Filters

9

Prima geregeld.

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, Hartstikke goed! Bedankt voor het mooie cijfer!

10

Snel opgelost!

Er was een tweede spaarrekening op onze namen geopend om niet te achterhalen redenen. Via een chatdialoog was dat heel snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Fijn om te horen dat het een en ander snel opgelost was. Bedankt voor de positieve beoordeling!

9

Goed en duidelijke informatie

Geen verdere gedoe ivm opnieuw je kenbaar te maken als je al klant bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Mat, Daar staan we voor! No-nonsense en het allemaal zo eenvoudig mogelijk houden. Fijn dat je je dat ook zo ervaart!

10

Crystal clear beantwoorden van een vraag bestaat dus nog!

Rens, Bedankt voor je hulp en zeer duidelijke antwoorden. Dat heb ik wel eens anders ervaren bij bedrijven! Ook goed om aan te geven wat je niet weet! KR, BB

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste BB, Bedankt voor de fijne review en het compliment aan Rens. Leuk om te horen dat hij u zo goed geholpen heeft.

10

snel en adequaat

Ik heb tot op heden alleen naar positieve ervaringen met BND gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Ton, Wat goed om te lezen dat u enkel positieve ervaringen heeft gehad met ons. Dat is precies onze bedoeling! :)

10

In een woord: goed. Snel antwoord op vragen

Op vragen wordt deskundig antwoord gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Saskia, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons! Mocht u in de toekomst aanvullende vragen hebben, dan staan wij u uiteraard graag weer te woord. :)

10

Een goed bedrijf dat de verwachting waar maakt

goede uitleg en contact snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste G.M., Ontzettend bedankt voor het goede cijfer. Goed om te horen dat onze service goed bevalt!

9

Duidelijke communicatie en goed bereikbaar.

Goed bereikbaar via chat. Zojuist geholpen door Mees. Ik zou graag nog wat meer info willen halen uit het dashboard. Bijv. wat is de impact als ik meer of minder beleg?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Angela, Bedankt voor uw positieve review en het complimentje voor Mees! Goed punt! Uit uw persoonlijke dashboard kunt u die informatie helaas niet halen. Wel hebben we op onze website een beleggingstool: https://new.brandnewday.nl/wat-levert-beleggen-u-op/ Daarmee kunt u wel met verschillende scenario's en ingaves spelen om zo te kijken wat dat op kan leveren!

10

Heldere taal in makkelijk te begrijpen taal

Ik had al gelijk vanaf mijn allereerste cent die ik in de beleggingswereld ging laten rollen naar BrandNewDay moeten stappen. Dan had ik nu met minder moeite veel meer rendement behaald. Deze mensen weten met wie ze praten en waarover ze praten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste JB, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt bij Brand New Day. En jammer inderdaad, dat de eerste stap met uw beleggingen in eerste instantie niet bij ons gezet was ;) Hopelijk blijft u nog een tijdje beleggen bij ons en haalt u dat eerdere gemiste rendement toch nog in!

4

Afsluiten van pensioen beleggings rekening

Inmiddels wacht al 16 werkdagen op het activeren van mijn pensioenbeleggingsrekening. Er word gevraagd om een document welke ik direct upload en vervolgens zijn we weer een week verder en loop ik nu al bijna 2 maand rendement mis. Ik begrijp dat het druk kan zijn. Maar ondertussen staat er geld op de rekening te verpieteren! Mijn aanbeveling op dit moment is Nee

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Steven, Vervelend dat u hebt moeten wachten. Ik zie inderdaad dat wij aan de achterkant nog een laatste vinkje moesten zetten.. Excuus. Meteen even gedaan en de rekening is nu actief.

2

teleurstellend

Net klant geworden. Na 30 minuten aan de telefoon nog geen medewerker te pakken gekregen. Ik geef BND nog een kans, maar dit is wel zeer irritant

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Hendrik, Ik begrijp dat dat tegenvalt. Het is momenteel erg druk waardoor u ons niet snel te pakken kreeg. Het duurt daarom helaas langer dan gewoonlijk. Onze oprechte excuses daarvoor. We bellen u in ieder geval gelijk even terug, dan kunt u alsnog uw vragen kwijt.

6

Mees reageerde heel adequaat en dat word zeer gewaardeerd

Mees reageerde heel adequaat en dat word zeer gewaardeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Fijn om te horen! Bedankt.

8

Tot nu toe heel prettig!

De site is erg gebruiksvriendelijk, vooral als je zoals ik maar weinig kennis hebt van geldzaken. Het idee dat je meteen in een chat je vraag kunt stellen ervaar ik als heel prettig, zelfs vandaag op zaterdag;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Alja, Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat onze website de juiste ondersteuning biedt! En ja, ook in het weekend staan wij u graag te woord! :)

10

It was really nice

The talk was really helpful and the CS associate was so nice

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Dear Seyman, Thanks for your review. Glad the chat was helpful :D

9

Super snel antwoordt gekregen.

Werd zeer vriendelijk en supersnel geholpen, Een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Math, Bedankt! Goed om te horen dat u snel en vriendelijk geholpen bent.

10

Eindelijk een perfecte chatservice met direct prima resultaat !

Ik heb een verkeerde boeking gemaakt, er is mij uitgelegd hoe ik dat in de toekomst moet doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Richard, Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Fijn dat het meteen zo duidelijk geworden is.

9

Snelle reactie & alles goed/snel opgelost

Positief want gemakkelijk, snel & goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Eric, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de snelle oplossing. Daar doen we het voor! Bedankt voor het achterlaten van het mooie cijfer.

10

goed

probleem kon niet via de chat worden opgelost, dus kan nog geen goede beoordeling geven. Probleem super snel opgelost waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Elvira, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet naar tevredenheid geholpen bent via de chat. Ik zie dat mijn collega er even ingedoken is en het probleem na afloop van het chatgesprek alsnog verholpen heeft. Hij stuurt u ter bevestiging nog even een e-mail.

8

Vraag over onbeschikbaarheid Fondsen en Koersen opgelost

Ondanks dat ik op de browser van mijn PC nog steeds niet het overzicht van koersen van de fondsen kan zien heeft de medewerker mij goed proberen te helpen en uiteindelijk kreeg ik de koersinfo toch nog via de browser (Safari) op mijn telefoon te zien!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat het inzien van de koersen in eerste instantie niet helemaal ging. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt.

9

snelle en adequate reactie

Ik had een vraag omtrent het wijzigen van de maandelijkse storting. Dit werd snel en adequaat opgepakt en beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Beernt, Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te horen dat we u snel geholpen hebben.

9

Gewoon goed zaken mee te doen.

Heel prettig om hier je pensioen op te bouwen. Je kunt altijd hulp krijgen en ze zijn zeer bekwaam. Wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste GT, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn dat het u zo goed bevalt bij ons.

4

Na aanvragen lijfrenteofferte van een rekening heb je geen inzicht meer in alle rekeningen

het verbaasde mij dat ik mijn rekeningen niet meer te zien kreeg. Dat bleek omdat ik een offerte aangevraagd had voor een lijfrente. Deze moest ik eerst accepteren voordat in weer inzicht kreeg. Of via de live chat ik hoorde dat je per mail de offerte moet weigeren en dan heb je weer inzicht in al je rekeningen. Rare manier van klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Van Schendel, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te zien dat u niet tevreden bent. Ik begrijp uw punt. Het is vervelend dat de offerte-aanvraag de rekeningen blokkeert. Dat is niet waar u op zit te wachten, snap ik goed. Het is een fout in het systeem en we werken aan een oplossing, maar ik begrijp goed dat het niet klantvriendelijk overkomt. Onze oprechte excuses. Uw offerte is inmiddels geannuleerd. U kunt uw rekeningen weer gewoon inzien en beheren.

10

Nieuwe klant

Via de chat service alles geregeld binnen enkele minuten als nieuwe klant, Nu ga ik ervan uit dat het intern ook goed verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Jay, Bedankt voor het goede cijfer! Fijn dat de eerste ervaring met ons zo prettig was.

10

Aanmeldproces wekt vertrouwen

Duidelijk en soepel verlopend proces voor het online openen van een rekening. Waar nodig snel reagerende en behulpzame medewerker per chat. Gewoon een prima ervaring die een goed gevoel van vertrouwen geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Reactiesnelheid
  • Gebruiksgemak website

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Welkom bij Brand New Day en bedankt voor de mooie beoordeling! Dat uw ervaring zo positief is horen we graag, daar doen we het voor!

1

We zijn zeer teleurgesteld in uw organisatie

Na gesprek met uw medewerkers zouden we onze beleggingen omzetten in cashallocatie. Daarbij was ons toegezegd dat de waardering zou gelden van twee dagen na de indiening van het verzoek tot omzetting. Vanavond gaf een andere medewerker in de chat aan dat dit wel 10 dagen zou duren. We zouden nu nog moeten wachten tot 25 oktober omdat jullie eerst nog wat wilden "afrekenen". Dat levert een heel onzekere onwerkbare situatie op in deze instabiele tijden. Ik zal morgen bellen met jullie organisatie. Dit zou betekenen dat u niet verder wilt gaan met ons.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Reactiesnelheid N.v.t.
  • Gebruiksgemak website N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Gerhard, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt mij oprecht te horen dat u teleurgesteld bent. Op de beleggingsrekening waren wij al bezig met het in rekening brengen van de servicekosten. De afhandeling daarvan heeft uw eigen opdracht gekruist, waardoor de verwerking net iets langer duurt dan u van ons gewend bent. We handelen verschillende opdrachten achter elkaar (en niet tegelijkertijd) af en omdat het volledig automatisch gaat kunnen we een opdracht die al in behandeling is, niet beïnvloeden. Ik snap uiteraard dat dat in dit geval vervelend is en u het liever anders had gezien. De opdrachten worden op dit moment in ieder geval verwerkt en zijn binnen enkele werkdagen afgerond. https://new.brandnewday.nl/particulier/dagelijks-handelen-bank/

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.