Filters

10

Perfecte site, perfecte ondersteuning!

Supersimpel en overzichtelijk allemaal, eenvoudig te regelen, perfecte ondersteuning. Kan m.i. niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijk advies

Een prettige ervaring om via de chat uitleg te krijgen en antwoorden te krijgen op mijn vragen. Het advies was duidelijk en begrijpbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Zou elke organisatie maar zo efficiënt zijn!

Telkens als ik informatie nodig heb en de chat gebruik wordt ik binnen één minuut geholpen. Het antwoord is altijd snel en duidelijk. Zo zou elke klantenservice moeten zijn. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitsluitende service en goede resultaten

Ik ben erg tevreden met BND.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
4

chat werkt niet

Ik zie het boxje waarin de mijn vraag kan stellen niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
9

Snelle actie en opvolging helaas probleem niet opgelost

Jammer dat mijn app niet in het buitenland verder kan gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

kan niet typen in de chat in firefox

kan niet typen in de chat in firefox

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
9

Kon elke vraag beantwoorden fijn!

pensioensparen heeft alleen maar voordelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Super snelle digitale service

Rekening openen ging super snel, zeker met digitale identificatie. Chat hulp binnen en buiten kantooruren: snel en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

mijn vraag was meteen begrepen en oplossing aangeboden. ook nog snel gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
2

Geen zinvolle interactie

Geen zinvolle interactie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
9

Ik ben aan t chatten, krijg geen reactie en de chat wordt beëindigd

Inefficiënt. Update 30-07-24 ik ben gister gebeld om de review door te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel duidelijkheid op mijn vraag

Ik zat met een vraag over de dalende trend in mijn model portefeuille. Mees heeft mij deze duidelijkheid gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel reageren en duidelijke uitleg

Chatten op alle vragen zijn duidelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

supergoed geholpen

Attente, competente en hulpvaardige medewerker (Mart) in de chat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Waardeoverdacht 2.5 maanden en nog steeds niet afgerond

BND heeft het waardeoverdachtprocess niet onder controle., Mei een pensioerekening geopend en eind juli nog steeds niet in orde. Moet er zelf achteraan zitten, fout ook bij de aanleverende partij (CB), maar niemand binnen BND volgt het proces. Pas als ik als klant aan de bel trek waarom het geld nog niet op de rekening staat komt BND in actie. .... even maar, wat ook daarna moet je zelf weer contactopnemen met BND (uiterst vriendelijke HD-Chat trouwens). Kortom het is nog steeds niet geregeld! Als BND dit niet onder controle heeft, wat hebben ze nog meer niet onder controle,

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
8

Prima, beleefd en vlot

Prima, beleefd en vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

duidelijk en snel

Mijn vraag werd snel behandeld en met beleefdheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snel en duidelijk geholpen

Binnen enkele minuten uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima

Prima. Ik kreeg duidelijke antwoorden op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Erg prettige communicatie, duidelijk en adequaat.

Fijne website, duidelijk. Chat met medewerker Eva - vriendelijk en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snelle hulp!

fijne en snelle hulp via de chat

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Duidelijke heldere antwoorden

Via de Chat mijn vragen gesteld. Hierop kreeg ik snel en duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Medewerker was zorgvuldig en dienstverlenend.

Aanvraag datum uitkering lijfrente wil ik ivm de goede rendementen graag naar voren halen. De medewerker was zorgvuldig, checkt of de vraag goed is begrepen en beloofd dezelfde dag met de aanvraag te starten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geod gehopen door Mees!

Geod geholpen door Mees!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.