understood the product I was applying for. What could be done better is the uploading of document to complete the registration, and the reaction time of your help desk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

heel goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Website vernieuwt, oude functionaliteit is verdwenen, de 'geroemde' vrijheid zwaar ingeperkt

In BND's vernieuwingsdrang en het 'moeten' werken met IBAN's heeft een heldere geest bij BND ook besloten de 'klant' website aan te passen. Echter hebben ze de website niet aangepast of vernieuwd, nee ze hebben functionaliteiten van hun oude 'klant' website (die perfect paste binnen hun adagium van vrijheid) 'vergeten' of 'weggegooid'. Dit zonder bestaande klanten hier op te wijzen. Die moeten er zelf maar achterkomen als ze de verslechterde website gaan gebruiken. Dit is zeer ongewoon voor BND en voor mij ook onverklaarbaar. Maar wel een reden om nu een voor mij doen zeer negatieve be-oordeling te geven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goede feedback op verificatie probleem

Via de chat goed contact en zoeken naar een oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen met mijn vraag

Ik had een duidelijke vraag en het antwoord was ook in 1 zin duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed bereikbaar via telefoon chat etc. Weinig kosten om te sparen met de pensioenrekening.

Zie bovenstaande zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super snel antwoord via de chat!

Een vraag over mijn lijfrente uitkering werd supersnel en adequaat beantwoord. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Wat een verademing!

Heerlijk, korte wachttijd, snel en adequaat geholpen. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

eerlijk

geen onduidelijke kostensfeer. gewoon eerlijk en altijd snel bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

ben super goed geholpen

super geholpen wordt net zo lang gepraat tot we tot een oplossing zijn gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

supersnelle resolutie

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

moet even wennen maar nu begrijp ik alles van het overzicht

Ik houd niet van wijzigingen maar deze keer viel het erg mee alles doet het nog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Duidelijk en snel!

Uitermate snelle reactie van de medewerker, die ook mijn vraag duidelijk wist te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

helemaal ruk

vervallen tot een klantonvriendelijke trieste onderneming

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Al ruim 10 jaar zeer tevreden klant

Diverse producten gehad bij andere aanbieders (NN, Zwitserleven of zelf beleggen) en altijd weer ontevreden met het uiteindelijke rendement, als dat er al was. Met de komst van BND eindelijk een goed, eerlijk en kostenbewust alternatief. Nu leveren de producten rendement. Of het gaat om spaarpotje voor de kids, gekoppelde hypotheekrekening of pensioenproduct. Voor mij een 10, maar er is altijd ruimte voor verbetering, zo is de website wat traag met laden. En heeft jullie succes andere partijen wakker geschud en is er daarom meer te kiezen, dus achterover zitten is er niet bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Fantastisch

De beste pensioenbank die ik tot nu heb ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

vriendelijk en snel en correct

Nadat ik geen antwoord kreeg en ook geen ontvangstbevestiging op mijn email van gisteren heb ik mijn vraag via de chat gesteld. Daar werd ik meteen beantwoord en ontving ik per email meteen hetgeen waar ik om vroeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Fijne chat sessie - probleem opgelost

Errormelding bij doorlopen verificatievragen na aanpassing van de website. Halverwege vastgelopen. Chat sessie geopend. Snelle reactie, vriendelijke persoon, goede hulp. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Goed geholpen

Snel probleem oplossend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Zeer vriendelijke hulp, heeft mij alleen niet kunnen helpen

Zeer vriendelijke klantenservice, helaas kon hij het probleem ter plaatse niet verhelpen. Ging het uitzoeken/doorgeven, dus we wachten af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Uitgebreid aanbod aan producten

Prettige ervaringen tot nu toe Gaat er iets fout dan wordt het opgelost. Afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.