Bellen was druk en toen via de chat geprobeerd. Dat ging snel en soepel
Beste Maarten, Momenteel is het helaas wat drukker dan gewoonlijk, sorry daarvoor! Goed om te horen dat u via de chat alsnog goed geholpen bent. Mochten wij verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het natuurlijk graag! Groetjes Nick
Mijn vraag over een eerder verstuurde mail is prima en correct beantwoord.
Beste Hans, dank voor de mooie review.
ik kreeg snel en goed antwoord op mijn vragen in een vriendelijke toon. heel fijn dus.
Dank voor het mooie compliment!
Hi Switching to English language, Dutch been not my mother language. Positive part was the test during registration, to validate that I understood the product I was applying for. What could be done better is the uploading of document to complete the registration, and the reaction time of your help desk.
Thanks for your review Laurent and for your feedback. There is always room for improvement.
heel goed
Beste Robbert, dank voor het compliment. Hier worden wij altijd blij van.
Goed
Dank voor de goede review.
In BND's vernieuwingsdrang en het 'moeten' werken met IBAN's heeft een heldere geest bij BND ook besloten de 'klant' website aan te passen. Echter hebben ze de website niet aangepast of vernieuwd, nee ze hebben functionaliteiten van hun oude 'klant' website (die perfect paste binnen hun adagium van vrijheid) 'vergeten' of 'weggegooid'. Dit zonder bestaande klanten hier op te wijzen. Die moeten er zelf maar achterkomen als ze de verslechterde website gaan gebruiken. Dit is zeer ongewoon voor BND en voor mij ook onverklaarbaar. Maar wel een reden om nu een voor mij doen zeer negatieve be-oordeling te geven.
Beste meneer/mevrouw, bedankt voor uw review. Ik kom graag terug op uw ontevredenheid over de weggelaten functionaliteit om uw risicoverdeling apart in te stellen voor uw nieuwe inleg en uw bestaande beleggingen. De scheiding tussen de risicoverdeling van de nieuwe inleg en de huidige beleggingen is inderdaad een functie die is komen te vervallen bij de omzetting naar bank. Dit is een weloverwogen beslissing geweest. Het uitgangspunt van alle beslissingen die genomen worden is het zo snel mogelijk kunnen aanbieden van een zo optimaal mogelijk product voor het gros van onze klanten. De mogelijkheid om twee risicoverdelingen in te kunnen stellen, heeft helaas in het verleden voor veel klanten tot verwarring geleid. Aangezien het gros van onze klanten de functionaliteit niet gebruikte -en er vaak zelfs onvrede over uitte-, is besloten eerst alle producten zonder deze functionaliteit te realiseren. Natuurlijk snijden wij een kleinere groep, die de functionaliteit wel erg waardeerden en op een goede manier gebruikten, in de vingers. Ik heb al meerdere berichten gehoord dat de functionaliteit in de toekomst, wellicht in een minder verwarrend jasje, zal moeten worden teruggebracht. Op dit moment is de technische afdeling echter nog druk bezig met de omzetting van rekeningen en het verbeteren van het gebruiksgemak. Ik kan er dus geen termijn aan geven wanneer zij zich weer gaan buigen over de functionaliteit. Tot die tijd raden wij klanten aan om kosteloos een nieuwe rekening te openen met een andere risicoverdeling. Wij begrijpen dat dit voor u minder fijn werkt dan hoe het in het verleden werkte. Toch hopen wij op uw begrip voor deze weloverwogen beslissing.
Via de chat goed contact en zoeken naar een oplossing
Beste Jos, fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent.
Ik had een duidelijke vraag en het antwoord was ook in 1 zin duidelijk
Daar streven wij naar Maarten! Fijn dat alles naar wens is gegaan.
Zie bovenstaande zaken.
Dank Jan Willem. Wij streven er altijd naar het beste en meest transparantie product te bieden zodat u alleen hoeft na te denken wat u later met de rekening wilt doen.
Een vraag over mijn lijfrente uitkering werd supersnel en adequaat beantwoord. Top!
Dank voor het compliment. Wij zitten altijd voor u klaar om te helpen.
Heerlijk, korte wachttijd, snel en adequaat geholpen. Super!
Dat is een heel mooi compliment Pieter. Daar zijn wij heel blij mee. Dank!
geen onduidelijke kostensfeer. gewoon eerlijk en altijd snel bereikbaar
Hartelijk dank voor uw review.
super geholpen wordt net zo lang gepraat tot we tot een oplossing zijn gekomen.
Dank voor de mooie review Eric. Wij streven ernaar altijd tot een oplossing te komen die ook aansluit bij uw wensen en verwachtingen. Fijn dat dat ook bij u is gelukt.
.
Dank voor het mooie cijfer!
Ik houd niet van wijzigingen maar deze keer viel het erg mee alles doet het nog.
Beste Joke, dank voor uw review en fijn om te lezen dat de wijzigingen meevallen. Mocht u vragen hebben over de vernieuwde rekening kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen en helpen wij u graag.
Uitermate snelle reactie van de medewerker, die ook mijn vraag duidelijk wist te beantwoorden.
Hartelijk dank voor dit mooie cijfer!
vervallen tot een klantonvriendelijke trieste onderneming
Beste Mak, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u ons niet klantvriendelijk vindt. Wij vernemen graag van u, waardoor dit is ontstaan. U kunt altijd een klacht of e-mail sturen naar: [email protected] of [email protected]. Dan is het mogelijk voor ons om naar uw specifieke situatie te kijken.
Diverse producten gehad bij andere aanbieders (NN, Zwitserleven of zelf beleggen) en altijd weer ontevreden met het uiteindelijke rendement, als dat er al was. Met de komst van BND eindelijk een goed, eerlijk en kostenbewust alternatief. Nu leveren de producten rendement. Of het gaat om spaarpotje voor de kids, gekoppelde hypotheekrekening of pensioenproduct. Voor mij een 10, maar er is altijd ruimte voor verbetering, zo is de website wat traag met laden. En heeft jullie succes andere partijen wakker geschud en is er daarom meer te kiezen, dus achterover zitten is er niet bij.
Beste Barry, een klant van het eerste uur dat ons na al die jaren nog steeds zo weet te waarderen. Dat is iets om trots op te zijn. Dank! Wij blijven voor u bezig onze producten en website te optimaliseren.
De beste pensioenbank die ik tot nu heb ervaren
Dank Joshua voor het mooie cijfer en mooie compliment! Hier worden wij heel blij van.
Nadat ik geen antwoord kreeg en ook geen ontvangstbevestiging op mijn email van gisteren heb ik mijn vraag via de chat gesteld. Daar werd ik meteen beantwoord en ontving ik per email meteen hetgeen waar ik om vroeg.
Beste Ingrid, bedankt voor het mooie cijfer 8! Het is inderdaad mogelijk dat u in deze drukke tijden niet binnen één werkdag een antwoord krijgt op uw e-mail, onze excuses hiervoor. Wij streven ernaar om uw e-mail uiterlijk binnen drie werkdagen te beantwoorden. Indien u een dringende vraag heeft, kunt u inderdaad altijd bellen of chatten. Gelukkig heeft mijn collega u goed geholpen.
Errormelding bij doorlopen verificatievragen na aanpassing van de website. Halverwege vastgelopen. Chat sessie geopend. Snelle reactie, vriendelijke persoon, goede hulp. Bedankt!
Beste Henrieke, wat vervelend om te lezen dat het doorlopen van de verificatiestappen niet soepel is verlopen. Onze excuses voor de errormelding. Gelukkig heeft mijn collega u goed verder geholpen. Bedankt voor het mooie cijfer 9!
Snel probleem oplossend geholpen.
Beste Mariska, bedankt voor het mooie cijfer 8! Fijn om te lezen dat uw probleem snel is opgelost door mijn collega. Indien er in het vervolg een probleem ontstaat, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Zeer vriendelijke klantenservice, helaas kon hij het probleem ter plaatse niet verhelpen. Ging het uitzoeken/doorgeven, dus we wachten af.
Beste Sijbrand, bedankt voor het mooie cijfer 8! Fijn om te lezen dat u onze klantenservice als vriendelijk ervaart. Helaas is het soms niet mogelijk om per direct het probleem te verhelpen. Wij komen hier bij u op terug.
Prettige ervaringen tot nu toe Gaat er iets fout dan wordt het opgelost. Afspraken worden nagekomen.
Beste Gerrit, bedankt voor het mooie cijfer 7! Wij vinden het fijn om te lezen dat prettige ervaringen heeft met onze klantenservice. Bedankt voor het mooie compliment.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.