erg leuk!

Leuke afwisselende game, al wandelend en heerlijk buiten door mooie omgeving. Goed georganiseerd, duidelijke instructie en simpel en snel.

• Materialen

Geweldig en geschikt voor iedereen

Fijne begeleiding, veel vliegers en leuk de verschillende groottes. Voor ieder wat wils. We hebben genoten. De zonsondergang en het mooie weer maakten het af.

• Materialen

Geweldige organisatie voor ons jaarlijkse zakelijk event

Al meerdere malen met SPEV samengewerkt aan ons jaarlijkse interne event. Ook dit jaar weer een top dag in Noordwijk-aan-Zee voor ons opgezet. Naast een unieke locatie regelt SPEV ook de activiteiten op de dag zelf. Toffe mix tussen zakelijk en plezier. Een aanrader voor ieder bedrijf die op zoek is naar een unieke beleving en een fantastische herinnering.

• Materialen

Onvergetelijke locatie met fantastische mensen, organisatie en eten!

De locatie is werkelijk schitterend. Een uitje dat begint met een bootreisje, is natuurlijk al anders dan "normaal". Wij hadden Rikkert als begeleider en die heeft ons echt fantastisch begeleid de hele avond. Super vriendelijk, enthousiast en dat maakt zeker het verschil. De rondleiding die we hebben gedaan is echt een aanrader om zo een volledige ervaring van het fort te krijgen. Naast Rikkert was ook al het andere personeel ontzettend vriendelijk en gastvrij, echt complimenten! Het eten was verrukkelijk. Kortom het was echt een feestje om hier met alle collega's ons kerstuitje te hebben mogen doen. En er is zoveel keus aan activiteit, dan we zeker nog eens terug gaan komen!

erg leuk!

het was een erg leuke middag, jammer dat we vanwege de harde wind niet konden vliegeren maar het spel was ook heel leuk. Dank jullie wel!

• Materialen

Geweldig leuke IPad tocht door Noordwijk!

In teams door Noordwijk wandelen, leuke opdrachten, voor iedereen goed te doen. Echt heel erg leuk!

• Materialen

Super leuk en gezellig alleen wat druk op het water op die dag!

Het was een heel leuk en gezellig uitje en we hebben er enorm van genoten. De begeleiding was heel goed en de set-up was perfect. Alleen erg jammer dat het zo druk op het water was met boten dat sommige coördinaten niet konden worden bereikt. Als we dit nog een keer doen gaan we het niet op een vrijdag middag doen aangezien de drukte voor een gedeelte waarschijnlijk niet alleen met het mooie weer maar ook met het tijdperk te maken had dat we hebben gekozen.

Perfect!

- Great service before and during the team building - Super friendly and skilled instructors - Expedition Robinson was the perfect activity for a diverse group of all ages

• Materialen

Prima geregeld, afspraak is afspraak.

Ons personeelsuitje is super geslaagd mede door deze firma.

• Activiteiten N.v.t.

Boven verwachting

Helemaal leuk en verrassend

• Materialen

Unieke team game in de buitenlucht

Wij hebben als team genoten van de activiteit op de e choppers. Mooie routes door de regio, leuke vragen en onderlinge competitie.

enthousiast en afwisselend

heel erg leuk weer met jullie geweest! afwisselende activiteiten en enthousiaste begeleiding

Wat een topuitje

Deze activiteit had alle ingrediënten in zich die een mooie teambuildingdag mag hebben; veel gelachen, uitdaging, waardevolle inzichten, heel veel fun en hilarische foto`s

• Materialen

Professioneel, goed georganiseerd en goede alternatieven bij slecht weer

SPEV heeft voor onze afdeling een bedrijfsactiviteit georganiseerd. Vanwege storm "Poly" moesten we een alternatief plan activeren: ook dat werd door alle deelnemers als erg leuk ervaren. Tot het allerlaatste moment liet SPEV mogelijke opties open, alles was zeer goed georganiseerd. Al met al: een geslaagde middag!

• Materialen

Een geweldige dag met collega's

Onze teambuildingsdag was fantastisch georganiseerd door Marco en zijn collega's. Goed contact van tevoren, duidelijke afspraken en hele fijne begeleiding tijdens de activiteiten. Een absolute aanrader! Graag tot ziens.

Super ervaring

Op vrijdag 30 juni hadden wij e-chopper game, we hebben allemaal onwijs genoten en heerlijk rond mogen rijden in de omgeving van Noordwijkerhout. Het is fijn dat je zelf kan bepalen hoe je de tijd indeelt en hoe fanatiek je het spel speelt. Alles was keurig geregeld door de heren en stond perfect op tijd klaar.

• Materialen

Ontzettend leuke ervaring en mooie activiteit voor teambuilding

Voor ons teamuitje zijn wij uitgekomen bij Evenementenbureau SPEV voor het huren van 23 e-choppers en een elektrische step. Fijne communicatie gehad vooraf, vragen over ons bedrijf voor de quiz zelf kunnen aanleveren en een duidelijke offerte ontvangen. Gisteren was het eindelijk zover. Met lichte spanning en veel enthousiasme hebben we ons gewaagd aan de teamgame op de e-choppers. Het was een prachtige omgeving, we hebben echt veel lol gehad en inzicht gekregen in de competitiedrang van collega's. Wat mij betreft een dag met een gouden randje en ik hoop binnenkort nog een keer terug te komen om privé 2 e-choppers te huren, want wat mij betreft had de tocht zeker langer mogen duren.

• Materialen

We hebben een hele leuke gezellige dag gehad. Leuke activiteiten, leuke begeleiding. Iedereen heeft genoten!!

• Materialen

Super leuke ervaring , georganiseerd door er professioneel team

We hebben een super leuke dag gehad. Was een hele ervaring. Leuke opdrachten

• Materialen

Leuk, interactief spel met prima begeleiding!

Leuke activiteit gedaan (Ipad strandgame). Spel zat goed in elkaar en was leuk om te doen met meerdere teams. Lekker competitief doordat je ook feedback tijdens het spel kreeg. We hebben ons vermaakt.

• Materialen

samen met het team een leuke middag/avond gehad

goed georganiseerd door medewerkers die enthousiast zijn en de veiligheid hoog in het vaandel hebben. Goede verzorging en aandacht voor de gasten.

In 1 woord geweldig

Een geweldig Kerstfeest gehad op Forteiland. Alles was perfect geregeld. Bij de aankomst in IJmuiden stond er al mensen klaar met een drankje. De overtocht was zo voorbij. Bij aankomst bij het Fort vielen onze monden open. Wat mooi! Wat een sfeer! Het ontvangst was goed, daarna een rondleiding met een quiz. Het lopend buffet aan de sfeervol gedekte tafel met kaarslicht was echt geweldig! Iedereen heeft genoten!

• Materialen

Toplocatie, goed geregeld, aardig personeel, geweldig feest gehad!

Bij het zoeken naar een locatie voor ons bedrijfsfeest viel ons oog op Forteiland IJmuiden. Van begin tot eind goed geregeld. Snelle communicatie, meedenkend! De locatie overtrof onze verwachtingen. Er was begeleiding vanaf het moment dat we in de bus stapten tot het eind. Heerlijk eten en de DJ was top! We hebben een feest gehad waar nog over nagepraat wordt! Een echte aanrader met dank aan het superteam

• Materialen N.v.t.

Superleuk bedrijfsuitje gehad!

Goede communicatie voorafgaand aan ons bedrijfsuitje. Ook op de dag zelf was alles goed geregeld. De contactpersonen waren goed aanspreekbaar, materialen waren in orde en er was voldoende aandacht voor de veiligheid van iedereen. Het eten en drinken was goed verzorgd. Aandachtspunt: Sommige mensen gaven aan dat het vlees koud was bij het avondeten.

Het was een top avond

Het was een hele leuke en gezellige avond op deze mooie locatie. Alles was goed geregeld en de communicatie was goed. Iedereen heeft genoten.

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.