Ik heb meerdere keren achter jullie broek aan moeten zitten omdat de transactie niet doorgevoerd werd. Transparantie is bij jullie totaal zoek. De ene keer is het feestdag zus de andere keer is het de situatie zo. Jullie zijn traag en totaal ongeloofwaardig. Ik kom nooit meer terug en zal ook zeker niet aanbevelen.
Beste Jonathan, Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat uw ervaring met ons niet positief is. Ik zie inderdaad dat u uw beleggingen wilde verkopen. Dat heeft u ingevoerd en is direct door ons in behandeling genomen. Vanwege het feit dat een aantal fondsen waarin u belegt, gesloten waren op verschillende dagen (Koningsdag en internationale feestdagen in het buitenland), heeft de verwerking wat langer geduurd dan normaal gesproken. We balen ervan dat dat niet duidelijk was :( Een overzicht van de dagen waarop er niet gehandeld kan worden bij ons staat op onze website. Dat kunt u altijd hier controleren: https://media-bnd.s3-accelerate.amazonaws.com/2020/12/Handelskalender_Paraplufonds_I_en_II_2022.pdf
Een vraag over het uitkeren van een lopende polis werd snel en duidelijk beantwoord. Wel erg jammer dat BND een gouden handdruk rekening niet kan uitkeren en dat je naar een andere partij moet om dit te laten doen.
Beste Gijsbert, Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat u een duidelijk antwoord gekregen hebt op uw vraag. Voor een uitkering van de Gouden Handdruk kunt u helaas inderdaad niet bij ons terecht. Dat product biedt Brand New Day niet aan. Wel leuk om te lezen dat u dat ook door ons had willen laten verzorgen.
Snel, makkelijk en duidelijk
Beste David, Bedankt voor de mooie review! :)
had een activeringsprobleem en was al voorbereid om dagenlang te moeten bellen of mailen om iets geregeld te krijgen maar via de chat was het probleem binnen 5 minuten opgelost. Daar kunnen de grote banken een voorbeeld aan nemen. Die verlenen nog NUL service en rekenen overal de hoofdprijs voor.
Beste Marinus, Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat het allemaal meeviel en het probleem zo snel verholpen was.
Goede bank, mooie rendementen en een fantastische site. Vriendelijk en deskundig personeel. Chapeau.
Beste George, Wat een complimenten! Hartstikke fijn dat u op verschillende punten zo tevreden bent. Daar doen we het voor. Bedankt voor de review! :)
Verder geen opmerkingen.
Beste Wim, Bedankt voor de 10!
Zeer goed
Beste Ed, Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat u snel en goed geholpen bent!
We moesten onze identiteit bevestigen via een code die we ontvingen via een SMS bericht. De totale tijd vanaf het drukken op de okay knop tot datje de boodschap had ingetoetst was een onmogelijke 10 seconde!!!!! Zelfs in 30 seconde was het een hele opgaaf geweest dat te doen. Iemand heeft hier weer eens duidelijk NIET nagedacht.
Beste Alfred, Vervelend dat het inloggen met de code via sms niet helemaal ging zoals verwacht. Het inloggen gaat iets anders dan u omschrijft: u heeft veel langer dan 10 seconden de tijd om de sms in te vullen. 10 seconden zou inderdaad erg kort zijn. Er zit een grens van 10 seconden op het aanvragen van een nieuwe smscode. Bijvoorbeeld omdat u de eerste code niet ontving of het even niet duidelijk was welke code bij welke inlogsessie hoort. Hopelijk gaat het inloggen de volgende keer wat beter. Mocht dat nog steeds niet helemaal goed verlopen bij u, bel ons dan even. Dan kijken we mee.
WEET IK OOK NOG NIET
Beste Michel, Wat jammer om te zien dat u, ondanks dat u het nog niet weet op dit moment, ons zo'n laag cijfer gunt.. Hopelijk zien we snel een positievere beoordeling tegemoet ;)
De vrijheid in pensioenopbouw zou ik ook graag terugzien aan de uitkeringen kant. Iemand die in de opbouw gelooft in aandelen en obligaties om iets bereiken (pensioen ) gelooft bij de uitkeringen kant daar ook nog steeds in. Dus BND werk aan de winkel
Beste Jan Willem, bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij nemen uw feedback zeker mee voor in de toekomst! Wij waarderen het mooie cijfer 8.
In eerste instantie wat moeite met het feit dat alles digitaal gaat. Ben inmiddels 71 en niet met een computer opgevoed. Aangenaam verrast. Bij alles krijg je vriendelijke mensen aan de telefoon, die je fantastisch helpen .Dat is bij andere banken niet het geval. (daar krijg je alleen een lange rij wachtenden). En dan is het heel moeilijk een levend wezen aan de lijn te krijgen.
Beste Wil, dat is zeer begrijpelijk. Gelukkig zijn mijn collega's altijd bereid om u daarbij te helpen! Bedankt voor uw mooie cijfer 10, dat waarderen wij.
Pas mijn lijfrente polis overgezet en ook een pensioenrekening geopend. Duidelijke communicatie, goede bereikbaarheid dus tot zover alles prima voor elkaar.
Beste meneer, wij vinden het fijn om te lezen dat uw overstap soepel is verlopen. Als er onduidelijkheden zijn, kunt u natuurlijk gerust contact met ons opnemen. Bedankt voor het mooie cijfer 10!
Ik heb moet met het beoordelen van grafiek en percentages onder Rendement en kosten. Na het opnemen van een deel van het belegde bedrag is dit in de grafiek duidelijk, maar het rendement percentage blijft vanaf begin zichtbaar en niet vanaf het bedrag wat nog belegd is.
Beste Jan, dat is geen probleem wij helpen u hier graag bij. U kunt het beste een e-mail sturen naar [email protected]. Dan is het mogelijk om in uw specifieke situatie mee te kijken, alvast bedankt!
Beleggen met ondersteuning van professionals.
Beste G.H. Wessels, bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u tevreden bent over ons. Wij waarderen het mooie cijfer 10!
Makkelijk bereikbaar.Ten op heden tevreden.
Beste H. Dijkstra, bedankt voor uw review. Wij zijn bereikbaar via de chat, telefoon en per e-mail. Wij doen inderdaad ons best om al onze klanten zo snel mogelijk te helpen. Het is fijn om te lezen dat dit wordt opgemerkt! Wij waarderen uw mooie cijfer.
Alles bij elkaar het omzetten van de lijfrente ,het vrijmaken van het geld bij AEGON is allemaal zeer voorspoedig verlopen ruime uitleg en snel bereikbaar.
Beste Rene, bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn blij dat uw overstap vanuit Aegon is gegaan zoals gewenst!
Mooie bank. Fijne eenvoudige site. Prachtige rendementen,de voorgaande jaren chapeau.
Beste George, wij waarderen uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden over ons bent. Indien u feedback voor ons heeft, kunt u dat natuurlijk altijd naar ons toesturen per e-mail. Bedankt voor het mooie cijfer!
De 'Dagelijks beleggingsorders invoeren' pagina bevat onjuiste informatie of er gebeurt achter de schermen iets raars in nadeel van de klant. Op de pagina staat: "Switchen tussen fondsen en herbalanceren -> Iedere werkdag om 12.00 uur" BND Small Cap Wereld Indexfonds-B zou 2 werkdagen verwerkingstijd nodig hebben. BND Wereld Indexfonds C-Unhedged waarschijnlijk één zoals onder 'De fondsen' staat. Voor aankopen 'moet uw storting vóór 23.59 uur op uw rekening staan. De aankoop van (de meeste) beleggingen vindt vervolgens plaats tegen de slotkoers van de eerstvolgende werkdag.' Nu heb ik 07-03-22 voor 12:00 een herbalancering gedaan (van 100% cash naar een deel in aandelen) en staat er in mijn overzicht op 10-03-2022 (dan pas zichtbaar): 9-3-2022 BND Wereld Indexfonds C-Unhedged 8-3-2022 BND Emerging Markets Indexfonds-B Dit klopt niet en is precies omgekeerd wat beweerd wordt. Nu heb ik tegen hogere koers gekocht (in voordeel van BND die als een market maker optreedt?). Overigens is het onduidelijk wat herbalanceren is gezien de resultaten; herbalanceren lijkt mij de verdeling aanpassen en dat daardoor ook aankopen voor worden gedaan. De website lijkt daarin niet consistent.
Beste Matthijs, bedankt voor uw review. Het is helaas niet mogelijk om uw account te vinden in ons systeem op basis van deze gegevens. Vandaar dat het momenteel niet mogelijk is om mee te kijken met de door u ingevoerde opdracht. Wij verzoeken u vriendelijk om een e-mail te sturen naar: [email protected]. Dan zoeken wij het graag voor u uit!
Ik krijg mails van Brand New Day dat ik mijn account moet activieren. Dat lukt niet via website en telefonisch niet bereikbaar .
Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u ons niet te pakken kreeg in eerste instantie. Van mijn collega begreep ik dat het inmiddels toch gelukt is en hij u gesproken heeft. Ik ga ervan uit dat u nu verder kunt met het activeren van de rekening. Mochten wij toch nog even kunnen helpen daarbij, dan horen wij het graag!
to-the-point
Beste MJM Hendriks, bedankt voor uw review! Wij zijn blij met dit mooie cijfer.
Prima geen klachten!
Beste AD Van Bree-Kistemaker, bedankt voor het mooie cijfer 10! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Als u feedback voor ons heeft, horen wij dit natuurlijk graag van u!
Got a person on a chat within one minute. They helped me out in less than a minute with their clear response. Also, it was no problem to do the chat in English. On top of all that, friendly. I wouldn't know what more to ask for. :)
Dear Ranko, thank you so much for your lovely review. We appreciate the beautiful grade!
Goede en overzichtelijke informatie. Onlangs gebruik gemaakt van chat service. Zelfs bereikbaar in het weekend. Dat is alleen al 5 sterren waard. Snelle reacties via de chat.
Beste Kees, wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen met uw vraag in het weekend door mijn collega! Heel erg bedankt voor uw mooie cijfer 10, dat waarderen wij.
Mijn vraag is ten volle beantwoord.;)
Beste Jan, Dank voor het mooie cijfer. Fijn dat het zo goed is afgehandeld. Mocht u ons weer nodig hebben, dan horen we het weer graag!
prima en snel geholpen.
Beste G., bedankt voor het mooie cijfer 10! Wij vinden het fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.