Filters

10

Super geholpen door Brian!

Prettig, snel en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

zie hier onder

Duidelijk snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

netjes makkelijk en snel

Stelde een vraag en kreeg netjes en snel antwoord en het is dus erg gemakkelijk in gebruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Heel fijn om snel een antwoord op zondag te krijgen

Fijn om direct een persoonlijk antwoord te krijgen (van een persoon en geen chatbot!) op een zondag. Kon direct mijn belastingaangifte afronden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Goed geholpen

Medewerker heeft mij goed geholpen en mij geïnformeerd over hetgeen ik vroeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Snel afgewerkt

In mum van tijd wist ik wat ik moest weten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Klantvriendelijk en fijne service

Ik had vragen over pensioen service aangaande speren en uitkeren. De antwoorden waren duidelijk en begrijpend. Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel

Even een vraag stellen via de chat: binnen 1 minuut een medewerker beschikbaar en probleem gelijk opgelost. Ideaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel geholpen via chat

Ik word goed geholpen voor al mijn vragen via de chat. De medewerker neemt de tijd om onze vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
10

super geholpen , en snel

Daar computers niet ons ding is, en we een jaaropgave niet konden vinden, gechat.Een vriendelijke medewerkster wist waar te zoeken, en heeft heel lief het per email verzonden. Daar kunnen we wel wat mee. Onze hartelijke dank aan de vriendelijke en behulpzame medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel en vriendelijk geholpen

_

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Niet duurzaam, ook niet in duurzame fonds

Misleidend. Als je goed bezig denkt te zijn met het duurzame fonds kun je beter naar een andere partij overstappen. Niet investeren in wapens (wat dus blijkbaar wel in alle andere fondsen gebeurt...?!) maakt je nog niet duurzaam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

heel slecht resultaat

aardige mensen maar bedroevend negatief resultaat sinds vorig voorjaar. De rekening opgeheven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Een goeie service en geduldige mensen

Nette, duidelijke hulp. Geduldige behulpzame medewerkers. Een nadeeltje, heel klein, soms een beetje meer duidelijkheid, maar verder niks op aan te merken, ga zo door Brand New Day, zou ik zeggen. Vriendelijke groeten, Jack Theunissen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Zojuist snel geholpen via de chat.

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Vragen over transacties

Ik heb mijn twijfels uitgesproken over de informatie verstrekking en de manier van benadering ivm gedane transacties. Ik was daar niet zo blij mee. De opvolging van BND is goed en hebben aangegeven daar ook iets mee te doen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Via Chat vraag gesteld

Snel en duidelijk, er tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima geregeld.

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Snel opgelost!

Er was een tweede spaarrekening op onze namen geopend om niet te achterhalen redenen. Via een chatdialoog was dat heel snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Goed en duidelijke informatie

Geen verdere gedoe ivm opnieuw je kenbaar te maken als je al klant bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Crystal clear beantwoorden van een vraag bestaat dus nog!

Rens, Bedankt voor je hulp en zeer duidelijke antwoorden. Dat heb ik wel eens anders ervaren bij bedrijven! Ook goed om aan te geven wat je niet weet! KR, BB

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en adequaat

Ik heb tot op heden alleen naar positieve ervaringen met BND gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

In een woord: goed. Snel antwoord op vragen

Op vragen wordt deskundig antwoord gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Een goed bedrijf dat de verwachting waar maakt

goede uitleg en contact snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Duidelijke communicatie en goed bereikbaar.

Goed bereikbaar via chat. Zojuist geholpen door Mees. Ik zou graag nog wat meer info willen halen uit het dashboard. Bijv. wat is de impact als ik meer of minder beleg?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.