Betrouwbaar, fantastische service, vakwerk

Zielhuis Uitvaart werkt al 10 jaar met Hellinique en zijn zeer tevreden over de samenwerking.

Professioneel en creatief

Professionele begeleiding, goed bereikbaar, komen afspraken na. Creatief en goed luisterend naar de aanwijzingen die ik meegeef. Wel belangrijk om zelf de tekst goed voor te bereiden, vanaf 2e correctieronde betaal je een (relatief klein) bedrag.

• Kwaliteit

Perfecte service, ook als ik nog allerlei last minute aanpassingen heb!

Altijd snelle en correcte afhandeling van mijn opdrachten. Zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers.

Perfecte service

Rouwmedia is alert, compleet, richt zich op kwaliteit, is proactief. Twee van de drie advertenties moesten onder een redelijke druk tot stand worden gebracht en dat gaat allemaal foutloos, doordat er snel wordt gehandeld op de juiste wijze.

Klantvriendelijk, proffesioneel.

Altijd bereikbaar en tijd om je te woord te staan. Zeer bereidwillige dienstverlening. Hoge kwaliteit materiaal. Kijken goed en kritisch mee met de tekst. Prettige communicatie. Geven je nooit het gevoel dat je lastig bent.

• Kwaliteit

Snelle service, medewerkers vriendelijk en professioneel!

Snelle service, medewerkers vriendelijk en professioneel!

• Kwaliteit

Vriendelijk personeel en veelal kundig

Ik ben erg tevreden over de opmaak en communicatie rondom de advertenties. Alleen in het weekeinde ligt het niveau beduidend lager.

Ik vind jullie geweldig

Ik vind jullie geweldig. Zeer toegankelijk en klantvriendelijk. Alleen gebruik ik geen kaartontwerp vanwege de onzekere en hoge kosten in geval van meerdere wijzigingen. Mijn klantengroep is daarvoor te eigenzinnig. Misschien iets om aan te passen?

• Kwaliteit

Goedemorgen Margot, dank voor het prachtige rapportcijfer! Ook meerdere wijzigingen kunnen door ons zonder extra kosten worden verwerkt! Het maakt namelijk niet uit hoeveel wijzigingen je doorgeeft per correctieronde. Het is daarom handig om alle wijzigingen te verzamelen en als 1 ronde aan ons door te geven zodat we ze direct allemaal kunnen oppakken. Op die manier kunnen we het snelst een nieuwe proef toesturen en kunnen we goed controleren of alle wijzigingen goed zijn uitgevoerd. Ruim 95% van de bij ons aangesloten uitvaartverzorgers geeft aan dat ze dit de beste manier van werken vinden. Ik nodig je daarom uit om het gewoon eens te proberen. Mocht je daarna toch nog steeds de behoefte hebben aan ander model dan willen we daarover graag met je van gedachten wisselen. Met vriendelijke groet, Team Hellenique Rouwmedia.

Ik ben zeer tevreden, er zijn collegas van mij die mij het hadden afgeraden ivm de lange wachttijden bij jullie, maar mijn ervaring is als ik aangeef dat er echt druk op zit, hier ook naar geluisterd wordt en naar gehandeld, heel fijn. Alleen mis ik soms het nalezen van de tekst op fouten, dat de datum bv. eerder ligt dan de overlijdensdatum, zou fijn zijn als hier ook door jullie op gelet wordt. Verder TOP, ik beveel het in elk geval aan aan mijn collega franchisers.

• Kwaliteit

Dank voor uw reactie. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk het ontwerp van rouwkaart of familiebericht gereed te hebben. Dit kan al na 10 minuten zijn of bijvoorbeeld na anderhalf uur, afhankelijk van de complexiteit van de opdracht. Wanneer u aangeeft het ontwerp op een bepaald tijdstip nodig te hebben dan houden we daar ook altijd rekening mee. Bij de ruim 200.000 familieberichten die we mochten maken hebben we nog nooit een deadline gemist! Teksten worden altijd door meerdere personen nagelezen. Daarnaast worden, wanneer u gebruik maakt van onze website voor het opgeven van een rouwkaart, zaken als geboortedatum en sterfdatum ook automatisch gecheckt. Dagelijks weten we meerdere opdrachtgevers te attenderen op fouten in de aangeleverde tekst. Helaas kunnen we niet garanderen dat we iedere fout in de aangeleverde tekst ontdekken.

Fijne cominicatie, ik heb daardoor het gevoel als of het een leverancier is waar ik al jaren zaken mee doe. Alle vragen en opdrachten naar wens vervuld . Top..

• Kwaliteit

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Afhankelijk van de persoon die de bewerking doet, wordt af en toe een eigen invulling gegeven aan de opdracht. Dat is niet altijd de bedoeling. Tip: wellicht bij twijfel een belletje voor overleg hierover, of anders een toelichting in de mail.

Molenstraat 3 3882AC Putten

Over Rouwmedia

Rouwmedia is toonaangevend in Nederland op het gebied van rouwadvertenties, rouwkaarten en andere uitvaartgerelateerde producten. Zorgvuldigheid en professionaliteit staan hoog in ons vaandel om de nabestaanden te kunnen ondersteunen met een ontwerp dat de persoonlijkheid van de overledene reflecteert. Voor rouwdrukwerk geldt meestal: vandaag besteld: morgen in huis. Daarnaast weten wij alles van typografie, sluitingstijden, uitgevers, tarieven en mogelijkheden. Ons team van betrokken medewerkers staat 7 dagen per week voor u klaar.