Keurig nette onderhandeling en aflevering

Geertrude heeft netjes met mij onderhandeld over de aankoop van 400 stuks betonplaten. Corné heeft ze netjes volgens afroep gepland. De chauffeurs hebben ze netjes afgeleverd, daar zijn de mannen met een bakkie koffie voor beloond en wie er tussen de middag was ook met een uitsmijter ham/kaas à la Koot, zo zijn wij ook ;-)

Keurig nette onderhandeling en aflevering

Strakke keurige onderhandeling voor 400 platen en prachtig product

Stakke keurige onderhandeling met Geertrude over 400 betonplaten. Levering keurig op afroep geregeld door Corné. En door de heren chauffeurs netjes afgeleverd, ze zijn beloond met koffie en als ze tussen de middag kwamen met een uitsmijter ham/kaas volgens het Koot principe ;-)

snelle en correcte levering!

snelle en correcte levering!

Correcte uitvoering, oplossingsgericht en meedenkend.

Als nieuwe klant meteen goed geholpen en snel een concurrerende offerte ontvangen. Goed overleg met de planning over de uitvoering en vakkundig personeel op de project locatie. Alles volgens afspraak en netjes uitgevoerd.

Goed team!! Ze doen wat ze zeggen.

goed bedrijf wat doet wat ze zegt!

2 opdrachten zijn door De Keij naar naar volle tevredenheid gemaakt ! transparante firma met meedenkende medewerkers!

Offerte, levering en afspraken zijn allemaal prima gelopen!

Het grappige was dat ik pas achteraf hoorde dat mijn zwager uit Ooltegensplaat al diverse malen met jullie zaken gedaan heeft en dezelfde ervaring had!

Kompetent / Pragmatisch / Vertrauenswürdig

Kompetente Beratung Pragmatische Lieferung Vertraunswürdige Abrechnung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goed werk, strak georganiseerd en volgens afspraak

beste mensen, ik ben zeer tevreden over het uitgevoerde werk van de Keij. prima ploeg mensen, bereidwillig om ook een paar pallets te verplaaten en conform afspraak bezinkputten in te graven. het werk ging erg snel, en m.b.v. de laser gestuurde schaafmachine, was de witte grond super strak gestreken. Achteraf bleken een aantal klinkers van het naastgelegen klinkerpad mee verspreid te zijn in de glad gestreken zwarte grond. Deze klinkers kwamen tijdens het frezen van deze stroken boven. al met al zeer goed werk

Een fijn en vakkundig bedrijf

Wij hebben een oprit van circa 200 m² laten vervangen door de Keij. Van het afgraven en afvoeren van de oude oprit tot en met het aanbrengen van de onderlaag met de nieuwe platen is dit super gedaan door de Keij! Ze hebben de werkzaamheden snel en achter elkaar door uitgevoerd zodat de gebruiker er minimale hinder van heeft gehad.

Goed geregeld

Goed geregeld en de chauffeurs denken mee. keij goed allemaal

Klaas, je hebt met een fijn team een mooi pad gerealiseerd !

Fijne mensen, die net werk maken.

Alles is volgens afspraak verlopen, project is netjes afgewerkt.

Netjes, vlot en correct werk!

De planning en communicatie voor aanvang van de werkzaamheden zijn een aandachtspunt, maar over de werkzaamheden zijn we dik tevreden. Praktisch, meedenken en goed personeel met prima materiaal...

Eine tolle Möglichkeit auf unkomplizierte Art, und zügig, eine befahrbare Fläche herzustellen

Nur gute Erfahrungen

Hoffläche mit Betonplatten belegt

Gute schnelle Arbeit. Tolle Mitarbeiter

Bedankt

De key beton platen beveel ik iedereen aan alles goed geregeld en perfect geleegd.

Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Project van 320 platen. Toegangsweg, plein & 3 dammen bij boerderij, super netjes aangelegd en afgewerkt. Uitvoering twee keer uitgesteld, maar dat resulteerde vooral in optimaal droge uitvoeringsomstandigheden. Een gebruiksvriendelijk bedrijf, met prima personeel.!

Snel en vakkundig gelegd

Ondanks het tegenvallende weer Is de vloer toch net op tijd gelegd En hopen wij er nog jaren gebruik van te maken

Gute saubere Arbeit

Termin eingehalten, arbeit sauber ausgeführt,

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Snel, efficiënt en net werk afgeleverd.

In 4 uur tijd 352 vierkante meter terrein geëgaliseerd en voorzien van betonplaten. Ook sluit de verharding zeer netjes aan op het bestaande straatwerk. Hier is ook de video; https://www.youtube.com/watch?v=FRFFEeLaTqU&t=1478s

betrouwbaar bedrijf!

komt zijn afspraken volledig na en is flexibel in de leveringen.

alles Top! - zuverlässige Lieferung und professionelle Verlegung!

Wir haben uns für die Befestigung unseres neuen Verladeplatzes von ca. 2.000 qm für die Platten von De Keij entschieden und waren von dem Erstkontakt für das Angebot bis hin zu den Lieferungen und Verlegung durch das freundliche und professionelle DE Keij Team sehr zufrieden. Klare Empfehlung und gerne bei der nächste Baustelle wieder!

1800 Stelconplaten netjes en volgens afspraak gelegd

Complete terrein vernieuwd met 1800 Stelcon platen. Oude bestrating afgevoerd, nieuw zandbed aangebracht en nieuwe platen gelegd. En dat alles zonder overlast voor onze overige activiteiten die gewoon doorgingen.

Over De Keij Betonplaten

Wilt u een kavelpad, toegangsweg, buiten- of binnenterrein van uw bedrijf snel en efficiënt verharden? Kies dan voor de oplossing van De Keij uit Opheusden, welke complete projecten realiseert! Van grondwerkzaamheden tot het leveren en leggen van betonplaten.