goede begeleiding

Wij vonden het personeel heel vriendelijk en erg behulpzaam in alle opzichten. Wij zouden SPEV zeker aanbevelen voor anderen.

SUPER !

Het eten had iets langer mogen blijven staan. Vooral het fruit. Verder hebben wij een top dag gehad bij jullie. Nogmaals Dank ! Colette

heel vriendelijk personneel

wij hebben vanaf het begin tot het eind genoten van de dag.

• Materialen

Goed georganiseerde, gezellige middag!

Van begin tot eind, goed en duidelijke begeleid.

Helemaal fantastisch!

De sloepentocht, Vespa tour en de catering en BBQ bij Dekker Warmond waren helemaal top!

• Materialen N.v.t.

Goede service, leuke activiteit, relatief duur.

Goede service, relatief duur. Een goedkoper alternatief zou kunnen zijn om de quiz om telefoons uit te rollen. Enkele vragen hadden te veel tekst en er was daarom niet genoeg tijd om te beantwoorden.

• Materialen

Great acitvity for our conference

We've played the online tablet game throughout Noordwijk with 10 groups and just had a great time. The diversity of the questions really allowed everybody to be involved and one of the highlights were certainly our company personalised questions that were part of the game. Especially the bonus points and the interaction during the game kept the excitement and competition on a high level. I've only received positive feedback after the game was finished. So thanks again to the SPEV team for the great organization, flexibility and last but not least, making sure we didn't have to play in the rain!

• Materialen

Heerlijk eten, goede service, mooie locatie

Wij waren met een grote groep collega's. Na een activiteit op het strand eerst heerlijk op het terras gezeten met een lekker drankje en hapje. Daarna binnen genoten van het diner en dessert. Goed geregeld en heel goed personeel.

• Activiteiten N.v.t.
  • Materialen N.v.t.

Fijn contact met Marco, snelle reacties op mail etc en super goed geregelde en leuke activiteiten!

Wij hebben als team de tabletgame gedaan in combinatie met vliegeren op het strand. Was heel goed georganiseerd en we hebben veel plezier gehad samen! Missie geslaagd! Marco veel dank voor de organisatie, komen een volgende keer zeker bij je terug!

Spel begeleiders helemaal top

4 sterren voor de medewerkers van expeditie robinson. 1 ster voor het Wantveld (bediening, hapjes, en BBQ). Als eerst en belangrijkste is dat er geen rekening is gehouden met de doorgegeven lactose intolerantie. De 'luxe' hapjes was carpaccio met kaas en geitenkaas. Dan het buffet, waar ik trouwens echt van een BBQ uitging, bestond uit 3 koude salades, waarvan 2 met kaas. Dan de hamburgers met kaas. Dit is erg jammer, dit had gewoon apart ernaast/erbij geserveerd moeten worden net als de overige sauzen die al over de vlees zat. Verder was de sate en kip erg droog. Dan wil nog nog vermelden dat de hapjes tussendoor erg laat kwamen en ook nog eens als eerst, terwijl iedereen nog op zijn drankje zat te wachten. Ook de hapjes werd in 1 grote schaal geserveerd. Er staan verschillende tafels, dus waarvoor niet per tafel 1 kleine schaal.

• Materialen

Goede service en enthousiast personeel

We hadden een enoorm prachtige event met een mega kite en een outdoor tablet game dat speciaal voor ons was gemaakt

• Materialen

Goede communicatie en meedenken, sympathieke begeleiders

SPEV heeft voor ons een middagprogramma op het strand van Bloemendaal georganiseerd. Vliegeren, strandgolf en cocktails maken. Alle deelnemers waren enthousiast.

• Materialen

Professionele en vooral zeer enthousiaste activiteitenbegeleiders

Hele prettige samenwerking op de dag van het event. Alles stond keurig gereed voordat we aankwamen. Een professioneel team met een goede en leuke introductie op de activiteiten. Hadden zich goed ingelezen en voorbereid op onze groep. De activiteit werden goed verder goed begeleid, onze deelnemers hebben een top middag gehad.

• Materialen

Super attent personeel en prachtige locatie

We hebben een super gave dag gehad. Mede namens het enthousiaste personeel die er de hele dag een gezellig feestje van hebben gemaakt/ De locatie was bijzonder en mooi. De spellen leuk en ook de middag activiteiten waren voor iedereen leuk om te doen. Genoeg keuze uit diverse soorten activiteiten. s'avonds was het feestje in het paviljoen erg geslaagd, goede BBQ, en weer aardig personeel.

Teamdag op het strand

De tablet tour was een leuke, interactieve team activiteit. Iedereen vond het erg geslaagd en het was ook voor iedereen goed te doen. Het weer was prachtig, wat het extra leuk maakte.

• Materialen

leuke enthousiaste medewerkers die ons een geslaagde dag hebben bezorgd!

hele leuke dag gehad met ons team! Goede begeleiding, leuke vijfkamp en keuzeactiviteiten. Ook de service en de kwaliteit van de BBQ bij B.E.A.C.H Noordwijk was super!

• Materialen

Het was een leuke teambuilingaktiviteit met leuke begeleiding op het strand!

Het was een leuke teambuilingaktiviteit met leuke begeleiding op het strand!

• Materialen

Diversiteit in activiteiten, voor ieder wat wils!

Altijd prettig om samen met Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events samen te werken. Prettige samenwerking en snel schakelen. Groot aanbod aan activiteiten; voor ieder wat wils. Fijne instructeurs met ervaring.

• Materialen

Professioneel en fijne samenwerking!

Fijne samenwerking en professionele uitvoering van de workshop boogschieten. De deelnemers hebben genoten!

• Materialen

Vriendelijke organisatoren en de spellen werden goed uitgelegd.

Het event is in de smaak gevallen!

In een woord: geweldig!

Wij hebben een fantastische teambuilding experience gehad (3D megavlieger bouwen) - geweldige activiteit met top begeleiding op een fantastische plek!

Top activiteit

Op 5 april activiteit hebben we een vergaderbreak powerkiten gedaan op het strand van Noordwijk. Superleuke activiteit en goede enthousiaste begeleiding. Echt een aanrader!

• Materialen

Organisatie en contact zijn uitstekend gelopen. Zo ook de afstemming en uitleg.

• Materialen

Mooie en sportieve middag gehad op de MTB

Ondanks het stormachtige weer hebben we een super MTB toch gemaakt met onze vriendengroep. Afwisselend en uitdagend parcours, merendeel goed materiaal, enthousiaste instructeur. Hadden misschien iets meer tips en trics verwacht over het mountainbiken met wat vaardigheidsoefeningen vooraf.

Fantastisch

Goede en vriendelijke begeleiding, enorm leuke opzet van het spel!

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.