Meerdere malen heb ik contact gehad met medewerkers om toegang te kunnen krijgen tot mijn gezamenlijke beleggingsrekening na het overlijden van mijn man. Mijn ervaring is dat ik onvolledig wordt geinformeerd. 'Komt allemaal goed u hoeft niets te doen." Als blijkt dat het niet vanzelf goed komt wordt ik vervolgens gevraagd informatie op te sturen. Krijg ik snel bericht dat mijn informatie in behandeling wordt genomen. Helaas blijkt een maand later niks te zijn gedaan. En ondertussen kan ik niet bij mijn eigen beleggingsrekening. behoorlijk teleurgesteld tot nu toe in Brand New Day!
Beste Caroline, Bedankt voor de feedback. U heeft gelijk, onze communicatie was niet duidelijk en het een en ander had wat sneller gemoeten. Geukkig hebben we elkaar eerder vandaag even kunnen spreken. We gaan ermee aan de slag. Nogmaals onze excuses.
Ik was heel goed geholpen door Mees via de chat! Leuk contact gehad, SUPER!!!
Beste Marpoea, Fijn om te horen! Hartelijk dank :)
Prettig
Beste Theo, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat uw ervaring met de klantenservice positief is. Dat horen we graag.
hebben ze een chat maar mijn vraag beantwoorden kunnen ze niet moet ik toch maar een e-mail schrijven. Weer langer wachten Ben telefonisch benaderd en medewerker heeft uitgelegd waarom e.e.a. niet met de chat kan Heeft te maken met privacy Oke maar ook een email is niet waterdicht. maar er zit wat in
Beste Hann, Excuses voor de verwarring in eerste instantie. Het was niet de bedoeling u het gevoel te geven dat het allemaal langer moest duren zo. We hebben elkaar even gesproken en gelukkig is het opgelost nu zo.
Originele beoordeling
hebben ze een chat maar mijn vraag beantwoorden kunnen ze niet moet ik toch maar een e-mail schrijven. Weer langer wachten
Tony heeft mij heel goed en duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren op mijn vraag. Ben zeer tevreden over de chat. Ik hoop dat het product wat ik bij jullie weil afsluitn ook zo fijn is
Beste Bas, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u goed bent geholpen door mijn collega Tony! Ik geef uw compliment aan hem door. We gaan er vanuit dat de rekening ook zal bevallen. Daar zullen wij in ieder geval alles aan doen. Laat het ons gerust weten als we nog iets voor u kunnen betekenen.
snel en goed
Beste Jet, Goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling.
Ik zou 1 minuut moeten wachten voor chat contact. Ruim 15 minuten te wachten inmiddels . Grrr
Beste John, Dat is erg vervelend en niet de bedoeling. Onze oprechte excuses dat het via de chat niet goed ging. We komen graag met u in contact en helpen u graag. Mochten we wat voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten in een reactie op ons bericht.
Vriendelijk, deskundig en snel.
Beste Nico, Vriendelijk, deskundig en snel: dat is precies waar we naar streven. Goed om te horen dat dat dat ook zo wordt ervaren. Bedankt voor de beoordeling!
een snel en helder antwoord op mijn vragen, waarmee ik direct verder kan
Beste Lucien, Fijn dat u zo goed bent geholpen. Bedankt voor het achterlaten van een review!
fantastisch!
Beste Sandra, Bedankt voor de 10! Dat zien we graag. Laat het ons gerust weten als we nog iets voor u kunnen betekenen.
dus prima
Beste Ingrid, Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
aangegeven wachttijd was 4 minuten maar na 30 minuten nog geen reactie in de chat. Dus afgesloten.
Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat mijn collega de chat met u gestart is, maar het lijkt alsof het bericht niet bij u is aangekomen, dat is vervelend. Onze excuses voor het ongemak. We helpen u graag en hebben u zojuist even gebeld om te kijken of we nog wat kunnen doen voor u. We kregen u helaas niet te pakken, maar mochten we alsnog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten.
Ik vind het te lang duren voordat het gestorte of opgenomen geld op een rekening staat . Is niet van deze tijd.
Beste Hans, Bedankt voor de review. Ik snap uw punt. Momenteel werken we nog niet met instant payments, dat betekent dat uw stortingen en opnames meegaan in het bankverkeer en niet direct op de rekening staan of ervan afgeschreven zijn. Het duurt dus helaas wat langer dan een overboeking tussen twee betaalrekeningen bijvoorbeeld. Onze excuses voor het ongemak.
Helemaal prima
Beste Bob, Goed om te horen dat u zo snel geholpen bent. Bedankt voor de positieve review.
Ik heb goede ervaringen met BND. Er is een handige chatbox waar ik met vragen terecht kan ipv in de wachtrij aan de telefoon. super handig.
Beste Lucas, Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat u zo'n goede ervaring met ons heeft!
Goed bezig
Beste Emiel, Bedankt voor de positieve beoordeling!
The agent was quick to respond and had a solution for me immediatley.
Dear Collen, Thank you so much for the positive review!
Kjeld wist mijn vragen snel en helder te beantwoorden, zonder onnodige vragen te stellen. Ook bij andere keren had ik goede ervaringen Daar kunnen andere support centers een voorbeeld aan nemen.
Beste I, Kjeld is een topper! Fijn dat hij u zo goed vooruit geholpen heeft :) Bedankt!
Altijd een goed contact gehad ondanks dat ik alles zelf regel. Ik kan het iedereen aanraden om op deze manier te sparen of beleggen. Groet, Jos
Beste Jos, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het contact en de mogelijkheden bij Brand New Day!
Zoals je het wenst
Beste Han, Fijn dat alles naar wens is! Dank voor het mooie cijfer.
prima!!!!
Beste John, Hartelijk dank voor de goede beoordeling!
Niet onvriendelijk maar gebruik alsjeblieft AI als medewerkers toch de klantvraag niet goed lezen. Dat eindeloze vriendelijke gedoe terwijl er niet goed doorgevraagd wordt komt me de keel uit.
Beste Chris, Bedankt voor de feedback. Een 2 is niet zo positief... Vervelend dat de collega die u sprak uw vraag niet direct begreep en het tot zoveel frustratie heeft geleid. Gelukkig was het dan ten minste nog vriendelijk. Ik hoop dat uw vragen inmiddels beantwoord zijn en u duidelijkheid heeft nu. Is dat niet het geval, schroom dan niet om het op de mail te zetten naar [email protected]. Dan kijken we er graag naar.
Snel, vriendelijk en deskundig advies.
Beste Cees, Hartelijk bedankt voor het fijne cijfer!
Ik heb het proces doorlopen op de website maar wanneer alles in orde is krijg ik niets te zien dat alles nu akkoord is. Is wat onduidelijk en zou mijns inziens beter kunnen.
Beste Therese, Dank u wel voor het mooie cijfer. Vervelend om te horen dat er wat onduidelijkheid was aan bij het doorlopen van de stappen. Die feedback nemen we mee. Gelukkig was Matthijs er om u te helpen.
niet doen, er stond "11 minuten"wachttijd. Na 60 minuten stond dat er nog steeds... Triest
Beste Pim, Vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Ik zie dat u deze review op Koningsdag heeft achtergelaten. Wij waren op Koningsdag gesloten, dus er was niemand aan het werk. De chat hoorde dan ook niet beschikbaar te zijn, maar daar is iets misgegaan waardoor het wel mogelijk was om een chatgesprek te starten. Onze oprechte excuses daarvoor! Als u uw adresgegevens mailt naar [email protected] dan zorgen we dat er een kleinigheidje uw kant op komt.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.