goede uitleg en contact snelle reactie
Beste G.M., Ontzettend bedankt voor het goede cijfer. Goed om te horen dat onze service goed bevalt!
Goed bereikbaar via chat. Zojuist geholpen door Mees. Ik zou graag nog wat meer info willen halen uit het dashboard. Bijv. wat is de impact als ik meer of minder beleg?
Beste Angela, Bedankt voor uw positieve review en het complimentje voor Mees! Goed punt! Uit uw persoonlijke dashboard kunt u die informatie helaas niet halen. Wel hebben we op onze website een beleggingstool: https://new.brandnewday.nl/wat-levert-beleggen-u-op/ Daarmee kunt u wel met verschillende scenario's en ingaves spelen om zo te kijken wat dat op kan leveren!
Ik had al gelijk vanaf mijn allereerste cent die ik in de beleggingswereld ging laten rollen naar BrandNewDay moeten stappen. Dan had ik nu met minder moeite veel meer rendement behaald. Deze mensen weten met wie ze praten en waarover ze praten.
Beste JB, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt bij Brand New Day. En jammer inderdaad, dat de eerste stap met uw beleggingen in eerste instantie niet bij ons gezet was ;) Hopelijk blijft u nog een tijdje beleggen bij ons en haalt u dat eerdere gemiste rendement toch nog in!
Inmiddels wacht al 16 werkdagen op het activeren van mijn pensioenbeleggingsrekening. Er word gevraagd om een document welke ik direct upload en vervolgens zijn we weer een week verder en loop ik nu al bijna 2 maand rendement mis. Ik begrijp dat het druk kan zijn. Maar ondertussen staat er geld op de rekening te verpieteren! Mijn aanbeveling op dit moment is Nee
Beste Steven, Vervelend dat u hebt moeten wachten. Ik zie inderdaad dat wij aan de achterkant nog een laatste vinkje moesten zetten.. Excuus. Meteen even gedaan en de rekening is nu actief.
Net klant geworden. Na 30 minuten aan de telefoon nog geen medewerker te pakken gekregen. Ik geef BND nog een kans, maar dit is wel zeer irritant
Beste Hendrik, Ik begrijp dat dat tegenvalt. Het is momenteel erg druk waardoor u ons niet snel te pakken kreeg. Het duurt daarom helaas langer dan gewoonlijk. Onze oprechte excuses daarvoor. We bellen u in ieder geval gelijk even terug, dan kunt u alsnog uw vragen kwijt.
Mees reageerde heel adequaat en dat word zeer gewaardeerd
Beste Gerard, Fijn om te horen! Bedankt.
er wordt moeite gedaan me zo goed mogelijk te helpen. Dat kan ik erg waarderen.
er wordt moeite gedaan me zo goed mogelijk te helpen. Dat kan ik erg waarderen.
Begreep vraag en gaf hier antwoord op
Begreep vraag en gaf hier antwoord op
De site is erg gebruiksvriendelijk, vooral als je zoals ik maar weinig kennis hebt van geldzaken. Het idee dat je meteen in een chat je vraag kunt stellen ervaar ik als heel prettig, zelfs vandaag op zaterdag;-)
Beste Alja, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat onze website de juiste ondersteuning biedt! En ja, ook in het weekend staan wij u graag te woord! :)
The talk was really helpful and the CS associate was so nice
Dear Seyman, Thanks for your review. Glad the chat was helpful :D
Werd zeer vriendelijk en supersnel geholpen, Een echte aanrader.
Beste Math, Bedankt! Goed om te horen dat u snel en vriendelijk geholpen bent.
Ik heb een verkeerde boeking gemaakt, er is mij uitgelegd hoe ik dat in de toekomst moet doen.
Beste Richard, Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat het meteen zo duidelijk geworden is.
Positief want gemakkelijk, snel & goed.
Beste Eric, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de snelle oplossing. Daar doen we het voor! Bedankt voor het achterlaten van het mooie cijfer.
probleem kon niet via de chat worden opgelost, dus kan nog geen goede beoordeling geven. Probleem super snel opgelost waarvoor dank.
Beste Elvira, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet naar tevredenheid geholpen bent via de chat. Ik zie dat mijn collega er even ingedoken is en het probleem na afloop van het chatgesprek alsnog verholpen heeft. Hij stuurt u ter bevestiging nog even een e-mail.
Originele beoordeling
probleem kon niet via de chat worden opgelost, dus kan nog geen goede beoordeling geven
Beste Elvira, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet naar tevredenheid geholpen bent via de chat. Ik zie dat mijn collega er even ingedoken is en het probleem na afloop van het chatgesprek alsnog verholpen heeft. Hij stuurt u ter bevestiging nog even een e-mail.
Ondanks dat ik op de browser van mijn PC nog steeds niet het overzicht van koersen van de fondsen kan zien heeft de medewerker mij goed proberen te helpen en uiteindelijk kreeg ik de koersinfo toch nog via de browser (Safari) op mijn telefoon te zien!
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat het inzien van de koersen in eerste instantie niet helemaal ging. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt.
Ik had een vraag omtrent het wijzigen van de maandelijkse storting. Dit werd snel en adequaat opgepakt en beantwoord.
Beste Beernt, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat we u snel geholpen hebben.
Heel prettig om hier je pensioen op te bouwen. Je kunt altijd hulp krijgen en ze zijn zeer bekwaam. Wat wil je nog meer.
Beste GT, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat het u zo goed bevalt bij ons.
het verbaasde mij dat ik mijn rekeningen niet meer te zien kreeg. Dat bleek omdat ik een offerte aangevraagd had voor een lijfrente. Deze moest ik eerst accepteren voordat in weer inzicht kreeg. Of via de live chat ik hoorde dat je per mail de offerte moet weigeren en dan heb je weer inzicht in al je rekeningen. Rare manier van klantvriendelijkheid
Beste meneer Van Schendel, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet tevreden bent. Ik begrijp uw punt. Het is vervelend dat de offerte-aanvraag de rekeningen blokkeert. Dat is niet waar u op zit te wachten, snap ik goed. Het is een fout in het systeem en we werken aan een oplossing, maar ik begrijp goed dat het niet klantvriendelijk overkomt. Onze oprechte excuses. Uw offerte is inmiddels geannuleerd. U kunt uw rekeningen weer gewoon inzien en beheren.
Via de chat service alles geregeld binnen enkele minuten als nieuwe klant, Nu ga ik ervan uit dat het intern ook goed verloopt.
Beste Jay, Bedankt voor het goede cijfer! Fijn dat de eerste ervaring met ons zo prettig was.
Duidelijk en soepel verlopend proces voor het online openen van een rekening. Waar nodig snel reagerende en behulpzame medewerker per chat. Gewoon een prima ervaring die een goed gevoel van vertrouwen geeft.
Beste Jan, Welkom bij Brand New Day en bedankt voor de mooie beoordeling! Dat uw ervaring zo positief is horen we graag, daar doen we het voor!
Na gesprek met uw medewerkers zouden we onze beleggingen omzetten in cashallocatie. Daarbij was ons toegezegd dat de waardering zou gelden van twee dagen na de indiening van het verzoek tot omzetting. Vanavond gaf een andere medewerker in de chat aan dat dit wel 10 dagen zou duren. We zouden nu nog moeten wachten tot 25 oktober omdat jullie eerst nog wat wilden "afrekenen". Dat levert een heel onzekere onwerkbare situatie op in deze instabiele tijden. Ik zal morgen bellen met jullie organisatie. Dit zou betekenen dat u niet verder wilt gaan met ons.
Beste Gerhard, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt mij oprecht te horen dat u teleurgesteld bent. Op de beleggingsrekening waren wij al bezig met het in rekening brengen van de servicekosten. De afhandeling daarvan heeft uw eigen opdracht gekruist, waardoor de verwerking net iets langer duurt dan u van ons gewend bent. We handelen verschillende opdrachten achter elkaar (en niet tegelijkertijd) af en omdat het volledig automatisch gaat kunnen we een opdracht die al in behandeling is, niet beïnvloeden. Ik snap uiteraard dat dat in dit geval vervelend is en u het liever anders had gezien. De opdrachten worden op dit moment in ieder geval verwerkt en zijn binnen enkele werkdagen afgerond. https://new.brandnewday.nl/particulier/dagelijks-handelen-bank/
Een paar maanden geleden heb ik een beleggingsrekening geopend bij BND. Daar ben ik erg blij mee. Ook kan je gemakkelijk je eigen portefeuille opstellen en de lage fondskosten zijn natuurlijk ook erg fijn. De website werkt goed en klantenservice reageerde heel erg snel op mijn vragen. Zelf heb ik geen spaarrekening bij BND, maar ik zou zeker de beleggingsrekening aanraden.
Beste Thomas, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de beleggingsrekening en het contact met onze klantenservice. De spaarrekening heeft u nog niet, maar die kunnen wij u zeker ook aanraden ;)
Snel en helder geholpen.
Beste Claudia, Bedankt voor de review!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.