Filters

10

hele snelle service via de chat!

hele snelle service via de chat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snel antwoord

Kreeg heel snel een adequaat antwoord van een vriendelijk medewerker. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

mag het ook in 1 woord? ja? dan is dat: uitstekend!

heldere antwoorden op mijn vragen uitstekende service snel bereikbaar zeer vriendelijk qua kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prima geholpen

de hulp was prima de uitkomst teleurstellend maar dat lag niet aan Brand N.D.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en volledig

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
5

Fijne diensten, maar het bellen…

Ik heb een pensioenrekening en ben helemaal tevreden. Werkt fijn, ziet er allemaal strak uit en makkelijk aanpasbaar. Zou zo 5 sterren geven. Maar dan hebben ze ervoor gekozen om regelmatig te bellen om overige diensten te verkopen, met 10 verschillende nummers. Ongelooflijk achterhaalde en vervelende salestactiek waar ze hun eigen ruiten mee inslaan. Mailen is prima, gebruik dat medium waar het goed voor is. Maar laat me telefonisch met rust. Bellen is zo vervelend dat ik bijna overweeg m’n rekening toch te verhuizen. Heb je zo’n mooi product en dan verpest je het hiermee, heel erg zonde en onnodig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Vakkundig en snelle reactie

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Heel snel en adequaat geholpen

Ik kon er even niet uitkomen op de site maar in de chat werd even praktisch mee gekeken en ik non snel weer verder,

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snelle afhandeling

ik had per ongeluk 2 rekening geopend. De medewerken heeft snel reactie en afhandeling om de overbodig rekening te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
6

Ik heb chat gesloten omdat we niets gebeurde

2 zaken: 1. Volgens afspraak zou vandaag de eerste uitbetaling zijn van mijn pensioen-uitkering. Tot nu toe niets ontvangen (20:12) 2. Ik wilde hierover chatten en sloot de chat omdat er niets gebeurde.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
8

Goed

Het was even wennen voor mij omdat dit de eerste keer was dat ik chat maar het ging goed

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel en efficient

snelle en efficiente chat. probleem opgelost. :-) beter en eenvoudiger kan niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Oké

Het is nog niet rond met de uitkering maar het ziet er goed uit. Nog even afwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
3

Probeerde te chatten…moest8 minuten wachten…pfff

Duurde te lang voor ik contact had

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.
1

een minuuut is geen 6 minuten

ik wil best wachten, zeker als ik nr 1 in de wachtrij ben. maar zeg aub niet dat je er in 1 minuut bent terwijl ik al 6 minuten naar dat scherm zit te turen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
5

probleem met tegenrekening - procesverbetering

Ik kan niet bij mijn gegevens, omdat ik een nieuwe tegenrekening heb. Ik probeer deze rekening al sinds december door BND geaccepteert te krijgen, maar dit lukt maar niet. Ik heb al 3 keer 0,01 overgemaakt, "to no avail"... Helaas krijg ik van BND geen melding of reden waarom dit niet lukt. Ik heb net gechat met Jacqueline, en er schijnt een probleem te zijn, maar hiervan wordt ik tot op heden niet op de hoogte gebracht. Procesverbetering?

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

snel antwoord

goed support en duidelijk antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

goed, snel en duidelijk

goed, snel en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

N/A

N/A

  • Would you recommend us? Yes
10

Ze hebben al tijd voor je

Ik ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
10

prima en snel geholpen

prima en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
8

Aangenaam verrast door kwaliteit van de klantenservice

Probeerde gebruik te maken van de overstapservice wat een verwarrende ervaring was. Ik dacht dat ik alsnog een groot bedrag moest betalen voor het overstappen maar dat bleek een vergissing. Nadat ik mijn ongenoegen daarover had geuit werd er gelijk contact met me opgenomen en goed naar me geluisterd en alles uitgelegd. Vervolgens bleek mijn aanname niet te kloppen en is BND wel degelijk betrouwbaar en proberen ze de kosten zo laag mogelijk te houden. Fijn dat ze de tijd namen om mijn verkeerde aannames te corrigeren. Wel zou het fijn zijn als de formulieren wat eenvoudiger zijn om in te vullen zonder dat een medewerker tekst en uitleg moet geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

missend overzicht

Na een chat alsnog deze ontvangen en zelf opgeslagen in archief, geen reden gehoord waarom de ene rekening wel en de andere niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website
9

Prima geholpen.

eenvoudige stap die voor mij nog niet zichtbaar was op het portaal. Via de chat opgelost in de backoffice zodat ik zelf niet hoef te wachten. Ideaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.