Goede service en zeer vriendelijk,

Goede contacten via telefoon maar ook tijdens verhuizing, meubilair goed verpakt voor overzeese verscheping, hulpvaardig en meedenkend. zeer zeker een aanbeveling voor een ieder die een verhuisbedrijf zoekt.

Over Hissink Verhuizingen Jacob

Wij zijn een echt familiebedrijf. Ons verhuisbedrijf heeft kwaliteit en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Als verhuisbedrijf verzorgen wij particuliere verhuizingen door heel Nederland. Uw piano en/of vleugel verhuizen is geen probleem. Wij beschikken dan ook over speciaal daarvoor bestemde verhuismaterialen. Wij hebben oog voor detail en verpakken uw piano/vleugel dan ook goed om schade te voorkomen. Dit geldt ook voor de rest van uw inboedel. Wij beschikken over 2 verhuisliften. Verhuizen is altijd een stressvolle bezigheid. Ons verhuisbedrijf verhuist u met een lach en wij proberen het voor u zo prettig en ontspannen mogelijk te maken.