Goed en opgeruimd gewerkt

keurige vakmensen

Professioneel bedrijf met hele kundige en nette mensen.

Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen. Zowel op het werk als op kantoor.

De heren van Pape waren beleefd en prettig in de omgang. Door een steenmatter hadden wij 1 gat in 't dak doch de heren hebben er nog een gat bij gevonden. Wij waren tevreden mee dat 't opgelost is.

Vaklui

Netjes en keurig gewerkt met goed materiaal voor een goede prijs

positief

Goed advies, hebben voor alternatieven gezorgd in de vorm van Kunstriet ivm te flauwe dakschuinte. De rietdekkers ruimen keurig alles weer op.

Niks dan lof voor dit bedrijf!

Zeer klantvriendelijk, goede service, vakkundig personeel.

Goede kwaliteit, betrouwbaar en degelijk

Pape Rietdekkers levert degelijk werk, nemen de tijd voor goede reparatie/leggen van riet. Ruimen naderhand goed op rond het huis.

We hebben Pape ervaren als een betrouwbaar bedrijf met goede service

De planning van de werkzaamheden was volledig en strak georganiseerd. De afwerking was netjes. Er wordt veel aandacht besteed aan terugkoppeling. Kortom een bedrijf waar je op kan bouwen.

Prima ervaringen met pape

Terugkoppeling zou iets sneller kunnen na vragen van onze zijde

Vriendelijk personeel

Komen netjes op tijd, Personeel is vriendelijk

super professioneel!

van begin tot eind heel professioneel! afspraken worden nagekomen, goed werk, en aardige mannen die het werk doen. ook de telefonische afhandeling is erg goed! aanrader!

Zeer goed.

Vakmensen, die meedenken, met ontstane problemen, zoals marters i de rietenkap.

Prima werk geleverd

Riet zit er al weer 4 jaar op, geen klachten zo ver.

Alle lof voor jullie medewerkers!

De concrete opmerkingen zijn al al door mijn vrouw doorgegeven

Vakkundig en prachtig uitgevoerd

Na het offerte stadium uiteindelijk gekozen voor uitvoering door Pape rietdekkers. Geen moment spijt van gehad !! Vakkundig, correct met liefde voor het vak. Met name complimenten voor de door Pape ingezette ploeg rietdekkers.

is oke luisteren naar je wensen

ben tevreden

Professioneel uitgevoerd.

Onder goede weersomstandigheden hebben de rietdekkers goed en netjes gewerkt.

Wederom Uitstekend!

Zeer goed ! Goede communicatie en stiptheid.

Prima service!

Prima Service, bellen netjes voor afspraken. Werkzaamheden zien er altijd netjes uit. Vriendelijk personeel.

Súper

Ons rietendak voor een groot onderhoud laten doen door Pape. Ziet er weer super netjes uit, kan weer jaren vooruit. Daarnaast enorm vriendelijk personeel, die ontzettend hard werken. Al met al een top service!

Waardeloos

Rietendak is 6 jaar geleden gelegd door Papa en nu al hopeloos slecht Heb het door een ander bedrijf voor zo ver dat kon op laten knappen . Rietkwaliteit is slecht , algen , mos en schimmel . Heb het door twee andere rietdekkers laten beoordelen en hun conclusie : binnen 7 tot 10 jaar moet al het riet worden vervangen . Conclusie mijn rietendak van Papa in 13 tot 17 jaar afschrijven .

Een rietendak heeft regelmatig onderhoud nodig, ook als dit nieuw gelegd is. De snelheid waarmee het dak vervuild raakt met alg en mos hangt voor een groot deel af van milieu omstandigheden zoals warmte, vocht en stikstof gehaltes in de lucht. Het schoon houden van het rietendak is essentieel voor de droging van het riet en daarmee de uitstraling en de levensduur van het dak.

Keurig werken . Zeer vriendelijk personeel . Helemaal geen klachten. Wij willen in 2021 altijd een onderhoud beurt, mits wij hier nog wonen. Vriendelijk bedankt, familie B.Zweers

Correcte mensen die hun vak verstaan

Ik heb inmiddels 2 projecten met de firma Pape mogen doen. Naast het groot onderhoud aan mijn eigen woning, een volledige vervanging van een rieten dak voor een client in Wassenaar. Hier hebben we het bestaande dak vervangen door een nieuw geïsoleerd schroefdak. Zowel het contact met kantoor als met de werklieden op locatie is prettig verlopen. Correcte mensen die hun vak verstaan!

Fantastisch als altijd

Professioneel, vakmensen en keurige medewerkers die altijd vakwerk leveren en hun rotzooi opruimen