Top rijschool

Vanaf de proefles al een fijne klik met Ina. Tijdens de lessen veel geleerd en ook de mogelijkheden om te leren van de fouten die je maakte. Door vaak de keuze krijgen om een oefening gelijk opnieuw te doen. Net zolang tot je zelf te vrede bent. Ik raad iedereen aan om hier te gaan lessen. Dankje wel Ina voor je geduld en vertrouwen in mijn.

Graag gedaan Geoffrey. Je werkt zelf heel hard, en dat maakt je tot een fijne kandidaat. Het maakt het lesgeven voor mij simpel ;-).

Beste rijschool van Nederland!

Zeer goede en leerzame tijd gehad bij rijschool G vd Kamp. Zeker een aanrader! Bedankt voor alles!

Dank je wel Ervin en veel plezier met je rijbewijs !

In één keer geslaagd, dankzij Arie!

Vandaag in één keer geslaagd bij Arie. Altijd gezellig en serieus als het moest. Ik heb veel van je geleerd, dankjewell!

Hallo Lisa, Ik denk dat je de verkeerde rijschool van de Kamp aangeklikt hebt. Wij zitten in Hoofddorp. Veel plezier met je rijbewijs, Ina.

In één keer geslaagd en veel plezier tijdens de lessen.

Ik heb zelf gereden bij Ina van de Kamp en heb daar een hele fijne ervaring mee. Als ik iets fout deed dan word ze nooit boos , maar ze zegt eerst wat ik goed deed en daarna wat ik beter kan doen. Zelf vond ik dat erg fijn, want daardoor ging ik met plezier naar mn lessen en hield ik plezier in het rijden.

Dank je wel voor je review Dianne ! Je was een erg gemakkelijke leerling om les aan te geven, juist omdat je zoveel plezier in het rijden hebt.

Goeie lessen gehad en in fijn tempo naar het examen toegewerkt! Hartstikke bedankt Kadir!

Dank je wel voor je reactie Jesse ! Ik ben blij dat je de lessen leuk gevonden hebt en dat je je rijbewijs gehaald hebt.

Prettige ervaring gehad

Tijdens mijn rijlessen heb ik altijd een prettige ervaring gehad. Vriendelijke en begripvolle instructrice. Veel ruimte voor foutjes en om daarvan te leren. Dank u wel voor alle lessen Ina!

Dank je wel voor je vleiende woorden Robin ! ik ben blij dat je de lessen fijn en leerzaam gevonden hebt.

Ik heb in een best korte tijd veel moeten leren en dat is gelukt. We hebben hele goede lessen gedraaid en ik raad dan ook zeker aan om bij Gvd kamp te komen rijden. Ik reed met met Mo en hij is een hele fijne en rechtvaardige rijinstructeur, dus mocht ik iemand aanraden zou ik zeker bij Mo gaan rijden! Ik heb mijn rijbewijs in één keer gehaald doormiddel van zijn lessen.

Dank je voor je review Qiermo ! En heel veel plezier met je autorijbewijs !

Uitstekende praktijk les taxi examen!

Tijdens de praktijk les worden alle onderwerpen die aan bod komen tijdens het praktijk examen taxi heel goed behandeld. Je kan nu eenmaal niet alles uit boekjes halen, dus kom je dankzij de ervaren instructeur niet voor verrassingen te staan! Last but not least een sympathieke instructeur en een correcte backoffice. Top!

Dank je wel voor je reactie Gerard en veel plezier met je nieuwe werk!

Super leerzaam!

Heel vriendelijk met supportive. Ik zal het zeker aanbevelen!!

Dank je wel Kim en veel plezier met je rijbewijs!

Heel erg leerzaam, prettig, consistent en goede afwisselende lessen.

Ik kan het iedereen aanbevelen om te rijlessen bij rijschool van de Kamp. Mevrouw van de Kamp heeft ontzettend veel ervaring waardoor je je snel op je gemak voelt, ook bij lastige verkeerssituaties. Ik mocht fouten maken, uitproberen en zelf verkeerssituaties proberen op te lossen, wat ik heel fijn vond, want daar leerde ik heel veel van. Ik kreeg goede feedback en tips hoe ik situaties veilig en vlot kan oplossen. Ik vond het rijlessen zeer prettig, duidelijk en altijd afwisselend. Het was soms ook heel hard werken, zodat ik bij het examen precies wist wat ik moest doen. Ik heb mijn rijbewijs voor automaat in één keer gehaald! Heel erg bedankt!

Ik ga ervan blozen Celine Dank je wel!

Een fijne rijschool.

Heb een erg leuke tijd gehad en veel geleerd. Raad het iedereen aan om hier te lessen.

Dank je wel Mandy ! Ik ben blij dat je tevreden bent over ons.

Eerlijk prijs voor goed opleiding . Aardig mensen . Betrouwbare en flexibel . Bedankt G V. D. Kamp .

Dank je wel Youhana en veel plezier met je nieuwe rijbewijs !

Leerzaam en geduldig

Fijne rijschool met aandacht voor haar leerlingen

zo een geduld en.inzicht.Wij zijn zo blij mee met Ina!

Dank jullie wel René en Maureen. Heel veel plezier met het rijden en ook veel geluk met jullie nieuwe woning !

Ze geef goed rijdles

Ze geef echt goed rijdles ik veel van geleerd

Dank je wel Thijs. Jij hebt er ook heel hard voor gewerkt. Je hebt je rijbewijs echt verdiend !

De rijlessen zijn mij erg goed bevallen!

Dankzij de goede lessen van Ina heb ik mijn rijbewijs gelukkig in één keer kunnen halen! :) Ze heeft mij met veel rust en geduld begeleid, daar ben ik haar nogsteeds erg dankbaar voor. Wil je ook net zo'n fijne rijles ervaring als ik? Meld je dan aan bij Ina voor een gratis proefles en ervaar het zelf! :)

Dank je wel voor je reactie Annélène ! En heel veel plezier met je rijbewijs !

the best you can hope for

I am so thrilled that i picked G vd Kamp to study from scratch for my driving exam, both theory lessons and practical. was so happy to be weekly with a driving instructor ( Ina ) who was patient, smart, and really really great at her job. Truly the best driving school.... also excellent english speaking.

Thanks a lot for your reaction Inaya ! And have lots of fun with your driving licency !

Duidelijke en praktische les! Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Perfect! Helemaal niks op aan te merken.

Dank je wel Cornelis en nogmaals gefeliciteerd met je aanhanger rijbewijs !

Prettige lessen en een zeer vriendelijke instructrice

Er werd op een rustige en vriendelijke manier lesgegeven.

Dank je wel Timo ! Jij was ook een fijne leerling om aan les te geven.