Een hele fijne ervaring

Na mijn eerste bezoek meteen een goede klik en met een goed en fijn gevoel behandeld . Een luisterend oor vind ik ook heel belangrijk en dat doet Tom heel goed . Van daar uit is hij gaan behandelen . Dat bevalt me heel goed en overweeg zeker dat ik 2 maal per jaar terug kom voor een onderhoudsbeurt alles voor een goed en beweeglijk lichaam .

Geweldig! had ik eerder moeten doen!

Professioneel, gedegen, zorgvuldig en met aandacht. Tom heeft me geweldig geholpen, mij hoofd voelt 10 kg lichter en ik kan met sporten meer verdiepen en dat maakt me ook nog eens heel blij! En geen hoofdpijn meer, dat wil je!

Zeer professioneel en klachten zijn verholpen

Ik ben geholpen oor Tom die de tijd neemt om goed te luisteren naar het verhaal en het probleem. En aan de hand daarvan een plan maakt om het op te lossen. Zeer tevreden over Tom en de gehele praktijk!

Er wordt écht naar je geluisterd!

Tot op heden een hele prettige ervaring en er wordt echt de tijd genomen voor je. Ook voelde ik me gehoord en er trad snel al verbetering op!

Prettige omgang en super geholpen

Al jaren loop ik met rug- & nekklachten en heb ik meerdere fysiotherapeuten bezocht. Wim en zijn collega’s hebben mij van mijn klachten af geholpen in slechts enkele behandelingen!

zeer klantgerichte en efficiente dienstverlening

Ik vind de portal om zelf je afspraken in te plannen erg fijn. Er is een duidelijke uitleg wat ik kan verwachten en na de behandeling kan ik meteen betalen waardoor ik de factuur ook neit kan vergeten

Ik ben er zeer goed geholpen, aardige professionele mensen. Echte aanrader.

Professioneel geholpen, weten wat ze doen

Luisteren goed naar de klachten en maken hier een passend behandelplan van. Voel me er op mijn gemak en wordt goed geholpen. Ik raad iedereen dit aan!

Persoonlijke aandacht voor mn klachten

Hele fijne aanpak, waarbij ik voel dat er steeds de goede spier, of spiergroep aangepakt wordt.

in korte termijn op een ervaren wijze van mijn klacht verlost

Heb bij de eerste kennismaking mijn klacht verteld en deze is door gedetailleerde ondervraging en fysiek onderzoek van de behandelaar gelokaliseerd en vastgesteld, waarna de behandeling meteen begon en ik gelijk ook oefeningen voor thuis meekreeg. Na zo`n drie a vier intensieve behandelingen nam de klacht duidelijk af en werd de termijn tussen de behandelingen wat ruimer tot de klacht grotendeels verdwenen was.

gewoon goed geholpen.

Pijnklachten tijdens en na het fietsen zijn met therapie vlot verholpen. Was voor mij de eerste keer bij een chiropractor. Deskundige uitleg gehad in goed geoutilleerde praktijk, ook advies en oefeningen voor thuis. Prettig contact met behandelaar.

Professionele behandeling!

Goede uitleg over manier van behandelen en waarom. Meestal goede resultaten en aanbeveling van oefeningen om thuis te blijven doen

Ik wordt behandeld voor een dubbele hernia. Súper uitleg en vriendelijke benadering. Heb gelukkig ook baat bij de behandeling. Aanrader!

Barbara kan zonder enige uitleg precies de punten vinden waar ik last van heb. Het voelt altijd als een verrijking als ik weer ben geweest, haar behandelingen verlichten mijn klachten aanzienlijk en het helpt me weer beter te functioneren.

Persoonlijke aandacht en wordt serieus genomen.

Warm en toegankelijk ,van voor naar achter.

Professionele behandeling met vriendelijke benadering!

Goede ervaring

Bijzonder vriendelijke praktijk en bovenal zeer kundige Chiropractor.

Vanaf het begin als patiënt bij deze praktijk. Zeer kundige Chiropractor. Heb er zeer veel baat bij.

Fijn dat ik hier regelmatig terecht kan. Voel mij op mijn gemak.

Voor mij is het belangrijk om regelmatig een behandeling te hebben. De werkwijze is rustig, niet overhaast. Het "kraken" voelt niet altijd prettig, maar is goed te doen.

Goed contact en goede behandelingen

Topzorg!

Zorg is professioneel en op maat, en gezellig!

Vriendelijk , eerlijk , goede uitleg en deskundig

Ik kwam voor frozen shoulder , maar chiropractor Kijkt naar heel je lichaam , bleek dat ik ook gekanteld bekken had, Het is zo fijn dat alle klachten gelijk behandeld worden zover dat mogelijk is.

Zoals altijd weer tevreden. Voor beste resultaat nog xtje terug, maar dan kan ik er ook weer tijdje tegen. Aanrader; zowel Wim als Barbara.

goede behandeling

Goede behandeling en prettige benadering, geen 10 omdat het qua tijdsbewaking iets beter kan. Afspraken voor mij waren uitgelopen waardoor ik later aan de beurt was.

Kundig

Zeer kundig