Nissan Qashqai 2014 1.2 dig 115pk

Een mooie eerste rijervaring gehad na chiptuning bij Bullpower! Trekt heerlijk door vanaf 2e versnelling en hoger. Daarvoor lui en traag! Nu lekker pittige en gewenste eerste rijervaring. Maar.... ook veiliger (lees sneller) inhalen op de snelweg. Even terug naar 5e versnelling en reageert dan mooi op het gas! Aldus eerste rit ervaring zeer blij mee! Dank Marco!

• Bent u: Particulier

Hallo H, uit Blaricum. Hartelijk dank voor het delen van uw review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de chiptuning. Nog veel rijplezier met uw Nissan Qashqai. Met vriendelijke autosport groeten Marco van Rooijen, Bullpower

Wat een dag, of niet dan.

Mijn mito twinair 100 pk laten chiptunen. Het was een behoorlijk werk voor Marco! Bedankt voor je doorzettingsvermogen. De auto is net zo eigenwijs als dat ik ben! Het heeft uren geduurt ,maar gelukkig kon ik mijn geduld bewaren en Marco zijn doorzettingsvermogen. En heeft hij zelfs zijn privé leven even opzij gezet en een klant afgezegd om de tuning toch voor elkaar te krijgen. In de N stand van neutral leverd hij nu 117.9 pk in de Dynamic stand voelt hij aanzienlijk sneller, deze is niet gemeten, maar ik garandeer dat deze vlotter is in Dynamic. De rollerbank heeft op de neutrale stand 117.9 pk en 156.9 Nm gemeten Ik durf te wedden dat hij in de Dynamic stand sneller voelt en ook daadwerkelijk is. Zeker een kwart er boven op. Bedankt Marco.

• Bent u: Particulier