Hekathon Online: heel leuk virtual team building event

In deze tijden is het soms moeilijk om het team gevoel tussen collega's vast te houden. Dit is een heel leuke, interactieve manier om toch aan team building te doen.

Leuke activiteit

Leuk om toch in deze tijden van thuiswerken iets met je team te doen. Alles was duidelijk en goed geregeld. Aanrader!!

• Materialen

Hackthon Online is een geweldig leuke online game voor je team of afdeling

De Hackthon Online is een leuke en interactieve manier als alternatief voor een team- of afdelingsuitje of voor teambuilding. In groepjes los je samen raadsels op of moet je codes kraken. De onderlinge 'strijd' maakt het leuk en spannend, zowel in de voorbereiding, tijdens het spel en achteraf bij de bekendmaking van de antwoorden.

• Materialen

Top ervaring, lol, strijdt en uitdaging

Lol en teambuilding in 1,5 uur. Samen uitdagingen aan gaan om raadsels en vraagstukken op te lossen. Absolute aanrader om nu je niet live bij elkaar kunt zijn toch een leuke activiteit te doen. Vandaag 21 december met een team van 17 mensen gedaan in verschillende teams.

• Materialen

Perfect alternatief voor een global eindejaarsborrel

Een zeer verbindende en spannende activiteit, waarbij je ook nog eens actief bezig bent met hersenkrakers. Wij hebben dit voor het eerst met onze collega's van over de hele wereld gedaan en iedereen was super enthousiast. Voor herhaling vatbaar.

• Materialen

Top online event, met goede, verschillende puzzels

Leuk online event met 80 collega's gedaan. Veel verschillende puzzels, met voor elk wat wils. Goede voorbereiding vanuit SPEV, met duidelijke uitleg.

Online Hackathon echt leuk

Wij hebben gisteren met ons team een online hackathon gedaan en de het was echt leuk. Goede samenwerking, lekker puzzelen en lachen en we werden zelfs fanatiek. Leuker is het natuurlijk als je samen aan een tafel zit, maar zo online was het ook echt een belevenis en als je dan ook nog wint. Goed geregeld

• Materialen N.v.t.

Online Hackathon: Geweldig spel met echte hersenkrakers!

Super leuk, interactief spel met echte hersenkrakers. Aanrader als alternatieve teambuilding in de huidige corona-tijden. Alles was prima geregeld door SPEV/Noordwijk -Events. Goede begeleiding en vlotte communicatie. Heel veel dank voor de geweldige middag!

• Materialen

Leuk voor groepsgevoel en teamspirit!

Ontzettend leuk en ondanks dat je in kleine groepjes zit is er toch heel erg het teamgevoel en het andere leuke is dat je ziet hoe hartstikke fanatiek je collega's zijn!

Awesome

Tof spel en zeer fijn begeleid door Marco. Well done!

Leuke activiteit

Het lijkt moeilijker dan gedacht om teamcaptain te zijn

• Materialen

Hersenkrakende teamstrijd in coronatijd.

Ons live teamuitje ging door de aangescherpte coronamaatregelen niet door, maar met de hackathon van SPEV toch een mooi alternatief om met het team een gezamenlijke online activiteit te doen in deze barre coronatijden.

Pirates of the Caribbean meets Wie is de Mol meets Fort Boyard

Een adembenemende locatie was het decor van ons kleinschalige, corona-proof bedrijfsuitje. De dag was erg divers. We begonnen met een rondleiding door het historische fort, waarna we vervolgens in kleine teams activiteiten gingen doen. Voor iedereen wat wils. Van abseilen tot puzzelen. Daarnaast was er genoeg ruimte om met collega's bij te kletsen in pauzes en tijdens de goed verzorgde lunch. De begeleiding met Paul als hoofd was top. Het spookverhaal over de tunnels onder het fort, maakte het uitje af.

• Materialen

Leuke teambuilding activiteit (drakenbootrace)

We deden de race met 4 verschillende teams (klassen). Omdat de groep nogal groot was en we bovendien buiten waren ging het eerste instructie-moment een beetje verloren. Wellicht was het beter geweest de hele instructie in 4 groepen te doen met de 4 verschillende begeleiders. Daarnaast was het zo dat de ene instructeur veel duidelijker en uitgebreider instructie gaf dan de ander. Nog een laatste puntje was dat niet elke boot een zitje had voor de voorman/vrouw (om het tempo aan te geven). Verder was het een prima activiteit. Groet, namens team Northgo, Lammy

• Materialen

Top events en toplocatie!

Hele leuke evenementen met een goede interactie van de begeleiders. De route met de Echoppers was bijzonder mooi en ook het meedenken en de flexibele instelling van de begeleiders wordt door ons gewaardeerd. De groep heeft het powerkiten ook als een hele leuke ervaring beleefd. Uiteindelijk zaten we ondanks de zeer relaxte sfeer precies om 17:00 aan tafel voor het diner. Bij het boeken van het arrangement werd door Marco ook goed meegedacht over de locatie, alternatieven en programma (zeer gewaardeerd). Top gedaan!

Hartstikke leuke ervaring!

Met een groep van 13 collega's de E-chopper tour gedaan. Prachtige tocht en ontzettend leuke ervaring. Een aanrader!

Goed geoliede organisatie

Alle afgesproken onderdelen waren prima georganiseerd en uitgevoerd. Erg leuk om deze actieve dag te doen en te ervaren. Van alle deelnemers hebben we alleen maar positieve reacties gekregen. Fijn dat de mogelijkheid bestond dat een deelnemer tussentijds naar het vaste land te varen. De organisatoren hadden de touwtjes goed in handen, maar traden niet op de voorgrond. Het Forteiland bij IJmuiden vinden wij een super locatie!

Helemaal top!

De begeleiding was top en functioneel. De hele groep was erg enthousiast over het brandingkanoën. Zeker voor herhaling vatbaar !

• Materialen

Goede voorbereidingen en uitvoering van het beach event

Leuk team en bijzonder leuke activiteiten met vliegeren, kanoën, volleybal en kinderspel inclusief springkussen

Goed georganiseerd

Er kan iets meer inlevingsvermogen zijn t.o.v. van onze leerlingen (wij kwamen met een groep tweede klassers, oftewel pubers). Uiteraard zijn jullie gewend om met volwassenen te werken, maar pubers zijn 'a different kind of cookie'. Het ging prima hoor, maar als er iets is dat verbeterd kan worden, dan is het dat ;-)

• Materialen

Wij hebben powerkiten gedaan en het was super leuk!

was een geweldige ervaring om een keer te doen! zou het zeker aanraden.

• Materialen

Zeer goede en prettige uitvoering op de dag zelf.

Dit was de eerste keer dat we met SPEV te maken hadden. Ik vond op de dag van het event zelf de uitvoering en het contact zeer prettig. Ik vond het contact met SPEV in de periode daarvoor moeizaam omdat ze niet vooraf een keer even met ons wilden samenzitten/ bespreken terwijl we aangaven dat wel graag te willen, en de factuur wel al betaald moest zijn. Daarmee twijfelde ik vooraf of we SPEV wel konden vertrouwen.

Wij hebben genoten!

Perfect op tijd en begeleiding was zeer goed met oog voor veiligheid van ons maar ook zeker van de wandelaars op het strand!

Fantastisch

Wat een leuke workshop de Haka workshop. Fantastische instructeur en ontzettend goed voor het teamgevoel.

Uitstekend!

Wij hebben het als bedrijf, erg fijn warm en informatief ervaren. Het eten was uitmuntend, net zo als het personeel! Nogmaals hartelijk bedankt, voor de te gekke avond :) Bolinda Wolkers Office manager Hollandia Steigerbouw

Over Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events

Evenementenbureau SPEV / Noordwijk-Events is al bijna 25 jaar de specialist in het organiseren van bedrijfsuitjes, personeelsuitjes, afdelingsuitjes, teamuitjes, teambuilding programma's en vergaderbreaks op en rondom het strand van o.a. Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Zandvoort, Bloemendaal en IJmuiden. Bedrijfsuitje Expeditie Robinson Beach? Een strandzeskamp? Een Interactieve Outdoor Tablet TeamGame over het strand en door de duinen? Vrijwel alles is mogelijk. Lid van de VeBON: Veilig verzekerd, TUV gecertificeerd.