Ik kreeg snel reacties op mijn vragen met chat. Later was nog iets niet duidelijk en kreeg ik telefonisch goed antwoord. Nu bleek ik vandaag nog niets te kunnen veranderen, maar dat kwam dus omdat mijn tussenpersoon dit moest doen. Dat heb ik nu laten omzetten.
Beste Toine, Goed om te horen dat je snel reactie hebt gekregen op je vragen in de chat, en dat onze medewerker je later ook telefonisch goed van dienst is geweest. Dankjewel voor de review!
Na een eerder misverstand is mijn probleem netjes opgelost
Wat fijn om te horen dat het probleem is opgelost en bedankt voor de mooie review. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard voor u klaar.
Originele beoordeling
Brand New Day helpdesk beschuldigd mij ervan dat ik een instelling veranderd heb. Dat is een valse beschuldiging. Ik weet zelf heus wel of ik mijn inlogmethode veranderd heb, of niet. Helpdesk blijft stug volhouden dat ik het verkeerd zie en dat ik het toch echt zelf aangepast heb. En weigert naar mij te luisteren of excuses aan te bieden. Uiteindelijk de dooddoener "wij gaan er niet uitkomen meneer". Nee, als jij blijft beweren dat ik lieg, dan gaan we er niet uitkomen nee
De medewerkster heeft me prima geholpen en een duidelijk uitleg gegeven waar ik iets mee kan.
Beste Joep, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dan onze medewerkster je een duidelijk uitleg heeft gegeven.
Ook als er iets niet helder is komt het team van Brand New Day hier op terug om alle onduidelijkheid op te heffen. Naast lage kosten dus ook een nette klantenservice.
Beste Gerbrand, Wat fijn om te lezen dat we alles netjes hebben kunnen verhelderen. Hartelijk bedankt voor de mooie review.
Originele beoordeling
al met al erg verwarrend. Ik wil een eerste aankoop doen vanaf een nieuwe beleggersrekening. Deze is vorige week ingediend. NU hoor ik dat er eerst een herbalacering moet plaats vinden (hoe dan?) en dat er daarna pas aangekocht kan worden. Dit zal al met al 10 dagen kunnen duren....
Bijna Alles klopt aan BND. Van Opstarten product tot aftersales. Snelle duidelijk reacties per mail of chat. Maar wat erg onhandig om als woonachtig zijnde in een Europees land verplicht een Nederlands telefoonnummer te moeten gebruiken bij het inloggen. Ik heb alleen een telefoonnummer van het land waar ik woon. Al mijn andere digitale contacten met de Nederlandse banken, de overheid, belastingdienst, pensioenuitvoerders etc etc gaan wel met mijn niet Nederlandse telefoonnummer. Voor het opstarten van het product wordt al een extra €75 in rekening gebracht als niet wonend in Nederland. Beste BND ik verwacht dat dit probleem opgepakt wordt voor al jullie buitenlandse klanten.
Beste Bert, Hartelijk dank voor je review en de feedback. Wij zijn al aan het kijken hoe we onze service zo goed mogelijk kunnen verbeteren voor onze klanten in het buiteland. Het zal niet morgen opgelost zijn maar we zijn er zeker mee bezig!
Snel via de chat de juiste persoon gevonden die mij direct kon helpen. Binnen enkele minuten was mijn vraag geregeld en opgelost! Dit geeft een goed gevoel en ik kan weer verder met waar ik gebleven was. Heel erg bedankt oor de snelle actie!
Beste Jet, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
Ik had een probleem met het aanmaken van spaardeposito's, dat bleek een hardnekking probleem als gevolg van een verkeerde datum in het systeem. De mensen van BND hebben het probleem uiteindelijk gevonden waardoor ik de spaardeposito's kon aanmaken. Hulde!
Beste Simon, Vervelend dat u tegen een probleem aanliep bij het openen van een deposito. Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de 10!
tijdens het invullen van een aanvraagformulier ben ik via de chathulp snel en duidelijk geholpen. Invullen ging daardoor snel en redelijk eenvoudig.
Beste Peter, Bedankt voor de review! Goed dat u even contact hebt opgenomen. Fijn om te horen dat het invullen van het formulier is gelukt.
Supervlot geholpen met extra - welkome - informatie. Dus er werd acrtief meegedacht. Kortom top!
Beste Kareth, Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat u goed bent geholpen in de chat.
het duurt erg lang voordat ik een reactie krijg
Beste Bas, Vervelend dat de reacties in de chat even op zich lieten wachten. Hopelijk zijn al uw vragen wel beantwoord. Mochten er toch nog dingen onduidelijk zijn dan horen wij dit graag!
In de chat moet ik wachten tot er aan de andere kant een medewerker beschikbaar is, voordat ik mijn vraag kan typen. Het kost mij minder moeite en wanneer ik direct mijn vraag kan typen en vervolgens slecht hoef te wachten op een medewerker mét antwoord.
Beste Peter, Bedankt voor uw feedback! Het klopt inderdaad dat een medewerker de chat eerst moet accepteren voordat u uw vraag kan stellen. Dat doen we om te voorkomen dat u lang moet wachten op een antwoord omdat een medewerker nog bezig is met een andere chat. We proberen de wachttijden uiteraard wel zo kort mogelijk te houden. We werken toe naar een situatie waarbij er meteen bij het starten van een chat een medewerker klaarstaat om uw vragen te beantwoorden. Hopelijk is dat bij uw volgende chat het geval!
Prima bank voor het regelen van je pensioen.
Beste Rob, Bedankt voor de 10! Een beter compliment kan je ons niet geven.
ik kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag in de chat! prima!
Beste Ruud, Bedankt voor je review! Dat horen we graag.
De vragen die ik stelde werden duidelijk beantwoord.
Beste Mic, Wij zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de service!
Zeer snel geholpen ,vriendelijk bewoording TOP Misschien in het kopje documenten een apart tabblad met jaaropgave voor de belastingdienst
Beste Bernadette, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Ook waarderen wij uw feedback met betrekking tot de documenten, wij nemen dit mee in de beoordeling van de gebruiksomgeving in MijnBND.
Goed geholpen
Beste Ferry, Bedankt voor het delen van uw ervaring en mooi om te horen dat u goed geholpen bent!
Vriendelijk en snel
Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer!
Mijn vragen zijn correct en snel behandeld en daarom ben ik heel tevreden met de service. Groetjes, Kie Tjoa.
Beste Kie, Wij zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent, heel erg bedankt voor de 10!
Zakelijk, vriendelijk en duidelijk.
Beste Nellius, Goed om te horen dat de communicatie helder is, bedankt voor het mooie cijfer!
Snel, klantvriendelijk en duidelijk.
Beste Anja, Bedankt voor de mooie beoordeling!
Meerdere keren inhoudelijke productvragen gesteld via mail, telefoon en chat gesteld en elke keer een snel, kundig en vriendelijk antwoord gekregen.
Beste Arno, Heel erg bedankt voor de 9! We zijn blij om te horen dat u snel, kundig en vriendelijk bent geholpen.
Zoals boven kort verwoord heb ik gemerkt dat hulp krijgen via de chatfunctie een prima adequaat middel is om concreet antwoord op vragen te krijgen. Dit in combinatie met een vriendelijke persoon brengt mij tot deze score :)
Beste Johan, Bedankt voor het mooie cijfer! Mooi om te zien dat u goed geholpen bent via de chatfunctie.
Altijd snel en vriendelijke hulp wanneer nodig en het meeste is zo duidelijk dat hulp overbodig is.
Beste Imke, Fijn om te horen dat alles duidelijk is. Mocht u toch ooit vragen hebben, dan weet u ons te vinden!
Jullie voeren zaken uit die jullie helemaal niet hoeven te doen. Gelukkig zijn jullie collega's bij SVB en STAP wel op de hoogte van het uitvoeren van de wet. Probleem inmiddels hopelijk opgelost.
Beste Kees, Ik hoop dat ons telefoongesprek van vanmiddag het één en ander verduidelijkt heeft. Niet iedereen is inderdaad verplicht om loonheffing te betalen. De loonheffing kunnen wij dan ook voor u uitzetten na ontvangst van een vrijstelling van loonheffing, afgegeven door de Belastingdienst. Uw (werkgevers-)pensioenuitvoerders staan wat dichter in contact met de Belastingdienst, waardoor zij zonder een extra bevestiging af kunnen zien van de loonheffing op uw uitkering. Mocht u nog vragen hebben voor ons, neem dan vooral weer contact op!
Originele beoordeling
Jullie voeren zaken uit die jullie helemaal niet hoeven te doen. Gelukkig zijn jullie collega's bij SVB en STAP wel op de hoogte van het uitvoeren van de wet.
Het openen van een rekening gaat heel snel. Hulde! Maar 5 werkdagen om mijn identificatie-storting goed te keuren, da's natuurlijk veel te lang. Dan duurt het openen van een rekening nog langer dan een week. Mijn eerste ervaring is dus matig (let wel, ik ben een kritische klant). Als mijn ervaring beter wordt, zal ik dat ook in een review aangeven. Voorlopig zet ik bij 'Aanbevelen' nog 'JA'.
Beste Henry, Goed om te horen dat het openen van een rekening zo snel ging. Het klopt inderdaad wat u zegt dat het tot 5 werkdagen kan duren om de identificatiestorting goed te keuren. Dit komt doordat dit altijd nog handmatig gecontroleerd moet worden. Dit is echter een maximum tijd. Vaak zijn wij veel sneller, zo was dat bij u al binnen één werkdag. Feedback is natuurlijk altijd welkom, daar worden wij alleen maar beter van!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.