Heel goede ervaring

Heel goed begeleid het hele traject door, die een jaar duurde en nog steeds.

Je wordt er super vriendelijke ontvangen en er wordt echt tijd met je genomen om alles uit te leggen over de behandeling

Super vriendelijk personeel en goed resultaat!

Altijd even gezellig kletsen en al super snel resultaat. Mega tevreden!

Altijd gelukt behandeling

Ik tevreden over de medewerker die mij behandelt en over de behandeling

Fijne ervaring

Een prettige omgeving, zonder haast en met ervaring vriendelijk geholpen door Willemijn!

Een goede behandeling

Een fijne ontvangst, in een nette salon. Een Microneedling behandeling gehad, die op een goede en zorgvuldige manier werd gegeven. Zeker een aanrader voor iedereen en ik zelf kom graag terug.

Prima kwaliteit van de behandeling .

Zeer klantvriendelijk personeel.

Top huidkliniek!

Mijn eerste bezoek bij Aj Skin Clinic, heb ik als erg prettig ervaren. Een goed helder intake gesprek gehad met de eigenaar en een werknemer. Huidprobleem in kaart gebracht, elkaars verwachtingen uitgesproken en een behandelplan opgesteld. Erg vriendelijk personeel en vakkundig. Kreeg eerlijk en deskundig advies over me behandeling + verzorgingsproducten. Ze nemen echt de tijd voor je, luistert goed naar je wensen en gaan professioneel te werk.

Afgelopen maanden had ik opeens heel erg last van eczeem, droge huid en jeuk over mijn hele gezicht en nek. Op instagram pagina van AJ Skinclinic zag ik een post over eczeem. Ik had ze gelijk een bericht gestuurd en gelijk die dag ook een reactie ontvangen. Skintherapist Ann Jutta had mij aantal tips gegeven en aantal producten aanbevolen. De aanbevolen producten had ze gelijk ook naar mij opgestuurd. Het waren producten van Derma sence. Na het gebruik van de producten merkte ik een verschil. Ik had zo minder last van jeuk op mijn gezicht en nek. Naarmate ik vaker de producten ging gebruiken werd mijn huid minder droog en mijn eczeem vlekken zijn nu minder zichtbaar. Skintherapist An Jutta heeft mij geweldig geholpen met mijn eczeem klachten. Ik kan met 100% zeggen dat als ik haar niet had benaderd dat ik nog steeds met die eczeem klachten zou zitten.

snelle beantwoording, korte lijnen, duidelijk in wat ze doen en hoe ze het aanpakken. Nu nog te recent na de behandeling en ben in afwachting van eindresultaat............

Super klantgericht

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne producten.

Na de microneedling: mijn huid is nog nooit zo rustig en egaal geweest!

Ben echt super tevreden ben over de microneedling behandeling. Mijn huid ziet er zo mooi rustig uit. Zonder make up de deur uit vandaag wat ik normaal echt niet durf, altijd wel foundation op. Erg blij mee. Een leuke korting van Social Deal ook. De behandeling was totaal niet pijnlijk en professioneel uitgevoerd.

Hele goede kliniek met persoonlijke aandacht

Ik moet een eind rijden naar deze kliniek maar is het meer dan waard. Zeer vriendelijke dames en de behandelingen zijn erg goed.

Heel vriendelijk, duidelijke uitleg zowel bij gezicht behandeling en laseren behandeling.

Top service met top resultaat

Je wordt vriendelijk en goed geholpen. Erg blij met wat ze doen!

Er hangt een hele fijne sfeer en ik ben super goed geholpen door Willemijn!

Prima !

De ontvangst bij het eerste vrijblijvende gesprek was vriendelijk en ik kreeg een duidelijke uitleg over de behandelingen en de kosten. Een afspraak gemaakt en een camouflage behandeling gehad in mijn mijn gezicht en het is een hele verbetering. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Verrast en superblij

Ik heb een volledige behandeling gevolgd voor het laseren van mijn bovenbenen, iets wat ik veel eerder had moeten doen. Ik had na de intake een heel goed gevoel bij AJ Skin Clinic en na de behandelingen is dat alleen maar meer geworden. Willemijn is zeer deskundig en laat je erg op je gemak voelen. Ze denkt ook met je mee, en neemt ruim de tijd voor je. Momenteel word ik behandeld voor een andere zone, en ik denk er nu alvast over na wat ik hierna kan doen.

Fijne werknemers met veel kennis

Ik ben heel fijn behandeld door Willemijn. Ze kon veel vertellen over de behandeling en ik heb zin in de volgende!

Het is altijd heel fijn om door Willemijn geholpen te worden. Ze is erg kundig en weet je goed op je gemak te stellen. Een aanrader om hier naar toe te gaan!

Geweldige service, erg vriendelijk en top resultaat!

Zelf heb ik een aantal behandelingen gehad bij AJ Skin Clinic. Je wordt op je gemak gesteld en je wordt stapsgewijs in de behandelingen meegenomen. Kortom erg tevreden over de klantvriendelijkheid, de service en uiteraard ga ik met een top resultaat elke keer naar huis. AJ Skin Clinic raad ik iedereen aan!

Snel resultaat en redelijk pijnloze behandeling!

Ik raad de laserbehandeling van AJ Skin Clinic zeker aan! Van tevoren krijg je een duidelijke intake en kan je vragen stellen waar nodig. Na de eerste behandeling al duidelijk resultaat en verminderde haargroei. Ik heb zelf een hele gevoelige huid dus het is zeker een uitkomst in plaats van scheren!

AJ skin clinic is een prettige clinic, waar de medewerkers vriendelijk en heel sociaal zijn. Jutta is erg deskundig en ze legt duidelijk uit wat de behandeling inhoudt en hoe lang deze gaat duren. Ze stelt je gerust en luistert naar de wensen van de klant. Jutta hield het resultaat goed in de gaten en gaf ook duidelijk aan wanneer de behandeling geen effect meer zou hebben. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en ik zou dan ook een ieder aanraden.

Super fijne kliniek met vriendelijk personeel.

AJ Skin Clinic raad ik iedereen echt aan. Het personeel is super vriendelijk en meedenkend. Zij zorgen er voor dat je goed geïnformeerd bent over je behandeling, en focussen op jou wensen. Je wordt bij elke afspraak gerust gesteld door steeds elke stap uit te leggen en de behandelingen gaan op jouw gewenste tempo. Ook hoef je helemaal geen zorgen te maken over de nazorg. Dit vind ik persoonlijk een van de fijnste service dat AJ Skin Clinic biedt; zij zorgen er echt voor dat je geïnformeerd bent na je behandeling over waar je op moet letten en wat je wel en niet kan doen. Zelf kom ik uit Limburg, maar het reizen is het helemaal waard aangezien ik weet dat ik in veilige handen ben bij AJ Skin Clinic!

Ik heb mijn oksels laten laseren bij AJ skin clinic. De service is erg goed en professioneel. De dames stellen je gerust en leggen erg goed uit wat er gaat gebeuren. Inmiddels heb ik nu 7 behandelingen gehad en is mijn haar bijna helemaal weg gebleven. Super fijn!