geweldige kwaliteit,prima bezorging

Wij hadden besteld voor 4 personen.Het werd mooi op tijd besteld en was nog steeds prima op temperatuur,ondanks afstand 6 km. En....wat was de kwaliteit uitstekend. Erg goed en mooi verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar!! Complimenten!!!

Vooral erg traag!

Eten is goed. Vriendelijk personeel. Zaterdag avond gegeten, eten kwam lekker vlot op tafel. Ze hebben 2 typen stoelen, bekleed en onbekleed. Wij hadden de onbeklede, en die zijn toch wel erg hard na een uurtje. Zondag avond gegeten, we hadden een drie gangen menu. In totaal 3 uur gezeten! Dat is wel echt veel te lang. Er gaat daar echt iets fout in de keuken. Maar we hadden nu wel de beklede stoelen, en die zitten toch net wat beter.

Super lekkere friet,snacks en ijs

En gezellig personeel

Heerlijk eten, gastvrij ontvangen en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gisteren zijn we verrast door het heerlijke eten bij t Raadhuis. De gerechten waren mooi opgemaakt maar bovenal erg lekker. De prijzen zijn goed en de ontvangst was hartelijk. Toptentje.

goed gegeten

hallo we hebben afgelopen zondag bij jullie gegeten wij komen geregeld eten via s.d was weer heerlijk allen wat ons deze keer tegen viel was het nagerecht rood fruit wat was dit weinig en dan voor 7 euro daar hadden we wel wat meer van verwacht een bolletje meer en evetueel wat slagroom maar verder goed gegeten en was gezellig groetjes van gerrie veenstra uit helmond 0652627789

Reuzefijn, goed en overheerlijk gegeten, een aanrader.

Voortreffelijk.

Goed gegeten, slecht voorgelicht

Met primerabon gegeten. Gevraagd wat de spelregels zijn bij binnenkomst, wij kozen voor een 3 gangenmenu voor € 20,50. De dame zei; U kunt gewoon kiezen uit de kaart, geen uitzonderingen. Bij betalen moesten we € 9,- bijbetalen omdat we als voorgerecht geen soep hadden genomen, dat zat nml. in het menu. Hoezo vrije keus? Met een nasmaak naar huis. Het eten was prima, de drank is duur. Een Bockbiertje voor € 4,50?

We hebben vanavond heerlijk gegeten met zijn vieren. Voor herhaling vatbaar

Het is een echte aanrader.

We hebben er super lekker gegeten. Van het voorgerecht t/m het nagerecht 1 woord geweldig. Het varkens medaillon en de bavette was zo lekker mals en goed klaar gemaakt. Goede en vriendelijke bediening. En ook goed betaalbaar. Graag komen wij hier terug.

Fantastisch!

Heerlijk gegeten, prima bediening, gezellige eigenaren. Een aanrader!

Heerlijke verse gerechten, met aandacht bereid

Het Raadhuis biedt een gevarieerde menukaart waaruit het moeilijk kiezen was. We werden verrast door de versheid van de producten en de creatieve manier waarop de borden waren opgemaakt. Dit in een eenvoudige maar vriendelijke ambiance. Wij maakten kennis met dit restaurant vis Social Deal.

Heerlijk eten!

Het eten is super vers en ze zijn er zeer klantvriendelijk.