Filters

10

Behulpzaam en vriendelijk

Terwijl ik aan het chatten was met een medewerker en op zijn advies een mail had gestuurd over een probleem met inloggen, werd ik ook meteen gebeld door een andere medewerker. naar aanleiding van die mail. Uiteindelijk bij deze medewerker al mijn vragen naar tevredenheid beantwoord gekregen. Op mijn verzoek werd de besproken informatie ook nog een keer bevestigd in een mail. Zeer klantvriendelijk. Ook de medewerker in de chat was vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Prima geholpen

Heb een vraag gesteld via de chat, goed op weg geholpen, daarna doorverwezen om toch even voor de juiste inhoud te bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
8

snel een beleggings rekening geopend

Op zoek naar een beleggingsrekening zonder omkijken zag ik op de Geldgids van de Consumentenbond van december 2024 een artikel over verschillende nederlandse aanbieders. De BND kwam er als beste uit voor mijn doel. De rekening was snel geopend alleen de lokatie van mijn iphone stond uit zodat dat even duurde voordat dat opgelost was en de identificatie afgehandeld kon worden. De aankoop van fondsen gaat niet super snel maar dat is niet zo erg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
6

Wel uitleg gekregen, maar probleem kon niet worden opgelost

Mijn vraag is redelijk goed beantwoord, maar het achterliggende probleem (een verkeerde Jaaropgave 2023) is niet opgelost. De medewerker vertelde mij dat de (niet correcte) Jaaropgave 2023 niet kan worden aangepast en dat geloof ik meteen. Ik had graag nog door willen chatten om tot een oplossing te komen. Ik zal nu een nieuwe chat openen of een email sturen met een vriendelijk verzoek voor een statement van Brand New Day dat ik dan kan gebruiken voor de correctie bij de belastingaangifte die ik in april 2025 ga indienen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima.

Bedankt voor de feedback

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Uitstekende hulp klantenservice

Ik kon niet meer inloggen omdat er iets mis was in mijn BND app. Snel opgelost door het uitschakelen van de 2FA via de app en weer ontvangen van SMS voor het inloggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

slecht

ik kan van alles opnieuw aanvragen maar inloggen lukt niet het lijkt wel of ze het niet willen dat ik geld opneem

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snel en duidelijk

..

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Snelle reactie van Stijn

Ik kreeg van Stijn een snel en een antwoord waar ik naar op zoek was, dank daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

snel en accuraat geholpen

Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed bereikbaar en snel antwoord

Erg tevreden met deze eerste kennismaking, om onverklaarbare reden een 2e rekening geopend tijdens het aanvragen. Direct een mail ontvangen om de betreffende 2e rekening weer op te heffen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed en duidelijk geholpen

Ik werd direct begrepen en er is meteen actie ondernemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snelle en goede oplossing van mijn vraag

Snelle en goede oplossing van mijn vraag via de chatfunctie door de persoon van de chatbox

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

fiscaaltechnische vragen direct beantwoord

Heerlijk, na een middag belastinggedoe stel ik een belangrijke vraag over mijn lijfrente in een chat en kreeg direct en snel een zeer relevant antwoord. Dat scheelt kopzorgen, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Goede bereikbaarheid in het weekend

Had een vraag en werd gelukkig niet door een bot te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Slechte chat settings

Ik heb een probleem via de chat uitgelegd, het duurt lang voordat ik een reactie krijg, let even 1-2 minuten niet op en de chat wordt beëindigd en ik kan mijn verhaal op nieuw gaan intypen nu voor de derde keer…

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
1

Ik was nog niet klaar!!!

Waardeloos. Ik was nog niet klaar met mijn vraag!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
1

Ongeduldig systeem

Van mij wordt verwacht dat ik wacht tot iemand beschikbaar is, maar als ik dan een paar minuten niet reageer wordt het gesprek gelijk beeindigd. Nadat ik deze review gegeven heb, werd ik gebeld en daarna gemaild met het verzoek mijn review aan te passen. Nu vind ik het heel vriendelijk van de persoon aan de telefoon om mij verdere uitleg te geven van de situatie, maar wel een zeer vreemd verzoek om mijn review aan te passen. Het punt van feedback blijft staan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Super geholpen duidelijke uitleg.

Netjes en snel een antwoord waar we ook wat mee konden. Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Snelle hulp, duidelijke uitleg

Mijn vraag was vrij snel duidelijk, mail met voorwaarden werd gestuurd en de actie was in 5 minuten afgerond (pensioenrekening omzetten).

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
1

Geen antwoord op mijn vraag gehad

Verwijzigingen naar “mogelijke” oorzaken en ontwijkende antwoorden op waarom rendement ineens van 21.3 naar 3.1 procent bijgesteld is ….

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
10

Goed geholpen

Duidelijk en snel geholpen. Erg fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
9

Prima contact. Snelle service

Producten zijn makkelijk te openen. Er wordt snel gereageerd bij vragen. En helder gecommuniceerd over de voortgang van de beleggingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
10

Chat-contact werkt snel en goed!

Ik ervaar het gebruikmaken van het chat-contact als zeer prettig. Ik kan van tevoren mijn vraag opstellen en hoef nooit lang te wachten op antwoord. Tussendoor is er voldoende tijd om even over zaken na te denken en dan weer te reageren. Zo heb ik al enkele keren snel antwoord gekregen op voor mij belangrijke vragen en kon ik daarna weer vooruit. Erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid

Bedrijfsgegevens

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

020-7585300

[email protected]

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.