Perfect service

Perfecte service gehad. Komt afspraken na en transparant werkwijze. Je kan zorgeloos op Kraak & Donker rekenen. We zijn er erg blij mee nogmaals hartelijk dank heer Kraak.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en het vertrouwen in ons kantoor.

Prettig en betrouwbaar.

Telefonisch uitstekend bereikbaar, nakomen van afspraken, vlot.

Ervaren makelaar

Prima advies bij verkoop woning en ook de begeleiding verder is uitstekend

Een mooie beoordeling, daar zijn we blij mee. Team Kraak & Donker Makelaardij

Goed advies en duidelijke aanpak!

Makelaardij Kraak & Donker kwam met een heldere en transparante proces. Professionele aanpak en prettige medewerkers hebben geleid tot een voorspoedige verkoop van de woning.

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijne samenwerking. Team Kraak & Donker Makelaardij

Zeer prettig contact en daarom alle vertrouwen in afhandeling

Persoonlijke contacten en via de mail waren uitstekend. Sprake van correct optreden waarbij kennis en ervaring van de makelaar ons alle vertrouwen gaf.

Zeer professioneel en prettig kantoor.

Wij hebben de verkoop begeleiding en de uiteindelijke vetkoop als zeer prettig ervaren. Goede kennis van de lokale markt.

Mooie beoordeling en hartelijk dank voor de fijne samenwerking.

Professioneel,ter zake en efficiënt.

Alles goed geregeld. Snelle verkoop. Goeie prijs.

Bedankt voor de mooie review en de plezierige samenwerking!

Vakkundige en persoonlijke benadering

De verkoop van ons huis is op een vakkundige en persoonlijke wijze te koop aangeboden en verkocht. Praktische adviezen, mooie fotografie, snelle afhandeling en een eerlijke en open benadering hebben daarbij goed geholpen. Wij bevelen deze makelaar dan ook van harte aan!

Daar kunnen we trots op zijn! Mooie woorden, prachtige beoordeling! Bedankt voor de fijne samenwerking.

Wederom een perfecte verkoop!

Mijn derde woning verkocht met Kraak & Donker, ook deze keer is alles perfect verlopen. Vlotte, duidelijke comunicatie, en er word als eigenaar van de woning goed naar je wensen geluisterd. Zeker een aanrader!

Bedankt voor het enthousiasme en wederom weer fijne samenwerking. En natuurlijk staan we in de toekomst ook weer voor jullie klaar! Graag tot ziens.

Zeer professioneel en vriendelijk

Zeer professioneel en erg vriendelijk en denken goed met de klant mee. Niks anders dan een zeer positieve ervaring.

Hartelijk dank voor de positieve review en de vlotte samenwerking!

Keurige makelaar

Prettige makelaar, goede communicatie en gewenst resultaat

Hartelijk dank voor de plezierige samenwerking en veel woonplezier in jullie nieuwe woning.

Onze ervaring met Kraak en Donker was zeer goed, de makelaars zijn erg vriendelijk en verstaan werkelijk hun vak. Het is best spannend om je huis te verkopen, maar met precies de juiste adviesen van de makelaar hebben wij ons huis heel goed kunnen verkopen, heel veel dank hiervoor. Vr. Gr. J. van Hes.

Hartelijk dank voor de mooie woorden, graag gedaan en fijn dat we de woning naar wens voor jullie verkocht hebben.

Hele fijne duidelijke omgang en communicatie.

Zowel onze nieuwe huis gekocht als ons oude huis verkocht vi Kraak en Donker en in beide gevallen zeer tevreden over beide makelaars en de medewerkers van het makelaarskantoor. Hele fijne duidelijke en transparante communicatie.

Een prettige samenwerking! Dat doet ons goed, korte lijnen en goed overleg. Bedankt en veel woonplezier!

Zeer goede en persoonlijke hulp

Met behulp van Makelaardij Kraak & Donker hebben wij onze perfecte woning weten te vinden! Er werd goed geluisterd naar onze wensen en het contact tussen ons beide was zeer persoonlijk. De kennis van de markt is duidelijk aanwezig waardoor goed advies gegeven werd. Al met al een erg goede ervaring en zeer zeker aan te raden!

Bedankt voor jullie review, daar kunnen we trots op zijn. Onze expertise is goed bevallen, ook dankzij een mooie samenwerking met jullie!

Professioneel, deskundig en betrokken

Makelaardij Kraak en Donker is betrokken geweest bij de aankoop van onze nieuwe woning en bij de verkoop van onze vorige woning. Hun werkwijze was professioneel, deskundig en betrokken

Meedenkend, transparant en vlot

Voor de derde keer gebruik gemaakt van de diensten en hier weer niets op aan te merken.

Zeer prettige ervaring met Kraak en Donker! Ik zou hen zeker aanbevelen als (aankoop)makelaar.

Fijn dat alles naar wens was, graag tot ziens en bedankt voor de samenwerking. Team Kraak & Donker Makelaardij

Goede klik en persoonlijke aandacht!

Jan Jouke heeft ons prima geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning. Actief, snel met ons geschakeld en met persoonlijke aandacht. Aankoop was op deze wijze ook een leuk traject met een fijne klik met aankoopmakelaar.

Mooie complimenten! Vanuit onze kant is er ook een positieve indruk achter gebleven rond onze samenwerking.

Ter zake en bekwaam

Goede dienstverlening. Snel verkopen was mogelijk.

Hartelijk dank voor deze review! Team Kraak & Donker Makelaardij

Deskundige en adequate dienstverlening

Zeer correcte en vriendelijke communicatie en behandeling om een vlotte verkoop te bewerkstelligen.

Hartelijk dank, een mooie beoordeling voor ons team!

Kundig en service gericht team

Goede makelaar die de markt perfect aanvoelt en snel en adequaat alles geregeld heeft.

Prachtig, hier kunnen we trots op zijn!

Zeer prettige en deskundige samenwerking

Willem heeft ons in eerste instantie behoed voor een veel te dure aankoop en vervolgens ons begeleid bij de aanschaf van een droomhuis op een droomplek. Nogmaals dank Willem!

Top! Wat fijn dat jullie met ons dé ideale plek gevonden hebben, bedankt voor de samenwerking.

Klasse

onze ervaringen met de heren Donker en Kraak, wat betreft de aankoop van het appartement Minckelerstate 22 alsmede de verkoop van de woning Kattebos 77, zijn in alle opzichten zeer positief. Ook voor de administratief medewerkster Miriam alle lof. Kortom chapeau voor u allemaal.

Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn trots dat wij als kantoor en medewerkers een dankbaar gevoel bij jullie hebben achter gelaten, heel veel woonplezier op het nieuwe adres! Groet, Team Kraak & Donker Makelaardij

Prima gedaan

Snel correct gehandeld

Hartelijk dank voor positieve reactie en fijne samenwerking!