Filters

2

slechte communicatie vanuit de medewerkers

Meerdere malen heb ik contact gehad met medewerkers om toegang te kunnen krijgen tot mijn gezamenlijke beleggingsrekening na het overlijden van mijn man. Mijn ervaring is dat ik onvolledig wordt geinformeerd. 'Komt allemaal goed u hoeft niets te doen." Als blijkt dat het niet vanzelf goed komt wordt ik vervolgens gevraagd informatie op te sturen. Krijg ik snel bericht dat mijn informatie in behandeling wordt genomen. Helaas blijkt een maand later niks te zijn gedaan. En ondertussen kan ik niet bij mijn eigen beleggingsrekening. behoorlijk teleurgesteld tot nu toe in Brand New Day!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Ik was heel goed geholpen door Mees via de chat! Leuk contact gehad, SUPER!!!

Ik was heel goed geholpen door Mees via de chat! Leuk contact gehad, SUPER!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Zeer goede klantenservice bij BND

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
7

moet weer via een omweg en dus langer wachten op een antwoord wachten

hebben ze een chat maar mijn vraag beantwoorden kunnen ze niet moet ik toch maar een e-mail schrijven. Weer langer wachten Ben telefonisch benaderd en medewerker heeft uitgelegd waarom e.e.a. niet met de chat kan Heeft te maken met privacy Oke maar ook een email is niet waterdicht. maar er zit wat in

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

was een heel pretigge chat, met geen wachttijd

Tony heeft mij heel goed en duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren op mijn vraag. Ben zeer tevreden over de chat. Ik hoop dat het product wat ik bij jullie weil afsluitn ook zo fijn is

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima!

snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Drama

Ik zou 1 minuut moeten wachten voor chat contact. Ruim 15 minuten te wachten inmiddels . Grrr

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Juiste informatie.

Vriendelijk, deskundig en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

een snel en helder antwoord op mijn vragen, waarmee ik direct verder kan

een snel en helder antwoord op mijn vragen, waarmee ik direct verder kan

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

deskundig en professioneel antwoord gekregen

fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

duidelijk antwoord

dus prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

Niet bereikbaar dus geen chat

aangegeven wachttijd was 4 minuten maar na 30 minuten nog geen reactie in de chat. Dus afgesloten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
6

Het gaat te traag.

Ik vind het te lang duren voordat het gestorte of opgenomen geld op een rekening staat . Is niet van deze tijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website
9

Goed bereikbaar en korte wachttijden

Helemaal prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goede ervaringen met BND

Ik heb goede ervaringen met BND. Er is een handige chatbox waar ik met vragen terecht kan ipv in de wachtrij aan de telefoon. super handig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Vlot

Goed bezig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Adding a second account holder

The agent was quick to respond and had a solution for me immediatley.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Vriendelijk en snel geholpen

Kjeld wist mijn vragen snel en helder te beantwoorden, zonder onnodige vragen te stellen. Ook bij andere keren had ik goede ervaringen Daar kunnen andere support centers een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Goede communicatie en uitvoering

Altijd een goed contact gehad ondanks dat ik alles zelf regel. Ik kan het iedereen aanraden om op deze manier te sparen of beleggen. Groet, Jos

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Kort en duidelijk

Zoals je het wenst

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima geholpen, snelle service!

prima!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
2

Stelt geen open vragen en leest de chat niet

Niet onvriendelijk maar gebruik alsjeblieft AI als medewerkers toch de klantvraag niet goed lezen. Dat eindeloze vriendelijke gedoe terwijl er niet goed doorgevraagd wordt komt me de keel uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Deskundig advies

Snel, vriendelijk en deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

Prima geholpen door Matthijs

Ik heb het proces doorlopen op de website maar wanneer alles in orde is krijg ik niets te zien dat alles nu akkoord is. Is wat onduidelijk en zou mijns inziens beter kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
1

belachelijk lange wachttijd in de chat

niet doen, er stond "11 minuten"wachttijd. Na 60 minuten stond dat er nog steeds... Triest

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.