Ik 2x gemaild met een vraag over mijn website. Beide keren geen antwoord ontvangen. Alleen een standaardmail met bericht dat ik binnen 2 werkdagen antwoord krijg. Dat antwoord laat nog steeds op zich wachten. Ik vind dit echt beneden alle peil, geen woorden voor zo slechte service.
Ik vroeg iets en ze ging kijken. Kreeg geen reactie meer en heb de verbinding verbroken. Heb meer te doen dan wachten.
Goede ervaring
Mijn vraag is snel afgehandeld, goed meegedacht.
netjes betrouwbaar en correct
gOED
Correcte afhandeling en fijn dat je eventueel ook kunt bellen
De medewerker kon zelf het probleem niet oplossen maar stuurt het door naar deskundigen.
Contact via Whatsapp ging prima. Er werd snel een oplossing geboden. Toonzetting was vriendelijk.
De klantenservicemedewerker was erg vriendelijk en heeft me goed geholpen. Ik heb echter wel een klacht over de afhandeling achteraf. Ik heb 3 uur achter elkaar (!!) een email ontvangen over het invullen van deze vragenlijst. Dit lijkt mij vrij onnodig. Als er één mail wordt gestuurd kan er ook wel vanuit worden gegaan dat hij wordt ingevuld...
aardige medewerker die meteen met me mee ging denken en pas stopte toen mijn probleem was opgelost
Prima
Goed
De medewerkers van DTG op zowel de service als de sales afdeling zijn oplossingsgericht en nemen verantwoordelijkheid. Zij overleggen met elkaar om issues efficiënt oplossen. Daar hou ik van!
Prettige chat-functie
Ik zou nog een beschrijving toegezonden krijgen voor de instellen van Outlook. Die heb ik echter nog niet ontvangen
Langzaam maar goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.