Filters

8

Snelle reactie op vragen

Ik kreeg snel reacties op mijn vragen met chat. Later was nog iets niet duidelijk en kreeg ik telefonisch goed antwoord. Nu bleek ik vandaag nog niets te kunnen veranderen, maar dat kwam dus omdat mijn tussenpersoon dit moest doen. Dat heb ik nu laten omzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

probleem uiteindelijk opgelost

Na een eerder misverstand is mijn probleem netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima uitleg

De medewerkster heeft me prima geholpen en een duidelijk uitleg gegeven waar ik iets mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima producten en heldere uitleg

Ook als er iets niet helder is komt het team van Brand New Day hier op terug om alle onduidelijkheid op te heffen. Naast lage kosten dus ook een nette klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Vriendelijk en professioneel

Bijna Alles klopt aan BND. Van Opstarten product tot aftersales. Snelle duidelijk reacties per mail of chat. Maar wat erg onhandig om als woonachtig zijnde in een Europees land verplicht een Nederlands telefoonnummer te moeten gebruiken bij het inloggen. Ik heb alleen een telefoonnummer van het land waar ik woon. Al mijn andere digitale contacten met de Nederlandse banken, de overheid, belastingdienst, pensioenuitvoerders etc etc gaan wel met mijn niet Nederlandse telefoonnummer. Voor het opstarten van het product wordt al een extra €75 in rekening gebracht als niet wonend in Nederland. Beste BND ik verwacht dat dit probleem opgepakt wordt voor al jullie buitenlandse klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

goed geholpen met mijn vraag en super snel antwoord waar ik mee verder kon

Snel via de chat de juiste persoon gevonden die mij direct kon helpen. Binnen enkele minuten was mijn vraag geregeld en opgelost! Dit geeft een goed gevoel en ik kan weer verder met waar ik gebleven was. Heel erg bedankt oor de snelle actie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Je wordt altijd snel en goed geholpen bij Brandnewday

Ik had een probleem met het aanmaken van spaardeposito's, dat bleek een hardnekking probleem als gevolg van een verkeerde datum in het systeem. De mensen van BND hebben het probleem uiteindelijk gevonden waardoor ik de spaardeposito's kon aanmaken. Hulde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

de online chat hulp werkt snel en duidelijk

tijdens het invullen van een aanvraagformulier ben ik via de chathulp snel en duidelijk geholpen. Invullen ging daardoor snel en redelijk eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prettig, informatief en snel

Supervlot geholpen met extra - welkome - informatie. Dus er werd acrtief meegedacht. Kortom top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

goed maar reacties zijn langzaam

het duurt erg lang voordat ik een reactie krijg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Waarom in de chat wachten tot ik mijn vraag kan typen?

In de chat moet ik wachten tot er aan de andere kant een medewerker beschikbaar is, voordat ik mijn vraag kan typen. Het kost mij minder moeite en wanneer ik direct mijn vraag kan typen en vervolgens slecht hoef te wachten op een medewerker mét antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
10

Altijd snel antwoord bij vragen

Prima bank voor het regelen van je pensioen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

prima snelle service

ik kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag in de chat! prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Goed.

De vragen die ik stelde werden duidelijk beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

prettig

Zeer snel geholpen ,vriendelijk bewoording TOP Misschien in het kopje documenten een apart tabblad met jaaropgave voor de belastingdienst

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Top

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Geweldig

Mijn vragen zijn correct en snel behandeld en daarom ben ik heel tevreden met de service. Groetjes, Kie Tjoa.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

Heldere communicatie (zonder poespas).

Zakelijk, vriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima!

Snel, klantvriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snelle, duidelijke en vriendelijke klantenservice

Meerdere keren inhoudelijke productvragen gesteld via mail, telefoon en chat gesteld en elke keer een snel, kundig en vriendelijk antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Adequate en vriendelijke hulp

Zoals boven kort verwoord heb ik gemerkt dat hulp krijgen via de chatfunctie een prima adequaat middel is om concreet antwoord op vragen te krijgen. Dit in combinatie met een vriendelijke persoon brengt mij tot deze score :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Niks te klagen

Altijd snel en vriendelijke hulp wanneer nodig en het meeste is zo duidelijk dat hulp overbodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
7

Helaas voeren jullie dingen uit die jullie niet hoeven te doen.

Jullie voeren zaken uit die jullie helemaal niet hoeven te doen. Gelukkig zijn jullie collega's bij SVB en STAP wel op de hoogte van het uitvoeren van de wet. Probleem inmiddels hopelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
5

Langzaam, langzaam

Het openen van een rekening gaat heel snel. Hulde! Maar 5 werkdagen om mijn identificatie-storting goed te keuren, da's natuurlijk veel te lang. Dan duurt het openen van een rekening nog langer dan een week. Mijn eerste ervaring is dus matig (let wel, ik ben een kritische klant). Als mijn ervaring beter wordt, zal ik dat ook in een review aangeven. Voorlopig zet ik bij 'Aanbevelen' nog 'JA'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.