Geweldig !!!!!!!!!!

Het werk werd van begin tot eind keurig uitgevoerd. Het zijn kundige en zeer vriendelijke mensen met prima materieel voor het werk. Je kon ze alles vragen , en ze dachten goed mee. Zeker voor herhaling vatbaar

Harde werkers die meedenken en keurig werk opleveren.

Heldere prijs Meedenken in voordeel van ons als klant Keurige medewerkers die weten wat ze moeten doen Werken met goed materiaal Resultaat overtreft onze verwachtingen

Uitermate prettige samenwerking

Alles correct volgens afspraak uitgevoerd.

de Keij is oplossingsgericht met een goed oog voor kwaliteit en service

Voor een klant van ons heeft firma de Keij de aangevulde saneringslocatie weer dicht gelegd met betonplaten 200 x 200 x 14. Tijdens de werkzaamheden waren de weersomstandigheden dusdanig slecht waardoor het moeilijk werd om een strakke vloer neer te leggen. Na extra inspanningen is het resultaat toch erg strak geworden. Bedankt voor jullie inzet!

Goed bedrijf, vakmensen en prettig contact

De Keij is een fijn bedrijf om mee te werken. Afspraken worden nagekomen. Kwaliteit is goed. Medewerkers zijn ervaren en communicatie verloopt soepel. Goed materieel. Top bedrijf

Professioneel.

Het was de eerste keer dat wij een samenwerking met jullie aan gingen en het is ons goed bevallen. Anton snapt het jullie werknemers weten waar ze het over hebben. Materieel ziet er perfect uit TOP materiaal TOP.

geweldig om te zien hoe dit bedrijf werkt,en zijn afspraken nakomt!!

Vanaf het eerste contact ,een professionele aanpak ,met een grote doses vakmanschap en een mentaliteit die je niet meer zo vaak tegen komt. Komen met werkbare ideeën en zorgen voor een goede planning en professionaliteit , van offerte tot oplevering top geregeld.

Prima werk! Mooi resultaat!

De Keij betonplaten werd mij aangeraden door Jan Gerrits van Gerrits BV. Opdracht was het aanleggen van betonplaten aansluitend op bestaande platen. Er werd mee en vooruit gedacht en het resultaat is meer dan goed. Ook wat extra handelingen om het gehele terrein in aanzien te verbeteren was geen probleem. Uitermate tevreden!

Top service!

Heel fijn én snel geholpen. Vakwerk!

Alles prima verlopen

Prima prijs , kwaliteit verhouding. Goede service

Top , en wat een vakmensen .

Snelle levering en afhandeling .

super

heb een hele goede ervaring, top bedrijf

Hevig

Keuring geleverd ,

Professioneel bedrijf en fijne mensen die 100% hun afspraken nakomen!!!!!!!

Vakkundig bedrijf die weten wat ze doen. met goed materiaal . De sfeer was geweldig en helemaal het eind resultaat!

Komen afspraken na op de afgesproken tijd.

Professionele aanpak.

Wat een geweldig snelle aanpak

Telefonisch afspraak gemaakt. Binnen een dag op de plaats van bestemming polshoogte wezen nemen en offerte uitgebracht. Uitzetten, uitgraven, en egaliseren en platen leggen in 3 dagen tijd. Op en Top

Super Zusammenarbeit!

Sehr zuverlässig und freundlich!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prettige samenwerking!

Gezamenlijk kwamen we tot een goed resultaat, ondanks dat er af en toe geschoven moest worden in de planning met als oorzaak: problemen veroorzaakt door derden. Bedankt voor de samenwerking!

Zeer professioneel bedrijf van eerste contact tot oplevering met geweldig eindresultaat

In 2 dagen tijd is er bij ons een terrein van 600m2 uitgegraven en aan het eind van de 2e dag lagen alle betonplaten er weer in. Alle schakels weten precies wat ze moeten doen en daardoor werkt het geheel heel mooi samen en het eindresultaat is een super strakke inrit en terrein achter ons bedrijf.

Keurig nette onderhandeling en aflevering

Geertrude heeft netjes met mij onderhandeld over de aankoop van 400 stuks betonplaten. Corné heeft ze netjes volgens afroep gepland. De chauffeurs hebben ze netjes afgeleverd, daar zijn de mannen met een bakkie koffie voor beloond en wie er tussen de middag was ook met een uitsmijter ham/kaas à la Koot, zo zijn wij ook ;-)

Top Bedrijf, Nette prijs, Meedenken, Service & Sympathiek Mensen

Complete ontzorging voor het kopen, egaliseren, leggen van betonplaten. Bij ons een mooi project van ca. 500x betonplaten 200x200x14 in de Maasdijk in de kas. Het ligt als een biljart laken. Wij zijn meer dan tevreden over het gehele traject. Zeer snel uitgevoerd zoals afspraak. Als je de Keij belt komt het goed !

Over De Keij Betonplaten

Wilt u een kavelpad, toegangsweg, buiten- of binnenterrein van uw bedrijf snel en efficiënt verharden? Kies dan voor de oplossing van De Keij uit Opheusden, welke complete projecten realiseert! Van grondwerkzaamheden tot het leveren en leggen van betonplaten.