Na inmiddels al anderhalf jaar klant te zijn, kan ik niet anders zeggen dan dat ik met de service an gemaakte afspraken zeer tevreden ben. Ga zo door. Goede wijn behoeft geen krans.
Beste Hendrik, bedankt voor deze mooie review en woorden!
Duidelijke website, vriendelijk persooneel, informatief.
Beste Robert, bedankt voor de mooie review!
strike 1 - de tenaamstelling was een probleem met het openen van een pensioenbeleggersrekening in December. strike 2 - met het openen van een reguliere belegingsrekening accepteerde het BND systeem wederom de gewenste tegenrekening niet, desondanks de tenaamstelling opgelost was. let's avoid strike 3 please
Geachte heer Belgraver, dank u voor uw review. Ik zie inderdaad dat vanuit uw kant het probleem met de tenaamstelling opgelost is. Onze excuses dat dit niet direct door mijn collega's is opgemerkt. We maken het zo spoedig mogelijk voor u in orde en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Ik heb ookal tegen een van jullie medewerkers verteld dat ik het vervelend vind dat ik sinds ik de rekening bij jullie heb, steeds van alles moet rechtzetten. Ik heb verschillende keren gebeld en gechat en werd de ene keer niet gevonden op geboortedatum, adres, de andere keer niet via email. Nu zag ik vandaag dat geboorte datum ook niet klopte. In 1977 geboren, nee in 1962. Dat is nu via chat weer in orde gekomen. En dat terwijl jullie alle papieren alle informatie van mij hebben. Ik kreeg een mail van jullie om te vragen of de rekening bevalt en wilde ik mijn risicoverdeling veranderen en zit ik een hele tijd te rotzooien met dat diagram, blijkt via chat dat dat nu niet kan i.v.m. een order. Ik vind dat niet oke en vervelend. Ik wil jullie wel aanbevelen maar dan moet de communicatie verbeteren. Groet Saskia Jonker
Beste Saskia, vervelend om te horen dat niet alle gegevens direct juist stonden. Ik begrijp uit uw bericht wel dat mijn collega's u direct te woord hebben gestaan om de gegevens te corrigeren, dat is wel fijn om te horen! Bij het openen van de rekening geeft u deze gegevens zelf door en wij nemen deze automatisch over. Excuses dat het niet eerder bij ons is opgevallen, dat dit niet klopte. Wat betreft het wijzigen van uw risicoverdeling, in dit geval staat er direct een melding boven in uw overzicht waarin staat uitgelegd dat u tijdelijk geen wijzigingen kunt invoeren vanwege openstaande opdrachten. Mocht u dit niet duidelijk genoeg vinden, zou u ons dan willen laten weten hoe dit volgens u beter zou kunnen? Bedankt voor uw feedback, wij waarderen dit zeer. Wij nemen dit zeker mee om in de toekomst te verbeteren!
Fijne web-site, alles duidelijk, geen overbodige informatie... precies goed!
Prima en correct geholpen.
Uiteindelijk moet je heel boos worden aan de telefoon, en dan regelt de dame die 3 seconden daarvoor zegt dat ze "echt niks kan doen en dat de procedure gevolgd moet worden" dat ze het toch nu geregeld heeft. Pfffff.
Beste Luuk, vervelend om te horen dat u zo lang bezig bent geweest om uw wijziging te verwerken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hopen dat u wel begrijpt dat wij niet van onze procedures kunnen afwijken. Fijn dat u telefonisch alsnog de procedure heeft willen volgen en dat het op deze manier gelukt is om dit direct te regelen.
ik vind het jammer dat het 3 a 4 dagen moet duren om een deel van je beleggingen teruggestort te krijgen zo kan je namelijk nooit snel reageren op de situatie moet echt teruggebracht worden naar 1 dag
Beste Douwe, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. De verwerkingstijd van verkopen neemt helaas enige tijd in beslag. Vanuit Brand New Day haar beleggingsfilosofie sluit de verwerkingstijd aan op ons gedachtengoed: een lange horizon is belangrijk, evenals het feit dat de markt niet goed te timen is. Passief beleggen dus! De verwerkingstijd van de verkopen heeft meerdere redenen. We gebruiken de slotkoersen van de fondsen om te bepalen voor welk bedrag uw participaties verkocht worden. Deze zijn pas aan het einde van de werkdag bekend. De volgende werkdag is het dan ook pas mogelijk om te handelen voor de reguliere fondsen. Voor de vertraagde fondsen duurt het verzamelen van de slotkoersen nog een dag langer in verband met het tijdsverschil. Daarnaast is het ook een taak om alle orders tijdig te verzamelen van onze klanten. Voor de uitbetaling zijn we afhankelijk van het betalingsverkeer. De beleggingen zijn echter al verkocht. De daadwerkelijke uitbetaling kan dus ook een aantal werkdagen op zich laten wachten. Hopelijk helpt deze informatie u met het begrijpen van de orderverwerkingstermijn.
Lage kosten, gemakkelijk rekening openen en binnen 5 dagen de eerste beleggingen.
Beste Gislain, wat een mooi compliment. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent. Met onze service proberen wij onze klanten continu te verbazen.
zeer tevreden
Beste Jan, bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag terug in de chat met uw volgende vraag.
Zoals gezegd, duidelijke vragen en reacties gekregen om concreet verder te kunnen.
Beste Johannes, wat leuk om te horen dat uw contact met ons naar wens is geweest. Wij proberen u inderdaad altijd duidelijk en snel te helpen, fijn dat dat is gelukt! Bedankt voor het mooie cijfer en de review.
De vraag was denk ik eenvoudig desalniettemin snel en duidelijk antwoord gekregen.
Beste Cornel, bedankt voor de goede rating! Ook met eventuele eenvoudige vragen helpen wij u graag op weg. Wij zijn blij om te horen dat het contact met onze klantenservice naar wens is geweest!
Heel snel en adequaat geholpen door een kundige medewerker.
Fijn om te horen dat u snel antwoord heeft gekregen van mijn collega en goed bent geholpen, dat doen wij altijd graag! Bedankt voor het mooie cijfer, Nico!
Hele klantvriendelijke bank, die meedenkt en het lef heeft tegemoet te komen aan de klant.
Beste Eddy, klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, wat fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren. Bedankt voor de mooie review!
Al weer jaren klant. Prima service, fijne medewerkers, lage kosten.
Heel erg bedankt voor de mooie review, Marcel! Wij zijn blij met u als klant en blijven u in de toekomst graag te woord staan als u vragen heeft.
Ik kreeg een helder en duidelijk antwoord.
Bedankt voor het mooie cijfer, Theo! Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen bij uw vragen.
Lekker korte chat, met goede antwoorden op de vragen
Beste Justin, bedankt voor de review en het mooie cijfer! Fijn dat u snel en duidelijk antwoord heeft ontvangen op uw vragen.
Het lijkt dat ik een echte medewerker in de chat heb gehad, wat heel plezierig is en ik naar een bot geen 3 keer moet uileggen wat ik bedoel. Ik hoefde ook niet lang te wachten in de chat - een paar minuten, wat ook heel goed is als je naar andere financiele dienstverleners kijkt. Nu nog kijken of de oplossing voor mijn vraag binnen de afgesproken termijn is regealiseerd.
Beste Sergey, het klopt dat u bij ons altijd binnen enkele minuten te woord wordt gestaan door een echte medewerker, geen vervelende bots. Fijn om te horen dat u zo snel bent geholpen door mijn collega. Bedankt voor de mooie review!
Erg goed voorzien van informatie en meteen een aanbod om verder geïnformeerd te worden. Top!
Beste Johan, wat een mooi cijfer! Heel erg bedankt. Neem vooral contact op mocht u in de toekomst nog vragen hebben. Wij helpen u graag!
vanaf begin december 2021 zie ik een kentering. de beursen gaan als een speer omhoog,maar dit zie ik niet bij brand new day. Op dit moment is mijn aanbeveling een nee.
Hallo Ed, wat jammer om te horen dat u ons op dit moment niet aanbeveelt. Wij zijn benieuwd met welke beurs u onze Indexfondsen vergelijkt. Soms is een vergelijking namelijk niet helemaal terecht, omdat deze fondsen verschillende eigenschappen hebben. Onze indexfondsen beleggen hun vermogen bijvoorbeeld zo'n 2200 wereldwijde bedrijven. Door zo breed te beleggen verspreidt u het risico zoveel mogelijk. Door het volgen van de index op deze manier, vergroot u namelijk de kans om op de lange termijn een mooi rendement te halen. Mocht u meer informatie willen, dan kunt u ons altijd even contacten via [email protected] of 0207585310.
-
Beste Klaas, heel erg bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij zijn erg blij dat uw eerste ervaringen met Brand New Day zo positief zijn.
IK kijk op mijn beleggingsrekening en zie dat dit op 0 euro staat. Dan ga ik daarover in chat met Ezra en blijkt dat er een weergave fout is??? Tja en daar wordt niet over gecomuniceerd.
Beste Doetse, vervelend om te horen dat u zo bent geschrokken. U heeft naar aanleiding van uw chat telefonisch contact gehad met een collega die de situatie heeft toegelicht. Als het goed is, zijn de onduidelijkheid en schrik weggenomen.
Aardige mensen daar aan de chatlijn.
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent.
Goedkoop, Goed, Snel en duidelijk
Beste Gert Jan, goed om te horen dat u snel en duidelijk bent geholpen, daar streven wij naar. Heel erg bedankt voor het mooie cijfer.
Fijne en hulpvaardige service. Zeer kosteneffectief en betrouwbaar. Alleen jammer dat je geen uitkerende fase hebt met doorbeleggen voor je werkgevers pensioen. Had liever de opgebouwde participaties in een pensioen laten uitkeren, terwijl je door belegt. Nu aangewezen op kostbare 3e partijen voor mijn pensioen. Ik zou ook graag een vast deel van mijn participaties laten uitkeren per maand.
Beste Casper, bedankt voor de complimenten. Ik begrijp de teleurstelling wat betreft het uitkeren van de opgebouwde participaties. Echter, doorbeleggen tijdens de uitkeringsfase is zeer risicovol en wordt daarom door weinig aanbieders aangeboden. Ik hoop daarom dat u begrijpt dat Brand New Day ook heeft gekozen om dit niet te doen.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.