Beste Marc, Goed om te horen! Bedankt :)
Beste Hendrik, Bedankt voor het goede cijfer.
Beste Andre, Dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat u inmiddels mailcontact heeft gehad met mijn collega's, dus hopelijk is uw vraag beantwoord. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
Beste Myrna, Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Dat was inderdaad niet de afspraak. Wij zijn in het weekend pas vanaf 10:00 open, dus vandaar dat er niemand beschikbaar was. Maar, dat had uiteraard duidelijk moeten zijn in onze chatfunctie. Onze oprechte excuses daarvoor. Onze administratieve afdeling heeft met spoed uw identificatie afgerond. Mocht u nog verdere vragen/hulp nodig hebben, dan zijn wij telefonisch, per chat en per mail bereikbaar. Wij helpen u graag.
Beste Bert, Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was wat er nog precies moest gebeuren. Fijn dat u contact heeft gehad met Jacqueline en dat zij u verder heeft kunnen helpen. Het was inderdaad fijn geweest als wij u eerder even op de hoogte hadden gesteld van de nodige stappen. Heeft u helemaal gelijk in. Sorry daarvoor. Uw verzoek tot wijziging is met spoed opgepakt na ontvangst van de nieuwe centstorting. U bent zojuist gemaild met de bevestiging dat uw tegenrekening is geverifieerd.
Beste Nico, Bedankt voor het goede cijfer! We zijn blij te horen dat we u goed hebben kunnen helpen.
Beste Harry, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent.
Beste Liliane, Goed dat we elkaar even hebben gesproken en het misverstand uit de lucht is. Mochten we nog wat kunnen doen voor u, laat het gerust weten.
Originele beoordeling
Beste Djurre, Fijn dat het zo alsnog afgehandeld is :)
Beste Frank, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent!
Beste Caroline, Bedankt voor de feedback. U heeft gelijk, onze communicatie was niet duidelijk en het een en ander had wat sneller gemoeten. Geukkig hebben we elkaar eerder vandaag even kunnen spreken. We gaan ermee aan de slag. Nogmaals onze excuses.
Beste Marpoea, Fijn om te horen! Hartelijk dank :)
Beste Theo, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat uw ervaring met de klantenservice positief is. Dat horen we graag.
Beste Hann, Excuses voor de verwarring in eerste instantie. Het was niet de bedoeling u het gevoel te geven dat het allemaal langer moest duren zo. We hebben elkaar even gesproken en gelukkig is het opgelost nu zo.
Originele beoordeling
Beste Bas, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u goed bent geholpen door mijn collega Tony! Ik geef uw compliment aan hem door. We gaan er vanuit dat de rekening ook zal bevallen. Daar zullen wij in ieder geval alles aan doen. Laat het ons gerust weten als we nog iets voor u kunnen betekenen.
Beste Jet, Goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling.
Beste John, Dat is erg vervelend en niet de bedoeling. Onze oprechte excuses dat het via de chat niet goed ging. We komen graag met u in contact en helpen u graag. Mochten we wat voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten in een reactie op ons bericht.
Beste Nico, Vriendelijk, deskundig en snel: dat is precies waar we naar streven. Goed om te horen dat dat dat ook zo wordt ervaren. Bedankt voor de beoordeling!
Beste Lucien, Fijn dat u zo goed bent geholpen. Bedankt voor het achterlaten van een review!
Beste Sandra, Bedankt voor de 10! Dat zien we graag. Laat het ons gerust weten als we nog iets voor u kunnen betekenen.
Beste Ingrid, Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat mijn collega de chat met u gestart is, maar het lijkt alsof het bericht niet bij u is aangekomen, dat is vervelend. Onze excuses voor het ongemak. We helpen u graag en hebben u zojuist even gebeld om te kijken of we nog wat kunnen doen voor u. We kregen u helaas niet te pakken, maar mochten we alsnog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten.
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.