Filters

2

Teleurstellend

Ik heb meerdere keren achter jullie broek aan moeten zitten omdat de transactie niet doorgevoerd werd. Transparantie is bij jullie totaal zoek. De ene keer is het feestdag zus de andere keer is het de situatie zo. Jullie zijn traag en totaal ongeloofwaardig. Ik kom nooit meer terug en zal ook zeker niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
8

Snel geholpen

Een vraag over het uitkeren van een lopende polis werd snel en duidelijk beantwoord. Wel erg jammer dat BND een gouden handdruk rekening niet kan uitkeren en dat je naar een andere partij moet om dit te laten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Makkelijk om te starten met beleggen

Snel, makkelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

probleem binnen 5 minuten opgelost!

had een activeringsprobleem en was al voorbereid om dagenlang te moeten bellen of mailen om iets geregeld te krijgen maar via de chat was het probleem binnen 5 minuten opgelost. Daar kunnen de grote banken een voorbeeld aan nemen. Die verlenen nog NUL service en rekenen overal de hoofdprijs voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Helemaal top.

Goede bank, mooie rendementen en een fantastische site. Vriendelijk en deskundig personeel. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Ik heb snel en duidelijk antwoord ontvangen.

Verder geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super snel geholpen,

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

een SMS confirmatie systeem met slechts 10 sec..

We moesten onze identiteit bevestigen via een code die we ontvingen via een SMS bericht. De totale tijd vanaf het drukken op de okay knop tot datje de boodschap had ingetoetst was een onmogelijke 10 seconde!!!!! Zelfs in 30 seconde was het een hele opgaaf geweest dat te doen. Iemand heeft hier weer eens duidelijk NIET nagedacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
3

WEET IK NOG NIET

WEET IK OOK NOG NIET

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Vrijheid in pensioenopbouw

De vrijheid in pensioenopbouw zou ik ook graag terugzien aan de uitkeringen kant. Iemand die in de opbouw gelooft in aandelen en obligaties om iets bereiken (pensioen ) gelooft bij de uitkeringen kant daar ook nog steeds in. Dus BND werk aan de winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Kan niet beter.

In eerste instantie wat moeite met het feit dat alles digitaal gaat. Ben inmiddels 71 en niet met een computer opgevoed. Aangenaam verrast. Bij alles krijg je vriendelijke mensen aan de telefoon, die je fantastisch helpen .Dat is bij andere banken niet het geval. (daar krijg je alleen een lange rij wachtenden). En dan is het heel moeilijk een levend wezen aan de lijn te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Efficient, glashelder en prima communicatie

Pas mijn lijfrente polis overgezet en ook een pensioenrekening geopend. Duidelijke communicatie, goede bereikbaarheid dus tot zover alles prima voor elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Grafiek en percentage

Ik heb moet met het beoordelen van grafiek en percentages onder Rendement en kosten. Na het opnemen van een deel van het belegde bedrag is dit in de grafiek duidelijk, maar het rendement percentage blijft vanaf begin zichtbaar en niet vanaf het bedrag wat nog belegd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Beleggen is voor iedereen bereikbaar.

Beleggen met ondersteuning van professionals.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede resultaten

Makkelijk bereikbaar.Ten op heden tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Zoals het tot nu toe verlopen is een professioneel bedrijf

Alles bij elkaar het omzetten van de lijfrente ,het vrijmaken van het geld bij AEGON is allemaal zeer voorspoedig verlopen ruime uitleg en snel bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Fantastisch.

Mooie bank. Fijne eenvoudige site. Prachtige rendementen,de voorgaande jaren chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
6

Onduidelijk of merkwaardig?

De 'Dagelijks beleggingsorders invoeren' pagina bevat onjuiste informatie of er gebeurt achter de schermen iets raars in nadeel van de klant. Op de pagina staat: "Switchen tussen fondsen en herbalanceren -> Iedere werkdag om 12.00 uur" BND Small Cap Wereld Indexfonds-B zou 2 werkdagen verwerkingstijd nodig hebben. BND Wereld Indexfonds C-Unhedged waarschijnlijk één zoals onder 'De fondsen' staat. Voor aankopen 'moet uw storting vóór 23.59 uur op uw rekening staan. De aankoop van (de meeste) beleggingen vindt vervolgens plaats tegen de slotkoers van de eerstvolgende werkdag.' Nu heb ik 07-03-22 voor 12:00 een herbalancering gedaan (van 100% cash naar een deel in aandelen) en staat er in mijn overzicht op 10-03-2022 (dan pas zichtbaar): 9-3-2022 BND Wereld Indexfonds C-Unhedged 8-3-2022 BND Emerging Markets Indexfonds-B Dit klopt niet en is precies omgekeerd wat beweerd wordt. Nu heb ik tegen hogere koers gekocht (in voordeel van BND die als een market maker optreedt?). Overigens is het onduidelijk wat herbalanceren is gezien de resultaten; herbalanceren lijkt mij de verdeling aanpassen en dat daardoor ook aankopen voor worden gedaan. De website lijkt daarin niet consistent.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Ik krijg gewoon geen contact, wat ik ook probeer!

Ik krijg mails van Brand New Day dat ik mijn account moet activieren. Dat lukt niet via website en telefonisch niet bereikbaar .

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Korte en duidelijke antwoorden op mijn vragen

to-the-point

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heel fijn en makkelijk!!!

Prima geen klachten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Knowledgeable & fast - what more do you want? :)

Got a person on a chat within one minute. They helped me out in less than a minute with their clear response. Also, it was no problem to do the chat in English. On top of all that, friendly. I wouldn't know what more to ask for. :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Eerste indrukken: geweldig

Goede en overzichtelijke informatie. Onlangs gebruik gemaakt van chat service. Zelfs bereikbaar in het weekend. Dat is alleen al 5 sterren waard. Snelle reacties via de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snelle plezierige afhandeling van de vraag.

Mijn vraag is ten volle beantwoord.;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima

prima en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.