Rob heeft mij erg goed geholpen. Hij is vriendelijk, professioneel en altijd goed bereikbaar. Het contact is altijd erg prettig verlopen. Ik zou Rob zeker aanbevelen!

Wat een verschil in aanpak

Ik ben overgestapt van rechtsbijstandverzekeraar naar Sileo. Wat een verschil in aanpak. Direct en persoonlijk contact, goed bereikbaar en goed advies. Erg fijn.

Heel erg goed

Rob heeft ons erg goed geholpen nadat ik mijn knie had gebroken tijdens een ongeval. Rob heeft de tijd voor ons genomen, was een luisterend oor en heeft ons veel werk uit handen genomen. Hiernaast heeft hij ons ook goed geadviseerd, en meer geregeld dan dat wij dachten wat nodig was. Wij zijn heel erg tevreden over Sileo Letselschade.

Rob is een specialist in zijn vak. Hij reageert snel, is duidelijk, is realistisch, denkt mee en blijft door vragen om zoveel informatie mogelijk in te winnen zodat hij je gericht kan bij staan tijdens het proces. Kortom resultaatgericht. Werk goed mee met het verstrekken van de benodigde informatie en hij probeert het beste van te maken. Het is een nette en aardige man die zijn werk serieus neemt.

Geweldige begeleiding

Je word gehoord en dat vond ik het belangrijkste. Altijd goed bereikbaar. Geen drempel makkelijk contact.

Erg deskundig en duidelijke communicatie.

Rob heeft me snel en deskundig geholpen. Het heeft veel stress ontnomen.

Rob is erg goed in zijn vak, een erg warm persoon!

Ik ben in contact gekomen met Rob na een ernstig auto ongeluk. Rob kwam bij ons thuis en luisterde goed naar mijn verhaal en legde alles duidelijk uit. Ik was pas 16 jaar toen Rob bij ons thuis kwam, en in de harde wereld van de verzekering was Rob juist erg fijn om mee te werken. Het contact is altijd erg prettig verlopen, of het nou over de mail was bellen of whatsapp. Rob reageert altijd zo snel mogelijk en met een passend antwoord op jouw vraag. Ik zou Rob zeker iedereen aanbevelen!! Voor mij is hij de beste in zijn vak. Nogmaals bedankt Rob! Voor alles!

Vanaf de eerste ontmoeting goed geholpen

Door mijn tussenpersoon werd ik na een polsbreuk voor de letselschade doorverwezen naar Sileo Letselschade van Rob Borninkhof. Hij kwam aan huis en legde alles uit over de gang van zaken. Stapje voor stapje loodste hij me door de gang van zaken rond de afhandeling van de schade, zonder dat het mij veel extra tijd kostte. Hij was goed op de hoogte van de mogelijkheden rond vergoedingen. Hij reageerde snel, en onderhandelde met de tegenpartij. Door mijn speciale hulp van een therapeut had ik gelukkig weinig restschade. Mede door de heer Borninkhof stemde de tegenpartij in met dit lange herstelproces.

Heel vertrouwd

Mijn ervaring met Rob Borninkhof van Sileo letselschade is meer dat prettig geweest vanaf dag één. Rob is een zeer zachte persoon, waarbij je je snel op je gemak voelt. De tegenpartij was niet altijd even begripvol, maar Rob heeft dit heel goed aangepakt en altijd in mijn belang gehandeld. Ten alle tijde kon ik Rob mailen, bellen, appen en altijd werd ik gehoord. Nogmaals dank voor alles!

Na een vervelend d ongeluk op t vliegveld heeft Rob mij fantastisch ondersteund door t ziekelijke gedeelte van t letsel op zich te nemen. Naast t zakelijke was t erg fijn dat hij zich ook bekommerde om mijn welzijn en af en toe incheckte hoe t met mij en mijn herstel ging. Een warm persoon die de afhandeling fantastisch heeft geregeld.

Super geholpen

Rob heeft mij heel goed geholpen communicatie ging makkelijk en snel

Echt een fijn letselschade bedrijf.

Ontzettend fijne,vriendelijk vlotte en behulpzame hulp bij mijn letsel ivm auto ongeluk. Neemt veel dingen uit handen en was voor mijn herstel erg fijn. Kan deze ten zeerste aanraden.

Mijn ervaring met Rob als schadeherstel jurist was uitstekend

Ik heb Rob onder zeer lastige omstandigheden leren kennen als een zeer kundig en betrokken professional met een behoorlijke dosis inlevingsvermogen. Ik heb zeer veel gehad aan de juridische bijstand van Rob. Hij beschikt over een goede inhoudelijke kennis en komt zijn afspraken altijd na !

Zeer vriendelijk, correct en deskundig

Dankzij de vriendelijke, correcte en vakkundige hulp is mijn proces en afhandeling uitermate fijn verlopen. Het zijn toch zaken die je niet alledaags bij de hand hebt, dus ik was in zeer goede handen om dit via deze weg uit handen te geven.

Uitstekend bijgestaan door Rob in dit lange traject

Rob is een vriendelijke man met veel ervaring in de letselschade. Hij heeft mij volledig bijgestaan in dit hele traject en al het contact met de verzekeraar gehad om uiteindelijk de beste deal voor mij als klant bij de verzekeraar te krijgen. Ik zou Rob bij iedereen aanbevelen als zij een letselschade adviseur nodig hebben.

Uitstekende en kundige adviezen in een prettige sfeer.

Na een persoonlijke kennismaking heeft Sileo Letselschade (Rob) ons vanaf het allereerste begin uitstekend geadviseerd en begeleid in een voor ons nieuw traject. Het dossier is dan ook voor ons naar tevredenheid gesloten. Doorslaggevend was ook hier het advies van Sileo Letselschade v.w.b. de mogelijkheden. Kortom, Sileo Letselschade is kundig, duidelijk en snel in de berichtgevingen, die hebben plaatsgevonden in een bijzonder prettige sfeer.

Geweldig resultaat behaald.

Dit hadden wij nooit bereikt zonder de hulp van Sileo. Snel en altijd antwoord van Rob. Dit is echt een aanrader als je een slachtoffer bent geweest van een ongeluk.

De advocaat die jou ontzorgd.

Ik had nooit verwacht dat je na een ongeval met letselschade totaal kan worden ontzorgd. Wat een TOP ADVOCAAT ...!!

Ik ben heel goed geholpen.

Na mijn ongeluk kwam ik bij Sileo terecht voor de letselschade. Ik ben heel goed geholpen.

Deskundig en vriendelijk

Mijn ervaring met Sileo Letselschade is zeer positief. Ik ben in de afhandeling van de (letstel)schade volledig ontzorgd, voorzien van deskundig advies en op een prettige manier behandeld.

Zeer betrouwbaar en vertrouwd

Hele prettige samenwerking en alles wordt voor je geregeld.

Heel meelevend en je wordt gewezen op zaken die je in kan dienen of ergens foto's van maken. En er wordt vaak contact gehouden net de cliënt.

Dhr Borninkhof heeft ons moeder na haar ongeval fantastisch geholpen. Een goed luisterend om alle feiten duidelijk te krijgen. Deskundig en slagvaardig en altijd snel met een reactie. Is er een letselschade? Sileo is wat ons betreft de letselschadespecialist.

Zeer persoonlijke en adequate opvolging

Ik heb de samenwerking als een zeer prettige ervaren, snel, to the point en met duidelijke uitleg. Ik beveel Rob van harte aan

Goed gedaan.

Na een ongeluk met botbreuk tikte ik letselschade in en kreeg een lange lijst. Enkele benaderd, wilden mijn zaak niet in behandeling nemen. Kreeg van een vriend Borninkhof getipt, die meteen gretig reageerde. Fijne afhandeling met huisbezoeken en geweldig resultaat. PS - kan mailadres niet invullen. Kadertje niet actief.