Filters

8

Makkelijk en snel

We hebben onlangs een beleggingsrekening geopend. Dit ging erg makkelijk en snel. Vooraf nog telefonisch contact gehad en dat was ook heel prettig en deskundig. Wat ik nog als verbeterpunt mee wil geven is de duidelijkheid nadat je de rekening hebt geopend. Er moeten een heel aantal gegevens gecontroleerd worden en vervolgens krijg je een heel erg algemene mail. Geen bevestiging dat het is goedgekeurd en je rekening nu geopend is. Ook zou het handig zijn als in die mail, of al bij het openen staat dat de eerste automatische incasso de maand erna plaats gaat vinden. Tort slot zou het makkelijker zijn om meteen een gezamenlijke rekening te kunnen openen en niet eerst een formulier invullen en dan alles van de partner aanleveren. Dat zou toch in een keer moeten kunnen!?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Een no-nonse bank

Met een beperkt aantal doordachte diensten voel ik mij echt thuis bij Brand New Day. Altijd open, ook met aanspreekbare medewerkers. Heb veel vertrouwen in wat ze doen met mijn geld en de rendementen zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

Goed

Alles was ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Heel goed!

Snelle vriendelijke hulp. Overzichtelijke website en links naar te ondernemen acties

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Zeer onervaren klantenservice

Alle vragen die je stelt over het aankoopmoment moeten worden geinformeert bij collega's. Dan nog in 1 week 2 verschillende antwoorden: de 1 zegt 's morgens voor 12.00 aangeven, de ander zegt 's avonds voor 24.00 uur. 7 maanden geleden was het heel anders: toen werd 17.00 uur aangegeven als aankoopmoment. Het overboeken van je spaarrekening naar je pensioenbeleggingsrekening kan maximaal 10 dagen duren !!! De overboeking van geld bij je eigen bank ! moet " fiscaal gekontroleerd worden" Geld dus dat gereserveerd is voor je pensioen dat je nooit over kunt overboeken naar je tegenrekening!! Bij andere banken wordt het direkt overgeboekt. Tot overmaat van ramp wordt gesteld dat er bijna 500 Euro aan kosten gerekend wordt voor deze opdracht. Na bezwaar worden deze kosten teruggedraaid..... Het switchen tussen de spaarrekening en pensioenbeleggingsrekening wordt totaal niet aangegeven in de voorbeelden van de beschrijving. Ik zal toch niet de enige zijn die dit doet? Jammer dat de zaken verdraaid worden in Uw antwoord op mijn review op 19-06. Ik heb niet geinformeerd naar verschillende typen opdrachten. Het ging slechts over 1 opdracht met 2 verschillende antwoorden! Alles wat U aanbiedt valt onder de standaard situatie.Dus het aanbieden van een switch tussen rekeningen uit serviceoogpunt is onzin. U stelt dat het overboeken van geld van spaar naar beleggingsrekening een uitzonderingssituatie is die handmatig gedaan moet worden? En het systeem merkt niet op dat de kosten al betaald zijn? Dus toch systematisch? Alle telefoongesprekken worden geregistreerd .En ja hoor alleen het gesprek waarin gezegd is dat mijn saldo dezelfde middag wordt overgeboekt niet! "Het was toch rustig op de afdeling en daar hadden ze wel even tijd voor" Ze hadden wel tijd om mij een email te sturen of ik de kosten van Eu zou accepteren. Dat was niet terecht en is teruggedraaid. Hadden ze ipv deze email mijn saldo maar overgeboekt zoals beloofd .Nu kost het mij veertienhonderd Euro.........

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

duidelijk en vriendelijk geholpen

duidelijk en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Duidelijk

Erg duidelijke overzichtelijke informatie op de website en vriendelijke en snelle hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snelle respons, snel en volledig beantwoord

via de chat heel snel contact. Antwoord was snel opgezocht. Vriendelijk te woord gestaan. Netjes!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Love the investing experince

Overall good experinece with their investing process. I have only used the service for children's saving account for now as this is the only good solution out there in Netherlands. The only issue I find the website however is that the UI doesn't offer automatic english support so that is something to be improved!

  • Would you recommend us? Yes
9

Snel en fijn geholpen

Mijn twijfel is snel weggenomen door de snelle en fijne hulp. Dank hiervoor Brian.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Super service

Heel fijn dat er via de chat een medewerker meteen antwoord kon geven op mijn vraag. Ik zou willen dat alle bedrijven dat zo deden. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Uitstekend !

Super ... SUPER !! vriendelijk te woord gestaan, en direct (!) geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Attente en duidelijke instructie op mijn vraag

drempel om zo mijn praktische vraag te stellen overwonnen, neiging om liever te bellen minder geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
2

Slecht

Mijn kapitaal is geslonken in plaats van gegroeid. Verwachte eind kapitaal van het Fonds met historische beurs ongeveer 30.000 lager gezet. Er zijn meer kosten gemaakt als dat ik ingelegd heb. Brand new day maakt dus het geen men zegt niet waar. Verkeerd advies over rekeningbeheer gouden handdruk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Top !

Uitstekende communicatie en zelfs in het weekend per chat persoonlijk contact mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen

IK kreeg meteen antwoord op een vraag. Ben een tevreden klant alleen gaat er veel tijd zitten tussen aangeven verkoop en de werkelijke verkoop of aankoop van aandelen. Dat vind ik lastig omdat ik de ervaring heb dat ik altijd te laat ben. Maar begrijp jullie principe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Netjes en snel geholpen.

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heel goed

Juiste uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Zeer positief

Kort en zakelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

heel goed

Goed en snel geholpen in chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Snel en ter zake deskundig.

Gebruik gemaakt van de chat functie. Binnen een minuut een medewerker en vraag werd snel en deskundig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Makkelijk en vertrouwen wekkend

Sinds kort klant bij BND. Ik wilde ontzorgd worden als het gaat om beleggen. Wil niet sparen, levert niets op. Enkele gesprekken met BND gehad: Prettige medewerkers, weten waar ze het over hebben en wat voor mij heel belangrijk is ( als internet stumper): Een heel makkelijk te bedienen website/account. Zeer overzichtelijk en ( voor mij belangrijk) eenvoudig te begrijpen. Uiteraard kan er geen enkele garantie afgegeven worden over de resultaten. Maar beleggen is naar de toekomst kijken en daar heb ik bij BND wel vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

BND incasseert zonder toestemming geld

DNB heeft onrechtmatig geld van mijn rekening geincasseerd en laat mij voor de kosten opdraaien. En straks staat hieronder een heel vriendelijk bericht (want die lieve jongens aan de lijn zijn heel vriendelijk in woorden) , dat ik het niet goed heb begrepen en dat zij er alles aan hebben gedaan om me te waarschuwen, wat niet waar is, én waar ik niet op kan reageren. LET OP: Op mijn telefoon, onder de button: geld storten en opnemen kun je een periodieke inleg invullen. Daaronder een keuze uit: per maand/per jaar. Bij elke bank die ik ken, zit er minstens 1 VERIFICATIE moment tussen: een moment waarop gevraagd wordt om EEN CODE of een gezichtsherkenning. Zo geef je officieel TOESTEMMING tot het incasseren van geld. Zo niet bij BND. Ik zat een beetje te klooien in die invulhokjes omdat ik dacht dat het een rekentooltje was. Ik typte lukraak 10000, werd gestoord en vergat dat ik ermee bezig was. Enige tijd later, dagen, een week... kreeg ik per mail een bericht: Voor uw Brand New Day rekening met IBAN NL79BNDA******0000 heeft u eenmalige en/of periodieke incasso ingesteld. Helaas is de meest recente automatische incasso mislukt. De incasso is gestorneerd. Als gevolg van het storneren is er een negatiefstand op uw rekening bij Brand New Day ontstaan. Dat wil zeggen dat er beleggingen zijn aangekocht met een waarde die later weer uit de rekening is onttrokken. Dat is op zich geen probleem, maar wij moeten dit wel corrigeren. Om de negatiefstand te corrigeren, verkopen wij beleggingen ter waarde van de negatiefstand. Kortom: die ZONDER VERIFICATIECODE ingevulde 10.000 euro daadwerkelijk door DNB geincasseerd!! Ik was mij van geen kwaad bewust. En nog erger: mijn ING bank had het bedrag gestorneerd, het is dus nooit aangekomen omdat ik het geld niet op de bank had staan. Maar DNB heeft er wel beleggingen voor gekocht. En met verlies verkocht. En ik moet dat verschil betalen. Hoe kan dit?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en hulpvaardig

Binnen 1 minuut had ik via de chat een antwoord op mijn vraag. Super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.