Uitstekend geholpen recht door zee

Recht door zee, eerlijkheid

super fijn!

dhr de Graaf weet waar hij het over heeft. hij heeft het beste met je voor en dat hij ook blijken. ik ben super goed geholpen, ondanks de corona fijn en snel contact gehad. ik zou letsel impact dan ook zeker aanraden.

Deskundige hulp met een prima resultaat

Door een vriend van me die werkt bij een financieel adviesbureau wat goede ervaringen had met Letsel Impact heb ik contact met Franck de Graaf opgenomen. Na een prettig gesprek heeft hij me in het hele proces deskundig geadviseerd en begeleid met uiteindelijk een prima resultaat. Ik ben zeer tevreden, zeker wat betreft de inschatting van de medische risico's in de toekomst en de afhandeling daarvan.

Klasse, netjes, professioneel en een uitstekende manier van werken

Wij zijn heel tevreden met jullie dienstverlening. De heer F. de Graaf heeft onze belangen behartigd in onze situatie. Dit is heel netjes en goed gedaan. Wij zijn niks tekort gekomen en alles is op een nette en profesionele wijze afgehandeld. We zijn super tevreden over de werkwijze van Letsel Impact.

Voor een goede belangenbehartiger naar Letsel Impact

De samenwerking ging hartstikke prima met Franck. Hij legt ook alles duidelijk uit, waar de vragen gesteld worden probeert hij ook zo uitgebreidt mogelijk een antwoord op de vraag te geven, zeker wanneer onduidelijkheden zijn. Deze belangenbehartiger werkt ook goed samen met andere Professionals die mij hebben geholpen om met mijn beperkingen, mijn doelen te behalen. Dus als je een belangenbehartiger nodig hebt, kies voor Franck van Letsel Impact

Uitstekende belangenbehartiger

Zowel zakelijk als privé hele fijne begeleiding gehad. Snelle reacties via de mail. Altijd telefonisch bereikbaar als het nodig was. Verschrikkelijk goede begeleiding gehad in zaken die geweest zijn en voor het afhandelen van de Letselschade.

Super zorgzaam zeer helpend! De allerbeste

Zeer zorgzaam en behulpzaam. Doet zijn uiterst allerbest om het allerbeste voor zijn cliënten te regelen en is altijd bereikbaar voor vragen, zeeeeeeeer helpend. Zeer vriendelijk, Zeer aardig!! Enorm fijn! Ik had het niet beter kunnen treffen LETSEL IMPACT BELANGENBEHARTIGING GEWOON EEN 10! IK BEN ENORM EN HEEL DANKBAAR VOOR ALLE HULP EN OOK STEUN. Franck is de meest lieve, aardige en helpende man die ik heb leten kennen na een vreselijke ervaring! Ik raad iedereen hem aan !!

deskundig en acuraat en persoonlijk

dat mijn letsel schade naar volle tevredenheid is afgehandeld.

Aanrader!

Betrouwbaar, integer & zeer professioneel geholpen door Franck.

fantastisch

Zeer professioneel ales afgewerkt