Absolute klasse!

Ik wil graag mijn dank uitbrengen voor de voortreffelijke wijze waarop mijn verhuizing is verlopen. Aardige mannen met humor en zeer klantvriendelijk en geduldig. Verder werd er met veel energie achter elkaar door gewerkt, waardoor de klus in de kortste keren, tenminste in mijn ogen, werd geklaard. Heel hartelijk dank voor deze service, ik ben heel blij met jullie.

Gewoonweg Top!

Binnen 4 uur tijd ons oude huis leeg en alles weer op zijn plek in ons nieuwe huis. Ongelooflijk! De mannen hebben echt verstand van zaken en werken snel, netjes en zijn behulpzaam. Mochten wij ooit nog een keer verhuizen dan zal ik dit zeker weer door Jacob Hissink laten verzorgen. Een absolute aanrader.

Een zeer zorgvuldig verhuurbedrijf

Wij zijn vaak verhuisd en hebben dus ervaring met verschillende verhuisbedrijven. Jacob Hissink steekt door de zorgvuldige aanpak boven de anderen uit. Wij zijn zeer tevreden en durven dit bedrijf zonder enige twijfel aan te bevelen. Een familiebedrijf waar de lijntjes kort zijn. Altijd snel reageren op vragen of verzoeken. In een hectische tijd van verhuizen kun je vertrouwen op de vakkundige hulp van de familie Hissink. Topverhuizer!

Geweldig, een must bij elke verhuizing.

Vandaag kwam Hissink de piano bezorgen op de 1e etage. . Alles tot in de puntjes verzorgd en we hebben ook veel gelachen. Dit verhuisbedrijf is een echte aanrader.

Ik ben meer dan tevreden!

Je voelt dat jij en je spullen in goede en bekwame handen zijn. Vriendelijk, rustig, efficient en niet benauwd om wat extra's te doen. Ik beveel Hissink van harte aan!

Professionele, efficiente, zorgvuldige en alleraardigste mensen

Verhuizen kan heel erg leuk zijn, zeker met een team van Jacob Hissink Verhuizingen. Alles werd tot in de puntjes - en heel zorgvuldig - uitgevoerd. Hele zware voorwerpen leken wel vederlicht, en binnen no time was de vrachtwagen ingepakt en op weg. Diepe buiging voor zoveel vakkundigheid en kwaliteit. Aardige en leuke mensen die oog hebben voor alle spullen. Een aanrader voor iedereen die zorgeloos wil verhuizen.

Prima verlopen, goed overleg gehad, volgende keer weer.

Een zorgvuldige en zeer toegankelijke,vakkundige verhuizing.

We zijn zeer tevreden met de wijze waarop de verhuizing heeft plaatsgevonden. Er werd meegedacht en altijd bereid tot aanpassingen. Plezierige contacten en met respect voor dierbare spullen die goed ingepakt werden. Dank daarvoor.

Vlot geregeld. Goede communicatie

Komt afspraken na en werkt zorgvuldig

Fijn bedrijf om mee te werken. Kun je op vertrouwen.

De klant is in alle opzichten " Koning "

Wij hebben onze verhuizing als zeer prettig, vakkundig, betrokken en gezellig ervaren. Niets is de mannen teveel gevraagd ! Mooi om te zien hoe zoon Niels en vader zo op elkaar ingespeeld zijn. Ze doen met de volle 100 % wat ze beloven !

Verhuizen wordt zo nog gezellig

Nog nooit voor een verhuizing gebruik gemaakt van een verhuisbedrijf. We woonden 36 jaar in het westen en 33 jaar in ons eerste huis in Ouderkerk aan den IJssel, maar wilden terug naar onze roots in omgeving Deventer. Best een uitdaging dus om een bedrijf te vinden. Al snel viel ons oog op dit familiebedrijf en ze zijn beslist goedkoper dan een vergelijkbare aanbieder in het westen. De keuze was dus snel gemaakt. Zo'n verhuisdag is dan best spannend maar door de deskundigheid waarmee alles werd aangepakt, de nauwkeurigheid en zorgvuldigheid voelden wij ons volkomen ontzorgd. Bovendien hadden de mannen humor en begrip. Onderling werkten ze met veel plezier. Na een overnachting in de opslag werd alles in Diepenveen op z'n plaats gezet en dat verliep ook al weer erg vlotjes. Dozen waar wij ons aan vertillen werden kundig op de plek gezet. Dank voor deze twee dagen verhuisplezier. Henk en Dineke

in goede handen

Bijna een ouderwets gevoel van een familiebedrijf dat betrokken is bij mijn verhuizing en met zorg de overplanting doet.

Verhuizen zonder zorgen, met zorg, persoonlijke aandacht en een lach. Geweldig.

Onze verhuizing vanuit Tilburg naar Voorst stond gepland medio maart. Midden in de Corona-crisistijd dus. Voor een verhuizing is dat niet de meest gelukkige tijd en we maakten ons dan ook zorgen over hoe het allemaal moest gaan. Gelukkig waren die zorgen niet terecht. Precies op de afgesproken tijd en plaats kwam het team van Hissink Verhuizingen met de grote vrachtwagen aan in hartje stad Tilburg. De verhuizing ging soepel en vlot, en creatief en flexibel als het moest. De tuinspullen werden zelfs in een later stadium nog opgehaald en keurig bezorgd. Wij zijn zeer tevreden over de zorg voor de spullen en de huizen maar zeker ook voor de service en vriendelijkheid. Alle complimenten voor Bert en Niels, en hun team.

Meedenkend heel flexibel en duidelijke, goede afstemming

Mijn zus zit in beschermd wonen en verhuisde op locatie van Brummen naar Eerbeek, zonder er zelf bij te kunnen zijn. Op voorhand is heel goed meegedacht met de beperkingen hierdoor en in overleg tot oplossingen gekomen. Snel terugbellen, kordate afspraken en goede service op de verhuisdag zelf. Na aflevering op het nieuwe adres werd zelfs nog gebeld met het aanbod om de overcomplete klerenkast als extra service af te voeren. En dat alles voor een prijs die ruim onder ons budget zat. Van harte aanbevolen! Dank voor alles

Fantastische service!

Dit bedrijf neemt echt je verhuisstress uithanden. Doen meer dan ze beloven. Werken hard, zorgvuldig en zijn heel prettig in de omgang.

Echt een aanrader!!!

Vandaag werd de inboedel uit het appartement van mijn zoon verhuisd door Jacob Hissink transport. De verhuizers Niels en Steven waren mooi op tijd aanwezig ,na een bakje koffie begon de operatie en wat een tempo. Een geoliede machine die precies weten wat te doen. Daar waar ik kon bood ik de helpende hand, maar pas op doe geen inbreuk op hun systeem. Haha ze weten precies hoe ze willen werken en doen dit op een manier zodat ze hun rug het minst belasten. Echt geweldig alles netjes ingepakt en overal een oplossing voor SUPER. Nu staat alles netjes bij hun in de opslag totdat het weer naar zijn nieuwe huis kan. Fijn dat jullie ons hier mee ontzorgen ! Niels en Steven bedankt voor jullie vakwerk. Jacob Hissink Transport een aanrader !!!

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Verhuisbedrijf Jacob Hissink

Buitengewoon tevreden over de aandacht, zorgvuldigheid, tempo en niet te vergeten het nakomen van de afspraken. En mooi meegenomen … het zijn ook nog buitengewoon aardige mensen!! Kortom, zeer tevreden over de dienstverlening van Bert Hissink en zijn mannen!! Aanrader!!

prettige mensen en efficiente aanpak van de verhuizing

De eigenaar en de hoofdverhuizer maakten zeer sociale en prettige indruk. Alle mensen die de verhuizing uitvoerden deden dat efficiënt en zorgvuldig.

*als ik een 10 zou geven is er geen reden voor blijven verbeteren en investeren 😉

Een zorgeloze verhuizing

De verhuizers starten de verhuisdag met een overleg, vragen hoe jij het wil en hoe zij de verhuizing aan gaan pakken, en daarna hoef je alleen maar mee tekijken waar je de spullen wil hebben.

Mijn verhuizing is prima verlopen!!

Op de dag voor mijn verhuizing heeft iemand van het verhuisbedrijf al mijn spullen keurig netjes ingepakt en in dozen gedaan! Ook de meubels die meegingen werden uit elkaar gehaald. Op de verhuisdag stond de verhuiswagen al vroeg voor de deur en werd mijn inboedel van mijn oude naar mijn nieuwe adres gebracht. Het was allemaal prima voor elkaar.

Onze verhuizing is vlot en volgens afspraak uitgevoerd.

We hebben goede en duidelijke afspraken kunnen maken. De verhuizing is goed uitgevoerd: onze spullen werden zorgvuldig behandeld en netjes ingepakt. Kasten, bedden e.d. werden keurig op de plek gezet (en weer in elkaar gezet) De medewerkers waren vriendelijk. Ook kleine spulletjes werden meegenomen. De prijs was volgens afspraak en (zeker ook) in vergelijking met andere verhuisbedrijven heel redelijk. Kortom: als we nog eens weer gaan verhuizen, doen we graag weer zaken met Verhuisbedrijf Hissink en we kunnen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Wij zijn heel tevreden!

Een super fijn team die zich enorm inzet voor de perfecte verhuizing

Het kan niet beter ! Een super team, enorme werkers , gaan onverstoord door . Het was nog gezellig ook......vakkundig en zeer gemotiveerd om het efficiënt te laten verlopen. Chapeau voor het hele team !

Volgens afspraak alles keurig en vlot weer op de nieuwe plek!

Duidelijk wat je kunt verwachten, afspraken worden nagekomen en het team verhuizers is goed op elkaar ingespeeld. Onze verhuizing is netjes en vlot uitgevoerd!

Verzetsstraat 8

7396CG Terwolde

Over Hissink Verhuizingen Jacob

Wij zijn een echt familiebedrijf. Ons verhuisbedrijf heeft kwaliteit en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Als verhuisbedrijf verzorgen wij particuliere verhuizingen door heel Nederland. Uw piano en/of vleugel verhuizen is geen probleem. Wij beschikken dan ook over speciaal daarvoor bestemde verhuismaterialen. Wij hebben oog voor detail en verpakken uw piano/vleugel dan ook goed om schade te voorkomen. Dit geldt ook voor de rest van uw inboedel. Wij beschikken over 2 verhuisliften. Verhuizen is altijd een stressvolle bezigheid. Ons verhuisbedrijf verhuist u met een lach en wij proberen het voor u zo prettig en ontspannen mogelijk te maken.