Top geregeld!

We hebben deze activiteit met een grote groep gedaan (300) en iedereen was positief. Leuke afwisseling in vragen

Geweldige dag!

Wat hebben wij een leuk bedrijfsuitje gehad dankzij SPEV! E-chopper gametour door de duinen is echt een aanrader. Door het spelelement deed iedereen lekker fanatiek mee. Er zitten leuke (instinker)vragen tussen en door de juiste tactische route uit te stippelen kun je de meeste punten bij elkaar verzamelen. Het weer speelde ook goed mee! Enige verbeterpunt: de tour had langer mogen duren, omdat het zo leuk was! :)

• Materialen

Hartstikke leuk dag begeleid door enthousiast team

Activiteit: Expeditie Robinson Aantal personen: 46 Erg leuke en originele proeven in teamverband! Zeker een aanrader voor ieder die met een grote groep iets origineels wilt doen.

• Materialen

Leuk om samen creatief bezig te zijn!

Wij vonden het een hele leuke workshop. Mooi om creatief samen bezig te zijn. Wel vonden we het storend dat de trainer het liefste de sculpturen zelf wilde maken en constant ons werk uit handen nam. Tip: doe het voor op een oefensculptuur en laat de cursisten het vervolgens zelf proberen op hun eigen sculpturen.

• Activiteiten N.v.t.
  • Materialen

Alle gasten vonden het super leuk om te doen, geweldige ervaring, mooi weer, super enthousiast, goed georganiseerd.

• Materialen

Top dag met afwisselende activiteiten

Ons company was heel goed geregeld. De activiteiten waren afwisselend en er was voor iedereen wel iets. De begeleiding was heel enthousiast en de uitleg goed. Fijn ook dat alles in het Engels kon voor onze medewerkers!

fantastisch

Erg leuk, aardig, behulpzaam en plezierig personeel. Fantastisch georganiseerd. Voor ieder wat wils van sportief tot rustige activiteiten. De BBQ was ook uitstekend verzorgd, niets op aan te merken. Team van ons heeft zich uitstekend vermaakt.

• Materialen

Leuk spel en goede begeleiding!

Met de hele afdeling genoten van de tablet game. Leuke vragen en een beetje competitie! Ideaal teamspel! Pieter

• Materialen

Marco en zijn team hebben een fantastische dag voor ons geregeld. Alles hebben ze van A tot Z tot in de puntjes geregeld. Ze hadden zelf alternatieven activiteiten bij zich mocht het weer toch nog roet in het eten gooien. Deze leuke en zeer enthousiaste mensen hebben ons een top dag bezorgd!

• Materialen

Een leuke, relaxte maar fanatieke ochtend

De begeleiding zorgde voor een goede organisatie. Snel opstarten, niet te lange/korte onderdelen. Aanpassingen waar nodig zodat het spel goed gespeeld kon worden. Daarnaast gingen ze mee in de sfeer van het team waardoor er een relaxte, maar fanatieke sfeer ontstond. Heel leuk!

• Materialen

Leuk, verbindend en creatief; echt fantatisch georganiseerd door gemotiveerde begeleiders

Wij hadden een personeelsdag met 60 collega's in Noordwijk, waarbij zandsculpturen de middagactiviteit betrof. Wij hebben een heerlijke middag gehad waarbij de begeleiders vanuit SPEV enthousiast uitleg en tips geven en op leuke wijze de eindbeoordeling doen en de winnaar verkiezen. De organisatie heeft zich zeer flexibel getoond. Doordat een behoorlijk aantal collega’s verlaat waren vanwege parkeerproblemen in Noordwijk moesten we later dan gepland van start, dit was voor de organisatie geen probleem. Alle collega’s waren zeer enthousiast, we hebben genoten!

• Materialen

Leuke, afwisselende sloepengame met goede begeleiding/uitleg.

Alle partijen SPEV, Olympia Charters en Waterlust hebben door de goede samenwerking ervoor gezorgd dat we als Van Dorp installaties regio Noord-West een geweldig event op de Kaag hebben beleefd. Olympia Charters heeft ervoor gezorgd dat alle 6 sloepen netjes waren aangelegd bij Waterlust. SPEV heeft een afwisselende sloepengame georganiseerd. Door Waterlust werden we in de watten gelegd met drankjes en hapjes aan boord en als afsluiting een heerlijk Indisch buffet. En dan ook nog fantastisch weer, het was een topdag!

Superleuk

Het was een teamuitje met 27 personen. Zeer leuk om met zijn allen te toeren op een shopper. Spev heeft het goed geregeld (goede service), niets op aan te merken.

Onvergetelijk leuke middag!!

Ons uitje met de personeelsvereniging was zeer geslaagd. We hadden prima zonnig weer, een ontzettend leuk zeskamp met super vriendelijke gemotiveerde instructeurs. Daarna een heerlijke BBQ. Iedereen deed mee, TOP!

Top ervaring!

Het was goed georganiseerd, alle e-choppers stonden gereed voor onze groep. Ook werden wij opgewacht door een medewerker van Noordwijk-Events. We hoefden niet te wachten en zij legde op een zeer amusante wijze uit hoe de choppers te gebruiken. Het gereserveerde tijdvak inclusief pauze klopt bijna tot op de minuut. De app werkt ook goed. Sterk aan te bevelen! Leuk uitje!

• Materialen

Uitdagende speurtocht en challenge in bosrijk gebied

Mijn ervaring met SPEV begon wat stroef met dwingende communicatie. Uiteindelijk op de dag zelf was alles erg goed geregeld en zag ik een professioneel team. De IPAD challenge was leuk! De stippen stonden wel een beetje dicht bij de N-weg.

• Materialen

Heel goed georganiseerd, leuke vragen en goede uitleg voorafgaand en tijdens de activiteit.

Beter kan niet!

Afgelopen zaterdag hebben wij met een kleine 200 personen een fantastisch personeelsfeest gevierd op Forteiland IJmuiden. De activiteiten waren geweldig voor jong en oud en voor ieder wat wils. Van o.a. evenwichtsbalk tot monopoly en van een rondleiding door het fort tot de vrije val; geschikt voor 'daredevils' en toeschouwers / aanhoorders. Het eten verdient ook een Michelinster, veel keuze in smaakvolle gerechten en als klap op de vuurpijl nog een prachtig ijsbuffet. De complimenten die wij ontvingen voor de organisatie van het feest delen wij heel graag met jullie! Enorm bedankt voor jullie inzet om ons feest onvergetelijk te maken!!!

• Materialen

Een zeer geslaagd bedrijfsuitje!

Voor een ieder geschikt, iedereen heeft het zeer naar zijn zin gehad! Ook het weer werkte gelukkig mee! De één vond dat het wat actiever zou mogen, de ander vond het prima, maar dat is altijd lastig met een gemeleerde groep. Dank voor de organisatie van een geslaagde dag!

Superleuke online activiteit

Wij hebben met +- 30 personen de HackathONLINE gedaan. Omdat het online en Engelstalig was kon iedereen makkelijk meedoen. Het was heel leuk georganiseerd met een app en alles verliep vloeiend met de duidelijke uitleg van te voren en Marco als aanspreekpunt tijdens de activiteit. De puzzels zaten goed in elkaar, we hebben het echt heel leuk gehad! Ook nog complimenten voor de flexibiliteit, op een eerdere datum hadden heel weinig collega's zich aangemeld, en het evenementebureau gaf ons op het laatste moment de mogelijkheid om te verzetten, echt een super service. Ik geef een 9 ipv 10 omdat er nog wat voorbereiding vanuit ons zelf nodig was qua klaarzetten van Teams meetings, maar dit was een kleine moeite. Ik kan het zeker aanbevelen.

Heel leuk om te doen!

Heel gaaf opgezet, veel beweging en lekker buiten. Veel vragen, veel variatie. Echt een aanrader. Gelukkig hadden we prachtig weer.

• Materialen

Uitdagende hackathon, de tijd vliegt voorbij

Wij hebben als teamuitje de Hackathon Online gedaan. Door goede communicatie en begeleiding was de voorbereiding een eitje, en was het erg duidelijk wat van ons werd verwacht. De puzzels waren uitdagend, zelfs voor de slimste hackers onder ons, en de tijd vloog daardoor voorbij.

• Materialen N.v.t.

Ontzettend leuke online team activiteit

Wij hebben de Online Hackathon gespeeld, een goede team building. Het was een hele leuke middag!

• Veiligheid N.v.t.
  • Materialen

Een breinbrekende uitdaging en ervaring

Erg leuk gedaan. De opdrachten houden je echt bezig en in enkele gevallen moet je simpelweg samenwerken om tot een oplossing te komen.

• Materialen

Leuk, spannend en gezellige digitale activiteit!

In plaats van een gewone kerstborrel op kantoor hebben we ervoor gekozen om een online activiteit te doen, waarbij je wel interactief bezig bent. Want een kerstborrel digitaal is gewoon helemaal niet gezellig. Dit was echt een super leuk alternatief. Je gaat in kleine groepjes uit elkaar en lost best moeilijke, maar ook makkelijkere raadseltjes op en moet echt met elkaar samen werken. De één is beter in bijv. rekenen, de ander is beter in doordenken of logisch nadenken of kan gewoon goed kijken. We hebben het leuk gehad en het jaar gezellig af kunnen sluiten. Bedankt!

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.