Het was een top avond!

We hebben een hele gezellige avond gehad, alles was top geregeld. Communicatie was goed. We hebben genoten van de avond op deze speciale locatie.

Zo leuk gehad

Onze Interactieve iPad Outdoor TeamGame was helemaal leuk. Ook het feit dat je met de andere teams kunt appen via de iPad en tussentijdse uitslagen krijgt. Iedereen wordt lekker fanatiek. Ook leuk dat iedereen een andere route kan kiezen. Wij vonden het helemaal leuk en het was een zeer geslaagd bedrijfsuitje!

• Veiligheid N.v.t.
  • Materialen

Ontspannen creatieve manier om samen te werken met de nodige lach.

Super leuk.

• Materialen

Zeer leuke teamspirit ervaring met competitie en een gezonde wandeling.

Even uit de waan van de dag, een gezonde wandeling met een goed element competitie erin verwerkt en niet te vergeten een stukje fun.

• Materialen

Leuk, gezellig, actief, voor ieder wat wils en onbezorgd uitje!

Met SPEV moesten we best even wat heen en weer mailen en afstemmen. Maar dit is steeds goed verlopen. Zij hebben er samen met PBN (die de dag zelf verzorgd) voor gezorgd dat wij een leuke en onbezorgde dag hadden met ons kantoor.

• Materialen

Gezellig het team beter leren kennen, door fijn buiten te rennen!

Voor mij was het de eerste keer met deze collega's op pad. We hadden geluk met het weer. Ondanks dat deze activiteit ook binnen gedaan had kunnen worden, konden we lekker naar buiten in een prachtige omgeving. De vragen waren divers. Erg leuk ook met het foto element erin!

• Materialen

Team building op het strand!

Samen met de gehele organisatie hadden we, in samenwerking met SPEV events, een bedrijfsuitje georganiseerd op het strand. De dames die de activiteiten begeleiden wisten wat ze deden, communiceerde goed en hielden goed overzicht. Ook erg leuk dat de dames ook fanatiek werden en ons aanmoedigden. Door de goed gemaakte planning konden wij makkelijk van activiteit naar activiteit. De prijsuitreiking aan het einde was een leuke toevoeging!

vriendelijke top organisatie

Heel mooie ervaring met ze gehad. tot in de puntjes voorbereid. we hadden het geluk dit op een mooie zonnige dag te mogen doen met hen. well done

• Veiligheid N.v.t.
  • Materialen

Leuk Personeelsfeest op fantastische locatie met heerlijk eten

Ons personeelsfeest op het Forteiland in IJmuiden was een groot succes. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. Het programma werd door iedereen als heel leuk ervaren en het lopend buffet daarna was heerlijk. De locatie is schitterend !

Top geregeld!

We hebben deze activiteit met een grote groep gedaan (300) en iedereen was positief. Leuke afwisseling in vragen

Geweldige dag!

Wat hebben wij een leuk bedrijfsuitje gehad dankzij SPEV! E-chopper gametour door de duinen is echt een aanrader. Door het spelelement deed iedereen lekker fanatiek mee. Er zitten leuke (instinker)vragen tussen en door de juiste tactische route uit te stippelen kun je de meeste punten bij elkaar verzamelen. Het weer speelde ook goed mee! Enige verbeterpunt: de tour had langer mogen duren, omdat het zo leuk was! :)

• Materialen

Hartstikke leuk dag begeleid door enthousiast team

Activiteit: Expeditie Robinson Aantal personen: 46 Erg leuke en originele proeven in teamverband! Zeker een aanrader voor ieder die met een grote groep iets origineels wilt doen.

• Materialen

Leuk om samen creatief bezig te zijn!

Wij vonden het een hele leuke workshop. Mooi om creatief samen bezig te zijn. Wel vonden we het storend dat de trainer het liefste de sculpturen zelf wilde maken en constant ons werk uit handen nam. Tip: doe het voor op een oefensculptuur en laat de cursisten het vervolgens zelf proberen op hun eigen sculpturen.

• Activiteiten N.v.t.
  • Materialen

Alle gasten vonden het super leuk om te doen, geweldige ervaring, mooi weer, super enthousiast, goed georganiseerd.

• Materialen

Top dag met afwisselende activiteiten

Ons company was heel goed geregeld. De activiteiten waren afwisselend en er was voor iedereen wel iets. De begeleiding was heel enthousiast en de uitleg goed. Fijn ook dat alles in het Engels kon voor onze medewerkers!

fantastisch

Erg leuk, aardig, behulpzaam en plezierig personeel. Fantastisch georganiseerd. Voor ieder wat wils van sportief tot rustige activiteiten. De BBQ was ook uitstekend verzorgd, niets op aan te merken. Team van ons heeft zich uitstekend vermaakt.

• Materialen

Leuk spel en goede begeleiding!

Met de hele afdeling genoten van de tablet game. Leuke vragen en een beetje competitie! Ideaal teamspel! Pieter

• Materialen

Marco en zijn team hebben een fantastische dag voor ons geregeld. Alles hebben ze van A tot Z tot in de puntjes geregeld. Ze hadden zelf alternatieven activiteiten bij zich mocht het weer toch nog roet in het eten gooien. Deze leuke en zeer enthousiaste mensen hebben ons een top dag bezorgd!

• Materialen

Een leuke, relaxte maar fanatieke ochtend

De begeleiding zorgde voor een goede organisatie. Snel opstarten, niet te lange/korte onderdelen. Aanpassingen waar nodig zodat het spel goed gespeeld kon worden. Daarnaast gingen ze mee in de sfeer van het team waardoor er een relaxte, maar fanatieke sfeer ontstond. Heel leuk!

• Materialen

Leuk, verbindend en creatief; echt fantatisch georganiseerd door gemotiveerde begeleiders

Wij hadden een personeelsdag met 60 collega's in Noordwijk, waarbij zandsculpturen de middagactiviteit betrof. Wij hebben een heerlijke middag gehad waarbij de begeleiders vanuit SPEV enthousiast uitleg en tips geven en op leuke wijze de eindbeoordeling doen en de winnaar verkiezen. De organisatie heeft zich zeer flexibel getoond. Doordat een behoorlijk aantal collega’s verlaat waren vanwege parkeerproblemen in Noordwijk moesten we later dan gepland van start, dit was voor de organisatie geen probleem. Alle collega’s waren zeer enthousiast, we hebben genoten!

• Materialen

Leuke, afwisselende sloepengame met goede begeleiding/uitleg.

Alle partijen SPEV, Olympia Charters en Waterlust hebben door de goede samenwerking ervoor gezorgd dat we als Van Dorp installaties regio Noord-West een geweldig event op de Kaag hebben beleefd. Olympia Charters heeft ervoor gezorgd dat alle 6 sloepen netjes waren aangelegd bij Waterlust. SPEV heeft een afwisselende sloepengame georganiseerd. Door Waterlust werden we in de watten gelegd met drankjes en hapjes aan boord en als afsluiting een heerlijk Indisch buffet. En dan ook nog fantastisch weer, het was een topdag!

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.