Pas net begonnen bij BND maar de eerste indruk is heel goed. Prettige website, snel openen van een rekening, goede afhandeling van storting. Vragen aan helpdesk worden snel en goed opgepakt.
Wij waarderen het dat u een review heeft geplaatst. Wat fijn dat u een goede eerste indruk van ons heeft gekregen! Wij gaan er natuurlijk voor zorgen dat uw verwachtingen worden waargemaakt. Alvast fijne feestdagen toegewenst!
Zie boven
Beste Alfons, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zien het graag dat u snel bent geholpen door mijn collega via de chat. Fijne jaarwisseling!
Contact opgenomen met de chat en werd vlot en goed geholpen.
Beste Femke, bedankt voor het achterlaten van deze review. Dat waarderen wij! Wij zijn blij om te lezen dat u snel en goed geholpen bent via de chat. Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Na bij een ander groot pensioenbedrijf begonnen te zijn heb gelukkig de overstap naar BrandNewDay gemaakt Ik ben nu alweer 8 jaar bij BrandNewDay, vanaf dag 1 al gemerkt dat ze er zijn voor mij. Nu weer; omdat mijn pensioenpot langzamerhand flink groter word gaan ze een andere kostenstrategie toepassen (een vast bedrag ipv een percentage, gunstiger voor mij, waar vind je dat?) Dikke 5 sterren!
Beste Roland, wat een mooie review. Het is super fijn om te horen dat u zo tevreden bent. U noemt precies de punten waar wij naar streven: eerlijk en helder. Mooi dat u dit ook zo ervaart. Heel erg bedankt voor de 10!
ik heb alle antwoorden die ik nodig had
Goed om te horen!
helder in hun communicatie, en in kosten.
Beste Stefan, dat zijn ook de punten die wij belangrijk vinden. Fijn dat het u opvalt en waardeert!
Snel contact en helder antwoord op mijn vraag. Top dus!
Wat een mooie complimenten!
Goed
Opzouten met die reclames. Ik wil gewoon fatsoenlijk inloggen zonder troep.
Beste Ronald, op onze website en inlogpagina zijn geen reclames zichtbaar als het goed is. Zodat u inderdaad fatsoenlijk kunt inloggen. Wij horen graag van u wat u precies bedoelt.
er wordt mij gevraagd te tekenen voor wijzigingen even een vinkje zetten. ik ben benieuwd of ze mij in gewoon nederlands kunnen uitleggen wat ze veranderd hebben.
Beste Luuk, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is om alle voorwaarden door te lezen. Ik hoop wel dat u begrijpt dat er bij een product als een (Pensioen-)beleggingsrekening een aantal zaken vastgelegd moeten worden, zodat u weet waar u aan toe bent. Natuurlijk kunnen wij uw vragen beantwoorden als u deze heeft over de voorwaarden, dat doen wij graag. Daarnaast kunt u op deze pagina op onze website de belangrijkste wijzigingen vinden: https://new.brandnewday.nl/productvoorwaarden-aangepast/. Ik hoop dat u hiermee al iets geholpen bent!
Al enkele keren informatie gevraagd en de mensen van BND stonden mij vriendelijk en goed te woord. Geen doorschakelen ofzo. Als er meer moest wordenuitgezocht kreeg ik de info achteraf in de mail. Super!
Vanwege een mail contact met chat. De medewerker was snel en goed, gaf prima informatie. Verder is fijn dat ook ev. wachtrij aangegeven wordt in chat, bij mij was dat 1, maar het ging supersnel.
Best goed zeker voor een zondag
Wij kregen een mail waarin we nog bij konden storten voor de lijfrente. Daarom vroeg ik hoeveel we nog bij konden storten. Dat wist de medewerker niet en verwees ons naar de belastingsite :(
Beste Joke, bedankt voor de review. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat wij uw vraag niet konden beantwoorden. Het bedrag dat u per jaar mag inleggen op uw lijfrente is echter afhankelijk van uw financiële situatie: uw inkomen en eventuele pensioenopbouw via een werkgever. Omdat wij hier geen inzicht in hebben, kunnen en mógen wij u hier niet over adviseren. Dat is dan ook de reden dat mijn collega u naar de Belastingdienst heeft verwezen, waar u de jaarruimte eenvoudig kunt berekenen. Dat kan overigens ook op onze website: https://new.brandnewday.nl/jaarruimte/.
Makkelijk en duidelijk platform voor pensioen beleggen. Doorlooptijd van transacties is langer dan verwacht
zie bovenstaande zin
zeer positief en uitermate vriendelijk
Beste Hans, bedankt voor de mooie review en het cijfer 10! Hier zijn wij enorm blij mee. Het is goed om te horen dat u onze klantenservice positief en vriendelijk heeft ervaren, daar doen wij het voor!
Ik had een vraag die ik via de chat stelde. Ik kreeg een snel en deskundig antwoord.
Beste Pauline, een 10, wat een mooi cijfer! Heel erg bedankt, daar streven wij naar!
Prima helder antwoord.
Beste Dick, bedankt voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent met uw vraag!
prettige website
Beste Johan, bedankt voor de review en het mooie cijfer!
Ondanks dat het weekend was werd ik snel en goed geholpen door de chat merdewerker.
Beste Eefje, ook in het weekend zijn wij inderdaad bereikbaar via de chat, telefonisch en per e-mail. Fijn dat u snel en goed bent geholpen door mijn collega!
Heel tevreden
Hallo Cia, fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Ik zie dat u 3,5 ster heeft gegeven voor het gebruiksgemak van de website. Mocht u hier feedback over hebben, laat het ons dan vooral weten. Bedankt voor het mooie cijfer!
Heel erg makkelijk om rekeningen te openen voor verschillende doelen. BND geeft advies en maakt het laagdrempelig. 1 klein kritiek puntje is dat het in het begin lastig kan zijn om het geld over te maken naar de juiste rekening. Maar dat was enkel in de opstartfase en kan ook zeer zeker aan mij hebben gelegen. Maar dat zou toch wat duidelijker aangegeven kunnen worden. Overigens verkeerd gestort geld komt gewoon retour naar de eigen rekening waar het vandaan kwam.
Beste Jan Willem, goed om te horen dat het proces voor u makkelijk en laagdrempelig is geweest! Goed dat u ook aangeeft waar u tegenaan bent gelopen, wij ontvangen graag feedback om het gebruiksgemak voor u te kunnen blijven verbeteren. Bedankt voor het mooie cijfer, de feedback en de uitgebreide review.
Slechts enkele malen contact gehad met de service afdeling, maar elke keer goed en vriendelijk geholpen.
Beste Pieter, fijn dat u goed bent geholpen bij contact met onze klantenservice. Dat horen wij graag en daar doen wij dan ook ons uiterste best voor. Bedankt voor de mooie review!
Nemen goed de tijd voor je. Helder en duidelijke uitleg.
Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn erg blij te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.