Mees reageerde heel adequaat en dat word zeer gewaardeerd

Mees reageerde heel adequaat en dat word zeer gewaardeerd

• Gebruiksgemak website

Beste Gerard, Fijn om te horen! Bedankt.

Prettig en snel geholpen

er wordt moeite gedaan me zo goed mogelijk te helpen. Dat kan ik erg waarderen.

Prettig en snel geholpen

er wordt moeite gedaan me zo goed mogelijk te helpen. Dat kan ik erg waarderen.

Snel en kundig geholpen

Begreep vraag en gaf hier antwoord op

Snel en kundig geholpen

Begreep vraag en gaf hier antwoord op

• Gebruiksgemak website

Tot nu toe heel prettig!

De site is erg gebruiksvriendelijk, vooral als je zoals ik maar weinig kennis hebt van geldzaken. Het idee dat je meteen in een chat je vraag kunt stellen ervaar ik als heel prettig, zelfs vandaag op zaterdag;-)

• Gebruiksgemak website

Beste Alja, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat onze website de juiste ondersteuning biedt! En ja, ook in het weekend staan wij u graag te woord! :)

It was really nice

The talk was really helpful and the CS associate was so nice

Dear Seyman, Thanks for your review. Glad the chat was helpful :D

Super snel antwoordt gekregen.

Werd zeer vriendelijk en supersnel geholpen, Een echte aanrader.

• Gebruiksgemak website

Beste Math, Bedankt! Goed om te horen dat u snel en vriendelijk geholpen bent.

Eindelijk een perfecte chatservice met direct prima resultaat !

Ik heb een verkeerde boeking gemaakt, er is mij uitgelegd hoe ik dat in de toekomst moet doen.

• Gebruiksgemak website

Beste Richard, Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat het meteen zo duidelijk geworden is.

Snelle reactie & alles goed/snel opgelost

Positief want gemakkelijk, snel & goed.

• Gebruiksgemak website

Beste Eric, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de snelle oplossing. Daar doen we het voor! Bedankt voor het achterlaten van het mooie cijfer.

probleem kon niet via de chat worden opgelost, dus kan nog geen goede beoordeling geven. Probleem super snel opgelost waarvoor dank.

• Gebruiksgemak website

Beste Elvira, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet naar tevredenheid geholpen bent via de chat. Ik zie dat mijn collega er even ingedoken is en het probleem na afloop van het chatgesprek alsnog verholpen heeft. Hij stuurt u ter bevestiging nog even een e-mail.

Vraag over onbeschikbaarheid Fondsen en Koersen opgelost

Ondanks dat ik op de browser van mijn PC nog steeds niet het overzicht van koersen van de fondsen kan zien heeft de medewerker mij goed proberen te helpen en uiteindelijk kreeg ik de koersinfo toch nog via de browser (Safari) op mijn telefoon te zien!

• Gebruiksgemak website

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat het inzien van de koersen in eerste instantie niet helemaal ging. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt.

snelle en adequate reactie

Ik had een vraag omtrent het wijzigen van de maandelijkse storting. Dit werd snel en adequaat opgepakt en beantwoord.

• Gebruiksgemak website

Beste Beernt, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat we u snel geholpen hebben.

Gewoon goed zaken mee te doen.

Heel prettig om hier je pensioen op te bouwen. Je kunt altijd hulp krijgen en ze zijn zeer bekwaam. Wat wil je nog meer.

• Gebruiksgemak website

Beste GT, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat het u zo goed bevalt bij ons.

Na aanvragen lijfrenteofferte van een rekening heb je geen inzicht meer in alle rekeningen

het verbaasde mij dat ik mijn rekeningen niet meer te zien kreeg. Dat bleek omdat ik een offerte aangevraagd had voor een lijfrente. Deze moest ik eerst accepteren voordat in weer inzicht kreeg. Of via de live chat ik hoorde dat je per mail de offerte moet weigeren en dan heb je weer inzicht in al je rekeningen. Rare manier van klantvriendelijkheid

• Gebruiksgemak website

Beste meneer Van Schendel, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet tevreden bent. Ik begrijp uw punt. Het is vervelend dat de offerte-aanvraag de rekeningen blokkeert. Dat is niet waar u op zit te wachten, snap ik goed. Het is een fout in het systeem en we werken aan een oplossing, maar ik begrijp goed dat het niet klantvriendelijk overkomt. Onze oprechte excuses. Uw offerte is inmiddels geannuleerd. U kunt uw rekeningen weer gewoon inzien en beheren.

Nieuwe klant

Via de chat service alles geregeld binnen enkele minuten als nieuwe klant, Nu ga ik ervan uit dat het intern ook goed verloopt.

• Gebruiksgemak website

Beste Jay, Bedankt voor het goede cijfer! Fijn dat de eerste ervaring met ons zo prettig was.

Aanmeldproces wekt vertrouwen

Duidelijk en soepel verlopend proces voor het online openen van een rekening. Waar nodig snel reagerende en behulpzame medewerker per chat. Gewoon een prima ervaring die een goed gevoel van vertrouwen geeft.

• Gebruiksgemak website

Beste Jan, Welkom bij Brand New Day en bedankt voor de mooie beoordeling! Dat uw ervaring zo positief is horen we graag, daar doen we het voor!

We zijn zeer teleurgesteld in uw organisatie

Na gesprek met uw medewerkers zouden we onze beleggingen omzetten in cashallocatie. Daarbij was ons toegezegd dat de waardering zou gelden van twee dagen na de indiening van het verzoek tot omzetting. Vanavond gaf een andere medewerker in de chat aan dat dit wel 10 dagen zou duren. We zouden nu nog moeten wachten tot 25 oktober omdat jullie eerst nog wat wilden "afrekenen". Dat levert een heel onzekere onwerkbare situatie op in deze instabiele tijden. Ik zal morgen bellen met jullie organisatie. Dit zou betekenen dat u niet verder wilt gaan met ons.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.

Beste Gerhard, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt mij oprecht te horen dat u teleurgesteld bent. Op de beleggingsrekening waren wij al bezig met het in rekening brengen van de servicekosten. De afhandeling daarvan heeft uw eigen opdracht gekruist, waardoor de verwerking net iets langer duurt dan u van ons gewend bent. We handelen verschillende opdrachten achter elkaar (en niet tegelijkertijd) af en omdat het volledig automatisch gaat kunnen we een opdracht die al in behandeling is, niet beïnvloeden. Ik snap uiteraard dat dat in dit geval vervelend is en u het liever anders had gezien. De opdrachten worden op dit moment in ieder geval verwerkt en zijn binnen enkele werkdagen afgerond. https://new.brandnewday.nl/particulier/dagelijks-handelen-bank/

Erg tevreden mee

Een paar maanden geleden heb ik een beleggingsrekening geopend bij BND. Daar ben ik erg blij mee. Ook kan je gemakkelijk je eigen portefeuille opstellen en de lage fondskosten zijn natuurlijk ook erg fijn. De website werkt goed en klantenservice reageerde heel erg snel op mijn vragen. Zelf heb ik geen spaarrekening bij BND, maar ik zou zeker de beleggingsrekening aanraden.

• Gebruiksgemak website

Beste Thomas, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de beleggingsrekening en het contact met onze klantenservice. De spaarrekening heeft u nog niet, maar die kunnen wij u zeker ook aanraden ;)

Snel en helder.

Snel en helder geholpen.

• Gebruiksgemak website

Beste Claudia, Bedankt voor de review!

Medewerkers van BND hebben echte kennis.

De meeste zaken zoek ik zelf online uit. Als ik een vraag heb, gaat het om iets dat bijzonder is. Keer op keer blijkt dat medewerkers van BND dan over de juiste kennis beschikken en daadwerkelijk kunnen helpen. Ik word altijd adequaat geholpen als ik contact opneem.

• Gebruiksgemak website

Beste Paul, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over de kennis en hulp van mijn collega's. Dan horen we graag!

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk antwoord gekregen. Tot volle tevredenheid geholpen

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website

Beste Angèle, Wat fijn om te horen! Bedankt voor de goede beoordeling!

fijne communicatie vriendelijk en correct

fijne communicatie vriendelijk en correct en goed bereikbaar

• Gebruiksgemak website

Beste Marco, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer. Fijn dat we u goed geholpen hebben!

Ik kon niet chatten.

Ik kreeg het chatscherm maar ik kon nergens een bericht typen. Sorry.

• Gebruiksgemak website

Beste Geert, Bedankt voor uw review. Dat is vreemd! We zitten klaar achter de chat om u te woord te staan. Vervelend dat het sturen van een bericht niet wilde lukken. We bellen u in ieder geval meteen even op zodat we u toch kunnen helpen!

Goed en snel geholpen met een vraag

Duidelijk antwoord op vraag gekregen waarmee ik nu verder kan.

• Gebruiksgemak website

Beste Peter, Bedankt voor de review. Fijn dat u weer verder kan zo. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het weer graag!

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.