Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve review!
Beste Arno, Wat fijn dat onze website en de chatfunctie goed bevallen! :)
Beste Wouter, Hartelijk dank! Fijn om te horen :)
Beste Dick, Vervelend om te lezen dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses. We komen graag alsnog met u in contact om uw vragen door te nemen en te beantwoorden. Ik heb u daar zojuist een e-mail over gestuurd. Wilt u daar even naar kijken? Dan nemen we het samen met u door. Excuus nogmaals.
Beste Dave, Bedankt voor de positieve beoordeling!
Beste Paul, Dank voor het mooie cijfer!
Beste Bram, Vervelend om te lezen dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses. We komen graag alsnog met u in contact om uw vragen door te nemen en te beantwoorden. Ik heb u daar zojuist een e-mail over gestuurd. Wilt u daar even naar kijken? Dan nemen we het samen met u door. Excuus nogmaals.
Beste Renatus, Bedankt voor de positive review!
Beste Gida, Hartelijk dank voor het mooie cijfer!
Beste Lilian, Hartelijk bedankt voor de mooie review.
Beste Willem, Dat is een mooi compliment. Welkom bij Brand New Day! :)
Beste Sebastiaan, Wat goed om te horen! :)
Beste Elly, Wat fijn om te horen! Bedankt voor uw positieve review.
Beste Paul, Dat is een mooi compliment! Daar doen we het voor. :)
Beste Marit, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw pensioenrekening! Minder fijn om te horen dat u de telefonische contactpogingen als vervelend ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U geeft aan dat er wordt gebeld vanaf een aantal verschillende telefoonnummers. Allereerst wil ik graag vooropstellen dat wij enkel bellen vanaf 020 7585 3XX telefoonnummers. Onze informatieservice belt enkel vanaf 020 7585 300. Onze informatieservice neemt af en toe contact op met onze klanten als wij denken dat er een product is dat goed bij het klantprofiel past, of bijvoorbeeld om te assisteren nadat een klant een berekening heeft gemaakt via onze website. Maar, de telefoontjes moeten altijd een aanvulling zijn op uw klantervaring en niet als last worden ervaren. Onze excuses als dat het geval is geweest. Het is uiteraard mogelijk om vast te leggen dat u niet gebeld wilt worden. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar [email protected], dan zorgen wij ervoor dat u niet meer wordt gebeld door onze informatieservice. Mocht u het fijn vinden dat wij de telefoonnummers even nagaan, dan horen wij ook graag vanaf welke nummers u bent gebeld.
Beste Wil, Goed om te horen! Bedankt voor uw positieve review.
Beste Ed, Fijn dat u snel geholpen bent! Bedankt voor de review.
Beste Leny, Bedankt voor uw positieve review! :)
Beste Widya, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
Beste Peter, Bedankt voor uw review. Het klopt dat u de uitkering niet 1 op juni heeft ontvangen. Wanneer de eerste van de maand in het weekend of op een feestdag valt dan ontvangt u de uitkering de eerstvolgende werkdag. De reden daarvoor is dat wij nog geen zogeheten 'instant payments' aanbieden. Wij zijn voor de uitkeringen dus afhankelijk van het bankverkeer, waardoor de uitkering soms iets langer op zich laat wachten. Ik begrijp dat dat tegenvalt als u de uitkering op de eerste van de maand verwacht. Daarnaast vind ik het erg vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten in de chat. Ik vermoed dat u buiten onze werktijden een chat heeft kunnen starten. Dat is een foutje aan onze kant. Onze oprechte excuses daarvoor. Hopelijk zijn uw vragen inmiddels beantwoord. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten.
Beste Martin, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat het gesprek goed verliep. Schroom niet om nog eens te chatten als u vragen heeft!
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.