Snel duidelijkheid op mijn vraag

Ik zat met een vraag over de dalende trend in mijn model portefeuille. Mees heeft mij deze duidelijkheid gegeven.

Snel reageren en duidelijke uitleg

Chatten op alle vragen zijn duidelijk

supergoed geholpen

Attente, competente en hulpvaardige medewerker (Mart) in de chat.

Waardeoverdacht 2.5 maanden en nog steeds niet afgerond

BND heeft het waardeoverdachtprocess niet onder controle., Mei een pensioerekening geopend en eind juli nog steeds niet in orde. Moet er zelf achteraan zitten, fout ook bij de aanleverende partij (CB), maar niemand binnen BND volgt het proces. Pas als ik als klant aan de bel trek waarom het geld nog niet op de rekening staat komt BND in actie. .... even maar, wat ook daarna moet je zelf weer contactopnemen met BND (uiterst vriendelijke HD-Chat trouwens). Kortom het is nog steeds niet geregeld! Als BND dit niet onder controle heeft, wat hebben ze nog meer niet onder controle,

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop uw overstap is verlopen. Na uw situatie te hebben bekeken, begrijp ik uw frustratie en ben ik het met u eens dat het een en ander niet soepel is gegaan. Onze oprechte excuses daarvoor! Voor uw overstap waren wij nog in afwachting van gegevens van de overdragende partij. Hoewel we hen tijdig en meermaals hebben geïnformeerd, heeft het proces toch vertraging opgelopen. Nadat u via de chat contact met ons had opgenomen, hebben wij meteen weer contact gezocht met de overdragende partij en alles in het werk gesteld om uw overstap snel af te ronden. Het is duidelijk dat dit allemaal langer heeft geduurd dan u mocht verwachten, en we begrijpen dat het frustrerend was om zelf achter updates aan te moeten. Dit is zeker niet hoe we willen dat onze klanten ons ervaren, en we vinden het oprecht vervelend dat dit zo is gelopen, excuus. Gelukkig is alles nu geregeld. U heeft inmiddels ook een bevestigingsmail met verdere instructies ontvangen. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, laat het dan gerust weten!

Prima, beleefd en vlot

Prima, beleefd en vlot

Beste Ed, Bedankt!

duidelijk en snel

Mijn vraag werd snel behandeld en met beleefdheid.

Beste Silvia, Bedankt voor het mooie cijfer.

Snel en duidelijk geholpen

Binnen enkele minuten uitstekend geholpen.

Beste Harm, Dank voor de positieve review.

Prima. Ik kreeg duidelijke antwoorden op vragen.

Beste Theo, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.

Erg prettige communicatie, duidelijk en adequaat.

Fijne website, duidelijk. Chat met medewerker Eva - vriendelijk en adequaat.

Beste Anneloes, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door Eva :)

snelle hulp!

fijne en snelle hulp via de chat

Beste Pieter, Dank voor het mooie cijfer.

Duidelijke heldere antwoorden

Via de Chat mijn vragen gesteld. Hierop kreeg ik snel en duidelijk antwoord.

Beste Hanneke, Bedankt voor de positieve review.

Medewerker was zorgvuldig en dienstverlenend.

Aanvraag datum uitkering lijfrente wil ik ivm de goede rendementen graag naar voren halen. De medewerker was zorgvuldig, checkt of de vraag goed is begrepen en beloofd dezelfde dag met de aanvraag te starten.

Beste Kees, Hartelijk dank voor het mooie cijfer.

Geod gehopen door Mees!

Geod geholpen door Mees!

Beste Omar, Bedankt! Fijn dat Mees u zo goed heeft kunnen helpen.

Prima ter woord gestaan met vriendelijke medewerker

Zie titel.

Beste Robert-Jan, Dank voor de positieve beoordeling.

Snelle accurate service via de chat

Snelle accurate service via de chat/Cas

Fijn om te horen dat Cas u goed geholpen heeft!

super

was gewoon goed en duidelijk

Beste Peter, Bedankt voor de 8!

Zeer goed benaderbaar, binnen enkele minuten, en terzake doend advies.

Snel antwoord. Goed advies

Beste Nic, Dank voor het mooie cijfer

Vriendelijk en kundig chat-contact

Heel vriendelijk via de chat geholpen en informatie is mij per e-mail toegestuurd. de vragen die ik in eerste instantie had werden direct en volledig beantwoord.

Beste Luigi, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent

Prettige ervaring gehad met Julia!

App, website, werknemers alles werkt erf fijn bij BND.

Beste Gert, Dat is fijn om te horen! Bedankt voor uw positieve review. :)

Teleurstellend

Dienstverlening holt achteruit. Kwaliteit telefoonbemanning is staat onder druk. Er wordt onvoldoende geluisterd /gelezen. Hoofdactiviteit is het communiceren van links geworden zodat klant het zelf kan uitzoeken. Dat tegen de gestegen kosten van bnd....de van Moof case bekruipt me....

Beste Marcel, De communicatie met onze klanten is en blijft onze topprioriteit, dus wij vinden het vervelend om te lezen dat uw laatste ervaring(en) niet goed zijn bevallen. Onze oprechte excuses daarvoor. Wij sturen u een uitgebreide e-mail waarin we ingaan op alle zaken die u in het chatgesprek met onze medewerker heeft besproken. Hopelijk schept deze e-mail duidelijkheid. Mocht u aanvullende vragen hebben over uw rekening(en), de kosten, procedures, functionaliteiten in MijnBND of iets anders, dan kunt u ons altijd even bellen op 020 7585 310 of reageren op de e-mail die u straks ontvangt. Wij zorgen er dan voor dat u wordt geholpen met de kundigheid die u als klant verdient.

Correct efficient, vriendelijk.

Nog geen 5 sterren, want verder nog geen volledig commentaar mogelijk , morgen moet ik nog zien of het allemaal gelukt is. Maar de chat verliep soepel en correct, efficient en vriendelijk.

Beste Lambrecht, Fijn dat de chat goed bevalt. Vier sterren is al mooi, maar hopelijk blijkt later dat álles goed bevalt!

zeer behulpvaardig

zonder enige verplichting direct dienstverlenend. top.

snelle en duidelijke reactie

helder advies met duidelijke uitleg

Super fijn en snel

Na lang zoeken en vergelijken heb ik zojuist een kinder beleggingsrekening aangemaakt bij BND, vooral omdat de reviews aangaven dat de (klanten)service top is. Dit was ook zo, ik had een aantal vragen tussendoor en die werden snel en duidelijk beantwoord. Naast dit en het overal goede gevoel bij BND hier de rekening voor mijn zoontje van 22 maanden geopend :)

Snelle uitleg en duidelijke hulp

Jacqueline heeft op deskundige wijze mijn vragen beantwoord en met mij meegekeken. Ze heeft me geholpen met het her instellen van mijn account naar mijn wensen.

Beste Jeroen, Wat fijn om te lezen dat Jacqueline u zo goed heeft geholpen!

Hoogoorddreef 15

1101BA Amsterdam

Over Brand New Day

Brand New Day is een neobank die de grootbanken uitdaagt op het gebied van sparen en beleggen. We onderscheiden onszelf door de klant op de eerste plaats te zetten, met scherpe tarieven en slimme oplossingen. Brand New Day is bijna volledig tech-driven. Bijna, want we denken graag met u mee en als u ons belt, mailt of chat, krijgt u nog gewoon antwoord van een echt (en leuk) mens. U kunt bij ons dus sparen of beleggen voor later. Voor uw kind, uw pensioen of voor ieder ander willekeurig doel. Daar heeft u zelf weinig werk aan: u belegt automatisch in duizenden aandelen of obligaties en kunt het risico van beleggen (als u dat wilt) automatisch laten afbouwen naarmate de dag waarop u het geld nodig heeft dichterbij komt. Eigenlijk is beleggen bij ons dus hartstikke saai. Maar dat moet ook, want met geld voor later moet u niet spelen.