Prima service, correcte antwoorden en juiste handelingen. Ik ben (geloof ik) voor het eerst eens WEL geholpen via chat. N.I. , vermoed ik.... Natural Intelligence. Dank Jammer dan weer dat ik nat het invillen van de beoordeling met allerlei onzien akkord moet gaan.
Beste AHC, Dat is een mooi compliment! Met ons spreekt u inderdaad altijd met een écht persoon. Fijn dat dat u zo goed bevalt!
duidelijk en heel veel kennis
Beste klant, Goed om te horen! Bedankt voor uw positieve review.
Ik had een beginners vraag in verband met voor de eerste keer een bedrag opnemen. De dame aan de andere kant heeft de vraag binnen 3 minuten behandeld en beantwoord.
Beste Victor, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat u goed bent geholpen.
Ik moest uw medewerker vertellen waar ik had gelezen dat verkooporders binnen maximaal 2 werkdagen indien opdracht voor 10 uur gedaan is. Dit staat op uw website en ik verwacht dat uw medewerkers over deze basale kennis beschikken. Daarnaast werd er erg traag gereageerd op mijn vraag en werd ik met een kluitje in het riet gestuurd met dat ik later vandaag een mail krijg met het antwoord op mijn vraag.
Beste Maria, Ik heb u zojuist even geprobeerd te bellen, maar ik kreeg u helaas niet te pakken. Ik zie terug dat de communicatie inderdaad niet vlekkeloos is verlopen. Onze excuses daarvoor. Uw vraag is inmiddels gelukkig wel beantwoord. Mocht u toch nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder.
Supersimpel en overzichtelijk allemaal, eenvoudig te regelen, perfecte ondersteuning. Kan m.i. niet beter.
Beste André, Bedankt voor het mooie compliment!
Een prettige ervaring om via de chat uitleg te krijgen en antwoorden te krijgen op mijn vragen. Het advies was duidelijk en begrijpbaar.
Beste Robert, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Telkens als ik informatie nodig heb en de chat gebruik wordt ik binnen één minuut geholpen. Het antwoord is altijd snel en duidelijk. Zo zou elke klantenservice moeten zijn. Dank!
Beste Stony, Goed om te horen dat u keer op keer goed geholpen bent, fijn! :)
Ik ben erg tevreden met BND.
Beste Neil, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent!
Ik zie het boxje waarin de mijn vraag kan stellen niet
Beste Willem, Vervelend om te horen dat het niet is gelukt om een chat te starten. We horen graag van u waar u vastliep. Ik heb u zojuist even gebeld, maar kreeg u helaas niet te pakken. Hopelijk is uw vraag inmiddels beantwoord. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u ons altijd nog even bellen of mailen. Wij helpen u graag verder!
Jammer dat mijn app niet in het buitenland verder kan gebruiken
Beste Jos, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het niet meer mogelijk is om de app te gebruiken, maar fijn om te horen dat u goed bent geholpen.
kan niet typen in de chat in firefox
Beste Harmen, Zojuist spraken wij elkaar telefonisch. Vervelend dat uw ervaring met onze chat in eerste instantie niet was zoals die had moeten zijn. U gaf aan dat contact via de chat inmiddels al mogelijk was en dat u al contact met ons had gehad. Fijn om u even gesproken te hebben en dat wij uw vraag hebben kunnen beantwoorden. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, kunt u ons altijd bellen, chatten of mailen. Wij helpen u dan graag verder.
pensioensparen heeft alleen maar voordelen
Rekening openen ging super snel, zeker met digitale identificatie. Chat hulp binnen en buiten kantooruren: snel en vakkundig.
Beste Ron, Bedankt voor het mooie cijfer!
mijn vraag was meteen begrepen en oplossing aangeboden. ook nog snel gegaan.
Beste Baskaran, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent!
Geen zinvolle interactie
Beste klant, Wat vervelend dat uw ervaring met onze chat niet was zoals wij u die graag bieden, onze oprechte excuses daarvoor. Gisteren hebben wij nog even telefonisch contact gehad en hebben wij u alsnog kunnen helpen. Daarnaast heeft u nog een uitgebreide mail ontvangen met wat er voor u mogelijk is. Ik zie dat het inmiddels ook gelukt is om wijzigingen aan te brengen in uw rekening en het probleem waar u mee zat is verholpen. Mocht u er volgende keer niet uitkomen of zit u met vragen, schroom dan vooral niet om contact op te nemen. Wij bieden u dan graag hulp waar nodig.
Inefficiënt. Update 30-07-24 ik ben gister gebeld om de review door te nemen.
Beste Manon, We hebben zojuist even telefonisch contact gehad. Vervelend dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses daarvoor. Inmiddels is het gelukkig wel gelukt om contact met ons op te nemen via de chat en e-mail en zijn uw vragen beantwoord. Aan onze kant zien wij de reacties van mijn collega's wel terug en zien wij dat u de chat zelf bent verlaten. U kreeg zelf de melding dat de chat werd gesloten doordat u te lang inactief was, terwijl dat niet het geval was. Dat is natuurlijk vreemd en zoals besproken gaan we daarnaar kijken. Nogmaals onze excuses daarvoor. Schroom niet om opnieuw contact op te nemen indien wij u nog ergens bij kunnen helpen.
Originele beoordeling
Inefficiënt
Beste Manon, We hebben zojuist even telefonisch contact gehad. Vervelend dat uw ervaring met onze chat niet is zoals die had moeten zijn, onze oprechte excuses daarvoor. Inmiddels is het gelukkig wel gelukt om contact met ons op te nemen via de chat en e-mail en zijn uw vragen beantwoord. Aan onze kant zien wij de reacties van mijn collega's wel terug en zien wij dat u de chat zelf bent verlaten. U kreeg zelf de melding dat de chat werd gesloten doordat u te lang inactief was, terwijl dat niet het geval was. Dat is natuurlijk vreemd en zoals besproken gaan we daarnaar kijken. Nogmaals onze excuses daarvoor. Schroom niet om opnieuw contact op te nemen indien wij u nog ergens bij kunnen helpen.
Ik zat met een vraag over de dalende trend in mijn model portefeuille. Mees heeft mij deze duidelijkheid gegeven.
Beste Ger, Bedankt voor het mooie cijfer. Ik geef het door aan Mees!
Chatten op alle vragen zijn duidelijk
Beste Jack, Bedankt voor de 10. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen!
Attente, competente en hulpvaardige medewerker (Mart) in de chat.
Beste Baukje, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Ik geef het door aan Mart!
BND heeft het waardeoverdachtprocess niet onder controle., Mei een pensioerekening geopend en eind juli nog steeds niet in orde. Moet er zelf achteraan zitten, fout ook bij de aanleverende partij (CB), maar niemand binnen BND volgt het proces. Pas als ik als klant aan de bel trek waarom het geld nog niet op de rekening staat komt BND in actie. .... even maar, wat ook daarna moet je zelf weer contactopnemen met BND (uiterst vriendelijke HD-Chat trouwens). Kortom het is nog steeds niet geregeld! Als BND dit niet onder controle heeft, wat hebben ze nog meer niet onder controle,
Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop uw overstap is verlopen. Na uw situatie te hebben bekeken, begrijp ik uw frustratie en ben ik het met u eens dat het een en ander niet soepel is gegaan. Onze oprechte excuses daarvoor! Voor uw overstap waren wij nog in afwachting van gegevens van de overdragende partij. Hoewel we hen tijdig en meermaals hebben geïnformeerd, heeft het proces toch vertraging opgelopen. Nadat u via de chat contact met ons had opgenomen, hebben wij meteen weer contact gezocht met de overdragende partij en alles in het werk gesteld om uw overstap snel af te ronden. Het is duidelijk dat dit allemaal langer heeft geduurd dan u mocht verwachten, en we begrijpen dat het frustrerend was om zelf achter updates aan te moeten. Dit is zeker niet hoe we willen dat onze klanten ons ervaren, en we vinden het oprecht vervelend dat dit zo is gelopen, excuus. Gelukkig is alles nu geregeld. U heeft inmiddels ook een bevestigingsmail met verdere instructies ontvangen. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Originele beoordeling
BND heeft het waardeoverdachtprocess niet onder controle., Mei een pensioerekening geopend en eind juli nog steeds niet in orde. Moet er zelf achteraan zitten, fout ook bij de aanleverende partij (CB), maar niemand binnen BND volgt het proces. Pas als ik al klant aan de bel trek waarom het geld nog niet op de rekening staat komt BND in actie. .... even maar wat ook daarna moet je zelf weer contactopnemen met BND. (uiterst vriendelijke HD-Chat trouwens). Kortom het is nog staads niet geregeld! Als BND dit niet onder controle heeft, wat hebben ze nog meer niet onder controle,
Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop uw overstap is verlopen. Na uw situatie te hebben bekeken, begrijp ik uw frustratie en ben ik het met u eens dat het een en ander niet soepel is gegaan. Onze oprechte excuses daarvoor! Voor uw overstap waren wij nog in afwachting van gegevens van de overdragende partij. Hoewel we hen tijdig en meermaals hebben geïnformeerd, heeft het proces toch vertraging opgelopen. Nadat u via de chat contact met ons had opgenomen, hebben wij meteen weer contact gezocht met de overdragende partij en alles in het werk gesteld om uw overstap snel af te ronden. Het is duidelijk dat dit allemaal langer heeft geduurd dan u mocht verwachten, en we begrijpen dat het frustrerend was om zelf achter updates aan te moeten. Dit is zeker niet hoe we willen dat onze klanten ons ervaren, en we vinden het oprecht vervelend dat dit zo is gelopen, excuus. Gelukkig is alles nu geregeld. U heeft inmiddels ook een bevestigingsmail met verdere instructies ontvangen. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!
Prima, beleefd en vlot
Beste Ed, Bedankt!
Mijn vraag werd snel behandeld en met beleefdheid.
Beste Silvia, Bedankt voor het mooie cijfer.
Binnen enkele minuten uitstekend geholpen.
Beste Harm, Dank voor de positieve review.
Prima. Ik kreeg duidelijke antwoorden op vragen.
Beste Theo, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Fijne website, duidelijk. Chat met medewerker Eva - vriendelijk en adequaat.
Beste Anneloes, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door Eva :)
Hoogoorddreef 15
1101BA Amsterdam
Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.