Wij hebben powerkiten gedaan en het was super leuk!

was een geweldige ervaring om een keer te doen! zou het zeker aanraden.

• Materialen

Zeer goede en prettige uitvoering op de dag zelf.

Dit was de eerste keer dat we met SPEV te maken hadden. Ik vond op de dag van het event zelf de uitvoering en het contact zeer prettig. Ik vond het contact met SPEV in de periode daarvoor moeizaam omdat ze niet vooraf een keer even met ons wilden samenzitten/ bespreken terwijl we aangaven dat wel graag te willen, en de factuur wel al betaald moest zijn. Daarmee twijfelde ik vooraf of we SPEV wel konden vertrouwen.

Wij hebben genoten!

Perfect op tijd en begeleiding was zeer goed met oog voor veiligheid van ons maar ook zeker van de wandelaars op het strand!

Fantastisch

Wat een leuke workshop de Haka workshop. Fantastische instructeur en ontzettend goed voor het teamgevoel.

• Materialen N.v.t.

Uitstekend!

Wij hebben het als bedrijf, erg fijn warm en informatief ervaren. Het eten was uitmuntend, net zo als het personeel! Nogmaals hartelijk bedankt, voor de te gekke avond :) Bolinda Wolkers Office manager Hollandia Steigerbouw

Een fantastische avond!

We wilden graag een onvergetelijk uitje organiseren voor ons team. SPEV en PBN hebben dit zeker waar gemaakt met de organisatie van een Winterland Forteiland avond. De communicatie met organisator Marco verliep soepel, vragen vanuit onze kant werden vrijwel direct beantwoord. De activiteiten en het diner op de avond zelf waren ook super geregeld. Onze gezellige en enthousiaste gastheer Arthur maakte de avond nog leuker. Van begin tot eind heeft ons hele team genoten van de avond!

Leuk uitje!

Leuk en leerzaam uitje, gezellige gids en heerlijk diner, kortom een geslaagd bedijfsuitje!

• Materialen

Een erg leuke en informatieve avond op een erg bijzondere locatie!

We hebben een erg leuke avond beleefd op het forteiland. Het forteiland was zeer sfeervol verlicht door de vele kaarsen. De begeleiding was perfect en de groepsindelingen/activiteiten verliepen soepel. Het diner- en toetjesbuffet was ook heel goed. Het was een koude avond, maar er was veel aan gedaan om diverse ruimten goed warm te maken. Het enige minpuntje is de slechte akoestiek in het fort. Daardoor kon men elkaar moeilijk verstaan. Er was achtergrond muziek, maar ook dat was niet goed te horen in de ruimte en klonk als een soort ruis. Ik begrijp dat het moeilijk is om iets aan de akoestiek te verbeteren zonder de mooie eigenschappen en uitstraling van het fort te verliezen.

Een hele geslaagde dag!

Het was een hele geslaagde dag dat goed was georganiseerd. Duidelijke en snelle communicatielijnen, goede ontvangst/uitleg, leuke begeleiders en goede verzorging qua eten/drinken. Een tip voor iedereen om naar Fort IJmuiden te gaan!

• Materialen

Prachtige locatie, prima organisatie.

Prachtige locatie. Goede en enthousiaste begeleiding. Prima catering.

In één woord GEWELDIG!

Van begin tot eind was ons teamuitje tot in de puntjes verzorgd. Wij waren met ongeveer 45 personen met verschillende leeftijden en hebben zo’n leuke dag gehad. De activiteiten en spellen zorgden echt voor teambuilding en waren uitdagend, met zeer goede begeleiders. We hebben nog lang nagepraat over de evenwichtsbalk en de vrije sprong. Na de activiteiten zijn we gaan borrelen en werd en een BBQ buffet verzorgd. De kwaliteit en hoeveelheid waren perfect, alsmede het personeel. Kortom; een aanrader!!

• Materialen

Leuke dag, goede enthousiaste begeleiders,

Communicatie in voortraject nogal verschillend. Achteraf blijkt dat verschil zit in SPEV en de uitvoerders PBN. PBN erg positief, vond gesprekken en mails van SPEV minder klantvriendelijk

Fantastische ervaring

Vooraf hebben we regelmatig contact gehad mbt de inhoud van het programma. Contact was goed te maken. Ook werd er goed meegedacht toen de weersvooruitzichten er wat minder uit zagen. Op de ochtend van het programma besloten het programma iets aan te passen. Ook daar alle flexibiliteit. De begeleiders tijdens de spelen waren heel erg enthousiast. ik heb van de deelnemers alleen maar positieve reacties ontvangen.

• Materialen

Leuke activiteiten en goede begeleiding!

Activiteiten vormde een leuke afwisseling, gecombineerd met het prachtige weer hebben we een hele leuke ochtend gehad op het strand. Tip: zorg voor wat flesjes water, zeker bij warm weer en nadorst geen overbodige luxe ;)

een leuke actieve middag

De opzet van het spel was erg leuk (anders dan de anderen). Alles was goed georganiseerd en helder uitgelegd. Hele vriendelijke ontvangst. Na afloop van de boottocht waren de meesten wel hongerig en was het best fijn als er een (hartig) knabbeltje van iets klaar zou staan. Ook bij de borrel bij Dekker Sport bleek er geen borrelhap te zijn (om nootjes moesten wij vragen en die hadden ze niet, we kregen soort van zoute pretzel mix). Bitterballen zouden heeeeeeeeel lekker zijn geweest, hebben we ook om gevraagd maar de keuken was ons vlees als aan het bereiden en zou binnen 15 min op tafel staan (wat ook zo was). De barbecue was voortreffelijk er had voor mij wat meer groene salades bij gemogen er stond een pasta-, aardappel- en een fetasalade. We hadden 1 persoon in de groep die koolhydraatarm at en die kon alleen maar vlees eten. Zelf had ik een komkommersalade of bietensalade met appel (iets met groente) lekker erbij gevonden. Overall een topdag, we zitten nog na te genieten.

• Materialen

Wat was het allemaal fantastisch afgelopen vrijdag, geweldig leuke begeleiding, catering top!

Wat was het allemaal fantastisch afgelopen vrijdag! Geweldig leuke begeleiding, perfecte timing, catering top!! Alleen maar positieve reacties van alle deelnemers! Zo goed georganiseerd! poli MKA, AmsterdamUMC, locatie VUmc

• Materialen

Met SPEV een top expeditie beleefd

Het enthousiaste SPEV team heeft ons bedrijf een top middag bezorgt Leuke en uitdagende uitdagingen op een top locatie.

• Veiligheid N.v.t.
  • Activiteiten N.v.t.
  • Materialen N.v.t.

We hebben een geweldige dag gehad!

De spellen waren erg leuk en gevarieerd. Mede dankzij het weer hebben we het echt heel leuk gehad. De begeleiding was duidelijk en goed. De borrel en bbq waren prima georganiseerd. Al met al was het echt een groot succes!

Heerlijk sportieve middag!

Wat een originele sportieve activiteit is dit! Met goede instructies van bekwame leiding. Leuk dat er ook iets over de historie van het drakenbootracen verteld werd. Er werd tijdens de heats fanatiek gestreden en we hebben veel gelachen. Wij hebben genoten van dit uitje, hartelijk bedankt!

• Materialen

Leuk teamuitje, lekker dynamisch en top lokatie!

We hadden een super mooie en zonnige dag, waardoor het uitje echt tot z'n recht kwam! De begeleiding was ook erg vriendelijk en gemotiveerd. Wel miste ik nog de focus op de teambuilding: we kwamen aan en stonden 5 minuten later al op het water. Wellicht was een leuke warming up wel handig geweest, gevolgd door nog een kleine oefening of spel om de teams wat hechter te maken.

• Materialen

De activiteit verliep vlekkeloos!

Goede flexibiliteit om deze activiteit te organiseren op zeer korte termijn en aan een scherpe prijs. Zeer aangename en professionele begeleiding

Super goede organisatie

Van offerte tot contract! Evenementenbureau SPEV heeft de organisatie van ons event - interactieve sloepen tabletgame tot in de puntjes geregeld. De ontvangst op de locatie was hartelijk en prima. De uitleg over de game, het varen en de Ipad was prima. De sloepen zagen er supergoed en verzorgd uit. De game zat erg goed in elkaar (leuke coordinaten, leuke vragen). Een zeer geslaagd event bij een professionele club. Ga zo door!

Successful activity for 330 persons

The tablet game which SPEV offers works very well for large groups. We have recently had a group of 330 persons playing the game on the beach and dunes in Noordwijk and everyone had a good time! Thank you Marco, Chiel and the rest of the team at SPEV for a fantastic event!

• Materialen

Geweldige organisatie, ons bedrijfsfeest was een groot succes!

Dank voor de geweldig goed geoliede organisatie van ons Summerevent. Ontzettend leuke, enthousiaste en professionele medewerkers van SPEV hebben onze middag totaal succesvol gemaakt. Dank daarvoor.

• Materialen

Goede service, duidelijke communicatie, leuk entertainment

Het is heel prettig werken met SPEV, kennis is volop aanwezig. Personeel heeft een hele goed drive, goed begeleiding en hele duidelijke communicatie gedurende de activiteiten.

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.