Perfecte ervaring

Schepenkring Kortgene heeft onze zeilboot verkocht op zeer korte termijn. De communicatie met Evelien was zeer persoonlijk en professioneel. De aanpak was perfect, op alle vragen werd gepast actie ondernomen en we werden op de hoogte gehouden van de voortgang. Van A tot Z hebben we een heel aangename ervaring gehad en we zijn zeer bij dat we Schepenkring Kortgene gekozen hebben voor onze boot te verkopen. De boot werd snel verkocht voor een eerlijke en realistische prijs. Nogmaals hartelijk bedankt voor de perfecte service!

Vorbildlicher Yachtbroker / Voorbeeldige jachtmakelaar

Vielen Dank an Leo van Schijndel von Schepenkring Biddinghuizen, der mit seiner professionellen Vermittlung, seinem Fachwissen und Freundlichkeit meine Segelyacht erfolgreich verkauft hat. Dank für die tolle Zusammenarbeit. Sehr zu empfehlen !!!! Veel dank aan Leo van Schijndel van Schepenkring, Biddinghuizen, die met zijn professionele bemiddeling, deskundigheid en vriendelijkheid mijn zeiljacht succesvol heeft verkocht. Bedankt voor de fijne samenwerking. Wij adviseren !!!! Gruß Thomas

Een hele positieve ervaring.

Vanaf het eerste gesprek met Maarten voelde het goed. Een open comunicatie en een helder verhaal. Ook tijdens en na de verkoop heeft Maarten ons op de hoogte gehouden en ons in contact gebracht met de enthousiaste koper. Alles is volgens afspraak verlopen en wij hebben het als een zeer prettige samenwerking ervaren.

Uitstekende Makelaar, in alle opzichten.

Leo van Schijndel van Schepenkring Biddinghuizen is een zeer prima mens, uitstekende begeleiding bij de verkoop van onze schoener, is zeer betrokken bij het proces. Wij waren tijdens de overdracht enkel maanden weg en hij verzorgde de keuring en de afhandeling op een zeer prettige en correcte wijze. We zijn vol lof. Prima afhandeling en vertrouwensvolte overdracht terwijl wij in het buitenland waren. Dankjewel Leo voor het bevestigen van ons vertrouwen in je en je inzet.

Schepenkring Lelystad is uitstekend!

Via Schepenkring Lelystad hebben we onze Jeanneau 36.2 te koop aangeboden. Bouke Thijsseling is een prettige deskundige makelaar. Van onze zijn boot zijn prachtige foto's gemaakt voor de website. Buitengewoon snel en soepel is de verkoop zeer professioneel verlopen! Dank aan Bouke!

Prettige en ontspannende gesprekken.

Wij hebben een heel goede ervaring met Schepenkring Randmeren. Leo van Schijndel had een helder verhaal en is duidelijk. Belooft geen goede bergen. Wij zijn er heel tevreden over.

Perfecte makelaar

Leo van Schijndel heeft naar mijn volle tevredenheid mijn zeilboot verkocht. Hij heeft tevoren aan de hand van een paar foto’s een haalbare prijsrange aangegeven. Die prijsrange was hoger dan andere (goedkopere) makelaars aangaven. Ook heeft hij toen aangegeven wat ik moest doen om het schip verkoopklaar te maken. Daarna heeft hij op een heel prettige manier de verkoop georganiseerd. Als klap op de vuurpijl was er na een week een koper die precies bood wat Leo tevoren had aangegeven. En koper en verkoper waren geheel tevreden. Een top makelaar dus.

Zeer fijne makelaar

Wij hebben hier een Beneteau 361 aangekocht en zijn uitstekend geholpen door Bouke. Het jacht voldoet aan alle verwachtingen.

Zeer ervaren en deskundig makelaar.

Omdat wij wegens ziekte onze boot wilden verkopen, hebben wij een afspraak gemaakt met Leo van Schijndel. Leo heeft de boot bekeken en kwam met een reële waardeschatting. Ook zijn ons de mogelijkheden uitgelegd inclusief de voorwaarden. Dit alles op een uitgebreide, plezierige manier. De begeleiding in het proces was perfect en konden we vertrouwen op een zeer deskundig en ervaren makelaar, wat uitmonde in een snelle goede verkoop. Wij zijn dan ook tevreden over de diensten van Schepenkring.

Schepenkring Kortgene: Yachtkauf leicht gemacht selbst im Winter

Ich habe eine sehr gute Erfahrung gemacht. Vom professionellen Exposé über eine erste interessante Besichtigung und die Unterstützung bei einem zweiten Besuch mit einem Gutachter bis hin zum Abschluss des Vertrages und der Übergabe des Schiffes. Maarten war immer dabei und super hilfsbereit.

Geweldige begeleiding

Onze ervaring met Schepenkring Hattem is in èèn woord FANTASTISCH. De bezichtiging van ons schip was heel relaxed en de plus en minpunten werden duidelijk meegedeeld. Bij de prijsonderhandeling kwam René Jorna over als goede bemiddelaar tussen koper en verkoper. Uitgebreide proefvaart inclusief inspectierapport en keuring onderwaterschip, allemaal perfect voorbereid. Tussen de 1e bezichtiging en de overdracht ook een goed contact en begeleiding ervaren. Na de overdracht zijn wij nog een aantal dagen in IJsseldelta Marina blijven liggen vanwege de 2 stormen. Een hele fijne jachthaven met volop faciliteiten waar wij ons erg thuis voelden. Wij geven daarom 5 sterren voor zowel de haven als ook voor de makelaardij

Goed bedrijf, snel gedaan.

Vertrouwen

Vanaf het eerste moment is ons gevoel goed met de makelaar. Hij heeft geduld gehad en was niet aan het pushen. Wat ons veel vertrouwen, plezier en rust gaf tijdens de bezichtiging aan de boot die we in eerste instantie niet als favoriet haden bedacht. Door zijn uitgebreide informatie, technische kennis en kunde wisten we dat we bij een serieuze makelaar waren. Hij gaf ons het advies om nog een keer te komen kijken en als we er dan een goed gevoel bij hadden hij een bod zou willen horen en dit wilde bevestigen via de mail. Nadat we een bod hadden gedaan kregen we binnen 24 uur een bevestiging dat we de trotse eigenaar waren van een jeanneau Leader 10. De makelaar heeft ons netjes op zijn advies een expert bij laten halen om er zeker te zijn dat alles ook functioneert zoals je mag verwachten van een boot van dit bouwjaar en deze prijsklasse. Keuring is perfect verlopen en we konden na de aanbetaling nu ook de restsom overmaken naar de derden rekening van de makelaar. Via deze derden gelden rekening van de makelaar gaf het ons dan ook een veilg gevoel dat ons geld veilig en op de juiste manier bij de verkoper terecht zou komen. Wij zijn erg tevreden over hoe de ontmoeting, bezichtiging, adviezen,keuring en de financiële afwikkelen zijn verlopen bij Schepenkring Jachtmakelaardij Gelderland en adviseren iedereen om zowel de aankoop of verkoop via een Schepenkring makelaar te laten verlopen.

Over Schepenkring Nederland

Schepenkring Yachtbrokers met 8 vestigingen verspreid over Nederland, er is altijd een makelaar bij u in de buurt.