top service en vriendelijke man

hans is een hard werkende man die mee denkt en staat voor zijn werk. hij levert kwaliteit en is klant gericht

Goede service en zeer professioneel

Op een dinsdag belde ik met het verzoek letters opnieuw in te lakken en op donderdag was dat klaar.

Gewoon super

Betrouwbaar en menselijk

Duidelijk, eerlijk en verzorgd!

Hans is een erg fijne man!

Prettig contact en vakkundig

Vriendelijk, makkelijk en snel communiceren en vakkundig werk geleverd.

Prima werk

Het graf ligt er weer prima bij

SUPER

Vlugge reactie duidelijke communicatie. we zijn er erg tevreden over

Ouderwetse ervaring ; Afspraak is afspraak

Na mijn eerste contact met dit bedrijf kwam er al snel een reactie om een en ander uit te leggen en te vragen wat onze wensen waren. Hierop volgde al snel een reactie met een offerte, na het verlenen van de opdracht zijn de gevraagde werkzaamheden uitgevoerd en getoond door middel van twee foto's een voor de uitgevoerde werkzaamheden en een foto na de uitgevoerde werkzaamheden, nog duidelijker kun je het niet krijgen. Dus "De Oude Eik" doet wat ze beloven en afspraak is afspraak. Hartelijk dank voor de prettige samenwerking. Met vriendelijke groeten. J. van de Werken

Fijn gevoel

Telefonisch een fijn gesprek gehad, Hans denkt mee en is goed bereikbaar! De graven van de familie leden lagen er weer prachtig bij!

netjes gewerkt

adviezen: - geef bij aanvaarden van de opdracht aan in welke week het werk wordt uitgevoerd - had me eerder aangemeld via jullie website, die werkte niet. Daarna een appje: toen heel snel reactie en een goede prijsopgave - jullie gaven aan dat er nog mos op de steen zit. Wij wonen op afstand. Dacht er later aan: als jullie (tegen redelijke meerkosten) hadden aangeboden om dat te verwijderen, had ik dat gedaan.

Goede ervaring prachtig resultaat, graf ruim 30 jaar oud

Voor de laatste jaren toch het kruis en de plateaus oplaten knappen, wist niet dat het resultaat zo mooi kon zijn, na ruim 32 jaar.

Uitstekend sevice

Zeer tevreden met alles

Top bedrijf

TOP!! Hans veel dank!!!

Zeer tevreden!

Zeer goed. en klant vriendelijk.

Het kindergrafje van mijn dochtertje moest opnieuw gegraveerd worden. Dit is zeer kundig gedaan. We kregen goede adviezen. En het is heel mooi gedaan.

Ik was zeer tevreden

Geweldig werk, goede samenwerking. Zeer tevreden

erg goed en mooi werk geleverd

Mijn zus en ik zijn erg tevreden over het werk aan het graf.De letters zijn weer erg mooi geworden en zo ook de roos op het graf. Goed contact gehad via de mail en telefoon.

Top! Een aanrader voor iedereen

Wij kwamen met Hans in contact nadat we opzoek zijn gegaan naar iemand die het graf van mijn moeder kan onderhouden. Wij hebben door drukke omstandigheden niet de tijd om mijn moeders graf netjes te houden. Mijn moeder verdient echter wel een net graf. Hans is heel fijn in de communicatie, schakelt snel en is heel correct. Hij levert ook heel goed werk. Hij toverde het graf van mijn moeder van een verwaarloosd graf om in een keurig graf. Hij luisterde goed naar de wensen die we hadden en gaf professioneel advies. Hij kwam ook met praktische oplossingen en adviezen voor planten die het goed zouden doen op mijn moeders graf. Ik zou Hans aan iedereen aanraden!

Attent, betrouwbaar, goede smaak

Prettige, vriendelijke communicatie -- grotendeels via email -- en een goede, tijdige service, tegen een redelijke prijs. Wat ik vooral fijn vond is dat de medewerker met wie ik van doen had smaak heeft -- zonder die aan mij op te dringen -- en dat hij snapt wat ik belangrijk vind (en wat niet).

Deskundig

Deskundig , duidelijk in uitleg , vriendelijk.

Zeer goede grafverzorging

Mooie plantjes geplaatst. Goede communicatie. En een keurig verzorgd graf.

Wij zijn dik tevreden met het geleverde werk.

Het is een fijn idee om te weten dat het graf er steeds keurig bij ligt. Dit geeft een goed gevoel .

Uitstekend!

Voor het eerst zaken gedaan met dit bedrijf. Alles is volgens afspraak en naar mijn wens uitgevoerd. Het contact verliep snel en professioneel. Je krijgt foto’s voor en na het onderhoud. Ik ben meer dan tevreden en zal dit bedrijf vaker inschakelen om het graf van mijn dierbaren te onderhouden.

Echt betrokken, vertrouwd en deskundig

De Oude Eik voorziet in de grote behoefte om grafverzorging uit te voeren, zoals je het zelf graag zou willen, door goede communicatie, betrokkenheid, oplossingsgericht en professioneel.

Ben heel tevreden met met de wijze waar op ik behandeld ben. Goed overleg en komt afspraken na .Meld het ook als afspraken niet na gekomen kunnen worden en maakt nieuwe afspraak.Toen de werkzaamheden klaar waren ,foto`s van het graf toegestuurd gekregen Het graf ziet er weer super uit .Een goede prijs en goede kwaliteit